Je Natasia filter werkt niet goed. Ik hoor echt geen enkele zin meer die dat mens uit haar strot weet te persen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Black_king het volgende:
Natasia is zwakzinnig. Het wordt me steeds duidelijker. Het paard moet eerst haar mond leegeten voordat ze een volgende hap krijgt. Schiet mij maar lek.
Een moeder weet dat!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens Natasia weet de moeder van Bart echt wie de pure mensen om hem heen zijn
Dan moet ze doelen op Huub en Sylviaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens Natasia weet de moeder van Bart echt wie de pure mensen om hem heen zijn
Of dat ze zo diepzwart is... ?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ze doelen op Huub en Sylvia
maar ik ben bang van niet
Of ze moet bedoelen dat Natasia echt puur gestoord is.
Puur slecht!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia is slecht
Of het pokeren is dan al afgelopen, of ze zijn te bang voor hun puntenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef demins het volgende:
Ben ook eens benieuwd of Huub straks mee mag pokeren na het paardrijden...![]()
Niet aan jezelf twijfelen !!!! We zien het echt niet verkeerdquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer aan me eigen te twijfelen.
Kijken wij nou zo verkeerd.![]()
The bitch is haunted...... Mijn software houdt haar kennelijk niet tegen......quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je Natasia filter werkt niet goed. Ik hoor echt geen enkele zin meer die dat mens uit haar strot weet te persen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet aan jezelf twijfelen !!!! We zien het echt niet verkeerd
Als Sylvia daar over gaat onderhandelen dan is ze wel heel dom, dan is ze de volgende.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Zitten er consequenties aan voor hem aan het einde van demaand? "
Sylvia: "Weet ik nog niet. Is ook mijn cover."
Bart: "Daar kunnen we toch over praten."
Sylvia: "En Ilona?"
Bart: "Dat heeft niets met nu te maken. als ze wil opstappen moet ze opstappen."
Sylvia: "Ik wil de komende drie weken even afwachten. Misschien flipt er nog iemand anders"
Nee, nee, ze was bloedserieusquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Had de moeder van Bart eigenlijk wel hoger ingeschat. Of probeerde ze een cynisch grapje uit, dat ook Bart niet begreep
![]()
Of ze moeten alle 2 onderaan komen in een poll waar consequenties aan zijn verbondenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef Darklight het volgende:
Moet wel een brief naar sylvia dat ze huub moet blijven steunen, dan vliegen ze er nooit uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |