Jup, de man die niet weet wat fysiek geweld is...quote:
Speelt toch nog lange niet, er kan nog zoveel gebeuren. Vorige maand dachten we ook wel 4 keer dat er een verschillend persoon op zeker uit zou gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb vandaag erg weinig gezien trouwens. Is er iets duidelijk geworden over of Sylvia Huub blijft steunen bij een exitronde of niet?
Dank je, ken er weinig helaas die dat waarderen En nog bedankt voor je advies gisteren, heb heerlijk geslapen en geen streams bekekenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het spreekt wat mij betreft in jouw voordeel dat je dat niet kanDat wil niet zeggen dat ik Lesley niet heel goed kan begrijpen.
Reken er maar op dat dit wel weer een paar minuten in de tv uitzending komt. De vraag of Bart wel of niet eruit gaat en hoe Lesley op zijn bsluit reageert. Dus het levert wel een paar minuten zendtijd op.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Echt de Lesley- Bart lijn levert werkelijk niks op, wat een saaie dozen.
Pfff gelukkig schrok al.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is best wel een beetje gestoord ja.... maar wat mij betreft valt dat nog wel een beetje onder 'prettig gestoord'.
Goeie !!! Geen idee ??quote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef snetje het volgende:
is er een regel omtrent het aanragen van die 24 uurzoals b.v dat ze die maar 2 keer mogen aanvragen ....zodat we dit gedonder en genep niet nog een keer krijgen
![]()
Niet dom, maar gewoon niet slinksquote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nou een domme vrouw ? Omdat ik daar niet van houd en het geen eens kan ?
In principe vraag je geen 24 uur aan, maar een vrijwillige exit.quote:
Kloptquote:Op maandag 8 januari 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet dom, maar gewoon niet slinks
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe vraag je geen 24 uur aan, maar een vrijwillige exit.
Je krijgt daarvoor 24 uur bedenktijd...
Denk het wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???
Dacht maar 2x hoor...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja maar, kan dat zo vaak je wilt ???
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:26 schreef Black_king het volgende:
Natasia kan alléén over zichzelf praten.
Ja maar is toch boring hij heeft haar absoluut niet mee laten praten in zijn besluit en zij reageerde vervolgens amper..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dit wel weer een paar minuten in de tv uitzending komt. De vraag of Bart wel of niet eruit gaat en hoe Lesley op zijn bsluit reageert. Dus het levert wel een paar minuten zendtijd op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |