Ik had me vanochtend zelfs verslapen door dat het zo donker was. Normaal is het ook wel wat donker nog maar nu leek het wel midden in de nacht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
nu heel even dat het meevalt, maar een uurtje geleden waaide het hier idd enorm.
Het is trouwens wel de hele tijd koud, nat en donker.
Vanmiddag Ice Age maar aanzetten als Btje thuskomt.
ik zeg dank!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
het moet even van mijn hart dat jij een best coole avatar hebt
![]()
goed zo !!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef draculettetje het volgende:
ow ja ik was toch zeerover de wachttijd van revalidatie centrum???
en had ik jullie al wel verteld dan dat ik gewoon nog niet aangemeld was????![]()
ik gewoon boven op de stapel met papieren van de Dr lag????
Ik nu dan wel ben aangemeld met terugwerkende kracht van de eigenlijke aanmelding in november![]()
maar ik dus echt nie meer weet hoe de wachttijd nu weer is?![]()
Ik mooi elke week ga bellen!
Ja... Eerst bellen en dan vriendjes (en dinnetjes) hyven!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
goed zo !!
Zo moet je dat ook doen, want anders laten ze je gewoon zitten.
Bel ze gek en je krijgt wat je nodig hebt.
![]()
huh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... Eerst bellen en dan vriendjes (en dinnetjes) hyven!
misschien dak dan ook wa bij jou weg kan "pikken"quote:
Ow... dus jij wilt ze kant en klaar aangeleverd hebben?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
als je ze eerst buiten wilt zetten, ik heb liever natte dozen.
ow ha ha ik weet nie meer wie ik moet zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
misschien dak dan ook wa bij jou weg kan "pikken"
Hmmm... ik denk dat dat wel soppen wordtquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... dus jij wilt ze kant en klaar aangeleverd hebben?
Luie donder. Heb ie polio of zo?
[afbeelding]
[afbeelding]
jouw testedingetje bij mn profiel!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ha ha ik weet nie meer wie ik moet zoeken![]()
Billie Hollidayquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
wat een weer hier weer, is het bij jullie ook zo stormachtig?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Auw... Schat t is nie nat genoeg....
Ga maar ff buiten staan...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hmmm... ik denk dat dat wel soppen wordt
met schat en al in bad gaan zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Auw... Schat t is nie nat genoeg....
Ga maar ff buiten staan...
Hier is nog iets voor kleine meisjes om te soppenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]soppen
![]()
ok let maar niet op mij vandaag
dat onderste plaatje ooiot is in een mail gehad!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... dus jij wilt ze kant en klaar aangeleverd hebben?
Luie donder. Heb ie polio of zo?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb geen toestemming.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hier is nog iets voor kleine meisjes om te soppen
P0rnchat deeltje twee ! (of toch drie?)
en naar beneden
geen toegang in KPD ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb geen toestemming.....
Vraag aan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb geen toestemming.....
jij bent gemeen zit me meteen nieuwsgierig te maken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
geen toegang in KPD ?
Mens !!! Je kan er je hart ophalen... ga snel toegang aanvragen
ik weet iets over een ouwehoerden wat jij niet weet
![]()
en het is echt.... jemig !! Ik heb met mijn mond open zitten kijken
als we het over soppen hebben...![]()
via mail of in het aanmeld topic in FEEDBACKquote:
foei, wie is hier de stouterik ??quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Stouterik
Heb zelf dan ook toegang maar goed![]()
goh.. ik heb jou er nog niet zien posten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Stouterik
Heb zelf dan ook toegang maar goed![]()
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goh.. ik heb jou er nog niet zien posten.
ik ga na gisteravond wijselijk mijn mond houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weer
Ik kijk er dus ook zelden tot nooit, waarom weet ik niet. Maar ik had er meer van voorgesteld. Complete films, alle films en al het materiaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
foei, wie is hier de stouterik ??
Jij wel toegang maar niet posten ?![]()
is zeker weer iets waar ik toestemming voor moet hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga na gisteravond wijselijk mijn mond houden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |