quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Check list voor allen
- Naar de sportschool
- Elke dag minstens een uur frisse lucht (buiten dus)
- Naar de zonnebank, melkwit is niet hip
- Sociale skills oefenen (niet computer-gerelateerd)
- Vul maar aan.
Aanvulling:quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Check list voor allen
- Naar de sportschool
- Elke dag minstens een uur frisse lucht (buiten dus) - Daar kan ik nog wel aan komen denk ik.
- Naar de zonnebank, melkwit is niet hip
- Sociale skills oefenen (niet computer-gerelateerd) - Dat lukt me ook wel.
Check!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:00 schreef remlof het volgende:elke dag een grotere hoeveelheid alcohol innemen, zodat je op de dag van de meet een liter of 6 achterover kan slaan
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga me vanaf nu niet meer scheren zodat het lijkt alsof ik heel stoer ben.
En dan mensen zo van " JE baard!!!!"
Antwoord ik heel nonchelant zo van "Huh? Oh, ik had me na gister vergeten te scheren"
Binnen!
Kijken wie er met verse donshaartjes aan komt zetten zo van kijk mijn baardquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Antwoord ik heel nonchelant zo van "Huh? Oh, ik had me na gister vergeten te scheren"
Binnen!
Gewoon, op het 'aan'-knopje drukken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet hoe je met een storm een sigaret aankrijgt?
Ik ben 22 en donker. Bite mequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijken wie er met verse donshaartjes aan komt zetten zo van kijk mijn baard![]()
Dat gaat niet werken denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gewoon, op het 'aan'-knopje drukken.
Ze hebben ook aanstekers die noemen ze stormaanstekers....quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gewoon, op het 'aan'-knopje drukken.
Dat zeg ik. Die zijn ook tof bij een puurpijp, die kan je ondersteboven houden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze hebben ook aanstekers die noemen ze stormaanstekers....![]()
"wacht even, je hebt stof op je gezicht, ik zal het even voor je wegpoetsen..."quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Binnen!
Ik stel me beschikbaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:46 schreef moemoe het volgende:
Komt er nog een kleintje naar de meet die we kunnen dood knuffelen?![]()
Hmmm ik dacht aan boem-dikkie, maar die is al uit 1988.
Dat red ik zelfs niet in cmquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag maximaal 15 jaar zijn.
gewoon op CS eentje lokken met frikandellenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag maximaal 15 jaar zijn.
Dan kom je mij dus tegen, en ik ben te oud.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
gewoon op CS eentje lokken met frikandellen
Oplossing:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan kom je mij dus tegen, en ik ben te oud.
quote:Je bent te oud vuillak. Foetsie!
1 maandje jonger dan boem-dikkie meldquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:46 schreef moemoe het volgende:
Komt er nog een kleintje naar de meet die we kunnen dood knuffelen?![]()
Hmmm ik dacht aan boem-dikkie, maar die is al uit 1988.
Uit 88 vonden ze al te oud. Ik ben verdomme bijna 19!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef longinus het volgende:
Al die Fok!sters vallen op jonge knulletjes![]()
Dat is herkenbaar zeg. Als 13-jarig jongetje horen dat ze een gozer van 16 willen, ben je 16 wil je natuurlijk niet een klein meisje van 13, en die van 16 willen er 1 van 18.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:25 schreef Stofje het volgende:
Toen ik 15 was, vielen ze allemaal op ouder. De hoeren.
Tja... Vrouw zijn heeft zo z'n voordelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar zeg. Als 13-jarig jongetje horen dat ze een gozer van 16 willen, ben je 16 wil je natuurlijk niet een klein meisje van 13, en die van 16 willen er 1 van 18.
Kom jij ook Ripley?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel zo vriendelijk toch?
Ik gun dat soort vrouwen gewoon een loverboy. Há, nu zit je in de prostitutie, terwijl je ook een toffe relatie met een toffe jongen had kunnen hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar zeg. Als 13-jarig jongetje horen dat ze een gozer van 16 willen, ben je 16 wil je natuurlijk niet een klein meisje van 13, en die van 16 willen er 1 van 18.
1988, mooi jaar was datquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uit 88 vonden ze al te oud. Ik ben verdomme bijna 19!
Ik zou wel willenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef purplerose het volgende:
Niemand wil dus met mij bij de Mac gaan eten?
jaaa, en:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja want toen werd ik geboren.
Was dat met Ruud Krol?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
jaaa, en:
[afbeelding]
mèn, wat heb ik gefeest!
Maar we gaan nu toch samen ergens anders etenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |