En het is van zo'n klein hondje!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef MCR4480 het volgende:
Dat iedereen erin trapt, ongelofelijk
Zo komt het bij mij ook over.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Als ik Bart zo hoor praten, gaat hij niet weg.
Hij zei net ook weer zoiets: "Ja, als we onze zakelijke ideeën niet meer kunnen uitwerken dan..." stap ik eruit, vul ik maar aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Als ik Bart zo hoor praten, gaat hij niet weg.
Ja, in de RAI!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef MCR4480 het volgende:
Wat willen ze doen? 1500 mensen laten aerobiccen?????
Nog niet, tenminste niet dat ik weet! Blijft een heel onzekere factor...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef MCR4480 het volgende:
En dat moeten we niet hebben, wat te doen, wat te doen.
Sylvia al duidelijkheid gegeven over steun aan Huub![]()
Heb je suggesties? Hij mag bij niemand zelfs maar in de buurt komen, behalve Sylvia! Wat moet hij anders? Ik heb nou wel met hem te doen, hoor!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:43 schreef Day het volgende:
Ga Huub nog iets meer doen dan boekjes lezen?
René ontfermt zich over Huub.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael en Sylvia babbelen er lustig op los.
Oh, sorry Day, het zal niet meer gebeuren.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef Day het volgende:
Peter, niet hier a.u.b.!
Was mijn schuld weer!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef Day het volgende:
Peter, niet hier a.u.b.!
NL weet wel op wie hij zijn pijlen moet richten.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael en Sylvia babbelen er lustig op los.
Niet toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
Bart beweert nu, nadat Brian het vroeg, dat hij al beslissing heeft kunnen nemen of hij blijft of weggaat.
Oh, ik meende te verstaan dat hij "ja" zei, nadat Brian vroeg of hij al een beslissing genomen had.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Niet toch?
Het lijkt er in ieder geval op dat Bart nu iets negatiever uit het gesprek met de wasserette is gekomen.
Zijn gezicht staat weer op onweer.
Het is allereerst al niet de bedoeling dat je Bob bent, als je geen rijbewijs hebt.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:10 schreef Day het volgende:
Huub was de Bob (zonder rijbewijs!!!) met 3 glazen op.
Het is toch de bedoeling dat je juist niet drinkt als je de Bob bent?
Dus dat!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is allereerst al niet de bedoeling dat je Bob bent, als je geen rijbewijs hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat lesley hem vanavond komt ophalen, zou wel mooi en verstandig einde zijn
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:26 schreef Kinga het volgende:
Peter6000 wat voor site is dat ook weer waar die kaarten opstaan?
Ik lees jouw post en dan pas hoor ik de tekst op de streams!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef Gigageil het volgende:
Een hele prettige stem.....WHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw....ik kijk naar http://www.radio.nl/DeGoudenKooi/quote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en dan pas hoor ik de tekst op de streams!
Ken je Brian niet?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef Gigageil het volgende:
Hoe kan een mens het zo hoog in haar bol krijgen ?
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo'n verkeerd beeld heeft van zichzelf met bijna alles als Natasia.....![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat lesley hem vanavond komt ophalen, zou wel mooi en verstandig einde zijn
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
Die domme mutsen! Je moet op nasynchronisatie zoeken!
Ze hebben er al één weggegeven: een waterbesparende douchekop.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:58 schreef demins het volgende:
Ik zei het al: de werkweek van groep 8 van de LOM-school!
Is ook zo...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef pos het volgende:
Ilona met haar "Is ook zo " ....word je zo moe van.
De planning is tot Huub weg is!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef kleinzusje het volgende:
Hoelang blijft de sfeer is zo slecht ?
Hebben NL en Natas geruild ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia, Sylvia, Bart, Huub (groep 1)
Nena, Brian, Ilona, Nathanael (groep 2)
ze staat deze week de hele week niet meer op de planning, vertelt sylvia net aan Bart, hij wist nog van niets... Misschien het laatste duwtje over de drempel om te vertrekken.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef RTM1988 het volgende:
als lesley vanavond niet komt, zal bart wel weggaan
en hoe kom jij aan deze informatie?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:15 schreef MCR4480 het volgende:
Lesley komt gewoon
als bart vanavond weggaat, zal Lesley wel komenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef RTM1988 het volgende:
als lesley vanavond niet komt, zal bart wel weggaan
Oh, ik hoop heeeeeeel snelquote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef MCR4480 het volgende:
Wanneer word nl nou pissed op bart voor het niet luisteren en negeren van hem al een aantal dagen lang????
ging over Huub ....maar volgens mij is dit weer een truukje om Bart over te halen om te blijven of iig om hem "lekker" te laten twijfelenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Wat fluisterde NL ???? : "Hij wil weg" ?
Ging heel snel he ?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef elsie het volgende:
[..]
ging over Huub ....maar volgens mij is dit weer een truukje om Bart over te halen om te blijven of iig om hem "lekker" te laten twijfelen![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef Elounda het volgende:
Wat is dit voor gedoe: gaan zich inzetten voor het milieu?
Nieuwe weekopdracht: leuk!
Ik wordt er ff niet goed van zeg.
Nee, ik had het verkeerd meegetypt, omdat de Talpasite staat de juiste verdeling:quote:
Ok, thxquote:Op maandag 8 januari 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had het verkeerd meegetypt, omdat de Talpasite staat de juiste verdeling:
1. Nathanael, Sylvia, Bart, Huub
2. Brian, Natasia, Nena, Ilona
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef demins het volgende:
Brian stelt voor om voortaan met twee personen in bad te gaan. Nena kijkt heel bedenkelijk...
Alles verzamelen op de bril!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
3 keer schijten en dan pas doortrekken
Bart vast ook welquote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
als bart vanavond weggaat, zal Lesley wel komen
Klinkt alsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
En toch klinkt Nathanael nu heel professioneel en zelfverzekerd.
Het is geen domme vent!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
En toch klinkt Nathanael nu heel professioneel en zelfverzekerd.
En dan verzamelen op een composthoopquote:
+ afvalstoffen van het niet drinkenquote:
Jawel, erg dom zelfsquote:
Eigenlijk kunnen ze beter meteen op de composthoop schijten!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan verzamelen op een composthoop
19.00 of 22.00 ( toen de psych kwam)quote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef farceman het volgende:
Hoe laat loopt de 24 uur van Bart eigenlijk af?
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze beter meteen op de composthoop schijten!![]()
22:00u heeft de intercom aangegeven gisteravond.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
19.00 of 22.00 ( toen de psych kwam)
Weet je wel wat voor electriciteit het kost???? Als hij ijs uit de koelkast pompt????quote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Na Sylvia`s opsomming springt Nathanael er echt goed op in.
Bewustwording begint bij de meterkast.
Hij doet dit echt goed.
Ja, maar dat heeft niets met de goede manier waarop Nathanael de presentatie doet te maken.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor electriciteit het kost???? Als hij ijs uit de koelkast pompt????
Glaasje wiskey en ijs erbij.... . Die Amerikaanse koelkasten vreten stroom.
beetje late reaktie : maar denk niet dat het waar is dat Huub weg wil ,ik vond Huub behoorlijkstellig dat hij gewoon bleef zitten en dat de aktie van Bart en Brian 1 was om hem proberen weg te laten gaan ..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ging heel snel he ?
Inderdaad over Huub, maar vraag me af of dat een truuk was ???
Mijn god nou.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef Sonique het volgende:
Lekker goedkoop ook!
Het enige leuke karakter in de villa?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
Wanneer rot dat stomme pokkebeest op trouwens?
die oa zegt dat de kijkcijfers zo slecht zijn dat het programma van de buis gehaald zal worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef RTM1988 het volgende:
ze moeder
wat een domper ! ook voor Lesleyquote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zegt NU letterlijk: "Ik ga blijven".
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Ilona doorzichtig
Had ik die brieven maar niet gestuurd.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:37 schreef MCR4480 het volgende:
Dus die brian wou gisteren weg omdat bart wegwou, maar nu weet die niet eens waarom bart wegwou, hahahha wat een idioot
Denk dat ie weg wilde omdat ie wel inzag dat hij zonder Bart als backup geen schijn van kans heeft om het tot de eindstreep te halenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:37 schreef MCR4480 het volgende:
Dus die brian wou gisteren weg omdat bart wegwou, maar nu weet die niet eens waarom bart wegwou, hahahha wat een idioot
Verstandige vrouwquote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef farceman het volgende:
begrijp uit verhaal moeder dat programma eerder van de buis gaat en dat hij daarom contract moet uitdienen om geld te delen
en terecht !quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef F04 het volgende:
Die moeder van Bart zei ook:'Die stijl van Huub is onze stijl ook niet.'![]()
![]()
De deal is gemaakt tussen Brian en Bart.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef MCR4480 het volgende:
Natanael en natasia, die stemmen hem er toch ook niet uit, tenminste die natasia niet! Winnen kan die nu ook niet, hij heeft een deal met bart maar als puntje bij paaltje komt is het ook bye bye brian (i believe)
In het geval van Brian is het geen allochtoon maar autochtoonquote:Op maandag 8 januari 2007 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian: "Je moet het nachecken.."
Domme Alochtoon die geen contaminatie kent.
(spelfouten expres gedaan)
Bart wil zich nu (pas na 3 maanden) een doel stellenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is nu wel prettig om naar te luisteren, intelligent en met zelfreflectie.
Wel een enorm niveauverschil met Brian.
Klopt, er is vandaag nog niets gebeurd...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef farceman het volgende:
Hoop dat de redactie ingrijpt want het wordt weer eens veel te gezapig
Ik ook maar er moet gewoon om de maand vers bloed in om de spannign op huis op pijl te houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef F04 het volgende:
Mjah, ik hoop toch dat het programma zo lang mogelijk doorgaat. Het zal triest zijn als het na een half jaar al stopt.
dat wou ik ook net zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mama fea, donde estas tú?
Tu voca fea es mala. Sabes...
No tienes "cojones" para reacionar aqui.
Claro... Tu Hijo es el mejor.
No has dicho que Nena no fue por el?
Que has hecho esta chica con tu hijo?
Ni tu hijo eschusha a ti.
Ik moet het vertalenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mama fea, donde estas tú?
Tu voca fea es mala. Sabes...
No tienes "cojones" para reacionar aqui.
Claro... Tu Hijo es el mejor.
No has dicho que Nena no fue por el?
Que has hecho esta chica con tu hijo?
Ni tu hijo eschusha a ti.
yepquote:Op maandag 8 januari 2007 19:03 schreef MCR4480 het volgende:
Heeft bart al gezegd dat die moeder zei dat ze dacht dat het programma gecanceled word omdat de kijkcijfers niet goed waren?
HAHAHA super. maar natasia heeft dat vast weer niet meegekregen?!?!! die denkt nog steeds dat ze het kijkcijferkanon van de gouden kooi en talpa(10) isquote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef beco het volgende:
[..]
yep
en ze heeft gelijk; dus een ieder zit er voor niets
Hoe weet die moeder dan dat de stekker uit het programma gaat?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef beco het volgende:
[..]
yep
en ze heeft gelijk; dus een ieder zit er voor niets
Gewoon meteen in het Nederlands is een stuk efficiënter hoor...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet het vertalen
bladibladibla
Het was een vermoeden op basis van de kijkcijfers.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoe weet die moeder dan dat de stekker uit het programma gaat?
Hou nou eens op met die zogenaamd komische bagger, laten we ons focussen op de streams.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gewoon meteen in het Nederlands is een stuk efficiënter hoor...![]()
Yep!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef MCR4480 het volgende:
Effe vraagje, hebben die lesley en bart altijd zulke enerverdende gesprekken met elkaar?
Logisch. Ik denk dat ze gisteren enorm blij was toen ze hoorde dat hij eruit zou gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lesley klinkt enorm teleurgesteld, ze laat niet het achterste van haar tong zien...
Ik snap het toch niet hoor, kijken wij zo slecht, natuurlijk is het een betweterig mannetje, maar hij wordt toch ook als een hond behandeld..Wat zien hun wat missen wijquote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef F04 het volgende:
Omdat Bart nu blijft is natasia nu echt helemaal blij!
Heel die famielie, en vrienden kraakt Huub af in de brieven die Bart heeft ontvangen.
Ik heb zón gevoel dat Ilona Bart niet zo graag mag. Het enige wat Bart eigelijk wil is Hupert er uit hebben.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Ik mag morgen op auditie van DGK. Kreeg net foontje.
Dus, Bart moet weg!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Leuk, hopelijk kom je door die rondes en ga je het huis inquote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Houdt ons op de hoogte !!!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Ik zou ze maar niet vertellen dat je LS bent op Fok!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Daar kunnen we uit opmaken dat er op korte termijn zeker geen plannen zijn om met DGK te stoppen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
moment, wat is daar? hahahahaquote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze dreigt hem nu...als ze ontslagen is, dat ze naar het Thorbeckerplein gaat![]()
Gaafquote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Nadat we de betrouwbaarheid van het bericht gecheckt hebben! Het blijft LekkerSimpel!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kunnen we uit opmaken dat er op korte termijn zeker geen plannen zijn om met DGK te stoppen.
Normaal gesproken duurt het enige dagen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kunnen we uit opmaken dat er op korte termijn zeker geen plannen zijn om met DGK te stoppen.
Ik begrijp er in ieder geval geen fúck van.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Als jij er dan nog maar bent"
Lesley: "Ja. tuurlijk. Maar niet op de manier waarop je zou willen"
Bart: "Wat bedoel je daar mee?"
Lesley: "Niets. Dat weet je best. Het komt allemaal wel goed."
Bart: "Wat bedoel je met niet op de manier waarop ik zou willen?
Lesley: "Het is ook een beetje hoe ik hier in sta."
Bart: "Hoe sta jij hier in dan?"
Lesley: "Dat weet je best"
Bart: "Weet ik niet. Hoe sta je erin dan?"
Lesley: "Heeft verder niets met jou te maken"
Bart: "Wat bedoel je?"
Lesley: "Het komt wel goed. Kijk niet zo boos."
Bart: "Je hoeft je echt niet druk te maken. Echt niet."
Lesley: "Ik jou niet begrijp"
Bart: "Ik jou ook niet."
Lesley: "Je weet toch nooit hoe het hier gaat lopen"
Bart: "Ja, als je weg bent hier volgende week... Dan komt er echt geen tweede Lesley voor mij hoor."
Lesley: "Daar heb ik het ook niet over. Daar maak ik me niet druk over"
Bart: "Als je weg gaat dan ga je weg. Kun je lekker met mijn vrienden stappen. Toch? Ik begrijp je nu niet!"
Lesley: "Jawel, je begrijpt me wel"
Bart: "Begrijp je mij?"
Lesley: "Jawel"
Bart: "Ik kan me zo voorstellen dat jij dat gezeik zo zat bent"
weten we alquote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou ze maar niet vertellen dat je LS bent op Fok!![]()
Ga je dan als een Hilde verhaaltjes voor ons houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Normaal gesproken duurt het enige dagen.
Maar als ik morgen al moet komen...
Misschien komt er dan toch een FOK!ker in een ...................... hahahahaha
wat Lesley vindt is helder; ook voor Bart of hij heeft een bord voor z'n kopquote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Black_king het volgende:
Ze zegt weer dat Bart zijn doel niet kan bereiken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |