abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:12:58 #201
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45286695
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:08 schreef Zapper het volgende:

Niet normaal meer wat een selectie PSV straks heeft!
Wellicht wel de beste ooit? (Ondanks dat Bruggink er niet meer is...)
De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.

Ik zou sowieso niet te vroeg hopen op deze spelers, Lucas is een wild gerucht en Luque is volgens mij nog lang niet rond als ik het zo lees.
pi_45286879
Elke dag dat het langer duurt, heb ik er minder vertrouwen in dat Luque komt. Lucas lijkt me voorlopig nog uit de lucht gegrepen, ja.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45286880
Desalniettemin is het wel een goed teken dat er niet zomaar achterover wordt geleund en dat er niet zomaar wat loze namen worden geroepen. Ik zie Luque ook nog wel komen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_45287830
van mij mag ie komen. Idd goed te zien dat PSV flink bezig is met versterken/op sterkte houden van de selectie
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_45288623
Precies. PSV heeft Lucas al een tijdje in het oog. Abramovitch komt langs. 1+1=gerucht dat PSV aan het denken is om de 8 miljoen die Lucas moet opbrengen te betalen via een chelsea-constructie. Ik zou inderdaad het gerucht van Lucas niet al te serieus nemen dus.

Luque, het lijkt mij wel at Newcastle Luque vrij graag bij PSV stalt voor een half jaar of misschien wel anderhalf jaar. Alleen hebben ze, zoals bijna altijd wel gebeurt bij zo'n beetje elke club, het eerste bod afgeslagen en wachten ze gewoon tot PSV een beter bod doet dan het 50-50 delen van de salariskosten.
pi_45289931
Wat verdient Luque eigenlijk bij Newcastle?

Voorlopig moeten we maar aannemen dat Abramovich voor Alcides in Eindhoven was.
pi_45292602
Als Newcastle hem zo graag kwijt wil dat ze de helft van zijn salaris betalen, zal zijn salaris niet misselijk zijn.

Ben wel blij met die Chinees trouwens, was goed bevallen tijdens de stage geloof ik. De verdediging van PSV staat straks best goed waarschijnlijk! Maar toch jammer hoe PSV met de jonge talenten om gaat. Ze kiezen toch te makkelijk voor de oudere, buitenlandse, spelers. Ik hoop dat die Marcellis over een jaartje of wat aan kan sluiten.
pi_45294006
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
Wat verdient Luque eigenlijk bij Newcastle?

Voorlopig moeten we maar aannemen dat Abramovich voor Alcides in Eindhoven was.
Zo'n 235.000 - 240.000 euro per maand. (40.000 pond per week)
pi_45294131
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als Newcastle hem zo graag kwijt wil dat ze de helft van zijn salaris betalen, zal zijn salaris niet misselijk zijn.

Ben wel blij met die Chinees trouwens, was goed bevallen tijdens de stage geloof ik. De verdediging van PSV staat straks best goed waarschijnlijk! Maar toch jammer hoe PSV met de jonge talenten om gaat. Ze kiezen toch te makkelijk voor de oudere, buitenlandse, spelers. Ik hoop dat die Marcellis over een jaartje of wat aan kan sluiten.
De talenten kunnen momenteel het niveau nog niet aan, daarom worden zoveel talenten uitgehuurd aan andere clubs. Marcellis wordt niet uitgehuurd omdat ze eerst willen dat hij op zijn 18e een contract ondertekend. Daarna wordt hij waarschijnlijk wel uitgehuurd om beter te worden door op hoger niveau ervaring op te doen.

Die Chinees.. Xiang Sun, ja!? Maar inderdaad. Hij was goed bevallen, alleen miste hij wat handelingssnelheid. Maar dat kan een kwestie van wennen zijn.
pi_45294625
Ik hoop echt dat Luque naar PSV komt !

Maar dat moet PSV wel niet teveel betalen.
pi_45294688
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45299913
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken .
Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komen
pi_45299982
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komen

Gomes
Kromkamp - Alex - Alcides - Salcido
-----------------Simons
Mendez ------- Luque - --------Cocu
-------Farfan-------------- - Koné

Er is dan geen plaats meer voor Cocu of Mendez als Lucas komt, maar die zal toch wel niet komen
pi_45300324
Man U heeft ook een chinees in hun elftal. Alleen speelt hij nu al een jaar of 2/3 bij FC Antwerp dacht ik

Ik hoop echt dat PSV met de juiste bedoelingen hem koopt, hij kwam wel goed over in de interviews. Was hij degene die ze ook Addo noemen?

We gaan zowaar de naam Addo scanderen tijdens een wedstrijd
pi_45300371
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.

Ik zou sowieso niet te vroeg hopen op deze spelers, Lucas is een wild gerucht en Luque is volgens mij nog lang niet rond als ik het zo lees.
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwam
Bruggink fanaat
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:57:47 #216
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_45300655
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwam
Bruggink fanaat
Ik ben oprecht ontroerd.

Toen ik de foto van die loempiavouwer op VI.nl zag staan, moest ik aan jou denken
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_45300815
Ajax haalt Leonardo, PSV haalt Alcides (op huurbasis) en wellicht ook Luque en Lucas. Wat een contrast .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45301869
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef cultheld het volgende:
Ajax haalt Leonardo, PSV haalt Alcides (op huurbasis) en wellicht ook Luque en Lucas. Wat een contrast .
Wel jammer is dat er waarschijnlijk aan geen van de drie geld verdiend zal worden en ze waarschijnlijk niet al te lang in Eindhoven zullen spelen, als ze al komen.
Patat Friet
pi_45301936
Gelukkig heeft PSV zoveel geld verdiend aan Fehér, Sibon en Beasley.
pi_45302738
Weet iemand hoeveel punten PSV meer heeft dan vorig jaar na hetzelfde aantal gespeelde wedstrijden?
pi_45303027
5 punten meer. Een gelijkspel en een nederlaag minder.
pi_45303881
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig heeft PSV zoveel geld verdiend aan Fehér, Sibon en Beasley.
En gaan ze veel geld verdienen aan Gomes en Farfan

Het is niet onmogelijk om toppers in wording aan te trekken zonder hulp van Chelsea, maar de kans wordt eigenlijk met het jaar kleiner. Maar dat we door de hulp van Chelsea toppers zoals Alex kunnen aantrekken zonder er transfercentjes aan over te houden hoor je natuurlijk niemand over klagen. Maar als het fftjes kan toch liever zelf Piet op pad sturen
Patat Friet
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:28:29 #223
79837 Lemming22
pi_45308164
quote:
13/1/2007 - Valckx: PSV kan Luque vergeten
(Gepost door RvN)

Stan Valckx laat in De Telegraaf weten dat de transfer van Albert Luque van Newcastle United lijkt afgeketst. "Dat kunnen we in principe vergeten", aldus Valckx. Daarmee slaagt PSV er opnieuw niet in de zo gewenste extra versterking voor de aanval te halen.

Valckx: "We willen ons alleen versterken als we er écht beter van worden. Het is duidelijk dat de spoeling inmiddels dun is en dus moeten we bespreken of we überhaupt nog wat gaan doen."
Dat dacht ik al, geen Luque. Is al het optimisme dus weer eens te vroeg geweest..
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:32:50 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45308214
Waarom zou je optimistisch zijn over de mogelijke komst van Luque voor een half jaar? Zoveel heeft die gozer nooit gescoord.
pi_45308327
Ik snap dat zogenaamde aanvallers probleem niet bij PSV, ze kunnen toch gewoon Robert terughalen?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:00:58 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45308501
Denk niet dat ze die optie hebben in hun huurovereenkomst, anders had dat al lang en breed gebeurd natuurlijk.
pi_45308653
Volgens mij heeft Koeman of Valckx wel eens gezet dat ze het nog als optie overwogen. Maar waarschijnlijk is het nu al te laat, nu de voorbereiding daar ook is begonnen.
pi_45311448
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef twi het volgende:
Waarom zou je optimistisch zijn over de mogelijke komst van Luque voor een half jaar? Zoveel heeft die gozer nooit gescoord.
Maar hij heeft wel een goede traptechniek en sticht veel gevaar.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:41:00 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45311885
Farfan heeft ook een goede traptechniek en Kone sticht het gevaar. Kun je beter een lange termijn investering doen in een jongen met talent die het net wel weet te vinden. Wanneer je niet eens 1 op 4 loopt ben je gewoon niet goed genoeg voor de Europese subtop.

Dat het hem bij Newcastle niet lukt zegt niet zo veel, maar bij Deportivo waren het toch ook vooral Makaay en Tristan die voor de goals moesten zorgen.
pi_45311922
Luque speelde werelds in de CL in het seizoen dat Porto uiteindelijk de CL won. Hij stond toen in de belangstelling van Barcelona en Valencia maar ging naar Newcastle. Voor PSV zou zo'n jongen gewoon een uitstekende aanwinst zijn.
pi_45311925
Zo, daar waren jullie bijna Alex kwijt geweest...

[Centraal] Chelsea FC #2: Op naar de treble!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:11:43 #232
79837 Lemming22
pi_45314331
Zo zeg, vrij schokkend verhaal over Alcides:
quote:
Alcides had eigenlijk al dood moeten zijn
door FRANS V/D NIEUWENHOF

Het jaar 2006 had veel slechts in petto voor Eduardo Alcides. Een zwaar auto-ongeluk, een ontvoering en een voetballoopbaan die in de versukkeling raakte. Maar tegenslagen krijgen hem niet uit balans. Nooit. Alcides gaat bij PSV zijn leven een goede wending geven.
LA MANGA - De woorden staan getatoëerd op zijn borst: ‘Als je op het rechte pad blijft lopen, kan jou niets gebeuren.’ De tekst is, zij het niet letterlijk, afkomstig uit de bijbel. Alcides trekt zijn shirt uit en toont zijn levensmotto. Hij zegt: ‘Links van je kan er van alles gebeuren, rechts kan er van alles gebeuren. Maar als zoon van God zal je niets ergs overkomen.’

De rust, de wijsheid en de vastberadenheid waarmee Alcides zijn woorden uitspreekt, is verbijsterend. Zit hier een 21-jarige voetballer? Hij ontleent zijn naam niet voor niets aan de Griekse mythologie. Alcides, dat is een Nakomeling van de Weerbare. Acht maanden geleden leek zijn leven op een eindpunt te zijn beland. Zijn verhaal is bizar.

‘Het was op een avond in mei’, vertelt Alcides. ‘Ik was met mijn vriendin naar het huis van mijn manager geweest en we liepen op straat naar mijn auto. Opeens kwamen er drie mannen op ons af. Ze zetten mij een pistool op het hoofd en zeiden: rustig blijven, wij zijn professionals. Als je beweegt, ben je dood.’

‘We werden de auto ingeduwd. Ik zat op de achterbank, met mijn hoofd tussen de knieën. Al die tijd voelde ik de druk van het pistool op mijn hoofd. Ze vroegen: wie ben jij? Van wie is die auto? Ik zei: van een vriend van me. Ze ontdekten de papieren, de auto stond op naam van Alcides. Op de papieren was geen foto aangebracht. Ik zei: dat is m’n vriend. Mijn naam is Junior.’ ‘Het was moeilijk om rustig te blijven. Mijn vriendin was over haar toeren en huilde. Ze wilden geld. Zeiden: als je deze auto levend wilt verlaten, moet je ons 100.000 reals betalen, ongeveer 60.000 euro. Ik had geen geld op zak. Ik wist dat er een bedrag onder in het handschoenenkastje lag. Daar hebben ze niet gekeken, toen.’

‘We werden in het donker via een landweggetje ergens anders naartoe gebracht. Daar stonden nog vijf mannen, waaronder hun chef. Ze gooiden ons uit de auto om die helemaal te doorzoeken. Ze vonden het geld, iets van 30.000 euro. Ik zei: dat geld is niet van mij, dat is waarschijnlijk van Alcides.’ ‘Ik hoorde die mannen overleggen. Sommigen zeiden: hij moet dood. Anderen vonden van niet. Ze probeerden me in de kofferbak te stoppen, maar dat lukte niet. Ik voelde dat ze onrustig waren. Misschien omdat ik zoveel tatoeages heb, dat ze dachten: hij is zelf ook lid van een bende. Als we hem iets aandoen, nemen ze misschien wraak.’

‘We hadden een mooie auto en dure kleding aan. Dat kan in Brazilië twee dingen betekenen: óf je bent heel rijk óf je bent crimineel. Uiteindelijk hebben ze ons uit de auto gezet. We hebben het op een lopen gezet. De auto draaide nog om, misschien dat ze ons alsnog wilden doden. We konden gelukkig weg komen.’ ‘Alles bij elkaar heeft die ontvoering zo’n vier tot vijf uur geduurd. Ik heb veel geluk gehad. Ik heb kunnen overleven dankzij mijn instinct. Alles wat ik die dag deed, deed ik in een roes. Ik heb nergens over nagedacht. Het enige wat ik dacht was: ik ga dood, ik ga dood.’

Trauma

‘Ik ben er door veranderd. Ik leef niet in angst, maar ben wel op mijn hoede. Zeker als het druk om me heen is of heel donker. In het begin had ik nachtmerries, maar die zijn nu wel over. Mijn vriendin heeft er echt een trauma aan overgehouden. Ze hebben nog wel gevraagd of ik bepaalde figuren kon identificeren, maar dat durfde ik niet aan. Criminelen hebben overal connecties, ook bij de politie. Brazilië is een land van extremen. Als jij een Rolex draagt, ben je die in Rio binnen dertig minuten kwijt.’ ‘Achteraf moet ik nog gelukkig zijn. Als ze toen hadden geweten dat ik een voetballer was, hadden ze veel meer geld afgeperst en me aan het eind van het liedje vermoord. Want ik heb mijn ontvoerders natuurlijk wel heel goed gezien. Het heeft zo moeten zijn.’
Het is echt zo gevaarlijk om als voetballer in Brazilië te wonen. Of om familie van een voetballer te zijn, corrupt land...

En Hiddink wil zelf vooralsnog niet naar Chelsea:
quote:
Chelsea voert eerste gesprekken met Hiddink

www.voetbalonline.nl, 12 januari 2007 16:44 - Nu de verwijdering tussen coach José Mourinho en het bestuur van Chelsea met de dag groter lijkt te worden, nemen de speculaties over de opvolging van de Portugees toe. Alle Engelse kranten zijn het erover eens dat Guus Hiddink de grote favoriet is om het roer op Stamford Bridge over te nemen.
De respectabele Independent zegt dat vertegenwoordigers van Chelsea al de eerste voorzichtige gesprekken hebben gevoerd met de bondscoach van Rusland. Daarnaast zou gesproken zijn met Juventus-coach Didier Deschamps. De krant zegt evenwel dat beide trainers vooralsnog afwijzend staan over een transfer naar Londen
pi_45314419
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]

Het is echt zo gevaarlijk om als voetballer in Brazilië te wonen. Of om familie van een voetballer te zijn, corrupt land...

[..]
Zo, das even schrikken als je dat verhaal leest. Zoiets hoop je toch nooit mee te maken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_45314910
Wow, dat is even schrikken ja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45315271
Heb het verhaal al gelezen maar Alcides was toen nog geen PSVer dus dan vergeet je eerder zn naam, hij heeft eigenlijk bijna perfect gehandeld onder zo'n onmenselijke druk..... Een paar verkeerde woorden en hij was dood geweest
Patat Friet
pi_45316037
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
!!!
pi_45316440
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef twi het volgende:
Farfan heeft ook een goede traptechniek en Kone sticht het gevaar. Kun je beter een lange termijn investering doen in een jongen met talent die het net wel weet te vinden. Wanneer je niet eens 1 op 4 loopt ben je gewoon niet goed genoeg voor de Europese subtop.

Dat het hem bij Newcastle niet lukt zegt niet zo veel, maar bij Deportivo waren het toch ook vooral Makaay en Tristan die voor de goals moesten zorgen.
PSV heeft nog steeds te weinig geld en te vaak de neus gestoten onder van Raaij (fiancieel) om om te investeren. De Raad van Commissarissen durft niet meer.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_45316467
Knap hoe Alcides in zo'n lastige situatie gereageerd heeft...

Dat hij dat in het veld ook maar doet
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 januari 2007 @ 17:40:34 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45318437
ben benieuwd hoeveel cameraploegen er nu met die Chinees mee komen Philips zal in haar nopjes zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:48:21 #240
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45318706
Luque komt niet meer.
pi_45319137
Ben benieuwd of er nog een aanvaller komt. Lijkt me niet onnodig.
pi_45322422
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]

[..]
eej, maar als ik het goed lees, had ie dus wel 30.000 euro in zn auto liggen
pi_45327941
Roda geinformeerd naar Aissati

Hij moet gewoon zoveel mogelijk spelen nu, op dit moment gaat dat niet gebeuren onder Koeman dus zo snel mogelijk verhuren die hap!
Patat Friet
pi_45331412
Zolang er geen nieuwe aanvaller komt moeten ze Aissati helemaal niet verhuren. Wat er nu gebeurt is gewoon amateuristisch. Beerens is al weg maar er is nog geen opvolger. Of die gaat komen is nog maar afwachten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_45332321
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zolang er geen nieuwe aanvaller komt moeten ze Aissati helemaal niet verhuren. Wat er nu gebeurt is gewoon amateuristisch. Beerens is al weg maar er is nog geen opvolger. Of die gaat komen is nog maar afwachten.
Aissati in de voorhoede is 3x niks, dan kun je er nog beter Tardelli neerzetten
Patat Friet
  zondag 14 januari 2007 @ 03:19:07 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45334856
Je zult maar met een bus naar Charleroi gaan waar er 30 van worden opgepakt voor de match
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 14 januari 2007 @ 03:19:42 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45334860
En Aissati mag van mij wegblijven, PSV stelt belachelijke eisen en daarnaast een hoge huursom dus oprotten ermee.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45336364
Het zit John de Jong ook niet mee eh? Weer geblesseerd.. een spierblessure dit keer.. stelt zijn rentree weer een paar weken uit
quote:
Opnieuw blessureleed voor John de Jong
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 14 januari om 09:35

Het blessureleed blijft John de Jong maar achtervolgen. De 29-jarige middenvelder van PSV liep namelijk gisterochtend op het trainingskamp in het Spaanse La Manga een spierblessure op, die hem weer enkele weken aan de kant zal houden.

De Hagenaar kon voor het eerst weer voluit met de selectie van de lichtstedelingen meetrainen, nadat een zware knieblessure hem bijna twee jaar van de voetbalvelden afhield. Nader onderzoek moet uitwijzen hoe lang De Jong daadwerkelijk uit de roulatie zal zijn.

Mika Väyrynen heeft te kampen met een terugslag na zijn hamstringblessure. De 25-jarige middenvelder kwam de laatste twee maanden van het afgelopen jaar niet in actie en zal voorlopig nog niet tot de beschikking van trainer Ronald Koeman staan. De Finse international volgt een zorgvuldig uitgestippeld trainingsprogramma om de problemen niet te verergeren.

Koeman kan vandaag in de oefenwedstrijd tegen 1. FC Köln naast De Jong en Väyrynen ook niet over de van een liesblessure herstellende Edison Méndez. De inzetbaarheid van Arouna Koné vanwege een voetblessure is nog onduidelijk.
bron
  zondag 14 januari 2007 @ 10:45:44 #249
79837 Lemming22
pi_45336750
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef Daemician het volgende:
Het zit John de Jong ook niet mee eh? Weer geblesseerd.. een spierblessure dit keer.. stelt zijn rentree weer een paar weken uit
[..]

bron
Dat is echt diep en diep triest voor die man. Ik vraag me af of hij nog ooit echt fit raakt. Want deze blessure kan goed te maken hebben met het verkeerd bewegen door voorzichtigheid om de vorige blessure niet terug te halen..
pi_45336826
Erg veel blessureleed en nog geen versterkingen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')