Ja dat weet ik (had het eigenlijk even moeten duidelijk maken in mijn post maar ja). Maar dat bewijst hoe dom ze nu is door met iedereen maar een beetje rond te n**ken. Want ik schat haar niet zo adrem in altijd het veilig te doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze kreeg HIV omdat ze een actrice met een hoofdwond wou helpen terwijl ze zelf ook een wondje had![]()
hoeveel meiden hebben robert & ludo wel niet gehad? maar goed..dat zijn mannen. dat is stoer uiteraardquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:09 schreef Theamerican het volgende:
anita wat een doos die heb er heel wat versleten micky , jack, dennis, rik, voeg maar toe onze kleine meid lust er wel pap van
ludo vind ik cool dus zeg ik niks negatiefs overquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hoeveel meiden hebben robert & ludo wel niet gehad? maar goed..dat zijn mannen. dat is stoer uiteraard![]()
Maar Anita gaat van hop naar her. Ze gaat misschien niet vreemd maar zo omslachtig en belachelijk zij zich bij mannen gedraagt. Moet ze daarvoor nou 65 keer terugkomen in de soap?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hoeveel meiden hebben robert & ludo wel niet gehad? maar goed..dat zijn mannen. dat is stoer uiteraard![]()
ik zag dennis anders laatst nog een condoom omdoen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat weet ik (had het eigenlijk even moeten duidelijk maken in mijn post maar ja). Maar dat bewijst hoe dom ze nu is door met iedereen maar een beetje rond te n**ken. Want ik schat haar niet zo adrem in altijd het veilig te doen.![]()
Werd dat niet gecensuurd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zag dennis anders laatst nog een condoom omdoen.
nee je zag dennis zijn zaak(ie) zo in beeld, nou goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werd dat niet gecensuurd?![]()
Maar dat is zeer slim van Dennis. Maar gebruikt good old Jack ze wel?
Hoe dan ook. Anita blijft een domme doos.![]()
GTST goes pr0n?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee je zag dennis zijn zaak(ie) zo in beeld, nou goed![]()
Goed punt. Nick heeft toch eigenlijk wel een betere smaak. Charlie en Sjors zijn toch geen lelijke meiden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Die Lieve liegt gewoon over haar vroegere zwangerschap, want kreeg Nick 'm echt wel stijf van dat manwijf?
Charlie heeft een muizenkop en Sjors was niet echt gewillig...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt. Nick heeft toch eigenlijk wel een betere smaak. Charlie en Sjors zijn toch geen lelijke meiden.![]()
Mwa, vind Charlie niet echt lelijk ofzo. Maar Sjors wilde misschien niet maar dat was voor Nick misschien juist het aantrekkelijke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Charlie heeft een muizenkop en Sjors was niet echt gewillig...
Een jaar of 16 te laat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef digispeed het volgende:
ik zag dennis anders laatst nog een condoom omdoen.
Je kan beter schaatsen kijken voor de spanningquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit moet voor veel van jullie een erge aflevering zijn:
-Veel Noud
-Veel Anita-jankDennis-Jack
Geen Ludo
![]()
Charlie heeft alleen maar met Nick omdat ze in het begin van de relatie de hele tijd kon shoppen op zijn creditcardquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, vind Charlie niet echt lelijk ofzo. Maar Sjors wilde misschien niet maar dat was voor Nick misschien juist het aantrekkelijke.![]()
De slet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Charlie heeft alleen maar met Nick omdat ze in het begin van de relatie de hele tijd kon shoppen op zijn creditcard.
Vergeet dat babygezeik niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit moet voor veel van jullie een erge aflevering zijn:
-Veel Noud
-Veel Anita-jankDennis-Jack
Geen Ludo
![]()
De spanning druipt ervanaf...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef TrenTs het volgende:
Als "meidenavonden" (![]()
) echt zo zijn ben ik blij dat ik een vent ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |