In het geval van Brian is het geen allochtoon maar autochtoonquote:Op maandag 8 januari 2007 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian: "Je moet het nachecken.."
Domme Alochtoon die geen contaminatie kent.
(spelfouten expres gedaan)
Bart wil zich nu (pas na 3 maanden) een doel stellenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is nu wel prettig om naar te luisteren, intelligent en met zelfreflectie.
Wel een enorm niveauverschil met Brian.
Klopt, er is vandaag nog niets gebeurd...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef farceman het volgende:
Hoop dat de redactie ingrijpt want het wordt weer eens veel te gezapig
Ik ook maar er moet gewoon om de maand vers bloed in om de spannign op huis op pijl te houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef F04 het volgende:
Mjah, ik hoop toch dat het programma zo lang mogelijk doorgaat. Het zal triest zijn als het na een half jaar al stopt.
dat wou ik ook net zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mama fea, donde estas tú?
Tu voca fea es mala. Sabes...
No tienes "cojones" para reacionar aqui.
Claro... Tu Hijo es el mejor.
No has dicho que Nena no fue por el?
Que has hecho esta chica con tu hijo?
Ni tu hijo eschusha a ti.
Ik moet het vertalenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mama fea, donde estas tú?
Tu voca fea es mala. Sabes...
No tienes "cojones" para reacionar aqui.
Claro... Tu Hijo es el mejor.
No has dicho que Nena no fue por el?
Que has hecho esta chica con tu hijo?
Ni tu hijo eschusha a ti.
yepquote:Op maandag 8 januari 2007 19:03 schreef MCR4480 het volgende:
Heeft bart al gezegd dat die moeder zei dat ze dacht dat het programma gecanceled word omdat de kijkcijfers niet goed waren?
HAHAHA super. maar natasia heeft dat vast weer niet meegekregen?!?!! die denkt nog steeds dat ze het kijkcijferkanon van de gouden kooi en talpa(10) isquote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef beco het volgende:
[..]
yep
en ze heeft gelijk; dus een ieder zit er voor niets
Hoe weet die moeder dan dat de stekker uit het programma gaat?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef beco het volgende:
[..]
yep
en ze heeft gelijk; dus een ieder zit er voor niets
Gewoon meteen in het Nederlands is een stuk efficiënter hoor...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet het vertalen
bladibladibla
Het was een vermoeden op basis van de kijkcijfers.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoe weet die moeder dan dat de stekker uit het programma gaat?
Hou nou eens op met die zogenaamd komische bagger, laten we ons focussen op de streams.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gewoon meteen in het Nederlands is een stuk efficiënter hoor...![]()
Yep!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef MCR4480 het volgende:
Effe vraagje, hebben die lesley en bart altijd zulke enerverdende gesprekken met elkaar?
Logisch. Ik denk dat ze gisteren enorm blij was toen ze hoorde dat hij eruit zou gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lesley klinkt enorm teleurgesteld, ze laat niet het achterste van haar tong zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |