Vroeger schreef ik makkelijker omdat ik na al die berichten alles al geschreven heb ondertussen. Ik wil niet in de herhaling vallen bij het schrijven dus wie weet ben ik wel te geforceerd op zoek naar nieuwe teksten.
De voorraad inspiratie is leeg heb ik steeds vaker het idee.
Bewustzijnverruiming kan ik nu over schrijven, dat ik graag een ruimer bewustzijn zou willen hebben maar ook dat komt vanzelf naar voren. Forceren is niet juist om te doen, en met het schrijven ben ik de laatste tijd dus ook aan het forceren hier. 31461 berichten met deze naam, dan zou je toch denken dat alles al voorbij is gekomen?
Maar het is frustrerend als je amper nog wat weet te schrijven, zelfde geldt voor praten in het echt. Ik weet soms niets nieuws te verzinnen, wie weet ben ik de baterij aan het opladen
![]()
Kan zijn dat het in de lente beter gaat als alles tot leven gaat komen, dat de bloem dicht is op dit moment, dat de bloemen moeten gaan bloeien zodat ik ook tot bloei kom.
Buiten is het grijs
Over ruimer bewustzijn even, ermee bezig zijn dus, ik schrijf dat ik een ruimer bewustzijn wil en het voelt ruimer aan. Meer ruimte in het hoofd ervaren, niet opgesloten zijn tussen 4 muren die dicht op elkaar staan. In de lente/zomer 2006 had ik een zee van ruimte om me heen, daarna bij de komst van de herfst is het allemaal gesloten geworden.
Vliegen tussen 4 muren gaat ook niet goed, ben ik gesloten in het bewustzijn dan voelt het alsof ik in de gevangenis zit. Maar ervaring leert dat de komst van de lente alle muren doet slopen
![]()
Nog ff geduld hebben dus dromenvanger