Of je moet gewoon niet zo zeuren. kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
wat een gezwam mèn, je moet echt beter leren formuleren
Vermoedelijk, ik kan nog geen gedachtes lezen, heeft hij het over de teksten van dromenvangerquote:Op maandag 22 januari 2007 13:53 schreef Daniel.J het volgende:
Volgens mij heb ik het behoorlijk duidelijk geformuleerd anders.
Mensen die zeuren over formuleren/grammatica/puncuatie,quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Vermoedelijk, ik kan nog geen gedachtes lezen, heeft hij het over de teksten van dromenvanger.
formuleren is toch heel wat anders en vrij belangrijk. ik zeur niet, ik zou TS namelijk graag fatsoenlijk begrijpen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over formuleren/grammatica/puncuatie,
een pot nat.
Wehehe, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nou juist zo leuk vind aan de TSquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
formuleren is toch heel wat anders en vrij belangrijk. ik zeur niet, ik zou TS namelijk graag fatsoenlijk begrijpen.
ik had het tegen topicstarter. topicstarter gebruikt heeeeeeeeeel veel woorden maar zegt heel heel erg weinig. dat is mnijn punt. en eigenlijk is dat weinige ook nog niet helder wat hij precies bedoelt.
leuk: ja. de waarde van het lezen wordt echter tot vrijwel niets gereduceerd hierdoor naar mijn mening, vooral doro de amibguiteit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Wehehe, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nou juist zo leuk vind aan de TS.
Ik heb het net even nagekeken in de vandale (quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat betekend amibguiteit
Ik ben inderdaad geen persoon van moeilijke woorden, ik schrijf liever 10 regels extra dan dat ik 1 moeilijk woord schrijf.
?
Thanks for het opzoekenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het net even nagekeken in de vandale (). Dubbelzinnigheid. Ambiguiteit dan.
omdat het niet hetzelfde is en andere associaties oproeptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thanks for het opzoeken
Waarom niet gewoon dubbelzinnigheid schrijven dan
poeh, poeh, verkapte " ik heb een grote woordenschat post"quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
omdat het niet hetzelfde is en andere associaties oproept
als je het veel tegenkomt dan kan je de woorden goed gebruiken
ik begrijp dsat je dan blijkbar gewoon een bperkte vocabulaire hebt, weinig taaltraining oid
maar dat is iig de reden waarom je posts wat mij betreft onleesbaar en fucking irritant zijn en soms zelfs onzinnig lijken
dat maak je er zelf van. feit dat mijn posts vol staan met typos bewijst al genoeg dat je opmerking niet waar is lijkt mij zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef huupia het volgende:
[..]
poeh, poeh, verkapte " ik heb een grote woordenschat post"
als je nu ook nog eens leert typen , ben je helemaal de man ( je posts staan vol met taalfouten en typo's )
Op zich is het handig als je ook een keer leert om inlevend te lezen misschien. Sommige mensen typen nu eenmaal erg ungestructureerd maar dat betekend niet dat het onzin is. Juist het feit dat de posts van DV, onder andere, zo van de hak op de tak springen maakt het voor mij interessant om te lezen. Brainfarts zijn weleens verfrissend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
omdat het niet hetzelfde is en andere associaties oproept
als je het veel tegenkomt dan kan je de woorden goed gebruiken
ik begrijp dsat je dan blijkbar gewoon een bperkte vocabulaire hebt, weinig taaltraining oid
maar dat is iig de reden waarom je posts wat mij betreft onleesbaar en fucking irritant zijn en soms zelfs onzinnig lijken
Het is misschien ook pas sinds de laatste tijd dat meer mensen je gedachtengang zodanig interessant vinden dat ze het willen lezen. Ik weet wel dat je elke keer weer een stuk 'gegronder' typed. Nadeel daarvan is dus wel dat mensen die het in principe interessant vinden commentaar geven op je schrijfstijl. Daar waar ze hiervoor gewoon dacht 'ah, Dromenvangerquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Esoterie
Houdt iemand zich hiermee bezig ?
Wist niet dat ik zo ongestructureerd schrijf overigensLaatste tijd krijg ik pas commentaar, dus wie weet is het sinds kort zo dat ik niet meer goed weet te formuleren.
Thanks. Maar alsnog vind ik mezelf teveel met beide benen op de grond staan. Weet je geen manier om even een droom-vlucht te maken zoals in de Efteling? Even vliegen ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is misschien ook pas sinds de laatste tijd dat meer mensen je gedachtengang zodanig interessant vinden dat ze het willen lezen. Ik weet wel dat je elke keer weer een stuk 'gegronder' typed. Nadeel daarvan is dus wel dat mensen die het in principe interessant vinden commentaar geven op je schrijfstijl. Daar waar ze hiervoor gewoon dacht 'ah, Dromenvanger' Je bent het slachtoffer van je eigen succes man
.
toen ik dit las ging er een soort kalmte over me heen..ik ben de laatste tijd bezig om teksten te lezen van mensen en te voelen hoe ze deze "uitspreken" in hun hoofd en kijken hoe dit bij jou(mij-de lezer) aan-komt. In dit geval hoorde ik:quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:08 schreef sanni het volgende:
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |