Lijkt me sowieso wel zo vriendelijk toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, meerijders van RealZeus: kunnen jullie niet wat geld inzamelen voor benzine enzo? Dat maakt het voor hem misschien wat makkelijker om te komen.
Dus jij belde snel je moeder op ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zat vanochtend in de trein met een man van Arabische komaf die een tas bij zich had![]()
Ik dacht even dat Sala-adin dit postte, dus ik snapte het probleem niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zat vanochtend in de trein met een man van Arabische komaf die een tas bij zich had![]()
Nee ik las gewoon de Spits met met m'n neus dicht!!einzquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus jij belde snel je moeder op ?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Check list voor allen
- Naar de sportschool
- Elke dag minstens een uur frisse lucht (buiten dus)
- Naar de zonnebank, melkwit is niet hip
- Sociale skills oefenen (niet computer-gerelateerd)
- Vul maar aan.
Aanvulling:quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Check list voor allen
- Naar de sportschool
- Elke dag minstens een uur frisse lucht (buiten dus) - Daar kan ik nog wel aan komen denk ik.
- Naar de zonnebank, melkwit is niet hip
- Sociale skills oefenen (niet computer-gerelateerd) - Dat lukt me ook wel.
Check!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:00 schreef remlof het volgende:elke dag een grotere hoeveelheid alcohol innemen, zodat je op de dag van de meet een liter of 6 achterover kan slaan
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga me vanaf nu niet meer scheren zodat het lijkt alsof ik heel stoer ben.
En dan mensen zo van " JE baard!!!!"
Antwoord ik heel nonchelant zo van "Huh? Oh, ik had me na gister vergeten te scheren"
Binnen!
Kijken wie er met verse donshaartjes aan komt zetten zo van kijk mijn baardquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Antwoord ik heel nonchelant zo van "Huh? Oh, ik had me na gister vergeten te scheren"
Binnen!
Gewoon, op het 'aan'-knopje drukken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet hoe je met een storm een sigaret aankrijgt?
Ik ben 22 en donker. Bite mequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijken wie er met verse donshaartjes aan komt zetten zo van kijk mijn baard![]()
Dat gaat niet werken denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gewoon, op het 'aan'-knopje drukken.
Ze hebben ook aanstekers die noemen ze stormaanstekers....quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gewoon, op het 'aan'-knopje drukken.
Dat zeg ik. Die zijn ook tof bij een puurpijp, die kan je ondersteboven houden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze hebben ook aanstekers die noemen ze stormaanstekers....![]()
"wacht even, je hebt stof op je gezicht, ik zal het even voor je wegpoetsen..."quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |