Nee, ik had het verkeerd meegetypt, omdat de Talpasite staat de juiste verdeling:quote:
Ok, thxquote:Op maandag 8 januari 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had het verkeerd meegetypt, omdat de Talpasite staat de juiste verdeling:
1. Nathanael, Sylvia, Bart, Huub
2. Brian, Natasia, Nena, Ilona
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef demins het volgende:
Brian stelt voor om voortaan met twee personen in bad te gaan. Nena kijkt heel bedenkelijk...
Alles verzamelen op de bril!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
3 keer schijten en dan pas doortrekken
Bart vast ook welquote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
als bart vanavond weggaat, zal Lesley wel komen
Klinkt alsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
En toch klinkt Nathanael nu heel professioneel en zelfverzekerd.
Het is geen domme vent!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
En toch klinkt Nathanael nu heel professioneel en zelfverzekerd.
En dan verzamelen op een composthoopquote:
+ afvalstoffen van het niet drinkenquote:
Jawel, erg dom zelfsquote:
Eigenlijk kunnen ze beter meteen op de composthoop schijten!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan verzamelen op een composthoop
19.00 of 22.00 ( toen de psych kwam)quote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef farceman het volgende:
Hoe laat loopt de 24 uur van Bart eigenlijk af?
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze beter meteen op de composthoop schijten!![]()
22:00u heeft de intercom aangegeven gisteravond.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
19.00 of 22.00 ( toen de psych kwam)
Weet je wel wat voor electriciteit het kost???? Als hij ijs uit de koelkast pompt????quote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Na Sylvia`s opsomming springt Nathanael er echt goed op in.
Bewustwording begint bij de meterkast.
Hij doet dit echt goed.
Ja, maar dat heeft niets met de goede manier waarop Nathanael de presentatie doet te maken.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor electriciteit het kost???? Als hij ijs uit de koelkast pompt????
Glaasje wiskey en ijs erbij.... . Die Amerikaanse koelkasten vreten stroom.
beetje late reaktie : maar denk niet dat het waar is dat Huub weg wil ,ik vond Huub behoorlijkstellig dat hij gewoon bleef zitten en dat de aktie van Bart en Brian 1 was om hem proberen weg te laten gaan ..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ging heel snel he ?
Inderdaad over Huub, maar vraag me af of dat een truuk was ???
Mijn god nou.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef Sonique het volgende:
Lekker goedkoop ook!
Het enige leuke karakter in de villa?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
Wanneer rot dat stomme pokkebeest op trouwens?
die oa zegt dat de kijkcijfers zo slecht zijn dat het programma van de buis gehaald zal worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef RTM1988 het volgende:
ze moeder
wat een domper ! ook voor Lesleyquote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zegt NU letterlijk: "Ik ga blijven".
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Ilona doorzichtig
Had ik die brieven maar niet gestuurd.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:37 schreef MCR4480 het volgende:
Dus die brian wou gisteren weg omdat bart wegwou, maar nu weet die niet eens waarom bart wegwou, hahahha wat een idioot
Denk dat ie weg wilde omdat ie wel inzag dat hij zonder Bart als backup geen schijn van kans heeft om het tot de eindstreep te halenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:37 schreef MCR4480 het volgende:
Dus die brian wou gisteren weg omdat bart wegwou, maar nu weet die niet eens waarom bart wegwou, hahahha wat een idioot
Verstandige vrouwquote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef farceman het volgende:
begrijp uit verhaal moeder dat programma eerder van de buis gaat en dat hij daarom contract moet uitdienen om geld te delen
en terecht !quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef F04 het volgende:
Die moeder van Bart zei ook:'Die stijl van Huub is onze stijl ook niet.'![]()
![]()
De deal is gemaakt tussen Brian en Bart.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef MCR4480 het volgende:
Natanael en natasia, die stemmen hem er toch ook niet uit, tenminste die natasia niet! Winnen kan die nu ook niet, hij heeft een deal met bart maar als puntje bij paaltje komt is het ook bye bye brian (i believe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |