Ook weer eens. Maar helaas kennen mensen nog maar één manier om de gemeenschap aan te spreken en dat is wettelijk afgedwongen regulering door de staat. Met als gevolg dat die weer allerlei regels gaat opleggen over hoe mensen hun kinderen opvoeden en hoe ze dat betalen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef sigme het volgende:
Mee eens. Maar dat de gemeenschap wordt aangesproken vind ik niet onterecht.
Right, voed vooral je eigen kinderen niet opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat horen ouders -al dan niet alleenstaand- mooi zelf te kunnen weten.
[..]
Wil je een bloeiende carriere en kinderen? Prima. Neem een ega(a), of een min, kindermeisje (m/v), au pair, oppas, opa, oma, commune, internaat, kostschool, of wat je maar fijn lijkt en betaalbaar is.
Right, weet vooral beter hoe een kind opgevoed moet worden dan de ouders zelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef kriele het volgende:
Right, voed vooral je eigen kinderen niet op![]()
mensen met kinderen doen daarmee een ultieme investering in de samenleving. als niemand meer kinderen neemt wordt jouw pensioen niet betaald, bouwt niemand jouw verzorgingstehuis en krijg je geen eten meer. simpel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:15 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Je dwingt nog steeds mensen mee te betalen aan de kinderen van een ander. 100% eerlijk zou ik dat bepaald niet willen noemen.
omdat zij jouw AOW gaan betalenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom moet ik voor kinderopvang van andere gaan betalen?
En als ze daar geen zin in hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef pmb_rug het volgende:
omdat zij jouw AOW gaan betalen
Prima, ik hou je niet tegen, betaal zoveel je wilt maar leg het een ander niet op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:46 schreef devlinmr het volgende:
En wil ik daaraan meebetalen om dit gratis te maken, ja, ik vind het in het belang van het kind dat het op vroege leeftijd leert om te gaan met anderen.
ik neem aan dat jij dus alleen maar belasting en sociale lasten betaald voor zaken die jij nuttig vindt??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Prima, ik hou je niet tegen, betaal zoveel je wilt maar leg het een ander niet op.
Helaas word ik in de gevangenis gestopt als ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:02 schreef devlinmr het volgende:
ik neem aan dat jij dus alleen maar belasting en sociale lasten betaald voor zaken die jij nuttig vindt??
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef koemleit het volgende:
Ik ben voorlaten we met z'n allen geen kinderen nemen of thuis opvoeden dat is goed voor de economie
. Grote gezinnen is juist goed tegen de vergrijzing trouwens
Ja boehoe we moeten alle belastingen afschaffen want we mogen niemand iets opleggen !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Prima, ik hou je niet tegen, betaal zoveel je wilt maar leg het een ander niet op.
Andere mensen hebben een broertje dood aan theater,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Helaas word ik in de gevangenis gestopt als ik dat zou doen.
Exact.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ja boehoe we moeten alle belastingen afschaffen want we mogen niemand iets opleggen !
Ik dacht al aangegeven te hebben dat het me zeker wel interesseert.quote:Stel je niet zo aan, iedereen betaalt aan dingen mee waar ie zelf misschien geen gebruik van maakt, of die 'm geen fuck interesseren.
Nou is het eens jouw beurt, deal with it.
Nee: leg niet anderen op hoe zij hun kinderen moeten opvoeden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef kriele het volgende:
[..]
Right, voed vooral je eigen kinderen niet op![]()
En dat is volstrekt immoreel. Je begint het te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef L.Denninger het volgende:
Andere mensen hebben een broertje dood aan theater,
of aan voetbal,
of zijn aan bed gebonden dus gebruiken nooit een fietspad,
drinken alleen maar bier en douchen nooit dus hebben geen waterzuivering nodig,
etc.
Toch betalen al die mensen daar ook vrolijk aan mee
En ik jengel wel.quote:zonder de hele dag te jengelen over elke cent die ze teveel betalen.
De bureaucratie die het met zich mee zou brengen om iedereen alleen te laten betalen voor wat ie gebruikt zou iedereen in totaal vele malen meer kosten dan het systeem dat we nu gebruiken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En dat is volstrekt immoreel. Je begint het te begrijpen.
[..]
En ik jengel wel.
Ik zou zeggen emigreer lekker naar Monacoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |