er zijn wel visualisatie-oefeningen die je kan doen om het voor elkaar te krijgen hoor, misschien heb je er wat aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoe roep je dat soort beelden op die je in je eerste posts beschrijft? is het iets wat je onder de knie moet krijgen? mij lukt het namelijk niet. ik vind het wel interessant
Ik zat even je stukje te lezen.. en ik had meteen het volgende linkje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik was net even buiten met koffie en muziek en toen was ik aan het oefenen om die tovenaar te laten dansen op de muziek, dus met krachtige toevoeging beelden lanceren en ik zag de tovenaar dansen maar ik liet hem zelf dansen, hij ging niet zelf verder op zijn eigen manier en kreeg geen eigen persoonlijkheid.
Gebrek aan slaap kan inderdaad zorgen voor nieuwe effecten MeAgainstTheworldquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:58 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik ben nu inmiddels 37 uur wakker, ik zie af en toe lichtflitsen in mijn ooghoekenbest geinig, ik vind dit trouwens een zeer interessant en leuk topic, jouw kijk op al deze onderwerpen kan ik me wel in vinden
Even gekeken op de hoofdpagina daar en volgens mij ga ik die hele site eens bekijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zat even je stukje te lezen.. en ik had meteen het volgende linkje in mijn hoofd
kijk maar
29 jaar, economische achtergrond en op zoek naar werk en pauze in het leven. Geinsteresseerd om een andere weg op te slaan dan het saaie economische en dus op zoek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Dromenvanger even een serieuze vraag he; hoe oud ben je; wat doe je voor werk/opleiding? Gebruik je drugs? Om eerlijk te zijn (no flame intended) kom je echt enorm gestoord over op mij en kun jij nooit een normaal leven hebben. Klinkt misschien hard maar ik denk dat veel mensen er zo over denken (niet de doorsnee Truth bezoeker natuurlijk).
Een studie op de heao rond ik op mijn sloffen afquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Een werkloze dus die zijn dag vult met het volbazelen van hele lappen tekst op Fok. Nogmaals; NOFI, maar ik vind dat geen normaal gedrag. En eerlijk gezegd past het ook wel bij het plaatje wat ik van tevoren van je had (vandaar mijn vraag eerder); in ieder geval iemand die niet in staat is een baan in te vullen of studie te volgen.
Gaan dan komen bedoel ik dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze zien me inderdaad liever komen dan gaan. Prima toch?
Ik vermaak me wel Jogy.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef jogy het volgende:
Zolang je je maar niet laat opnaaien door die knakker, DV.
pas op a.n.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze zien me inderdaad liever komen dan gaan. Prima toch?
Raar dat ik dan een (goede) functie heb waarbij veel communicatie komt kijken, wat me eigenlijk best goed af gaat. Dus ondanks jouw geweldige mensenkennis blijk je er deze keer toch grondig naast te zitten. Sowieso vreemd dat iemand die werkloos thuis zit mij (een werkende) erop probeert te wijzen dat bedrijven niet op hem zitten te wachten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gaan dan komen bedoel ik dus.
Je komt niet sociaal over. Denk je dat bedrijven echt wachten op zulke mensen? Sowieso de bedrijven die een beetje in een moderne tijd passen die willen sociaal gerichte mensen in dienst hebben.
Of werk je in de riolering tussen de ratten
Genoeg nu
Wat Jogy zegt, je bent de moeite van het reageren niet waard
Ga snel naar de frontpage je frustratie laten zien over Amerika. Voeg jij ook wat toe op fok!
Jij neemt mij mee in het oordeel-proces beste nachtmerriequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Raar dat ik dan een (goede) functie heb waarbij veel communicatie komt kijken, wat me eigenlijk best goed af gaat. Dus ondanks jouw geweldige mensenkennis blijk je er deze keer toch grondig naast te zitten. Sowieso vreemd dat iemand die werkloos thuis zit mij (een werkende) erop probeert te wijzen dat bedrijven niet op hem zitten te wachten..
Als ik zo jou bericht lees zie ik eerder dat jij ze niet op 1 rijtje hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef huupia het volgende:
[..]
pas op a.n.![]()
ik heb vorige week ook een opmerking gemaakt over dv op feedback. kreeg meteen de fok politie op men dak( en een paar meelopers)![]()
gewoon lekker zen monologen laten houden , iedereen blij![]()
![]()
zo nu eerst een lekker bakkie![]()
Want ik mag niet ontopic reageren op zijn hersenspinsels? De laatste keer dat ik checkte was Fokforum nog een forum. Dat wil volgens mij zeggen dat je op elkaar mag reageren. Als iemand ellenlange monologen wil afsteken zonder daarbij repliek op prijs te stellen dan is daar het weblog voor uitgevonden volgens mij. Ik reageer gewoon ontopic en zonder te trollen. Echter getuigen bovenstaande post van een dermate idiotie dat ik dat volgens mij gewoon moet kunnen melden. Iemand met extreme gedragingen, uitlatingen etc moet ook niet liggen miepen als er extreem op gereageerd wordt volgens mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef jogy het volgende:
Met andere woorden A_M ff wieberen hier, haal je lolletje maar ergens anders.
Je reageert zeker niet zonder trollen. een 'IMO' doet niets af aan de oordelen die je geeft. dat doe je maar lekker ergens anders. je kan op de tekst ingaan zonder persoonlijk te worden, kan je dat niet dan ga je maar ergens anders spelen. Met of zonder 'hulp', jouw eigen keus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Want ik mag niet ontopic reageren op zijn hersenspinsels? De laatste keer dat ik checkte was Fokforum nog een forum. Dat wil volgens mij zeggen dat je op elkaar mag reageren. Als iemand ellenlange monologen wil afsteken zonder daarbij repliek op prijs te stellen dan is daar het weblog voor uitgevonden volgens mij. Ik reageer gewoon ontopic en zonder te trollen. Echter getuigen bovenstaande post van een dermate idiotie dat ik dat volgens mij gewoon moet kunnen melden. Iemand met extreme gedragingen, uitlatingen etc moet ook niet liggen miepen als er extreem op gereageerd wordt volgens mij.
[ontopic modus zonder persoonlijk te worden]quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Je zou toch bijna een minderwaardigheids-complex oplopen hier
Users die jou beoordelen en zeggen dat je gestoord bent en dan dat ze komen aanzetten over het verschijnsel werken wat oh zo belangrijk is. Je zou bijna gaan denken dat je geen status meer hebt, wat the hell status ook inhoudt.
[..]
De redenen van zijn niet werken zijjn al bekend als je je ooit in DV hebt verdiept. Dat heb je zo te zien niet en dat is wederom geen ramp maar zoals je blijkbaar met eerdere dingen doet waar je niet alle informatie over hebt is de lege stukjes invullen vanuit je eigen verwchtingspatroon. daar zit de fout want jouw waarheid is niet de enige waarheid.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[ontopic modus zonder persoonlijk te worden]
In deze maatschappij is het inderdaad zo dat je een inferieure status hebt als je niet werkt. En terecht. Een heleboel voorzieningen worden betaald door de werkende mens. Als jij bepaalt dat werken voor jou niet noodzakelijk is, dan moet je ook zo flink zijn om afstand te doen van al die faciliteiten.
[/ontopic modus zonder persoonlijk te worden]
En probeer ffs eens kort en bodig te reageren. Ik heb noch zin noch tijd om die hele lappen van jou steeds door te lezen.
En jij denkt dat dat 7 serieuze stemmen waren? Gedurfde aanname moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Jij leest ze dus wel of niet
Anders zou je niet met een conclusie komen
Maar om even te antwoorden, er zijn minstens 7 mensen die mij lezen. Ik heb de award meest interessante user om te volgen gewonnen met maar liefst 7 stemmen. En dan heb ik dus wel gewonnen met die 7 stemmen. Dus 7 lezers heb ik sowieso.
[..]
Ik weet het wel zeker dat het gemeende stemmen zijn, ik ken er zelf ook al een paar ( ook niet tru gangers) die hem oprecht interessant vinden en hem dan niet enkel beschouwen als economisch onrendabel uitschot.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat 7 serieuze stemmen waren? Gedurfde aanname moet ik zeggen.
De eerste stem was van Milagroquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat 7 serieuze stemmen waren? Gedurfde aanname moet ik zeggen.
Hoewel ik wel economische modellen kan laten zien Jogyquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat het gemeende stemmen zijn, ik ken er zelf ook al een paar ( ook niet tru gangers) die hem oprecht interessant vinden en hem dan niet enkel beschouwen als economisch onrendabel uitschot.
Ik vind de economie in zoverre boeiend omdat je kan zien hoe een hulpmiddel van de samenleving opeens een leidraad is van maatschappelijke waarde. Als constructie is het ook weer boeiend omdat het een doodlopende weg is ( oneindige groeiquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoewel ik wel economische modellen kan laten zien Jogy![]()
Als ik 7 dagen besteedt aan mijn economie boeken dan ga ik op economisch gebied fokken, maar laat ik daar even geen zin in hebben.
Werk Geldzaken en recht had ik pas geleden een topic in geopend over de toekomstverwachting van de economie, maar dat spreekt me dus niet aan. Waarom zou ik ermee bezig zijn?
Ik zie mezelf eerder in India leven of in een land waar het niet zozeer gaat over de economie. Alsof de economie zo geweldig is
Okey je moet eten en drinken op tafel krijgen, maar is die overbodige luxe zo van belang naast de primaire behoeftes, overbodige luxe waarbij je spullen koopt die je niet nodig hebt? Worden mensen daar gelukkiger van of is het nep?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |