I know, ik zit elders op het fok!.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goh.. ik heb jou er nog niet zien posten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Even zondags kleren aandoen
Ik ga naar de kerk zometeen
Bidden en biechten voor al mijn zondes
Had ik jou te pakken!!!!!!!quote:
Door puur mezelf te zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga na gisteravond wijselijk mijn mond houden.
![]()
Heel goed bezig..weet je nog wat ik beloofd had na een week..??quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Al 10 dagen gestopt Neo, al 10 dagen gestopt.
Ben wel ziek en ben verkouden maar dat virus dat heerst op dit moment.
10 dagen geen sigaret aangeraakt en laatste 3 dagen amper kauwgum gehad. Gisteren 1 zuigtablet gehad en eergisteren 1 zuigtablet en vandaag 1 kauwgum die ik meteen weggooide.
Wie is jezelf ?quote:
Ik heb msn thuis aanstaan (eigenlijk altijd maar ik ben er niet altijd. Sta ook op afwezig). Ben op mijn werk niet ingelogd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef Normalneo het volgende:
nokwanda is er iets ofzo..?? je doet niet reageren op msn..ik wilde alleen maar even vragen hoe het met je was..maar dat kan natuurlijk ook hier..
Hoe is het dan?
Lopen wij elkaar steeds mis ofzow?![]()
thx Mirage..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Mirage het volgende:
@ normalneo.. ik geloof dat nokwanda ondertussen met de was bezig is...
de vraag in deze context zou " WAT ben ik" moeten zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie is jezelf ?
Ik weet niet wie ik ben.
Waar ben ik? Wie ben ik?
Kan me niets herinneren van vorige week, mijn korte termijn geheugen laat me in de steek de laatste tijdquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Heel goed bezig..weet je nog wat ik beloofd had na een week..??
___________________________________________________________________________________
spoilerd
___________________________________________________________________________________
Ben ook maar aan de zuigtabletten gegaan. maar die dingen zijn zelfs met mintsmaak ranzigquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Al 10 dagen gestopt Neo, al 10 dagen gestopt.
Ben wel ziek en ben verkouden maar dat virus dat heerst op dit moment.
10 dagen geen sigaret aangeraakt en laatste 3 dagen amper kauwgum gehad. Gisteren 1 zuigtablet gehad en eergisteren 1 zuigtablet en vandaag 1 kauwgum die ik meteen weggooide.
kquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb msn thuis aanstaan (eigenlijk altijd maar ik ben er niet altijd. Sta ook op afwezig). Ben op mijn werk niet ingelogd.
Ga ik nu ook niet doen.
Verder loop je me gewoon steeds mis. Of ik heb visite en ga dan niet reageren of ik ben met iets anders bezig. En tegen de tijd dat ik wel kan reageren ben jij offline.
Wat ben ik, wie ben ik en waar ben ik?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de vraag in deze context zou " WAT ben ik" moeten zijn
in deze context ben ik......quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de vraag in deze context zou " WAT ben ik" moeten zijn
Aangezien mijn wasmachine nog steeds kapot is doe ik de was op mijn werk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Normalneo het volgende:
[..]
kkijk das bijna hetzelfde als de was doen he..werken
nee die sloeg op DVquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Normalneo het volgende:
[..]
thx Mirage..'
jij rookt dus weer? mag ik uit die smilie opmaken???
"
Als je op die zuigtabletten bijt per ongeluk dan krijg je een hik-aanval dus ik zou als ik jou was maar niet bijten op die tablettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ook maar aan de zuigtabletten gegaan. maar die dingen zijn zelfs met mintsmaak ranzig
Ik heb niet gesjoemeld omdat ik niet durf te roken meer, ik durf geen sigaret meer op te stekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee die sloeg op DV![]()
Ik heb gesjoemeld, maar dat heeft mij er juist extra van overtuigd dat ik niet alleen voor de gezondheid stop, maar ook omdat het gewoon smerig is.
Inmiddels heb ik mijn wederhelft ook zover dat hij ook stopt met roken.
(of gestopt is )
We doen het nu samen![]()
gewoon postenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weer
mail? feedbackktopic?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
via mail of in het aanmeld topic in FEEDBACK
![]()
Ik zou een stukje quoten uit een film..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet niet eens meer of ik gisteren nog online ben geweest en wat ik gisteren gedaan heb. Alsof het roken dat doet?
I choose not to choosequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Ik zou een stukje quoten uit een film..
"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."
* Normalneo plays ending tune chemicals met born slippy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |