Nou nee, hij wil allebij en is zo arrogant om te denken dat de twee partijen voor hem maar water bij de wijn moeten doen...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is een boerenlul, hij heeft Lesley op de reservebank gezet.
Voor hem is de villa de hoofdprijs en Lesley de troostprijs.
Opzouten met die gast
![]()
Ze doet alvast auditie voor de heren van de voicebank, denk ik, het viel me net ook al op!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:53 schreef Sonique het volgende:
NAtasia praat echt op het kinderlijke af de laatste tijd...
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou nee, hij wil allebij en is zo arrogant om te denken dat de twee partijen voor hem maar water bij de wijn moeten doen...
om de vriend van Bart te quoten:quote:Op maandag 8 januari 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Het is te zot voor woorden dat hij gisteren al met 1 been buiten stond en dus bij Lesley en dan toch om de een of andere reden er weer voor kiest om in de villa te blijven.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef happyme28 het volgende:
Huub moet paardrijden zegt Frans. Er zijn maar 2 paarden maar iedereen moet paardrijden?? Wat een onzin zeg.
Yep, daar zijn ze goed in vrouwen. Iets zeggen zonder iets te zeggen....quote:Op maandag 8 januari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zit precies op de grens, dus ze pakt het goed aan. Ze kan niet nóg harder aandringen dat hij het huis verlaat, want dat is vragen om moeilijkheden. Dat wat ze nu doet (vrij veel hints geven) is het maximum denk ik. Ze vraagt hem om het huis te verlaten zonder het écht te vragen.
Op Sylvia na alleen maar gestoorde figuren in het huis. Er zijn er zelfs een paar die wat mij betreft een gevaar voor de mensheid zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:06 schreef Sonique het volgende:
Ik kan het niet meer aan, ik neem even een half uurtje pauze...
Alleen maar nietszeggende en ongeleidde personages op dit moment...
Ik begin NL steeds beter te begrijpen...
Klopt, alleen Syl is naast NL de enige die zichzelf leidt, de rest is schaap...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op Sylvia na alleen maar gestoorde figuren in het huis. Er zijn er zelfs een paar die wat mij betreft een gevaar voor de mensheid zijn.
Zo erg zie je het in de meeste TBS-klinieken echt niet hoor!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op Sylvia na alleen maar gestoorde figuren in het huis. Er zijn er zelfs een paar die wat mij betreft een gevaar voor de mensheid zijn.
Mijn theorie daarover is dat hij doet alsof hij een muur voor zijn kop heeft, zodat hij het nog steeds kan maken om in het huis te blijven.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef beco het volgende:
[..]
Yep, daar zijn ze goed in vrouwen. Iets zeggen zonder iets te zeggen....
Alleen die muur voor Bart z'n kop....![]()
Is Huub ook weg uit je lijstjequote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om dan later aan Lesley te kunnen verwijten dat ze niet duidelijk genoeg was!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn theorie daarover is dat hij doet alsof hij een muur voor zijn kop heeft, zodat hij het nog steeds kan maken om in het huis te blijven.
Huub is best wel een beetje gestoord ja.... maar wat mij betreft valt dat nog wel een beetje onder 'prettig gestoord'.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn theorie daarover is dat hij doet alsof hij een muur voor zijn kop heeft, zodat hij het nog steeds kan maken om in het huis te blijven.
Ben ik nou een domme vrouw ? Omdat ik daar niet van houd en het geen eens kan ?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zit precies op de grens, dus ze pakt het goed aan. Ze kan niet nóg harder aandringen dat hij het huis verlaat, want dat is vragen om moeilijkheden. Dat wat ze nu doet (vrij veel hints geven) is het maximum denk ik. Ze vraagt hem om het huis te verlaten zonder het écht te vragen.
Het spreekt wat mij betreft in jouw voordeel dat je dat niet kanquote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nou een domme vrouw ? Omdat ik daar niet van houd en het geen eens kan ?
Jup, de man die niet weet wat fysiek geweld is...quote:
Speelt toch nog lange niet, er kan nog zoveel gebeuren. Vorige maand dachten we ook wel 4 keer dat er een verschillend persoon op zeker uit zou gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb vandaag erg weinig gezien trouwens. Is er iets duidelijk geworden over of Sylvia Huub blijft steunen bij een exitronde of niet?
Dank je, ken er weinig helaas die dat waarderen En nog bedankt voor je advies gisteren, heb heerlijk geslapen en geen streams bekekenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het spreekt wat mij betreft in jouw voordeel dat je dat niet kanDat wil niet zeggen dat ik Lesley niet heel goed kan begrijpen.
Reken er maar op dat dit wel weer een paar minuten in de tv uitzending komt. De vraag of Bart wel of niet eruit gaat en hoe Lesley op zijn bsluit reageert. Dus het levert wel een paar minuten zendtijd op.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Echt de Lesley- Bart lijn levert werkelijk niks op, wat een saaie dozen.
Pfff gelukkig schrok al.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is best wel een beetje gestoord ja.... maar wat mij betreft valt dat nog wel een beetje onder 'prettig gestoord'.
Goeie !!! Geen idee ??quote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef snetje het volgende:
is er een regel omtrent het aanragen van die 24 uurzoals b.v dat ze die maar 2 keer mogen aanvragen ....zodat we dit gedonder en genep niet nog een keer krijgen
![]()
Niet dom, maar gewoon niet slinksquote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nou een domme vrouw ? Omdat ik daar niet van houd en het geen eens kan ?
In principe vraag je geen 24 uur aan, maar een vrijwillige exit.quote:
Kloptquote:Op maandag 8 januari 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet dom, maar gewoon niet slinks
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe vraag je geen 24 uur aan, maar een vrijwillige exit.
Je krijgt daarvoor 24 uur bedenktijd...
Denk het wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???
Dacht maar 2x hoor...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:26 schreef Black_king het volgende:
Natasia kan alléén over zichzelf praten.
Ja maar is toch boring hij heeft haar absoluut niet mee laten praten in zijn besluit en zij reageerde vervolgens amper..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dit wel weer een paar minuten in de tv uitzending komt. De vraag of Bart wel of niet eruit gaat en hoe Lesley op zijn bsluit reageert. Dus het levert wel een paar minuten zendtijd op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |