quote:
daar is ie wel wat groot voor hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou een 2e kopen en dan als oorbellen gebruiken
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Mirage het volgende:
zoooooo,
en hier eindigd mijn monoloog...
er roept een minivent dat ik boven moet komen "Maaaaamaaaaaaaaa KOHOOOOOOOOOMMMMMMM... en dan iets over vissen"
een andere vent bleert vanaf beneden " Eeeeeeeeesssssssss poepiescheetje lieverd "
en wat hij wil kan ik wel raden (neeeee niet van dattem nu)
ik heb even geen behoefte om te kijken hoe miniventje zijn vissen om zeep heeft geholpen.
Ik geef dit keer maar gehoor aan de andere vent... en kom meehelpen een kast naar boven te sjouwen voordat het ding verspocht buiten.
het leven van een Mirage
*sjok sjok*
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef Oversight het volgende:
zeg !!
Ik zal jou eens een ban aansmeren
Bij deze wil ik even melden dat OS zijn nick aan iemand anders, mij natuurlijk
, heeft uitgeleend.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:55 schreef nokwanda het volgende:
Okay dan.... ik gooi het gewoon in de groep hier.
Ben ik een mannelijk soort vrouw?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Mirage het volgende:
alhoewel je wel zo vals bent als een echt wijf hoort te zijn.
![]()
maar wel vrouwelijk rond. deze dienen niet gekopt te worden, doch vriendelijk en teder betastquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
vast !!
Ik ga nu niet inkoppen over kleine tietjes enzo
Maar wat is dan specifiek mannelijk en wat is dan specifiek vrouwelijk?quote:
Nee, ik geloof inderdaad dat jouw "mannelijke " karaktertrekken overheersen over de vrouwelijke.
Zoals karaktereigenschappen opgedeeld zijn.
ik weet bv dat oog hebben voor nonverbale communicatie onder "vrouwelijke" eigenschappen valt... verder..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar wel vrouwelijk rond. deze dienen niet gekopt te worden, doch vriendelijk en teder betast
[..]
Maar wat is dan specifiek mannelijk en wat is dan specifiek vrouwelijk?
geen idee, ik heb dat boek niet gelezen. Juist omdat iedereen eraan refereertquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik weet bv dat oog hebben voor nonverbale communicatie onder "vrouwelijke" eigenschappen valt... verder..
gaat daar het boek "vrouwen komen van venus en mannen komen van mars " niet over ?
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen idee, ik heb dat boek niet gelezen. Juist omdat iedereen eraan refereert![]()
Er zijn ook mannen die wel oog hebben voor nonverbale communicatie.
Mijn vraag was niet algemeen maar persoonlijk gericht in navolging van de eerste vraag: of ik al dan niet een mannelijke vrouw was. Jij zei dat mijn mannelijke EIGENschappen overheersen. ik vond dat wat vaag en vroeg je specifieker te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt
en dat ik jouw vraag eerder verkeerd geinterpreteerd heb ?
dat begreep ik al jaren, jaquote:de EIGENSCHAPPEN hebben niets te maken met het wel of niet moeten hebben van een pik.
Dat weet ik. Ik ben bekend met het vak biologiequote:Man EN vrouw hebben zowel vrouwelijke als mannelijke eigenschappen.
net zoals man EN vrouw mannelijke en vrouwelijke hormonen hebben.
Dat is niet sekse gebonden.
jaaaaa, dat was mijn reactie dus ook. met de verbale equivalent ervan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
collega's van jou die zeggen dat jij mannelijk lijkt
LIEVERD !!
sorry.. ik moet eerst even mijn tranen gaan drogen....
Hoewel ik er een paar heeeel erg met hun neusjes op mijn vrouwelijke kantjes heb gedrukt vandaag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
collega's van jou die zeggen dat jij mannelijk lijkt
LIEVERD !!
sorry.. ik moet eerst even mijn tranen gaan drogen....
rusteloos en geirriteerd. maar dat ben ik altijd als er mensen hier in andere ruiimtes zitten in groepsverband die allemaal een voor en aan mij komen vragen waar dit is en waar dat is terwijl ik de deur dichtdeed omdat ik niet gestoord wilde wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het niet roken nu?
Alles okey nog???
Ik heb even labello gehaald en wat biertjes. Ik lig al de hele dag gaar op de bank en nu even opstaan, teveel op de bank liggen werkt ook niet goed.
Ik werd bijna omver gerend door een kind op straat, maar goed, het was een kind dus ik ging niet schreeuwen en schelden. Was het iemand van 16 jaar dan zou ik wel eens flink uit het lint gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
rusteloos en geirriteerd. maar dat ben ik altijd als er mensen hier in andere ruiimtes zitten in groepsverband die allemaal een voor en aan mij komen vragen waar dit is en waar dat is terwijl ik de deur dichtdeed omdat ik niet gestoord wilde worden![]()
Ik word daar erg kattig van.
En van het niet roken ook.
Nee, zover ga ik nou ook weer niet om mijn broek te laten zakken in de supermarktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Op het werk gedaan of in de supermarkt?
Ik zie het al, je broek laten zakken op het werk dus
het zat zo vast dat de fiets vast aan mij hingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je hing vast aan je fiets? Of hing de fiets vast aan jou?
Klote fietsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het zat zo vast dat de fiets vast aan mij hing
Mijn favoriete rok helemaal naar de klote![]()
Zijn nog steeds klote gevallenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klote fiets![]()
Ik hing altijd met mijn broek vast aan de ketting van mijn mountain-bike, altijd alle broeken vol olie. Daarom zal ik nooit meer een mountain-bike kopen, of zijn die fietsen ondertussen beter?
Voor en tijdens de laatste ijstijd leefde er ook gewoon mensen hoor. Delen KUNNEN vergaan maar het hoeft niet.quote:Ik had altijd pech met een fiets.
Over die temperaturen die jij schrijft in de volgende post na deze post, wie weet krijgen we wel zomer in de winter en winter in de zomer? Op Tv spreken ze vaker over een omgekeerde wereld. Maar moet dan niet eerst de hele mensheid vergaan of gaat dat geleidelijk?
Tsunami anyone? Andere uitningen van omkerende zaken...El Nino een aantal jaren geleden.quote:Op Tv vandaag zag je kust-plaatsen in Groot Brittanie die door het water van de zee helemaal weg gespoeld worden. Toch is het vreemd om het zo mee te maken. 14 graden in Januari? Toen ik net naar buiten liep leek het net alsof ik de t-shirts en shorts uit de kast kon halen.
quote:Alsnog hoop ik niet dat de zomer 40 graden gaat zijn.
Ergens las ik dat we hier in Nederland niet echt druk hoeven te maken, in landen als Spanje is het een ander verhaal, daar verwachten ze 87,000 doden extra per jaar door de hete zomers.
Maar stel nou wij krijgen + 17 graden erbij deze zomer
Of is dit gewoon een toevallige extreme?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo lekkere poepescheetjes van me
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stuur dan een flesje lekker ruikende badolie of zo ipv gelijk te zeggen dat we stinken
cheersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik ga min of meer een afstand nemen van FOK!
m'n account blijft wel staan
ik lurk tegenwoordig meer dan ik post
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vraag me dan of ik je gewoon lekker in bad kom doen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik ga min of meer een afstand nemen van FOK!
m'n account blijft wel staan
ik lurk tegenwoordig meer dan ik post
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nokwanda.....
foei !
ofzoiets![]()
Die OP wijziging ...
Ben je nou verdomme nog aan het posten. Mijn bad is haast vol.quote:
ow trouwens.. had ik straks ook geen tijd voor. maar ik las ergens dat jij schreef dat wij niet meer naar asbak ruiken. Nou......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nokwanda.....
foei !
ofzoiets![]()
Die OP wijziging ...
jij gaat teveel met mirage omquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je nou verdomme nog aan het posten. Mijn bad is haast vol.![]()
Hoezo? Was zij ook al tegen je aan het mopperen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij gaat teveel met mirage om![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij gaat teveel met mirage om![]()
![]()
tuurlijk niet.... Mir is mijn schatjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo? Was zij ook al tegen je aan het mopperen?
Wat had je gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet.... Mir is mijn schatje
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nokwanda.....
foei !
ofzoiets![]()
Die OP wijziging ...
was heeeerlijkquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:26 schreef yvonne het volgende:
Er zit opeens koffie op m'n beeldscherm, raar
Mogguh iedereen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nu net de nieuwe OP pas gezien?
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef Mirage het volgende:
gut, fijn dat er toch nog wat mensen zijn die lol hebben
Wel iedere keer iets aan gedaan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen mensen
Heb verdomme weer een lekkend dakMaak me ernstig zorgen, dit is al de derde keer
![]()
Ja, maar ik vraag me af hoe de kwaliteit van die reparaties was zo langzamerhandquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel iedere keer iets aan gedaan?
dat is wel het vervelende aan een koopwoning. Je moet dat allemaal zelf regelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af hoe de kwaliteit van die reparaties was zo langzamerhandIk wacht nu op de bevestiging van het onderhoudsbedrijf dat er morgen een dagbedekker komt.
nou, dat is idd zo maar zou niet zo moeten zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat is wel het vervelende aan een koopwoning. Je moet dat allemaal zelf regelen
met mij gaat het wel zn gangetje hoor, voel me goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef Marietje_34 het volgende:
Heej draakje![]()
teruglezen doe ik ook niet meer aan als het zo snel gaat![]()
Hoe is het met jou?
Is niet te doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
middag allemaal......
teveel gebeurd om terug te lezen geloof ik
Pucca!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet te doen
Hey... nieuwe ava. Leuk. Het wordt al iets minder liefjesMaar nog steeds schattig
goed dat je je goed voeltquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met mij gaat het wel zn gangetje hoor, voel me goed
en hoe is het met jou?
als het goed is wordt het morgen gemaaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:55 schreef draculettetje het volgende:
da's wel minder ja een lekkend dak
Moest denken aan de expo hier op mijn werk. Allemaal schilderijen met dergelijke afbeeldingenquote:
t is een nepperd !quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:20 schreef sararaats het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEUW !!!!!!!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Mirage het volgende:
Die fabels over neger piemels
The TRUTH about .....
[afbeelding]
wilde ik toch even met jullie delen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef sararaats het volgende:
zo, ik ben bekomen van de schrik
ik ben heel eventjes teruggekomen omdat ik iets kwijt wil
ik voel me eigenlijk wel thuis in TRU
ik heb een loopneus (ben serieus ziekjes)
ben nu kauwgom aan het boeffen
Heb ooit zo'n enorme levensecht nepperd van iemand cadeau gekregen. Heb ik in de kliko geflikkerd, als zijnde plaatsvervangend vleesquote:
vreten is ook een ander woord voor boeffen en dat is dan weer een ander woord voor etenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik las beffen... kauwgum beffen
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef nokwanda het volgende:
laat me raden... je bent verliefd
euh nee hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef nokwanda het volgende:
laat me raden... je bent verliefd
Wat is er nou belangrijker dan verliefd zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee hoor
iets veel belangrijkers dan verliefd zijn
Je gaat weer roken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef sararaats het volgende:
ik ga niet verhuizen
ik ga iets doen waarmee ik jaren geleden gestopt ben
al moet ik wachten tot september
ik rook niet (wat een domme vraag)quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je gaat weer roken?
o hoi allemaal
hou ons niet zo in spanning danquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik rook niet (wat een domme vraag)
(het is trouwens iets wat ik graag wil)
anyway, ik zit nu te eten
zie vorige berichtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef nokwanda het volgende:
Natuurlijk ga je weer naar school. Mooi zo. Goed besluit. En wat ga je leren?
Hoi Metroquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je gaat weer roken?
o hoi allemaal
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Mirage het volgende:
Die fabels over neger piemels
The TRUTH about .....
[afbeelding]
wilde ik toch even met jullie delen
ik durf daar geen antwoord meer op te geven, elke keer denk ik weer dat het bijna weg is en dan komt het net zo hard weer terug.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Metro![]()
Hoe gaat het met je lip?
quote:
jij zal het wetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ho ho... ook de kleinste frummeltjes kunnen uitgroeien tot acceptabele proporties (of niet
)
quote:
denk dat de verschillen bij zwarte meneeren net zo groot zijn als bij blanke meneerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik roep dan ook al jaaaaren dat dat fabeltje over afro-piemels niet waar is.
(het wordt me ook immer gevraagd op fluisterende toon door blanke mensen die het eigenlijk niet durven te vragen omdat ze zelf ook wel weten dat ze stomme vooroordelen hebben)
nee hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Metro2005 het volgende:
als je er maar niet verliefd op wordt
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
denk dat de verschillen bij zwarte meneeren net zo groot zijn als bij blanke meneeren
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor
ze is al getrouwd en spreekt geen woord Vlaams
wilde eigenlijk niets over verliefd zijn horen![]()
hahahahaquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat gevat !!
Lees jij haar dagboek soms ??
owwwww dat is niet zo mooi...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef nokwanda het volgende:Nou denk ik net pas aan iets waar ik vandeweek niet bij stilstond.
Ik trof de buurkater binnen aan. Twee zelfs.
Nou hou ik mijn puberpoesje angstvallig binnen. Niet alleen uit angst dat ze onder een auto komt maar ook omdat het niet de bedoeling is dat ze als niet volgroeid poesje met een nest zit voor ze goed en wel haar eerst krolsheid gehad heeft.
Niet echt gelinkt.... maar de katers komen dus gewoon binnen
Och... hij's wat schuw. Maar verder wel een knappe vent.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwww dat is niet zo mooi...
en die buurtkater..
dies helemaal niet aardig !
![]()
Ik heb me echt af staan vragen waarom het bees tin hemelsnaam zo zat te blazen naar mij
maar t was een buurkat
lieverd,quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:En weet je nou nog niet welke poezen tot mijn huishouding behoren?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd,
herinner je je het topic over 18 is te veel nog ?
Ik sta er helemaal niet verbaasd van te kijken als de tendens " bij ieder bezoek een extra huisgenoot otdekken" bij jou van toepassing is.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef Mirage het volgende:
Yogapik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]je begint wel erg vaak over pikken, kom je wat tekort
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou getuige de reacties in het Penis topic niet he![]()
Alleen overal waar ik kijk.. overal gaat het over penissen...
Piemel, piemle, piemel,
bv
en I love them![]()
" waar het hart vol van is, loopt de mond van over"
soms zelfs letterlijk.![]()
foei mir toch
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
" waar het hart vol van is, loopt de mond van over"
soms zelfs letterlijk.
goed bezig jij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog steeds niet beter dus ik ga even douchen
Gisteren koorts gehad erbij en hoofdpijn en spierpijn en keelpijn en oorpijn
![]()
Even douchen, wie weet dat het gaat helpen.
10e dag zonder roken vandaag
Niet aan pik iigquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
en MIR nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
ik wel aan doosquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoeveel dozen wil je hebben ?
Zo.... Pik daar maar eens een mooie doos uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoeveel dozen wil je hebben ?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
als je ze eerst buiten wilt zetten, ik heb liever natte dozen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo.... Pik daar maar eens een mooie doos uit
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo.... Pik daar maar eens een mooie doos uit
het moet even van mijn hart dat jij een best coole avatar hebtquote:
nu heel even dat het meevalt, maar een uurtje geleden waaide het hier idd enorm.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
wat een weer hier weer, is het bij jullie ook zo stormachtig?
Ik had me vanochtend zelfs verslapen door dat het zo donker was. Normaal is het ook wel wat donker nog maar nu leek het wel midden in de nacht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
nu heel even dat het meevalt, maar een uurtje geleden waaide het hier idd enorm.
Het is trouwens wel de hele tijd koud, nat en donker.
Vanmiddag Ice Age maar aanzetten als Btje thuskomt.
ik zeg dank!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
het moet even van mijn hart dat jij een best coole avatar hebt
![]()
goed zo !!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef draculettetje het volgende:
ow ja ik was toch zeerover de wachttijd van revalidatie centrum???
en had ik jullie al wel verteld dan dat ik gewoon nog niet aangemeld was????![]()
ik gewoon boven op de stapel met papieren van de Dr lag????
Ik nu dan wel ben aangemeld met terugwerkende kracht van de eigenlijke aanmelding in november![]()
maar ik dus echt nie meer weet hoe de wachttijd nu weer is?![]()
Ik mooi elke week ga bellen!
Ja... Eerst bellen en dan vriendjes (en dinnetjes) hyven!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
goed zo !!
Zo moet je dat ook doen, want anders laten ze je gewoon zitten.
Bel ze gek en je krijgt wat je nodig hebt.
![]()
huh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... Eerst bellen en dan vriendjes (en dinnetjes) hyven!
misschien dak dan ook wa bij jou weg kan "pikken"quote:
Ow... dus jij wilt ze kant en klaar aangeleverd hebben?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
als je ze eerst buiten wilt zetten, ik heb liever natte dozen.
ow ha ha ik weet nie meer wie ik moet zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
misschien dak dan ook wa bij jou weg kan "pikken"
Hmmm... ik denk dat dat wel soppen wordtquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... dus jij wilt ze kant en klaar aangeleverd hebben?
Luie donder. Heb ie polio of zo?
[afbeelding]
[afbeelding]
jouw testedingetje bij mn profiel!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ha ha ik weet nie meer wie ik moet zoeken![]()
Billie Hollidayquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
wat een weer hier weer, is het bij jullie ook zo stormachtig?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Auw... Schat t is nie nat genoeg....
Ga maar ff buiten staan...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hmmm... ik denk dat dat wel soppen wordt
met schat en al in bad gaan zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Auw... Schat t is nie nat genoeg....
Ga maar ff buiten staan...
Hier is nog iets voor kleine meisjes om te soppenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]soppen
![]()
ok let maar niet op mij vandaag
dat onderste plaatje ooiot is in een mail gehad!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... dus jij wilt ze kant en klaar aangeleverd hebben?
Luie donder. Heb ie polio of zo?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb geen toestemming.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hier is nog iets voor kleine meisjes om te soppen
P0rnchat deeltje twee ! (of toch drie?)
en naar beneden
geen toegang in KPD ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb geen toestemming.....
Vraag aan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb geen toestemming.....
jij bent gemeen zit me meteen nieuwsgierig te maken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
geen toegang in KPD ?
Mens !!! Je kan er je hart ophalen... ga snel toegang aanvragen
ik weet iets over een ouwehoerden wat jij niet weet
![]()
en het is echt.... jemig !! Ik heb met mijn mond open zitten kijken
als we het over soppen hebben...![]()
via mail of in het aanmeld topic in FEEDBACKquote:
foei, wie is hier de stouterik ??quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Stouterik
Heb zelf dan ook toegang maar goed![]()
goh.. ik heb jou er nog niet zien posten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Stouterik
Heb zelf dan ook toegang maar goed![]()
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goh.. ik heb jou er nog niet zien posten.
ik ga na gisteravond wijselijk mijn mond houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weer
Ik kijk er dus ook zelden tot nooit, waarom weet ik niet. Maar ik had er meer van voorgesteld. Complete films, alle films en al het materiaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
foei, wie is hier de stouterik ??
Jij wel toegang maar niet posten ?![]()
is zeker weer iets waar ik toestemming voor moet hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga na gisteravond wijselijk mijn mond houden.
![]()
I know, ik zit elders op het fok!.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goh.. ik heb jou er nog niet zien posten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Even zondags kleren aandoen
Ik ga naar de kerk zometeen
Bidden en biechten voor al mijn zondes
Had ik jou te pakken!!!!!!!quote:
Door puur mezelf te zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga na gisteravond wijselijk mijn mond houden.
![]()
Heel goed bezig..weet je nog wat ik beloofd had na een week..??quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Al 10 dagen gestopt Neo, al 10 dagen gestopt.
Ben wel ziek en ben verkouden maar dat virus dat heerst op dit moment.
10 dagen geen sigaret aangeraakt en laatste 3 dagen amper kauwgum gehad. Gisteren 1 zuigtablet gehad en eergisteren 1 zuigtablet en vandaag 1 kauwgum die ik meteen weggooide.
Wie is jezelf ?quote:
Ik heb msn thuis aanstaan (eigenlijk altijd maar ik ben er niet altijd. Sta ook op afwezig). Ben op mijn werk niet ingelogd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef Normalneo het volgende:
nokwanda is er iets ofzo..?? je doet niet reageren op msn..ik wilde alleen maar even vragen hoe het met je was..maar dat kan natuurlijk ook hier..
Hoe is het dan?
Lopen wij elkaar steeds mis ofzow?![]()
thx Mirage..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Mirage het volgende:
@ normalneo.. ik geloof dat nokwanda ondertussen met de was bezig is...
de vraag in deze context zou " WAT ben ik" moeten zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie is jezelf ?
Ik weet niet wie ik ben.
Waar ben ik? Wie ben ik?
Kan me niets herinneren van vorige week, mijn korte termijn geheugen laat me in de steek de laatste tijdquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Heel goed bezig..weet je nog wat ik beloofd had na een week..??
___________________________________________________________________________________
spoilerd
___________________________________________________________________________________
Ben ook maar aan de zuigtabletten gegaan. maar die dingen zijn zelfs met mintsmaak ranzigquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Al 10 dagen gestopt Neo, al 10 dagen gestopt.
Ben wel ziek en ben verkouden maar dat virus dat heerst op dit moment.
10 dagen geen sigaret aangeraakt en laatste 3 dagen amper kauwgum gehad. Gisteren 1 zuigtablet gehad en eergisteren 1 zuigtablet en vandaag 1 kauwgum die ik meteen weggooide.
kquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb msn thuis aanstaan (eigenlijk altijd maar ik ben er niet altijd. Sta ook op afwezig). Ben op mijn werk niet ingelogd.
Ga ik nu ook niet doen.
Verder loop je me gewoon steeds mis. Of ik heb visite en ga dan niet reageren of ik ben met iets anders bezig. En tegen de tijd dat ik wel kan reageren ben jij offline.
Wat ben ik, wie ben ik en waar ben ik?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de vraag in deze context zou " WAT ben ik" moeten zijn
in deze context ben ik......quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de vraag in deze context zou " WAT ben ik" moeten zijn
Aangezien mijn wasmachine nog steeds kapot is doe ik de was op mijn werk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Normalneo het volgende:
[..]
kkijk das bijna hetzelfde als de was doen he..werken
nee die sloeg op DVquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Normalneo het volgende:
[..]
thx Mirage..'
jij rookt dus weer? mag ik uit die smilie opmaken???
"
Als je op die zuigtabletten bijt per ongeluk dan krijg je een hik-aanval dus ik zou als ik jou was maar niet bijten op die tablettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ook maar aan de zuigtabletten gegaan. maar die dingen zijn zelfs met mintsmaak ranzig
Ik heb niet gesjoemeld omdat ik niet durf te roken meer, ik durf geen sigaret meer op te stekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee die sloeg op DV![]()
Ik heb gesjoemeld, maar dat heeft mij er juist extra van overtuigd dat ik niet alleen voor de gezondheid stop, maar ook omdat het gewoon smerig is.
Inmiddels heb ik mijn wederhelft ook zover dat hij ook stopt met roken.
(of gestopt is )
We doen het nu samen![]()
gewoon postenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weer
mail? feedbackktopic?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
via mail of in het aanmeld topic in FEEDBACK
![]()
Ik zou een stukje quoten uit een film..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet niet eens meer of ik gisteren nog online ben geweest en wat ik gisteren gedaan heb. Alsof het roken dat doet?
I choose not to choosequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Ik zou een stukje quoten uit een film..
"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."
* Normalneo plays ending tune chemicals met born slippy
Een snotte-belle magerita???quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
agh ja het heerst zag vandaag iemand met een druppel aan haar neus hangen![]()
Een druppie jagermeister of een hele fles?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
en een keer he..op het kamp..(nee op mijn werk) kwam er een vrouw waar echt de druppels uit haar neus stroomdenhad haar bijna een duppie gegeven
oke !quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Ik zou een stukje quoten uit een film..
"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."
* Normalneo plays ending tune chemicals met born slippy
daar wilde ik bij schrijven..komt van trainspotting af..Mark Renton een drugsgebruiker in de film..die kiest op het einde..en dan loopt hij zo wegal mompelend in hemzelf..na verwoedde pogingen te hebben gedaan om van zoals hij het noemt die shite af te blijven..
![]()
maar dat is echt heel goed dv..gewoon zo doorgaan..laat mij nog maar even lekker roken voor jou..op een gegeven moment zal ik proberen de kans als die zich voordoet ook te nemen en hopelijk sta ik dan net zo sterk in mijn schoenen en kan ik jou als positief voorbeeld nemen! Way to go dv..![]()
Mirage en Oversight zet hem op he..dan krijgen jullie ook een quote over een week..
doet nokwanda ook mee hoor ik nu..was da?
paar maanden. Als het eruit is voel je je denk ik wel beter, geen idee. Ik heb nooit echt zwaar gerookt ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef Normalneo het volgende:
hoelang zit dat gif eigenlijk in je lichaam metro2005..en wat gebeurt er als dat gif er volledig uit is..stijg je dan nog verder op? Of voel je je dan gewoon lekker..der..
jij zou natuurlijk zeggen probeer uit, maar ik ga dat ook wel eens doen..
gif=nicotine en het teer enzo..
ik denk wel dat dat een opluchting geeft..meer ademhalingscapaciteit, meer zelfvertrouwen des te langer je het volhoudt, meer geld iig..stralend witte tanden..want je hebt die aanslag niet meer..en nog veel meer..dat zeker..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
paar maanden. Als het eruit is voel je je denk ik wel beter, geen idee. Ik heb nooit echt zwaar gerookt ofzo.
Bestaat die zender al lang?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
kink FM , oei dat luisterde ik vroeger altijd als rasechte alto puber
Kattenpis stinktquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
Ik heb de vloerbedekking overdadig bestrooid met soda, vervolgens even goed ingewreven (droog), half uurtje geneuktwacht en daarna de stofzuiger gepakt en alles opgezogen (met de stofzuiger dus)
en serieus... er is niks meer te ruiken of te zien van het kattenongelukje.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
Ik heb de vloerbedekking overdadig bestrooid met soda, vervolgens even goed ingewreven (droog), half uurtje geneuktwacht en daarna de stofzuiger gepakt en alles opgezogen (met de stofzuiger dus)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
half uurtje geneuktwacht en daarna de stofzuiger gepakt en alles opgezogen (met de stofzuiger
In elk geval al 13 jaar ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bestaat die zender al lang?
Eerste keer dat ik luister nu, moet zeggen, ik ben geen metallica tegen gekomen of iets anders. Meer onbekende muziek.
Zometeen eigen muziek draaien. Eigen muziek vind ik toch vaak prettiger. Kan ik nog eens een Nederlandstalig nummer erdoor gooien.
Bij zenders op de radio is het vaak 1 soort muziek de hele tijd door, en dat gaat ook vervelen.
Muziek staat nu al een hele tijd af, krijg er koppijn van die gitaren. Ik ga zometeen Buddah Bar luisteren.
Jij moet echt OS eens aan het werk schoppen dame.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
![]()
![]()
Ik dacht dat het nieuw wasquote:
Pas maar op want Mirage is een Subbacus of zoiets????quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij moet echt OS eens aan het werk schoppen dame.
Je vertoont sex-afkick verschijnselen.
kinkyquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas maar op want Mirage is een Subbacus of zoiets????
Evil is ze. Ze wreet je op als je niet uitkijkt. Ze eet rauw vlees.
Dat zeg je nu, totdat je een van je lichaamsdelen mistquote:
als je rookt smaak je naar asbak, het stinkt, het is mega ongezond.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Even nicotine gum gepakt.....
Ik heb zo'n zin in een sigaret, als ik niet oppas ga ik nu kopen. En dat is niet de bedoeling. Ik zeg wel dat ik zin heb in een sigaret, maar hoe smaakt die sigaret ook alweer? Heb ik wel zin in die sigaret? Smaakt die sigaret wel oh zo lekker?
Ik ga niet kopen van sigaretten neequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je rookt smaak je naar asbak, het stinkt, het is mega ongezond.....
en weet je DV... de trek is tijdelijk... het gaat weer over...
over een half uurtje realiseer je je opeens dat de trek weer afgezakt is.
NIET KOPEN dus.
Ga maar je mail checken ofzo
en dan uitgebreid terugmailen...
en dan is het halve uur zoooo om !!!
Ik ga even eten en ik verwacht dat als ik terug kom dat jij dan geen sigaretten bent gaan kopen.
Dromenvanger is COOL !!!
hij is sterker dan de sigaret !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik stout ben, kom je dan ook bij mij langtquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:22 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wees op je hoede als je 's avonds laat alleen over straat gaat......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |