Dat is een stuk goedkoper, alleen hoeveel durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En de huisartsenpost? Hmmm, denk het niet, was allemaal voor dochterlief...
Ik weet dat de huisartsenpost om en nabij de 50 euro kost, tot vorige jaar betaalden we zelf en dienden we de rekeningen achteraf in. Maar omdat het mijn dochter betreft, neem ik aan dat het niet van no claim afgaat, ik krijg immers ook geen no claim voor haar...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een stuk goedkoper, alleen hoeveel durf ik niet te zeggen.
Op www.ctg-zaio.nl zijn alle tarieven te vinden. Als je weet waar te zoeken dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weet dat de huisartsenpost om en nabij de 50 euro kost, tot vorige jaar betaalden we zelf en dienden we de rekeningen achteraf in. Maar omdat het mijn dochter betreft, neem ik aan dat het niet van no claim afgaat, ik krijg immers ook geen no claim voor haar...
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:54 schreef poemojn het volgende:
Alle zorg rond bevalling & zwangerschap trouwens ook, nu maar hopen dat de verzekeraar dat ook weet.
Dat is geen no-claimquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef BretsiG het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn ziektekosten al terug heb, zag dit staan bij online bankieren:
20-02-2007 by xxxxxxxxxx ZORGVERZEKERAAR VGZ bij ¤ 272,83
BETALINGSKENM. xxxxxxxx
POLISMUTATIES
Ik heb niks gedeclareerd of iets dergelijks.
Polismutatie betekent dat er iets veranderd is, heb je je verzekering aangepast? Dan is dat nu gecorrigeerd, als je teveel hebt betaald.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef BretsiG het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn ziektekosten al terug heb, zag dit staan bij online bankieren:
20-02-2007 by xxxxxxxxxx ZORGVERZEKERAAR VGZ bij ¤ 272,83
BETALINGSKENM. xxxxxxxx
POLISMUTATIES
Ik heb niks gedeclareerd of iets dergelijks.
Nee, ik heb helemaal niks veranderd. Ben al jaren niet meer naar de dokter of wat dan ook geweest, geen medicijnen helemaal niks. Krijg ook geen aanvulling of iets dergelijks, betaal altijd 114 euro ofzoiets.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:37 schreef Syytön het volgende:
[..]
Polismutatie betekent dat er iets veranderd is, heb je je verzekering aangepast? Dan is dat nu gecorrigeerd, als je teveel hebt betaald.
Doet er niet toe of je gebruik hebt gemaakt van medische kosten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niks veranderd. Ben al jaren niet meer naar de dokter of wat dan ook geweest, geen medicijnen helemaal niks. Krijg ook geen aanvulling of iets dergelijks, betaal altijd 114 euro ofzoiets.
Dit is dus een vreemde teruggaaf?
IZZquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:53 schreef Fredgroes het volgende:
mm luna: bij welke zorgverzekering zit je aangesloten??
Ehh er zit toch een specificatie bij?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef Sorella het volgende:
Ook bericht gehad, maandag maar even langs de apotheek want voor zover ik weet heb ik voor ongeveer 50 euro medicijnen gehaald en geen 115
Yep apothekerskosten 115,??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
IZZ
[..]
Ehh er zit toch een specificatie bij?
Wat raar..quote:
Bij mij staat er alleen 'apothekerskosten', om welke apotheek het gaat, de datum en het bedrag dat ermee is gemoeid.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:35 schreef MM-Luna het volgende:
Wat raar..
Ik heb namelijk een specificatie erbij met alles erop wat ik heb gehaald/gebruikt in het geheel uitgeschreven zoals rolletje verband enzovoorts.
Je kan dalijk erop rekenen dat de premie gewoon hetzelfde blijft alleen niemand meer no-claim ontvangen. Kunnen de zorgverzekeraars en de zorg zelf weer een een paar miljoen extra in hun knip steken.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
PvdA en CU willen er vanaf, maar dan komt er wel weer een verplicht eigen risico van zoveel honderd euro.
Is er dan voordeel voor iemand, is het minder discriminatoir voor chronisch zieken? Nee hoor.
Laat dan maar lekker zo...
Niks gehad nog.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
heeft zilveren kruis al een brief gedaan naar iemand? ik wil ook weten wat ik krijg
oke bedankt!quote:
Dagtekening van de brief die ik van Unive heb gehad vorig jaar was 16 maart dus het kan nog wel even.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
unive, iemand daar al bericht van? MM voor alsnog niet. Anders moet ik morgen er toch eens even achteraan bellen.
Het is logisch dat ze zo laat storten. Je wilt niet weten hoe laat er soms gedeclareerd wordt door ziekenhuizen etc. En dan kan dat bedrag wat teveel is betaald dus weer teruggevorderd worden, wat alleen maar lastig is. Klant begrijpt er niets van dan, bla bla.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Heb even gekeken naar de betaling van vorig jaar. Agis heeft het bedrag vorig jaar pas op de 30e van Maart overgemaakt.
Wat een flikkers
Dat dat rente trekken allemaal maar kan in Nederland
Bellen heeft geen zin hoor, je krijg vanzelf wel bericht.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
unive, iemand daar al bericht van? MM voor alsnog niet. Anders moet ik morgen er toch eens even achteraan bellen.
Stel je bent in 2007 naar de huisartsenpost geweest, dan geldt dat toch niet voor de no claim van nu? want je krijgt de no claim van 2006 terug, en MM is geloof ik 3 januari ofzo naar de post geweest.
Moet je nog een keer terug voor controle? Het kan zomaar zijn dat het ziekenhuis dat bezoek nog niet heeft afgesloten en je dat bedrag later moet terugbetalen!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef Hubertje het volgende:
Ondanks mijn bezoek aan het ziekenhuis kreeg ik toch 235euri terug(stond er niet op)..Alleen 20 euro apothekers kosten..haha!!
Mijn vriendin zit bij de zelfde zorgverzekering maar heeft nog geen bericht ontvangen...
ik heb ook zilveren kruis, als ze maar uitbetalen, dan vind ik t allang best!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:38 schreef tinoburg het volgende:
hier nog niets;
geen geld
geen brief
vorig jaar ook echt vlak voor de uiterste betaaldatum; 31maart gestort.
zilverenkruis btw
Hier ook nog geen nieuws van OZquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef waterreus23 het volgende:
ik ben verzekerd bij OZ Zorgverzekeringen, maar ook nog niks gehoord
ziekenhuiskosten zitten voor zover ik weet in het pakket, dus dat gaat niet van de no-claim afquote:Op maandag 12 maart 2007 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nog een keer terug voor controle? Het kan zomaar zijn dat het ziekenhuis dat bezoek nog niet heeft afgesloten en je dat bedrag later moet terugbetalen!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |