Nee, ze kregen een waarschuwing dat ze dat niet 'zomaar' mochten doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???
Kloptquote:Op maandag 8 januari 2007 20:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar is toch boring hij heeft haar absoluut niet mee laten praten in zijn besluit en zij reageerde vervolgens amper..
Ok thxquote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ze kregen een waarschuwing dat ze dat niet 'zomaar' mochten doen.
uitgesteldquote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Is het hardlopen tussen Bart en Huub nu afgelast trouwens, of alleen uitgesteld?
Uitgesteldquote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Is het hardlopen tussen Bart en Huub nu afgelast trouwens, of alleen uitgesteld?
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Black_king het volgende:
Natasia is zwakzinnig. Het wordt me steeds duidelijker. Het paard moet eerst haar mond leegeten voordat ze een volgende hap krijgt. Schiet mij maar lek.
Ik begin toch steeds meer aan me eigen te twijfelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens Natasia weet de moeder van Bart echt wie de pure mensen om hem heen zijn
Je Natasia filter werkt niet goed. Ik hoor echt geen enkele zin meer die dat mens uit haar strot weet te persen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Black_king het volgende:
Natasia is zwakzinnig. Het wordt me steeds duidelijker. Het paard moet eerst haar mond leegeten voordat ze een volgende hap krijgt. Schiet mij maar lek.
Een moeder weet dat!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens Natasia weet de moeder van Bart echt wie de pure mensen om hem heen zijn
Dan moet ze doelen op Huub en Sylviaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Of dat ze zo diepzwart is... ?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ze doelen op Huub en Sylvia
maar ik ben bang van niet
Of ze moet bedoelen dat Natasia echt puur gestoord is.
Puur slecht!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia is slecht
Of het pokeren is dan al afgelopen, of ze zijn te bang voor hun puntenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef demins het volgende:
Ben ook eens benieuwd of Huub straks mee mag pokeren na het paardrijden...![]()
Niet aan jezelf twijfelen !!!! We zien het echt niet verkeerdquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer aan me eigen te twijfelen.
Kijken wij nou zo verkeerd.![]()
The bitch is haunted...... Mijn software houdt haar kennelijk niet tegen......quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je Natasia filter werkt niet goed. Ik hoor echt geen enkele zin meer die dat mens uit haar strot weet te persen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet aan jezelf twijfelen !!!! We zien het echt niet verkeerd
Als Sylvia daar over gaat onderhandelen dan is ze wel heel dom, dan is ze de volgende.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Zitten er consequenties aan voor hem aan het einde van demaand? "
Sylvia: "Weet ik nog niet. Is ook mijn cover."
Bart: "Daar kunnen we toch over praten."
Sylvia: "En Ilona?"
Bart: "Dat heeft niets met nu te maken. als ze wil opstappen moet ze opstappen."
Sylvia: "Ik wil de komende drie weken even afwachten. Misschien flipt er nog iemand anders"
Nee, nee, ze was bloedserieusquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Had de moeder van Bart eigenlijk wel hoger ingeschat. Of probeerde ze een cynisch grapje uit, dat ook Bart niet begreep
![]()
Of ze moeten alle 2 onderaan komen in een poll waar consequenties aan zijn verbondenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef Darklight het volgende:
Moet wel een brief naar sylvia dat ze huub moet blijven steunen, dan vliegen ze er nooit uit
Oke ik ben om.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Zitten er consequenties aan voor hem aan het einde van demaand? "
Sylvia: "Weet ik nog niet. Is ook mijn cover."
Bart: "Daar kunnen we toch over praten."
Sylvia: "En Ilona?"
Bart: "Dat heeft niets met nu te maken. als ze wil opstappen moet ze opstappen."
Sylvia: "Ik wil de komende drie weken even afwachten. Misschien flipt er nog iemand anders"
Precies, Huub moet blijven !quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie praten toch wel even op Sylvia in dat ze niet tégen Huub moet stemmen hè?
Welnee, dat zei Nl alleen maar, je moet niet alles geloven wat nl zegtquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
maar nog ff een vraag: Die Nl had toch vrijstelling van zn eerste exit ronde ???? en Huub niet ????
Oeiquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welnee, dat zei Nl alleen maar, je moet niet alles geloven wat nl zegt![]()
Hmm, ok dat heb ik destijds gemist.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Dat met Stephan en Eveline is toch raar gegaan, dat Stephan weg wilde is zo duidelijk als een klontjeen echt doorgesproken met Eveline.
Maar Eveline lijkt er zelf wel het slachtoffer van geworden. Hoorde dat ze soort van deal met redactie had
Ja dat is de vraag die ik me nu ook al een paar keer gesteld heb. Wat missen wij dan dat wij dingen heel anders zien.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer aan me eigen te twijfelen.
Kijken wij nou zo verkeerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |