Ik snap het toch niet hoor, kijken wij zo slecht, natuurlijk is het een betweterig mannetje, maar hij wordt toch ook als een hond behandeld..Wat zien hun wat missen wijquote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef F04 het volgende:
Omdat Bart nu blijft is natasia nu echt helemaal blij!
Heel die famielie, en vrienden kraakt Huub af in de brieven die Bart heeft ontvangen.
Ik heb zón gevoel dat Ilona Bart niet zo graag mag. Het enige wat Bart eigelijk wil is Hupert er uit hebben.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Ik mag morgen op auditie van DGK. Kreeg net foontje.
Dus, Bart moet weg!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Leuk, hopelijk kom je door die rondes en ga je het huis inquote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Houdt ons op de hoogte !!!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Ik zou ze maar niet vertellen dat je LS bent op Fok!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Daar kunnen we uit opmaken dat er op korte termijn zeker geen plannen zijn om met DGK te stoppen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
moment, wat is daar? hahahahaquote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze dreigt hem nu...als ze ontslagen is, dat ze naar het Thorbeckerplein gaat![]()
Gaafquote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwtje:
Nadat we de betrouwbaarheid van het bericht gecheckt hebben! Het blijft LekkerSimpel!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kunnen we uit opmaken dat er op korte termijn zeker geen plannen zijn om met DGK te stoppen.
Normaal gesproken duurt het enige dagen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kunnen we uit opmaken dat er op korte termijn zeker geen plannen zijn om met DGK te stoppen.
Ik begrijp er in ieder geval geen fúck van.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Als jij er dan nog maar bent"
Lesley: "Ja. tuurlijk. Maar niet op de manier waarop je zou willen"
Bart: "Wat bedoel je daar mee?"
Lesley: "Niets. Dat weet je best. Het komt allemaal wel goed."
Bart: "Wat bedoel je met niet op de manier waarop ik zou willen?
Lesley: "Het is ook een beetje hoe ik hier in sta."
Bart: "Hoe sta jij hier in dan?"
Lesley: "Dat weet je best"
Bart: "Weet ik niet. Hoe sta je erin dan?"
Lesley: "Heeft verder niets met jou te maken"
Bart: "Wat bedoel je?"
Lesley: "Het komt wel goed. Kijk niet zo boos."
Bart: "Je hoeft je echt niet druk te maken. Echt niet."
Lesley: "Ik jou niet begrijp"
Bart: "Ik jou ook niet."
Lesley: "Je weet toch nooit hoe het hier gaat lopen"
Bart: "Ja, als je weg bent hier volgende week... Dan komt er echt geen tweede Lesley voor mij hoor."
Lesley: "Daar heb ik het ook niet over. Daar maak ik me niet druk over"
Bart: "Als je weg gaat dan ga je weg. Kun je lekker met mijn vrienden stappen. Toch? Ik begrijp je nu niet!"
Lesley: "Jawel, je begrijpt me wel"
Bart: "Begrijp je mij?"
Lesley: "Jawel"
Bart: "Ik kan me zo voorstellen dat jij dat gezeik zo zat bent"
weten we alquote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou ze maar niet vertellen dat je LS bent op Fok!![]()
Ga je dan als een Hilde verhaaltjes voor ons houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Normaal gesproken duurt het enige dagen.
Maar als ik morgen al moet komen...
Misschien komt er dan toch een FOK!ker in een ...................... hahahahaha
wat Lesley vindt is helder; ook voor Bart of hij heeft een bord voor z'n kopquote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Black_king het volgende:
Ze zegt weer dat Bart zijn doel niet kan bereiken......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |