abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 17:56:34 #35
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45349271
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ultima ken ik niet, dan moet ik eens gaan zoeken op internet over hoe het eruit ziet. Is dat een game waar je voor betaald om te mogen gamen online? Er zijn toch games waar je 50,000 euro in kunt hebben zitten in echt geld? Karakters en krachten kopen in the game en huizen bouwen en nog meer? Zo dacht ik ooit te hebben gelezen dat iemand bij een andere persoon iets gewist had online, en toen was het duizenden euro's aan schade. Pasword was gestolen en toen hadden ze voor de "gein" alles gewist.
Ja dat kan bij ons ook, donating heet dat en daarmee kun je dus items ingame krijgen die op andere manieren niet te krijgen zijn, het geld daarvan gaat naar de serverkosten natuurlijk.

Ultima online is de moeder der alle mmorpg's
en het spel is nogsteeds actief.
Nu is het van EAsports (overgenomen) en die verneuken behoorlijk veel ervan dmv patches en item/statwhoring maar gelukkig zijn freeshards niet illegaal.

wij hebben dus zon freeshard (een shard waar je op in kunt loggen waar wij alles hebben ge customised, dat kost dus niks heb je alleen het spel voor nodig, en op deze site kun je heel veel over het spel lezen:
http://uo.stratics.com

Het spel is best groot en er zijn veel tools voor zoals Razor (hulpprogramma), Easyuo (hulpprogramma) Uogateway (portal), Connectuo (portal) etc..

Via bijvoorbeeld gateway of connectuo kun je inloggen op een freeshard (gratis)
elke freeshard is een individuele wereld en je kunt dus ook niet met je character van een shard op een andere shard inloggen.

Onze shard heet trouwens Next~chapter
voor als je het eens gaat proberen.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_45363265
Everybody wants to rule the world, misschien is het wel veel simpeler. Gewoon genieten en ik denk idd dat er wat er tussen je oren zit zich manifesteerd. Ik heb ooit eens een hele negatieve gedachte gehad, ik dommelde weg en de hele kamer krioelde van de spinnen letterlijk, voor mijn gevoel. Dat KAN dus heel echt aanvoelen maar is het niet, wat als er mensen zijn die constant in een soort droomtoestand leven. Is dat dan minder echt? Voor hen zeker niet...........Oordelen is makkelijk, maar ik weet wel beter
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 15 januari 2007 @ 14:02:05 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45371489
Genieten sowieso Morwen Ik probeer zeker te genieten van alles

Droomtoestand leven even, ik heb ook het idee dat ik vaak in een droom-bewustzijn leef Het is dat er harde muren zijn waar ik niet doorheen kan lopen Anders zou ik al helemaal gaan denken dat het een grote illusie is allemaal.

Het feit dat voorwerpen stoffelijk zijn en het feit dat het menselijke leven stoffelijk is dat is voor mij dan het enige waarvoor het vast staat dat het geen droom zou kunnen zijn. Is het een droom dan is het een droom waar je je behoorljik pijn kunt doen als je iets breekt In echte dromen breek je nooit wat.

Ik zal eens gaan kijken op die site later Daniel over dat spel

Was je wakker toen je die spinnen zag Morwen? Of was je echt aan het dromen? Ik droomde vannacht over vuur in een gebouw en ik zag de vlammen naar boven schieten, leek dus ook echt te zijn, maar alsnog was ik me er wel van bewust dat ik aan het dromen was op dat moment.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 15 januari 2007 @ 14:34:48 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45372471
Zometeen even naar de bibliotheek boeken halen over filsofie en de psyche

En dan ga ik voortaan in wetenschap & filosofie vaker posten. Topics als deze zijn niet om in the truth te zetten dus vanzelf horen ze hier niet thuis.

Vrijheids-besef dus daar wil ik over lezen, eerst een diepe gedachte van een auteur ter hand nemen en inzien, en vervolgens kijken of het wat in werking zit in mijn besef. Vaak merk ik bij juiste gedachtes en visies dat het bij mij wat in werking kan zetten. Het kan me omhoog halen en laten vliegen zoals ze dat bij red-bull laten zien. 1 juiste visie geeft me vleugels

Als ik ook maar 1 hele mooie gedachte lees die voor mij voor de hand liggend is en ik ga zelf die gedachte verder uitwerken dan kan ik echt opleven alleen doordat ik een bepaalde gedachte mee naar achteren of naar voren neem.

Het denken dus weer, hoe je denk zo ga je je je voelen en dan zie je vanzelf ook weer meer nut in. Je ziet dan het nut in van het bestaan. Ook dat is een vorm van zien En alsnog zit het allemaal tussen de oren.

Gisteren even gezapped op tv en toen kwam ik een praat-programma tegen waar ze het hadden over geluk. Dat geluk niets met spullen te maken heeft maar met wat je denkt en met het hart waren ze bezig en met de buik.

In mijn geval is het vooral de manier van benaderen met het hoofd. Ik kan door anders te denken alles rooskleurig zien en vliegen boven de aarde van de adrenaline omdat ik het bestaan juist benader, doe ik het net andersom dan zit ik in de put en voel ik me van alle kanten opgesloten en opgejaagd.

Laatste keer ben ik uit de depressie gekomen door slechts 1 gedachte te lanceren die voor mij veel betekende, een gedachte met inhoud die ik verder kon uitwerken. 1 gedachte en plots klaps weer vol tot bloei komen Zo kan het dus gaan.

Maar nu dus invoeren en daarna even goed zoeken naar juiste boeken

De oppervlakte was ik gisteren even aan het denken aan. Oppervlakkig of diepzinnig. Ik heb diepte nodig om te spitten en via de diepte zet ik me af richting de hoogtes zodat ik ga vliegen. Ik kan niet via de oppervlakte vliegen.

En dan heeft het topic helemaal niets meer met the truth te maken dus Het is zo "normaal" als dat een banaan krom is. Maar of het normaal is dat je met 1 gedachte kunt vliegen? 1 goed besef en maanden vliegen van adrenaline? Een gedachte die jou ophoog trekt uit het dal? Wie weet is dat wel normaal
  maandag 15 januari 2007 @ 15:08:27 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45373457
Als je ooit een poging wilt wagen tot vliegen is het advies om het vanaf de grond te proberen DV . En ja, het hele levensgeluk zit eigenlijk gewoon in je eigen perspectief. Je kan tig miljoen op de rekening hebben en nog doodongelukkig zijn en een straatarm gezin kan zielsgelukkig zijn. Ligt er maar net aan waar je je waarde aanhangt. En dat gedeelte van dat de mensen er zijn voor het vermaak van andere dat geloof ik niet zo, al zit er wel een kern van waarheid voor zover ik geloof dat het hele zooitje in elkaar steekt dus. Ieder mens komt uit dezelfde energie en ervaart hoe het is om afgescheiden te zijn van 'het alles wat is' en zodoende zit je eigenlijk al in een kosmisch spel van ervaringen en belevingen die je niet zou kunnen ervaren als je niet bent zoals je bent. Een spel van 80 jaar per keer waarna je weer terugkeert naar het verbonden geheel na dit leven en daarna weer terugkeert als een ander iemand/iets. Misschien wel op een andere planeet die een hele andere manier van handelen heeft ofzo .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 15 januari 2007 @ 15:36:05 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45374256
Sowieso met beide benen op de grond Jogy Je kunt ook met beide benen op de grond meters boven de lucht vliegen op hoge snelheid. Je hoeft niet uit een vliegtuig te springen om de kick van vliegen te ervaren, wie weet is op de juiste manier met beide benen op de grond vliegen nog wel een grotere adrenaline kick.

Energie speelt inderdaad ook mee. Door fout te denken kan je hele gevoel van kracht afnemen, en door juist te denken kun je vol zijn van energie. En zit je dan vol van energie dan is het vliegen weer makkelijker. Vliegen met je hoofd, op hoge snelheid vliegen met beide benen op de grond.

Snelheid komt dan naar voren misschien wel. Snel opvangen en snel conclusies denken en snel afronden van een gedachte. Een vraagstelling snel aanpakken en het antwoord snel geven zodat je op hoge snelheid bezig kunt zijn om je eigen vragen te beantwoorden.

1001 vragen en 2002 antwoorden in 30 seconde tijd

En wat gebeurt er als er geen vragen meer zijn? Wie weet komt dan het vliegen wel naar voren of niet?

100 vragen zorgen ook voor ballast. Vragen staan toch voor onzekerheid of niet? Als ik niet weet hoe dit of dat zit en hoe zus of zo werkt en hoe ik er het beste mee kan omgaan dan weerhoudt mij dat in het vliegen en snel leven.

Geen vragen meer vind ik dus ook wel prettig. Eens het gevoel hebben dat alles verklaard is wat je wilt verklaren. ( En dan is het maar de vraag of alles te verklaren valt, ligt er weer aan waar je mee bezig bent).

Geen vragen meer en alles is verklaard, en dan kun je even de remmen los gooien.

Met beide benen op de grond

Eens niet denken en niet vragen stellen en geen antwoorden zoeken. Even alleen maar bezig zijn met beseffen dus ook wel. Alleen het besef van in leven zijn. En dan heb je weer de kans dat de vraag naar voren komt welk besef van in leven zijn ter zake doet. Wie weet zijn er wel meerdere beseffen van in leven zijn.

Maar die vraag kun je dan maar beter even afschuiven voor op een later moment te behandelen

Even niets afvragen, plaats nemen in de rit, en de seat-belts vast maken en dan lanceren.

Met beide benen op de grond, als je het contact verliest met de grond dan vlieg je alle kanten op. Die kans zit er dan dus zeker in. Als je altijd met je voeten contact houdt met de bodem, zul je niet snel verdwalen.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:00:53 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45379029
Ik heb wat ik nu ga schrijven al eens geschreven hier op fok!

Ik was een keer op zolder in bed en ik zag een tovenaar in het donker op het plafond in zijn tovenaars-kamer, alsof mijn zolderkamer een extra verdieping kreeg waar die tovenaar woonde . Moet wel even erbij vermelden dat ik boswandeling van flugel gedronken had maar dat was geen hele fles. Dat waren 5 kleine flesjes en nog wat bier.

Ik was aan het fantaseren en denken over een tovenaar en toen kwam een tovenaar naar voren met een tovenaarspak. Ik wilde die tovenaar dus zien maar het was alleen de gedachte aan een tovenaar in een pak in een ruimte.

Zo zag die tovenaar eruit alleen in de vorm van een mens met baard dus ook. Hij zag er menselijk uit maar had ook iets van een cartoon over zich.

Die tovenaar had dus een typ-machine waarop hij aan het slaan was. Ik heb dat al eens geschreven maar het past hier dus echt op de plek. Boven in die kamer en hij keek naar beneden en was de hele tijd moppen aan het tappen en ik kwam niet meer bij van het lachen om 01:00 's nachts. Heb op de tong gebeten van het lachen en heb dus echt op de grond gelegen van de buikpijn van het lachen. Ik wilde niet het hele huis wakker maken dus ik moest me inhouden maar het lachen kon ik niet inhouden, moest in de broek zeiken van het lachen en viel bijna de trap af omdat ik naar de wc moest.

Die tovenaar met zijn machine van lucht

Die sloeg met beide vuisten op die typmachine en vertelde dat zijn magische typmachine wondere dingen naar voren kon brengen, surprises kwamen uit de muur en ik zag die surprises in de vorm van lichtbollen dus ook uit de muur komen van zijn kamer waar hij zat te rammen op die typmachine. om nieuwe surprises te krijgen, het was een ADHD tovenaar die heel kort genoot van een surprise en daarna weer een X-aantal seconde begon te rammen op dat ene ding, die tovenaar wilde constant iets nieuws zien wat hij naar voren toverde, en had hij wat gevonden uit het nieuwe, dan was hij binnen no time weer uitgekeken erop en begon hij weer wat nieuws op te wekken de hele tijd.

Hij ramde dus op die typmachine en er kwamen super veel surprises in de vorm van vakken en bollen en vierkanten naar voren en toen ging die tovenaar super snel kijken wat voor surprise erbij zat van de 1001 surprises die naar voren kwam, en toen zocht hij uit al die mogelijkheden 1 goede surprise uit en daarna keek hij naar die surprise en had hij even plezier van de verrassing en begon hij weer te rammen op die typmachine.

Eerst met zijn vuisten rammen op die typmachine en daarna begon hij zelfs met zijn voeten en benen in de lucht te springen en te rammen op die typmachine. Die film in 3D die heeft ongeveer 30-40 minuten geduurd en ik heb minstens 15 minuten daarna op de grond gelegen omdat het pure humor was.

En toen zei die tovenaar. "Zal ik alle mensen een puntmuts geven zodat ieder mens kan toveren zoals mij".

En dan vraag ik me af. Is boswandeling echt zo'n trip middel met 15 procent alcohol. Was het de boswandeling en het bier die zorgde voor die trip. Fear and Loathing las vegas leek het op, alleen een leuke trip vol met humor.

Ik dacht aan een tovenaar en toen zag ik een tovenaar

In 2006 was dat dus, ergens in november/december. Heb nog nooit zo hard gelachen in mijn leven. Dumb & Dumber was een hoogtepunt ergens in 1990. Hoe hard ik in november/december 2006 gelachen heb om die tovenaar dat was niet normaal.

Rolt op de grond van het lachen zoals ze dat hier op internet vaker gebruiken, ik was dus echt aan het rollen over een breedte van een aantal meters. Rollen van het lachen, bij dumb& dumber was het bijna rollen, toen lag ik op de grond van het lachen.

Maar het leken wel echte film beelden te zijn, 3 dimensionale filmbeelden en dan ook echt het idee hebben dat die tovenaar met jou aan het praten is. Interactief was het dus ook. Ik zei ook vaker wat terug en kreeg antwoord bij alles wat ik zei

Harry potter is er niets bij

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-01-2007 18:08:57 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 18:12:21 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45379411
Maar goed, het was dus wel met boswandeling, een trippende eend in het bos op de verpakking.

Waarom kun je niet altijd zulke beelden naar voren toveren voor jezelf?

Hoef je nooit meer films te huren, je fantasie slaat op hol en je fantasie maakt films waar hollywood totaal niet aan kan tippen.

Een film van je eigen fantasie die onperkt doorgaat.

Ze zeggen toch niet voor niets dat sommige mensen een levendige fantasie hebben? Dat fantasie tot leven kan komen zeggen ze toch ook niet voor niets? En dan kom ik nu uit op fantasie. Dat ook weer te maken heeft met denken en inbeelden. Wat je inbeeldt ga je zien. En dan zonder voorgekauwde stof als films uit hollywood als Harry Potter.

Wat is nu leuker? Je eigen fantasie die een 3 dimensionale film laat zien of een statische film als Harry Potter waar je afhankelijk bent van de vastgelegde beelden door de producer?
  maandag 15 januari 2007 @ 18:36:52 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45380210
Jogy wat jij zegt over vliegen met beide benen op de grond even

Je kunt ze ook zien vliegen met beide benen op de grond. Je kunt vliegen en je ziet ze vliegen. Af en toe ze zien vliegen is niet erg. Maar dan niet zoals fear and loathing Las Vegas dat je vleermuizen ziet vliegen waar je angstig voor wordt zodat je ze gaat wegslaan met een vliegenmepper.

Een tovenaar zien vliegen, zoals ik ook een keer een moderne Sinterklaas zag vliegen met laser-geweren in de extra ruimte op zolder. Ook een 3D real-life animatie waar ik direct interactief contact mee had.

Die sinterklaas die zag ik vliegen zonder flugel dus. Die sinterklaas die had ik ook met fantasie opgewekt en dat is dus voor mij al een hele mooie toevoeging in het leven. Een eigen film lanceren waarbij ik niet hoef te regisseren als regisseur. Een film lanceren zonder moeite en dan een film met interactie die echt om je heen gebeurt alsof je het helemaal meemaakt.

Ik mis die tijden dus, in november en december 2006 voor het eerst kennis gemaakt met die persoonlijke manier van entertainment. Zonder straal bezopen te zijn want voordat het gebeurde heb ik nog gelezen in een boek en lezen in een boek dat lukt niet als je dubbel ziet van de alcohol.

Als ik het heb over de zin van het bestaan dan heb ik het direct over zaken zoals ik net schreef hier. Films zien die zo echt lijken en waar je zo deel van uitmaakt dat het niet van nep te onderscheiden is. Een extra toevoeging aan de realiteit en dan dubbele pret beleven omdat je het zo meemaakt dat het lijkt alsof het een onderdeel vormt van je bestaan.

Weet niet of mensen hier al eens in Disney Land Parijs geweest zijn naar die bioscoop waar je een 3D Brilletje moet opzetten en waar je een olifant ziet vliegen die je wilt aanraken omdat je denkt dat die olifant echt aan het rondvliegen is voor je neus. Zo'n ervaring was het wat ik dus had, zonder 3D bril en zonder bioscoop scherm. Het bioscoopscherm was de duisternis waar ik me in bevond. Het scherm was groter dan de kamer waar ik in lag. Het dak van het huis leek wel weg te zijn en het scherm leek wel zo groot te zijn als de hemel van de lucht waar de zon schijnt.

Het lukt me trouwens niet in het licht, als het donker is lukt het me wel vaker. Zo zie ik ook vaker licht-flitsen in het donker in bed, gekleurde regenbogen die vaak overkomen alsof er meer kleuren in zitten dan de huidige regenboog die je ziet als er zonneschijn na regen komt.

Dat is dus een groot voordeel van de duisternis voor mij, ik zie meer in het donker. In het donker zie ik alles zwart, en als ik dan met ogen open in het donker ga kijken dan komt er vaak genoeg wat naar voren. En dan zeker vaker dan die 2 keer van die tovenaar en moderne sinterklaas in ruimteschip en met laserstralen.

Alsof de ogen meer kunnen zien in het donker Darkness

En dan is het niet eens denken en meer zien, het is ook zeker verstand op nul en eens ervaren hoe het is om in het donker te kijken. Niet bewust beelden oproepen maar eens alle gedachtes die reeël zijn laten varen, eens het realiteits-besef laten zinken. En laat je het realiteits-besef zinken dan is er vanzelf meer ruimte voor fantasie.

Als je constant denkt in termen van realiteit en vormen van realiteit dan is iets nieuws zien sowieso moeilijker. Afstand nemen van de realiteit dus. De realiteit even vaarwel zeggen voor een periode en op die manier eens wat anders meemaken wat nieuw is.

Even de realiteit wegstoppen en ruimte bieden aan nieuwe zaken. En dat is dus in het donker makkelijker. Omdat je in het donker de omgeving van de realiteit niet ziet. In het donker is het leegte en in het donker zie je geen voorwerpen die te maken hebben met de realiteit. Vanzelf kun je beter afstand nemen van je denkbeelden die gaan over de realiteit. Als je constant stoelen en tafels met 4 poten zien en als je constant mensen ziet die er altijd hetzelfde uitzien, dan is het gewoon moeilijk om eens een andere voorstelling voor ogen te krijgen.

Ik ga vaker proberen om de ogen te sluiten. Wie weet is de duisternis wel hetgeen dat voor nieuwe mogelijkheden kan zorgen. Ik kan de hele dag met de ogen open leven, maar wat zie je dan? Je ziet dan de realiteit. En bij mij draait het juist om iets anders, mij draait het om het nieuwe dat niet is als de realiteit. Zoals die tovenaar. Zulke gebeurtenissen

Fantasy

Dus dan is het misschien wel zo okey om te oefenen met ogen dicht, vaker de ogen dicht doen en proberen nieuwe wezens naar voren te halen die anders zijn dan de huidige mensen en dieren, andere kleuren naar voren halen. Niet denken in de kleuren van de regenboog. Geen groen, rood, zwart, wit, oranje blauw en bruin.

Iets anders

En dan niet zozeer door het denken, maar wie weet eerder door het uitschakelen van het oude denken. Oude denkpatronen en oude verwachtingen weghalen. Na al die tienduizenden keren opstaan eens met andere verwachtingen opstaan. Altijd opstaan met de verwachting dat de zon geel is en de lucht blauw en dat de koffie warm is en het water koud

Schiet dat wel op?

Gewoontes en verwachting.

Wie weet ook eens naar bed gaan met de verwachting dat de dag erna heel anders eruit ziet. Eens opstaan met de verwachting dat het hele interieur van het huis anders is. Eens opstaan en naar buiten gaan met de verwachting dat het compleet veranderd is over 1 nacht ijs.

En niet opstaan met de verwachting dat het weer hetzelfde is.

Opstaan en denken van....." Wat ik nu te zien krijg als ik het licht aanmaak overtreft al mijn verwachtingen".

En al is het nog steeds hetzelfde, de spanning van de verwachting is mooi meegenomen, en dan kan het zo zijn dat het gaat zorgen voor meer fantasie en creativiteit in het besef. Zodat die tovenaar vaker naar voren komt. Of iets anders dan een tovenaar. Verzin maar wat. Waarom zo beperkt denken als je met je fantasie alles kunt verzinnen?
  maandag 15 januari 2007 @ 18:44:38 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45380498
Het enige wat ik vroeger had voordat ik 'volwassen' was is dat ik een lange tijd vanuit miujn bed werd opgehaald door een schaduw ( vriendelijjk, niet dreigend ) werd opgehaald om in een droomglijbaan plaats te nemen met deuren erin. Dat was erg tof, verder nog nooit zulke heftige visuals gehad terwijl ik bij bewustzijn was helaas. Lijkt me er ok, zeker als je weet dat het 'nep' is.
Vrijheid
  maandag 15 januari 2007 @ 19:06:35 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45381344
Zeker omdat je weet dat het niet echt is inderdaad, maar zelfs al was het echt en het is goed-aardig, dan nog is het een hele mooie ervaring. Volwassen tussen aanhalingstekens Mensen houden van leuke dingen net als kinderen, mensen houden van vermaak. Een rit in een achtbaan is voor zowel een volwassene als voor een kind super leuk. Een game of een goed boek lezen vol fantasy dat is ook niet leeftijdsgebonden.

Volwassen zijn heeft meer te maken met verantwoordelijkheden krijgen en ook met vrijheden krijgen die je als kind niet hebt. Als volwassene krijg je meer verantwoordelijkheden op allerlei gebieden maar tevens krijg je meer vrijheden.

Ik ben weer op dreef in mijn denken en brain-farts Jogy

Ik dacht vroeger vaker na over the holy Grail en het vinden ervan en ik dacht vroeger vaker na dat ieder mens op zoek is naar een of ander iets. Als ik om me heenkijk dan zie ik mensen constant op zoek zijn naar iets. Naar zingeving en naar een achterliggend verborgen verschijnsel. Hoe ondernemers hun winkel indelen is een voorbeeld van zoeken naar iets, hoe tv gemaakt wordt is een voorbeeld dat mensen zoeken en willen scheppen. Games en films zijn voorbeelden dat mensen op zoek zijn naar iets. En dan zeker niet alleen de films van Indiana Jones die staan voor zoeken naar the holy grail. De hele wetenschap is op zoek naar the holy grail door mensen onsterfelijk te willen maken. Maar het gaat niet alleen om het onsterfelijk willen maken, volgens mij gaat het om het scheppen. Mensen willen scheppen net zoals velen denken dat God alles gemaakt en geschept heeft. En dan mag ik ook wel eens uitgaan dat God de schepper is van deze adventure game. Wie weet zijn we wel net als God, en is het daarom zo dat we zo graag iets willen scheppen en maken. Iets moois maken wilt toch bijna iedereen die iets moois wilt zien? Waarom maken mensen anders van hun huisje een paleis? Waarom werken mensen anders in de tuin? Waarom worden er anders mooie digitale zaken gemaakt die een genot zijn? Waarom verzorgen mensen zich anders vaak goed om goed voor de dag te komen? Dat is toch omdat mensen van kwaliteit houden of niet soms? Of heeft dat niets met God te maken? Hield God niet van kwaliteit? De kerk in ieder geval niet, maar de kerk kun je los zien van God. Ik bedoel met de kerk, waar houdt de kerk zich mee bezig? Zou de kerk van kwaliteit houden dan zouden ze die harde houten banken vervangen voor zachte sofa's. En dan zouden ze iedere bezoeker de wijn laten drinken en dan zouden ze tosti's geven en geen hosti's De kerk als instantie weet totaal niet wat gastvrijheid is, daarom zijn alle kerken zo leeg. Omdat de moderne generatie gastvrij behandeld wilt worden en niet als afval.

Op dit moment staat voor mij the holy Grail voor het naar voren brengen van wat nog niet naar voren is gekomen. Als ik nu aan uitvinders van the holy Grail denk dan denk ik aan artiesten in de muziek en dan denk ik aan filmmakers en acteurs en dan denk ik aan schrijvers van boeken maar ook zeker aan de mensen die kijken naar de films en die luisteren naar de muziek en de mensen die bezig zijn met gamen.

Ik verlies vaker het besef van waar ieder mens mee bezig is die de middelen heeft tot ontdekken. En besef ik me goed wat veel mensen doen dan besef ik me dat mensen aan het ontdekken zijn. Mensen willen nieuwe zaken verkennen en nieuwe zaken meemaken. Mensen willen eens afwisseling in het bestaan, daarom gaan mensen op vakantie. Het draait toch vaak om de afwisseling?

En dan kom ik weer bij de gezamelijke inspanning uit. Het spel van onderzoeken en vinden en dan het gezamelijke profijt in het gezamelijke bewustzijn.

Zo is het ook vaker zo dat er dagen zijn dat mensen helemaal ingedut zijn, dan valt het me op dat alle mensen die ik tegenkom helemaal niet actief of vrolijk zijn of spraakzaam zijn. Dan zijn het van die dagen waar mensen eruit zien alsof je ze onder 10 meter zand kunt begraven maar dan heb je ook de dagen dat mensen actief zijn, helemaal levendig en dan lijkt het weer alsof iedereen zin in het bestaan heeft.

Alsof we van elkaar afhankelijk zijn en dat de planeten dus zeker meespelen en dat we beinvloed worden door alles. Dat we samen leven in een soort van wereld of universum en dat er dagen of tijden zijn dat we allemaal niet lekker in het vel zitten.

Nu staat Bob Marley op met zijn album Chant down Babylon

Zolang ik me blijf beseffen dat het gaat om ontdekken is het hier goed, maar constant aanwezig blijven is gewoon moeilijk om te doen. Ik ben vaak genoeg bij de les en actief in het leven, actief meedoen met de rest buiten internet, meedenken en meehelpen.

Maar goed

Waar draait het om?

Mij draait het om iets nieuws. Iedere dag het nieuwe meemaken en iedere dag nieuw voelen. Nieuw voelen dus ook zeker. Niet oud voelen maar nieuw voelen en iedere dag denken dat het richting iets nieuws gaat. De toekomst als nieuw zien en zo blaat ik maar verder

Ik was even buiten en ik dacht bij mezelf, miljarden mensen die zoeken naar iets, wie weet is het wel zo dat we straks echt meer vinden. Gezamelijke inspanning van miljarden mensen die actief zoeken en dan is het toch logisch dat we ooit gaan vinden?

1 zoeker en 2 zoekers. 2 zoekers zoeken meer dan 1 zoeker. Zoeken miljarden zoekers actief dan zoek je erg veel. Zoeken in the rabbit hole?

Tuurlijk is het dan zo dat de een wat anders zoekt, maar het gaat toch om het verkenning. Verkenningsreizigers en ontdekkers. Wie weet duurt het met opzet zo lang allemaal.

Jogy even een vraagje aan jou, omdat jij vaak actief bent in mijn topics, een van de weinige die in veel van mijn topics actief meepost.

Vraag is dus.

" Heb jij ook vaker het idee dat het allemaal zo lang duurt ?"

Alsof de mensheid bezig is met doorleven maar dat er geen schot in de zaak komt in het vinden. En ook dat het vaak zo is dat mensen stoppen met zoeken naar the holy grail of mekka. En dan kun je the holy grail lindelen in verschillende sectoren. Computers, gezondheid, fantasie en magie en veel meer.

Iedere tak van de sport speelt mee.

En dan gaat het om verbeteringen ook weer. Zonder jezelf te pushen richting verbetering stopt het zoeken.

En dan sluit ik even af met de volgende gedachte.

" Wie weet zitten wij nogmaals in een spel, en is de beloning die we vinden door te zoeken al vast gelegd".

Maar wie heeft dan het spel gemaakt? Zal ik dan toch vaker moeten contact zoeken met de maker van het spel? Ik beweer vaker dat ik niet in God geloof, maar als ik zo kijk en kijk, dan denk ik wel vaker dat er toch iemand of iets moet zijn geweest die het allemaal vorm gegeven heeft?

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-01-2007 19:14:03 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 19:17:04 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45381793
Ik hoop dat we ooit echt zullen vinden

Iedere minuut van de dag vinden

Of vinden we al iedere minuut van de dag? Maar ik doel dus op grote vindingen. Ik doel op gigantische vindingen. De ene vinding naar de andere. Grote magische vindingen en nieuwe vindingen.

Oudheid weg, nieuwheid erbij

Ik vind het bestaan vaak zo ouderwets. Dat zit me al super lang dwars. Ik vind vaak dat er geen schot in de zaak komt. En als het me allemaal te lang duurt dan ga ik richting dip en dan word ik passief. Als de wereld en de realiteit te lang hetzelfde naar voren komt, dan dut ik dus in en val ik in slaap. En dan moet ik weer mezelf wakker schudden. En hoe vaak draait het eens 180 graden tegen de wijzers van de klok in??? Volgens mij zelden tot nooit. Iedere zomer krijg je een of andere hype of trend, maar al die trends zijn ook hetzelfde van aard. Ik zoek iets nieuws, maar het is niet aan mij om dat uit te vinden of wel soms? Geduld is aan mij. Je bent afhankelijk van van alles, dat bedoel ik te zeggen dat het niet aan mij is. Zet 1000 uitvinders bij elkaar en laat ze 100 jaar brainstormen, dat nog hoeft niet te zeggen dat er vuurwerk komt. Wie weet is het een kwestie van krijgen ook. Dat het een cadeau is en dat het naar beneden valt.

Dan wacht ik niet eens op een AEX van 900 punten. Ik wacht op .............

Vuurwerk. En dan hoort een AEX van 900 punten ook bij vuurwerk maar ik wil meer.

Ich will mehr!!!!!!!!
  maandag 15 januari 2007 @ 19:41:55 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45382910
Waarom is het niet mogelijk om terug te gaan in de tijd en daar het feest te hervatten waar het feest gestopt is? Terug gaan naar een willekeurige vakantie of feest-avond op zaterdagavond en daar weer plaats nemen zoals je was en dan het feest 1000 uur langer laten duren. Sluit de kroeg in het echt de deuren dan stel je even met je apparaat in dat het feest nog 1000 uur doorgaat.

Is het glas leeg dan vul je het glas.

" Fill the glass!!!!!!!'"

Mijn feest-leven heeft een breuk opgelopen in 2000, waarom is het in Godsnaam niet mogelijk dat ik het feest van 2000 ga hervatten en dat ik van de avonden van feesten langere avonden ga maken????

God

Uitvinders

Help mij!!!!!!!!!!

Ik wil terug naar de jaarwisseling 1999-2000 en wil daar opnieuw een feest vieren. Ik wil terug naar 1996 en 1992. En ik wil daar even plaats nemen in die tijd om daar een feest te vieren die zo lang duurt als ik zelf wil.

Daarna wil ik weer terug naar 2007 en wil ik ook van de dagen 90 uur of langer maken.

Waarom zijn wij mensen niet in staat tot zo'n uitvinding? En dan is het slechts maar een voorbeeld van mijn verwachtingen.

2000 is het jaar geweest waar ik knakte en waar mijn hobby feesten werd verbroken. In 2000 ben ik volwassen geworden op een andere manier. Waarom is het for God sake niet mogelijk dat je terug in de tijd kunt gaan om alsnog een andere wending te geven aan je bestaan?

Zoveel beslissingen in het verleden die ik anders zou nemen, zoveel zaken die ik anders zou doen. Zoveel zoveel zoveel.

Is het wachten daarop?

Ik geloof in zo'n ontwikkeling dus. Terug naar je jeugd en je eerste vakantie beleven van zon strand en discotheken en dan zo vaak als je wilt zo'n vakantie beleven in iedere vakantie-oord die bestaat.

Gratis en voor niets.

Niet 1 keer een fotue beslissing nemen en daarna jaren lang de naweeën van meedragen.

Een apparaat zoals een afstandsbediening waar je mee doet zappen, en met dat apparaat kun je alles terug draaien in een juiste staat.

Je zet de tijd stil of gaat terug in de tijd of vooruit. Je opent de deuren van de discotheek en laat het publiek dat naar huis is gegaan doorfeesten zoals die tovenaar die door bleef feesten. Of het nu een tovenaar is in gedachtes die feest of een mens van vlees en bloed. Het is even echt als het echt is
  maandag 15 januari 2007 @ 19:44:15 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45383017
Ik vind het dus eerder vreemd dat het nog niet bestaat op dit moment. Velen zullen denken dat ik ze zie vliegen, ik vind dat de wereld ze ziet vliegen dat wij nog niet in staat zijn om het "onmogelijke" mogelijk te maken.

Waar zijn we mee bezig

Pentium 4 hebben we inderdaad en we draaien windows XP als je windows laat draaien. Wat is het volgende? Vista?

En daarna blijf je aanleuteren?

Waarom geen doorbraak?

Waarom slaan die uitvinders niet met hun hamer op de kop zoals.....

1 goede uitvinder is nodig die dwars door alle grenzen heengaat.

Sta op God mens!!!!!!
pi_45396201
hoe roep je dat soort beelden op die je in je eerste posts beschrijft? is het iets wat je onder de knie moet krijgen? mij lukt het namelijk niet. ik vind het wel interessant
If you are searching, lost is where you will find me.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:51:55 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45404209
Je bedoeld die beelden van die tovenaar of wat anders?

Ik weet niet hoe ik beelden oproep, in ieder geval ben ik niet helemaal van de wereld op dat moment. Als ik helemaal vol in de realiteit sta met mijn besef dan zie ik alleen de vormen van de realiteit. Daarom in het donker dat het beter lukt.

Wist ik maar hoe het beter lukt en wist ik maar hoe het altijd lukt, dan zou ik het meteen verklappen maar het is niet zo makkelijk.

Ik zal er wel vaker op oefenen en dan kan ik misschien later vertellen hoe het hier opgeroepen kan worden.

Wie weet was het wel geluk op dat moment. Ik heb geen echte voorbereidingen getroffen toen ik die 3D beelden zag. Alleen flugel en wat bier. En ik was in een juiste stemming op dat moment. Maar om nu altijd bier en flugel te drinken is ook niet gezond, hoewel het wel kan helpen maar dan moet er toch zeker ook een andere manier zijn.

Kan zijn dat ik de juiste muziek geluisterd heb tijdens die avond maar ik weet niet meer precies hoe het ging van te voren, weet alleen wat ik meemaakte tijdens die beelden.

Maar goed, sorry dat ik je niet verder kan helpen ermee en ook sorry richting mezelf dat ik niet weet hoe het werkt, een film die een eigen leven gaat leiden in de ruimte is mooi als je alle films van hollywood gezien hebt en het is heftiger.

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-01-2007 13:57:01 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:09:25 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45404757
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 05:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoe roep je dat soort beelden op die je in je eerste posts beschrijft? is het iets wat je onder de knie moet krijgen? mij lukt het namelijk niet. ik vind het wel interessant
er zijn wel visualisatie-oefeningen die je kan doen om het voor elkaar te krijgen hoor, misschien heb je er wat aan .

http://zoeken.fok.nl/index.php?q=visualisatie&match=&ts=&sort=datum&f%5B%5D=28&type=alle&van=&tot=
Vrijheid
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:17:59 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45405013
Ik was net even buiten met koffie en muziek en toen was ik aan het oefenen om die tovenaar te laten dansen op de muziek, dus met krachtige toevoeging beelden lanceren en ik zag de tovenaar dansen maar ik liet hem zelf dansen, hij ging niet zelf verder op zijn eigen manier en kreeg geen eigen persoonlijkheid.

Daarbij is het buiten licht en in het licht is het moeilijker zoals ik zei.

Heb ook een keer een striptease act gehad op zolder, die ook echt leek en nog wel meer.

En dan heb je de dromen nog natuurlijk, vannacht dromen gehad met beelden die ook echt leken. Hoewel het geen prettige dromen waren ( het ging over een ziekenhuis) waren het toch omgevingen in die dromen die ik nog nooit gezien had en ook mensen die ik nog nooit gezien had, mensen met super heldere ogen.

Maar ik was dus buiten even aan het oefenen met een karakter te laten dansen. Heb dat in het verleden ook vaker gedaan in de vorm van een complete club/discotheek met licht-shows en al, ik kon met muziek een complete licht-show fabriceren en de hele dansvloer liet ik op stelten staan.

Met muziek is het allemaal makkelijker omdat je dan minder denkt, als ik muziek luister dan stopt het denken.

Nu even muziek rippen en dan weer muziek lenen om te rippen. Straks even naar de bibliotheek en dan muziek uitzoeken die het denken kapot maakt zoals ik dat noem, ik wil het denken uitschakelen dus ik zal stevige muziek erbij moeten betrekken.

Gisteren een cd geleend van Ad Visser die heet Brainsessions, in het begin wordt vermeld dat je op reis gaat met de muziek van die cd, cd moet je alleen liggend luisteren en dat vind ik dus weer minder, ik wil het staand, zittend en liggend meemaken allemaal.

Een compleet nieuwe wereld in fantasie. En dan maakt het even niet uit dat de rest van de mensen in een andere omgeving zijn. Het gaat om de beleving van alles, in de bioscoop of thuis voor de buis is het ook zo dat je in je eentje geniet van een andere wereld, zonder dat je constant door de film praat.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:26:01 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45405288
Ik denk dat ik 95 % zeker muziek heb geluisterd de vorige keer in November. Muziek zorgt ervoor dat ik sowieso in een ander besef kom, muziek kan mij meeslepen en weghalen uit een bepaald gevoel en besef.

Wie weet wat voor muziek ik toen geluisterd heb. Kan ook die trance-cd zijn die ik heb liggen, maar ook wat anders.

Zal straks in de bibliotheek eens bij meditatie-cd's gaan zoeken en new-age cd's. De beleving gaat het dus ook om, zelfde geval bij het kijken van films op dvd of in de bioscoop. Als ik tijdens het kijken van een film met andere gedachtes bezig ben dan maak ik de film niet eens voor de helft mee.

Gisteren een film gezien en toen was ik alleen met de gedachtes bij de film en dan zit ik dus als het ware meer in de film. Ik maak de film intenser mee op dat moment. Ben ik bezig met andere zaken dan zit ik gewoon in de huiskamer met andere zaken bezig te zijn. Zodra ik helemaal opga in de film zit ik in de film en kunnen mensen tegen me praten en hoor ik het nog niet.

Wie weet is het met andere visualisaties ook wel zo dat je afwezig moet zijn van de wereld en dat je gedachtes weg moeten zijn over deze wereld en jezelf.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:44:18 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45405875
Was even buiten aan het verder denken over hoe het nu in zijn werk kan gaan.

Rustige omgeving en rustige gedachtes, bijna slapen denk ik, slapen terwijl je wakker bent, dagdromen?. Toen ik die beelden zag toen was ik volgens mij in een lichte slaap verwikkeld. Maar dan een hele lichte slaap, een lichte lucide slaap waar ik zelf kan projecteren.

Het is denk ik dus ook projecteren met je ogen op de realiteit of in de duisternis. Je ogen die gaan voor film-projecter werken en je projecteert beelden die bewegen in de realiteit. Toen mijn ogen voor projecter aan het spelen waren was mijn fantasie en bewustzijn de drager van de beelden en mijn ogen waren de projecter die de beelden naar voren brachten.

De fantasie sloeg niet op hol want het waren dus duidelijke beelden en zuivere en scherpe beelden. Het zou zo een dvd kunnen zien die je op een flatscreen projecteert.

Wie weet dat ik vandaag eens ga proberen om heel rustig te worden richting het onderbewuste? Wie weet moet ik richting het onderbewuste gaan, een paar niveau's lager en dus zeker niet hoger. Als ik hoger ben van bewustzijn dan zie ik de realiteit alleen maar haar-scherp in met duidelijke structuren.

Ik denk dat ik zoals in slaap vallen moet gaan plaats nemen. Niet helemaal in slaap maar even naar beneden gaan, deeper underground.

De ogen zien iets naar voren komen dat niet bestaat, hoeft niet meteen te betekenen dat je ogen projecteren als een projector, kan ook zijn dat je fantasie zaken toevoegt en dat je ogen alleen als waarnemend object funcionteren.

Ik ga hier verder mee aan de slag. Wie weet helpt tekenen en schilderen ook wel om het visualiseren beter onder de knie te krijgen. Fantasie-figuren tekenen en af en toe een gigantisch vreemd fantasy verhaal in word schrijven. Fantasie en creativiteit verhogen dus. Ook daar liggen in de bibliotheek boeken over hoe je dat het beste zou kunnen doen.

Ooit op mijn opleiding een les gehad over het inbeelden van fruit met ogen dicht, inbeelden van voorwerpen met ogen dicht, zodat je beter in staat bent tot het maken van eigen beelden. Eerst beginnen met voorwerpen die al bestaan, en daarna wellicht vormen maken die niet bestaan.

En dan is het zeker moeilijk om iets te maken dat niet bestaat, net zoals het moeilijk is om een nieuw tekenfilm-figuur te verzinnen. Of een cartoon.

Je moet natuurlijk wel een beetje gek zijn om het voor elkaar te krijgen. Niet altijd denken dat 1+1=2 is maar ook eens durven te beweren dat alles dat bestaat niet echt is en wat niet bestaat wel echt is. En al klinkt het als de grootste larie-koek, wat boeit dat nou?

dinsdag 16 januari 2007 @ 15:36:17 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45407600
Even laatste bericht voordat ik passende muziek ga halen

Ik denk dat het ook wel handig is als je jezelf een doel stelt over wat je wilt zien. Als je weet wat je wilt zien dan is het makkelijker om dat ook te gaan zien. Als je totaal geen besef hebt wat je wilt zien, dan is het bijna niet te doen.

Net even gelopen met de hond en ik was aan het observeren van de gebouwen en auto's en mensen en bomen en struiken. En ik dacht even bij mezelf van..." Wat wil ik nu zien dat anders is dan wat ik zie".

En toen kwam ik tot de conclusie dat ik bewegende gebouwen wilde zien en bewegende bomen en een paarse hemel en mensen die vliegen. Ik wilde iets anders zien maar wist wel wat ik wilde zien, als ik niet weet wat ik wil zien, hoe kan ik dan iets anders zien?

De gebouwen zagen er meteen anders uit, maar zo heb ik dat altijd als ik de omgeving beter in de gaten hou. Ik kan door de omgeving lopen en niet kijken naar de omgeving, of ik loop in de omgeving en let op wat ik zie, en als ik dan eenmaal ga opletten wat ik zie, dan zie ik dus meer. Ik zie dan wel wat er te zien is, maar ik zie dan alles tegelijk en kijk niet recht vooruit zodat ik slechts een gedeelte zie. Ik open dan mijn ogen en vang de hele realiteit op. Het totaal-plaatje dus.

Met muziek dus gelopen en ik probeerde de gebouwen te zien springen in de lucht op de muziek, het begint bij training dus. Ik wilde op de muziek van Snap - cult of snap de gebouwen zien meedijnzen op de muziek en de gebouwen van de grondvesten zien jumpen.

Ik wilde ook auto's zien crashen tegen de muur of lantaarnpaal, ik wilde de hele omgeving aanpassen zonder mushrooms of LSD. 1 keer in mijn leven mushrooms gehad en toen veranderde de omgeving zonder dat ik moeite hoefde te doen. Heb dat verhaal ondertussen ook al 10 keer opgeschreven hier maar dan nog maar een keer.

Met mushrooms veranderde alles om me heen, witte bloemen in struiken zagen eruit als doodskoppen en ik zag een tunnel van licht waar ik in kon stappen. Zoiets wil ik dus bereiken zonder drugs. Ik gebruik geen drugs maar wil het zelf doen met gedachtes en visualiseren en anders kijken.

Maar goed, cd's zijn geripped en dan ga ik even nieuwe cd's halen. Een uurtje of 1 1/2 goed zoeken naar muziek die bij kan dragen tot het opwekken van een andere wereld of het opwekken van een trip.

Het gaat ook om het zicht, je kunt kijken en je kunt zien. En wie weet is het wel zo dat je alles kunt zien als je anders kijkt en beleeft.

Die gebouwen van net die ik in de lucht wilde zien springen, alleen al door te denken dat het mogelijk is voelde ik een beleving naar voren komen van adrenaline dat de hele omgeving op de kop ging staan Ik dacht erbij na dat het mogelijk is om chaos te creeëren op een leuke manier voor mezelf en dan met een kick door een andere omgeving te lopen, en alleen al daardoor zouden de gebouwen gaan dansen in de lucht. Alleen al daardoor zou ik de auto's zien vliegen en crashen. Alleen al daardoor zou de lucht een andere kleur kunnen krijgen.

Ervan uitgaan dat het echt gebeurt zomaar omdat je actief ermee bezig bent.

En dan nogmaals muziek erbij. De juiste muziek doet al veel wonderen. Muziek kan sowieso wonderen doen. Als ik muziek heb met een overwinningsdeuntje erin, dan voel ik me alsof ik win. Muziek kan ook ophemelen en muziek kan je richting een bepaald gevoel brengen.

Nu dus weg. Ik loop veel dus, ik loop liever dan dat ik fiets of in de auto rij. Met lopen kan ik alles beter opvangen, zonder extreem opvallend bezig te zijn. Als ik loop dan zie je niet dat ik bezig ben met observeren op een andere manier, ik doe het undercover.

Kan nog schrijven over de muur draaien dat ik in de zomer deed en de tuinstoel die ik met gedachtes 100 meter in de lucht gooide. Ik was op een punt belandt dat ik dacht dat ik met een blik op de tuinstoel de tuinstoel kon lanceren richting de maan. En het voelde dus echt zo aan. Een soort kracht die naar voren komt.

En dan zit het zeker nog steeds allemaal tussen de oren, maar ook de energie wat Jogy schreef speelt mee. Energie in het denken misschien wel. Zonder energie lukt vrij weinig. Net zoals een auto op brandstof draait en net zoals een auto energie voort brengt, doet een mens dat ook.

En dan kunnen krachtige gedachtes pure energie opwekken, en dan is het weer zo dat de opgewekte energie weer zorgt voor nog extra toevoegde energie. En zo ga je oppeppen

Nu even cd's halen. Krachtige muziek dit keer. Ook beoordelen op het cd-hoesje en ook de titels erbij nemen en dan oordelen of de cd de moeite waard zou kunnen zijn. In de bibliotheek kun je niet meer zoals vroeger alle cd's beluisteren voordat je ze neemt, dus dan is het oordelen op hoe de cd-hoes getekend of bewerkt is op de computer, en dan naar de nummers kijken.

Engine of creation heb ik gisteren gehaald, puur uitgaande van de titel en van de tracks op de cd. En de cd bevalt goed

Straks verder

Als ik op de weg richting de stad vreemde dingen ga zien en meemaken dan vermeld ik dat uiteraard.

Bat country, this is bat country
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:50:39 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45409855
Muziek is binnen en dan geef ik even een indicatie waar ik op af ga als ik muziek leen, de muziek is heavy metal maar ik ga dus even af op het hoesje en de muziek is dus dik in orde om het even te vermelden, ik luister nu de cd's en het is lekkere muziek om snel om te gaan en zeker ook om eens niet stil te staan in deze wereld, even weg van de wereld

Deze cd's gehaald dus

En gisteren deze cd

En de muziek is dus wat harder en neemt je mee richting een of andere trip en dan hoeft het niet eens beelden te zijn die naar voren komen, de muziek alleen al voor een grote trip zorgen waarbij je wordt meegenomen op reis

De muziek neemt mij dus zeker op reis met mijn gedachtes, maar er zijn geen aardse gedachtes meer, alleen de muziek die ik hoor door mijn hoofd. En dan gaat de muziek dus echt door mijn hele hoofd heen met de koptelefoon die ik op heb staan. Heb een mixer erop waarbij ik effecten kan toevoegen zoals grote stad, grot, isoleercel en nog meer. Straks even gaan experimenteren welk effect het beste effect heeft.

Special effects

I love special effects. En dan zelf special effects toevoegen Ik bedoel, zelf de muziek nog intenser meemaken en nog heftiger maken door nog meer in te gaan op de sound en ook bij films nog meer ingaan op de film, en zonder film nog meer ingaan in je fantasie.

Fantasie wordt werkelijkheid!!!!!

Even een afslag in het denken. Zomaar een gedachte tussendoor.

" Stel nou wij zijn allemaal de creators van ons eigen bestaan en van onze eigen omgeving"

Dat ieder mens afzonderlijk zijn eigen wereld gemaakt heeft. En dat je als schepper van je eigen wereld dus ook je eigen wereld verder inhoud kunt geven. Dat we wel te maken hebben met gezamelijke objecten in onze wereld, maar dat het wel allemaal van ons zelf is. Dat het niet zo is dat mijn wereld ook jou wereld is, sowieso is dat niet zo. Mijn wereld is mijn wereld, daarom kan ik dingen zien die jij niet kunt zien en daarom kun jij weer dingen zien die ik niet kan zien. Vandaar wellicht ook het "probleem" bij bewijs aandragen van paranormale verschijnselen die je ziet. Het gebeurt in je eigen afzonderlijke wereld, daarom kun je het niet altijd aan anderen laten zien. En in je eigen wereld is alles mogelijk De grenzen bepaal je zelf misschien wel ??? Je bepaald zelf de mate waarin je beperkt bent tot grenzen, wil je doorbreken door alle grenzen dan moet je hulpmiddelen aangrijpen zoals harde muziek en ook moet je dan gewoon eens durven anders te denken Eens het roer compleet omgooien dus.

Engines of creation zoals de laatste cd-art. Wie weet zit het echt tussen de oren allemaal. Heb jij je wereld en omgeving geschept en ik dus ook. Leven we allemaal in miljarden afzonderlijke werelden

Is er helemaal niet sprake van 1 gezamelijke wereld. Miljarden werelden die door elkaar heen gaan en naast elkaar bestaan. Gedachtes als deze geven mij dus energie en wie weet is het wel door de energie die ik krijg van zulke visies dat ik dan beelden ga zien die eerst niet te zien waren.

Toen ik die tovenaar zag was het misschien zo dat ik heel actief bezig was met bezig zijn ermee, dat ik actiever was met alles. Heb soms dat ik indut en dan gaat het allemaal traaaaaag. Dan is er ook geen uitdaging.

Nu muziek harder en dan zet ik de grot aan. De grot van Bin Laden ga ik nu muziek in luisteren met mijn dolby digital koptelefoon. Kijken of ik ga tollen richting andere werelden

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-01-2007 17:03:39 ]
pi_45427202
ik ben nu inmiddels 37 uur wakker, ik zie af en toe lichtflitsen in mijn ooghoeken best geinig, ik vind dit trouwens een zeer interessant en leuk topic, jouw kijk op al deze onderwerpen kan ik me wel in vinden
If you are searching, lost is where you will find me.
  woensdag 17 januari 2007 @ 04:07:09 #58
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45427222
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik was net even buiten met koffie en muziek en toen was ik aan het oefenen om die tovenaar te laten dansen op de muziek, dus met krachtige toevoeging beelden lanceren en ik zag de tovenaar dansen maar ik liet hem zelf dansen, hij ging niet zelf verder op zijn eigen manier en kreeg geen eigen persoonlijkheid.
Ik zat even je stukje te lezen.. en ik had meteen het volgende linkje in mijn hoofd
kijk maar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:55:24 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45434391
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 03:58 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik ben nu inmiddels 37 uur wakker, ik zie af en toe lichtflitsen in mijn ooghoeken best geinig, ik vind dit trouwens een zeer interessant en leuk topic, jouw kijk op al deze onderwerpen kan ik me wel in vinden
Gebrek aan slaap kan inderdaad zorgen voor nieuwe effecten MeAgainstTheworld Ik heb een keer 1 week niet geslapen en toen begon ik ook van alles te zien. Zelfde geldt voor carnaval wat ik vroeger vaker vierde, 6 dagen amper slapen en veel drinken en dan daarna beelden zien de hele tijd.

Vermoeidheid is een manier maar niet de beste denk ik. Je lichaam gaat er niet gezonder op worden als je nachten niet slaapt. Er moet toch een andere manier zijn om nieuwe effecten te krijgen of niet soms?

Vannacht gedroomd en toen zag ik een gitaar met allemaal kleuren, een gitaar met flitsende kleuren en dan een hele vreemde gitaar. Maar goed, dat is dan weer dromen.
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:56:15 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45434414
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 04:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ik zat even je stukje te lezen.. en ik had meteen het volgende linkje in mijn hoofd
kijk maar
Even gekeken op de hoofdpagina daar en volgens mij ga ik die hele site eens bekijken

Flash-animaties zijn cool!!!!!
pi_45434891
Dromenvanger even een serieuze vraag he; hoe oud ben je; wat doe je voor werk/opleiding? Gebruik je drugs? Om eerlijk te zijn (no flame intended) kom je echt enorm gestoord over op mij en kun jij nooit een normaal leven hebben. Klinkt misschien hard maar ik denk dat veel mensen er zo over denken (niet de doorsnee Truth bezoeker natuurlijk).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:15:36 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45435000
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Dromenvanger even een serieuze vraag he; hoe oud ben je; wat doe je voor werk/opleiding? Gebruik je drugs? Om eerlijk te zijn (no flame intended) kom je echt enorm gestoord over op mij en kun jij nooit een normaal leven hebben. Klinkt misschien hard maar ik denk dat veel mensen er zo over denken (niet de doorsnee Truth bezoeker natuurlijk).
29 jaar, economische achtergrond en op zoek naar werk en pauze in het leven. Geinsteresseerd om een andere weg op te slaan dan het saaie economische en dus op zoek.

Maar waarom zo gestoord? Kijk jij nooit naar films? Luister je nooit naar muziek? Heb je het te druk met ergeren over Amerika. Is dat jou zingeving aan het leven? Maar ik ken jou dus niet helemaal hier op het forum, ik zag je vroeger op de frontpage dus........

Ik ken jou verleden op de frontpage dus ik zou ook mijn conclusies kunnen trekken over jou als user hier maar zo ben ik dus niet

Daarbij kijk je teveel naar mijn persoonlijkheid op internet. Wie zegt dat ik in real life zo bezig ben ermee?

Gestoord maakt niet uit, wat anderen van me denken zal me een zorg zijn Als ik me bezig moet houden met wat anderen over me denken dan zou ik geen tijd meer over houden voor andere zaken als deze in deze topic

Het klinkt misschien hard, maar het zal mij dus een zorg zijn wat je over me denkt Net zoals me het een zorg zal zijn wat een willekeurige andere user of persoon in het echt over me denkt.

En of het uberhaupt zo gestoord is

Ik onderzoek mogelijkheden om het onzichtbare naar voren te halen, tis maar wat je gestoord noemt. De een is de hele dag bezig met hoe slecht Amerika is, en de ander is de hele dag bezig met God. Ik heb mijn manier van leven.

Jij houdt je bezig met deze wereld en Amerika. Ik hou me bezig met een andere wereld. En dan hou ik me zeker niet de hele dag bezig ermee. Als het moment daar is.

Maar goed, heb ik weer een hele tekst gewijd aan verdediging van mijn leven, moet ik mijn leven uberhaupt verdedigen? Moet ik verantwoording afleggen aan vreemden? Moet ik sowieso verantwoording afleggen aan mensen die een mening vormen? Wat zijn dat voor mensen die commentaar leveren op het leven van anderen? Zetten die mensen hun eigen leven in het middelpunt en reflecteren ze ieder ander leven daaraan? Moet ieder mens zo leven als die mensen en is een afwijking gestoord? Staan die mensen zo in het leven? Ego-centrisch?

Hoort een liedje nu. " Je hoeft me niet te zeggen hoe ik leven moet.....".

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-01-2007 13:21:25 ]
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:23:32 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45435278
Zullen we een deal sluiten

Jij vindt mij gestoord overkomen en ik vind jou een krap-denkend wezentje die alles reflecteert op normale standaarden en die zijn eigen leven teveel als uitgangspunt neemt?

Een mooie deal

Over normale standaarden. Als je met dromenvanger te maken hebt dan zul je niet altijd normale standaarden zien nee, omdat ik normaliteit liever ontwijk, sowieso in de visie en het denken op internet. Als jij zondodig normaal wilt zijn is dat je goed recht

Maar laat mij dan wel met rust als je het fatsoen hebt

Internet is dus voor mij een manier om eens anders alles te bekijken, wilt niet zeggen dat ik constant bezig ben op deze manier. Experimenteren is het ook.

En nu genoeg. De ene lastige user is weg en de volgende komt om de hoek kijken En dan bedoel ik met lastig dat je bezig bent met oordelen. Ik hou niet zo van mensen die over het leven van anderen oordelen alsof ze de hoogste rechter zijn hier.

Next
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:36:27 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45435691
Even verder zonder persoonlijk te richten naar Amerikaanse_nachtmerrie maar richting de maatschappij in zijn algemeenheid

Hoe Amerikaanse_Nachtmerrie mij benaderd dat is dus een typisch geval van hoe het in de maatschappij eraan toe gaat. Zo zie je maar dat ik ook over de maatschappij kan denken. Als je in de maatschappij ook maar 1 keer wat vreemds zegt of doet dan wordt je door de mensen die alles beoordelen vanuit hun eigen leven in een hoek gedrukt. Je wordt bij alles dat afwijkt van hun normale standaarden beoordeeld op zogenaamde gestoordheid en vervolgens zetten ze je met stempel en al in het hoekje gestoorde mensen die niet kunnen functioneren in een "normale" maatschappij.

En dat kan gaan van mensen die er anders uitzien, tot mensen die een ander beroep hebben, tot mensen die eens zichzelf verspreken of mensen die zichzelf laten gaan in het spreken. Mensen die geen blad voor de mond nemen bij het laten zien van hun visie zijn meteen gestoord en hebben totaal geen waarde in het leven? Hun leven is waardeloos omdat ze zich niet bezig houden de hele dag met 1+1=2. Mensen die niet netjes in het rijtje van 2 gaan staan in hun opvattingen die zijn gestoord en gek en verdienen het niet om lucht te scheppen?

Wat moet je dan doen als mens zijnde? Netjes houden aan de regels van het "normale". De hele dag praten over koetjes en kalfjes en lekker op de oppervlakte van het bestaan blijven? Dan kom ik vanzelf uit op de oppervlakkige mensen die steeds commentaar leveren op een andere visie of manier van aanpak. Wie weet zijn het wel de oppervlakkige mensen die het probleem vormen in het bestaan, daar bedoel ik dus mee de mensen die anderen geen vrijheid bieden, de mensen die op elkaars lip zitten en anderen constant in de gaten houden bij alles wat ze zeggen en doen, en is er maar 1 ding dat afwijkt van de vele zaken die een mens in zich heeft dan is het een mens onwaardig bestaan omdat je afwijkt En wie weet is het afwijken juist geen afwijking. Als je afwijkt in je benadering dan ben je misschien wel eens zo gezond omdat je niet in de massa verzuipt.

Jij doet het anders dus je bent gestoord, laat je nakijken, hoe oud ben je??? Wat voor opleiding of werk doe je???? Alsof dat ook maar 1 zak ermee te maken heeft. Ik praat over economie en politiek als ik wil, maar laat me daar nu even geen behoefte aan hebben omdat het toch eindeloos gezeur in de ruimte is.
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:39:05 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45435787
GMTA, DV . alleen postte ik het iets compacter

Spiritueel of ?
Vrijheid
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:46:03 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45436032

Ligt het aan mij of is er altijd wel een nieuwe user die in truth komt verkondigen dat er hier allemaal gestoorden rondlopen? Is de ene weg komt de andere naar voren.

Compact schrijven is niet altijd mijn manier van schrijven, ik schrijf nogmaals op denksnelheid en daarom ook vaak die "gestoorde" visies die ik laat zien. Ik forceer die visies dus ook, ik wil graag een "gestoorde" visie naar voren laten komen. Het is uittesten van mezelf hoe diep ik kan gaan met het spitten in het denken en bewustzijn dus. Ik kan heel normaal gaan leven als ik wil, maar dan ga ik me vervelen, ik doe met opzet die "gestoorde" visies tot uitdrukking laten komen. Normaal doe ik vaak genoeg en op 1 dag van 24 uur kun je uren normaal doen, maar waarom zou je altijd normaal doen als het abnormale veel meer in de aanbieding heeft Normaal gaat al snel vervelen, normale films bestaan ook amper omdat het publiek geen normale films wilt zien en normale muziek bestaat ook al niet. Misschien draait het totaal niet op het normale maar juist om de afwisseling en de zaken die erboven uit schieten omdat ze vreemd zijn. En wat vreemd is??? Gangbaar heb je ook nog. Fight the war fuck the norm. Fuck the norm vooral.

En wie weet is het wel een compliment als mensen je gestoord vinden. Om nu tussen de grijze massa te leven tot je 90ste levensjaar is ook niet dat je zegt ideaal. Netjes je stropdas strikken en je zwarte of grijze pak aantrekken en samen met de rest met je koffer naar het werk gaan om te werken voor de machine En dan is dat driedelige pak met stropdas en koffertje zomaar om aan te geven als voorbeeld. Niet dat iedere zakenman nu zo oppervlakkig is. Genoeg zakemnmensen zijn bezig met producten aanbieden die gestoord zijn Kijk maar eens goed om je heen in de winkels, vaak genoeg zijn er producten die gestoord zijn, en dan zijn die producten nog vele malen gestoorder dan wat ik laat zien. Ook films en muziek en kunst als product, maar zeker ook consumptie-goederen.

Het is oordelen dat vaak naar voren komt, mensen oordelen snel. Een typische karaktertrek van de mens is dat mensen geneigd zijn om alles dat ze zien bij anderen te beoordelen. Uiterlijke beoordeling en de inhoud wordt beoordeeld. En alles wat niet aansluit op hun eigen wereldje dat is ziek en niet passend.

Niet kunnen inleven in anderen misschien wel. Alleen in kunnen leven in je eigen bekrompen wereldje waar het draait om de ...........waar het daar om draait is maar de vraag natuurlijk. Wie weet wil ik dat niet eens weten.

Jij bent inderdaad wat compacter Jogy, maar ik laat mijn denken de vrije loop en dat doe ik graag om niet constant aan de oppervlakte te blijven kleven.

" Wie aan de oppervlakte van het leven blijft, wordt het leven moe".

Ik oordeel niet zo vaak over mensen, af en toe heb ik de neiging daartoe maar ik laat mensen liever in hun waarde en laat mensen vrij in wat ze doen. Zolang ze mij met rust laten dus ook. Als iemand mij komt aanvallen op mijn manier van leven dan ga ik tuurlijk in de verdediging of aanval en kom ik aanzetten met kortzichtigheid en krapdenkendheid en oppervlakkigheid.

What comes around goes around.

American_nightmare ken ik verder niet als user, eerste keer dat ik hem op het forum spreek. Maar zo kom je altijd wel weer wat nieuws tegen hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-01-2007 13:51:05 ]
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:03:11 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45436514
Toch okey dat American_nightmare gepost heeft hier Dus ik ben hem zeker dankbaar voor zijn commentaar omdat het topic ineens een hele andere wending gekregen heeft, het topic was aan het uitsterven en nu krijgt het topic even een andere wending waar ik graag dieper op inga op mijn eigen gestoorde manier.

Volgens mij gaat het dus helemaal niet om het zogenaamde normale in het leven. Ook bedrijven die producten aanbieden die proberen juist de afwijkingen naar voren te halen van de norm. Als je als bedrijf de norm verkoopt zul je niet snel veel omzet draaien. Okey een blik unox soep maar in hoeverre is Unox soep aan de norm verbonden? Wie weet is het hele assortiment van Unox wel gestoord te noemen.

Je hebt Rivella als frisdrank. " Een beetje vreemd, maar wel lekker". Ze gaan toch niet zeggen van..." Oh zo normaal dus werelds". Zouden ze zeggen dat het zo lekker is omdat het normaal is dan zouden de consumenten het helemaal niet meer in huis willen halen omdat consumenten juist een product in huis willen halen dat bijzonder is en anders is.

Dus wie weet draait het wel om het bijzondere gestoorde dat anders is. Mensen willen zich onderscheiden van de rest in veel gevallen en daar spelen producenten dus ook op in. Waarom bieden ze anders telefoons en mp3-spelers aan in alle soorten en maten en kleuren en vormen?

Het is toch niet zo dat we zoals in Nazi Duitsland allemaal een zwarte ford aan het rijden zijn? Overal dezelfde huizen naast elkaar, allemaal een zwarte volkswagen golf

En dan ben ik gestoord omdat ik een andere vorm van schrijven hanteer? Ik zie mijn schrijven op fok! ook als een soort product in. Ik schrijf dan zeker voor mezelf maar ook voor de mensen die het aan doet spreken stel ik een duidelijk bericht op. Wel vaker wat langere berichten maar ik doe wel mijn best om het leesbaar te houden in grammatica en spelling.

Moet ik dan de hele dag over zwarte volkswagens schrijven en dat ik zo graag wil zien dat ieder mens hetzelfde draagt van kleding dat ieder mens dezelfde gedachtes heeft en dat ieder mens dezelfde standaarden heeft

Lijkt mij een hel van bestaan als ieder mens hetzelfde is en dezelfde smaak en voorkeur heeft.

Dus noem me maar gestoord Ik pas in deze wereld omdat ik afwijk van de norm, er is zeker een norm maar die norm wordt gehanteerd door de kortzichte mensen. En ik twijfel ten zeerste of het merendeel uberhaupt kortzichtig is. Volgens mij valt het aantal kortzichtige mensen reuze mee van wat ik meemaak naast fok!. En ook op fok! als kleine gemeenschap kom ik niet zo heel vaak kortzichtige mensen tegen. Ze zijn er zeker maar het is niet zo dat je overspoeld wordt erdoor.

Zou heel fok! bestaan uit kortzichtige mensen die alleen denken in normale termen dan was ik allang weg hier

Even muziek rippen zometeen en dan ga ik gestoorde muziek lenen
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:52 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45436604
Ik vind het dus niet fout dat een topic een andere wending kan krijgen, het ging over het niet zichtbare naar voren halen en ineens gaat het om de vraag hoe normaal de maatschappij is. Of de maatschappij wel zo normaal is als vele mensen denken dat hij is.

Ik denk dat het normale in de maatschappij reuze meevalt. Omdat mensen zich van alle kanten moeite doen om er anders uit te zien. Iemand die een t-shirt draagt en een andere tegenkomt met hetzelfde t-shirt tijdens het stappen die gaat gegarandeerd liever naar huis om zich even om te trekken. Omdat het zorgt voor schaamte als je hetzelfde eruit ziet. Als je hetzelfde draagt dus ook. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is maar tijdens het uitgaan wat ik toen deed kwam dat vaker naar voren en het was bij al die mensen geen prettige ervaring, je bent niet jezelf meer op dat moment. Alsof een kloon van je rondloopt. Je bent als mens ook een individu. Een individu wilt vanzelf zeggen dat je anders bent dan anderen, hoewel je ook mensen hebt die het individuele verloren zijn in het leven. En wie weet zijn het juist die mensen die altijd commentaar leveren als anderen even onverwacht anders praten, schrijven, bewegen of praten of dansen of auto rijden of wat dan ook.

Nog een voorbeeld, heb je net een dure auto gekocht van 80,000 euro en zie je daarna iemand rijden in exact dezelfde auto met dezelfde kleur en velgen dan is die auto meteen de helft minder waard.

Stuk-productie heb je dus ook. Massa-productie en stuk-productie. Ook productie die afstemd is op de individuele wensen van de consument.

Ik ben gestoord

Kijk maar hoe ik schrijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')