Als je een leuke chick bent, wil ik, bij wijze van uitzondering, m'n tas wel weghalen hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kwam ik gezellig naast je zitten als ik je tegen zou komen![]()
Precies wat deze meneer zegt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Doe ik ook altijd. Ik wil helemaal niet naast dikke, stinkende kutmensen zitten. Of naast lelijke. Of naast wie dan ook, ik wil gewoon ruimte hebben. Als er een lekker wijf de bus instapt en er zijn niet meer veel vrije zitplaatsen (dus de kans is groot dat ze naast mij zou komen zitten) haal ik echter wel altijd snel de tas van de stoel naast me weg![]()
je had 'r gewoon moeten neuken man! Zal d'r lerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:00 schreef Trigalti het volgende:
Gister ik in de bus, zit er zon wijf met der tas naast zich.. ik ga der dus bij staan zo van, ik wil zitten..
En nee hoor.. gewoon niet reageren.
Ik zo, zou ik mogen zitten? Krijg ik een boze blik, en ze kijkt strak vooruit.. dus ik zeg bitch, krijg ik een reactie van... godverdomme wat denk je wel niet?
Toen werd ik dus pissed, pak die tas op, leg em op der schoot en ga zitten.
Kutwijf... snol bitch
Vroeger ging ik er gewoon op zitten dus ik heb mijn omgangsvormen aangepastquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over omgangsvormen gesproken. Je hebt met je fikken van mijn spullen en schoot af te blijven. Vraag het gewoon vriendelijk en ik maak net zo vriendelijk ruimte voor je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |