De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:08 schreef Zapper het volgende:
Niet normaal meer wat een selectie PSV straks heeft!
Wellicht wel de beste ooit? (Ondanks dat Bruggink er niet meer is...)
Zo'n 235.000 - 240.000 euro per maand. (40.000 pond per week)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
Wat verdient Luque eigenlijk bij Newcastle?
Voorlopig moeten we maar aannemen dat Abramovich voor Alcides in Eindhoven was.
De talenten kunnen momenteel het niveau nog niet aan, daarom worden zoveel talenten uitgehuurd aan andere clubs. Marcellis wordt niet uitgehuurd omdat ze eerst willen dat hij op zijn 18e een contract ondertekend. Daarna wordt hij waarschijnlijk wel uitgehuurd om beter te worden door op hoger niveau ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als Newcastle hem zo graag kwijt wil dat ze de helft van zijn salaris betalen, zal zijn salaris niet misselijk zijn.
Ben wel blij met die Chinees trouwens, was goed bevallen tijdens de stage geloof ik. De verdediging van PSV staat straks best goed waarschijnlijk! Maar toch jammer hoe PSV met de jonge talenten om gaat. Ze kiezen toch te makkelijk voor de oudere, buitenlandse, spelers. Ik hoop dat die Marcellis over een jaartje of wat aan kan sluiten.
Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komen![]()
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.
Ik zou sowieso niet te vroeg hopen op deze spelers, Lucas is een wild gerucht en Luque is volgens mij nog lang niet rond als ik het zo lees.
Ik ben oprecht ontroerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwam
Bruggink fanaat
Wel jammer is dat er waarschijnlijk aan geen van de drie geld verdiend zal worden en ze waarschijnlijk niet al te lang in Eindhoven zullen spelen, als ze al komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef cultheld het volgende:
Ajax haalt Leonardo, PSV haalt Alcides (op huurbasis) en wellicht ook Luque en Lucas. Wat een contrast.
En gaan ze veel geld verdienen aan Gomes en Farfanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig heeft PSV zoveel geld verdiend aan Fehér, Sibon en Beasley.
Dat dacht ik al, geen Luque. Is al het optimisme dus weer eens te vroeg geweest..quote:13/1/2007 - Valckx: PSV kan Luque vergeten
(Gepost door RvN)
Stan Valckx laat in De Telegraaf weten dat de transfer van Albert Luque van Newcastle United lijkt afgeketst. "Dat kunnen we in principe vergeten", aldus Valckx. Daarmee slaagt PSV er opnieuw niet in de zo gewenste extra versterking voor de aanval te halen.
Valckx: "We willen ons alleen versterken als we er écht beter van worden. Het is duidelijk dat de spoeling inmiddels dun is en dus moeten we bespreken of we überhaupt nog wat gaan doen."
Maar hij heeft wel een goede traptechniek en sticht veel gevaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef twi het volgende:
Waarom zou je optimistisch zijn over de mogelijke komst van Luque voor een half jaar? Zoveel heeft die gozer nooit gescoord.
Het is echt zo gevaarlijk om als voetballer in Brazilië te wonen. Of om familie van een voetballer te zijn, corrupt land...quote:Alcides had eigenlijk al dood moeten zijn
door FRANS V/D NIEUWENHOF
Het jaar 2006 had veel slechts in petto voor Eduardo Alcides. Een zwaar auto-ongeluk, een ontvoering en een voetballoopbaan die in de versukkeling raakte. Maar tegenslagen krijgen hem niet uit balans. Nooit. Alcides gaat bij PSV zijn leven een goede wending geven.
LA MANGA - De woorden staan getatoëerd op zijn borst: ‘Als je op het rechte pad blijft lopen, kan jou niets gebeuren.’ De tekst is, zij het niet letterlijk, afkomstig uit de bijbel. Alcides trekt zijn shirt uit en toont zijn levensmotto. Hij zegt: ‘Links van je kan er van alles gebeuren, rechts kan er van alles gebeuren. Maar als zoon van God zal je niets ergs overkomen.’
De rust, de wijsheid en de vastberadenheid waarmee Alcides zijn woorden uitspreekt, is verbijsterend. Zit hier een 21-jarige voetballer? Hij ontleent zijn naam niet voor niets aan de Griekse mythologie. Alcides, dat is een Nakomeling van de Weerbare. Acht maanden geleden leek zijn leven op een eindpunt te zijn beland. Zijn verhaal is bizar.
‘Het was op een avond in mei’, vertelt Alcides. ‘Ik was met mijn vriendin naar het huis van mijn manager geweest en we liepen op straat naar mijn auto. Opeens kwamen er drie mannen op ons af. Ze zetten mij een pistool op het hoofd en zeiden: rustig blijven, wij zijn professionals. Als je beweegt, ben je dood.’
‘We werden de auto ingeduwd. Ik zat op de achterbank, met mijn hoofd tussen de knieën. Al die tijd voelde ik de druk van het pistool op mijn hoofd. Ze vroegen: wie ben jij? Van wie is die auto? Ik zei: van een vriend van me. Ze ontdekten de papieren, de auto stond op naam van Alcides. Op de papieren was geen foto aangebracht. Ik zei: dat is m’n vriend. Mijn naam is Junior.’ ‘Het was moeilijk om rustig te blijven. Mijn vriendin was over haar toeren en huilde. Ze wilden geld. Zeiden: als je deze auto levend wilt verlaten, moet je ons 100.000 reals betalen, ongeveer 60.000 euro. Ik had geen geld op zak. Ik wist dat er een bedrag onder in het handschoenenkastje lag. Daar hebben ze niet gekeken, toen.’
‘We werden in het donker via een landweggetje ergens anders naartoe gebracht. Daar stonden nog vijf mannen, waaronder hun chef. Ze gooiden ons uit de auto om die helemaal te doorzoeken. Ze vonden het geld, iets van 30.000 euro. Ik zei: dat geld is niet van mij, dat is waarschijnlijk van Alcides.’ ‘Ik hoorde die mannen overleggen. Sommigen zeiden: hij moet dood. Anderen vonden van niet. Ze probeerden me in de kofferbak te stoppen, maar dat lukte niet. Ik voelde dat ze onrustig waren. Misschien omdat ik zoveel tatoeages heb, dat ze dachten: hij is zelf ook lid van een bende. Als we hem iets aandoen, nemen ze misschien wraak.’
‘We hadden een mooie auto en dure kleding aan. Dat kan in Brazilië twee dingen betekenen: óf je bent heel rijk óf je bent crimineel. Uiteindelijk hebben ze ons uit de auto gezet. We hebben het op een lopen gezet. De auto draaide nog om, misschien dat ze ons alsnog wilden doden. We konden gelukkig weg komen.’ ‘Alles bij elkaar heeft die ontvoering zo’n vier tot vijf uur geduurd. Ik heb veel geluk gehad. Ik heb kunnen overleven dankzij mijn instinct. Alles wat ik die dag deed, deed ik in een roes. Ik heb nergens over nagedacht. Het enige wat ik dacht was: ik ga dood, ik ga dood.’
Trauma
‘Ik ben er door veranderd. Ik leef niet in angst, maar ben wel op mijn hoede. Zeker als het druk om me heen is of heel donker. In het begin had ik nachtmerries, maar die zijn nu wel over. Mijn vriendin heeft er echt een trauma aan overgehouden. Ze hebben nog wel gevraagd of ik bepaalde figuren kon identificeren, maar dat durfde ik niet aan. Criminelen hebben overal connecties, ook bij de politie. Brazilië is een land van extremen. Als jij een Rolex draagt, ben je die in Rio binnen dertig minuten kwijt.’ ‘Achteraf moet ik nog gelukkig zijn. Als ze toen hadden geweten dat ik een voetballer was, hadden ze veel meer geld afgeperst en me aan het eind van het liedje vermoord. Want ik heb mijn ontvoerders natuurlijk wel heel goed gezien. Het heeft zo moeten zijn.’
quote:Chelsea voert eerste gesprekken met Hiddink
www.voetbalonline.nl, 12 januari 2007 16:44 - Nu de verwijdering tussen coach José Mourinho en het bestuur van Chelsea met de dag groter lijkt te worden, nemen de speculaties over de opvolging van de Portugees toe. Alle Engelse kranten zijn het erover eens dat Guus Hiddink de grote favoriet is om het roer op Stamford Bridge over te nemen.
De respectabele Independent zegt dat vertegenwoordigers van Chelsea al de eerste voorzichtige gesprekken hebben gevoerd met de bondscoach van Rusland. Daarnaast zou gesproken zijn met Juventus-coach Didier Deschamps. De krant zegt evenwel dat beide trainers vooralsnog afwijzend staan over een transfer naar Londen
Zo, das even schrikken als je dat verhaal leest. Zoiets hoop je toch nooit mee te maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
Zo zeg, vrij schokkend verhaal over Alcides:
[..]
Het is echt zo gevaarlijk om als voetballer in Brazilië te wonen. Of om familie van een voetballer te zijn, corrupt land...
En Hiddink wil zelf vooralsnog niet naar Chelsea:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken.
PSV heeft nog steeds te weinig geld en te vaak de neus gestoten onder van Raaij (fiancieel) om om te investeren. De Raad van Commissarissen durft niet meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef twi het volgende:
Farfan heeft ook een goede traptechniek en Kone sticht het gevaar. Kun je beter een lange termijn investering doen in een jongen met talent die het net wel weet te vinden. Wanneer je niet eens 1 op 4 loopt ben je gewoon niet goed genoeg voor de Europese subtop.
Dat het hem bij Newcastle niet lukt zegt niet zo veel, maar bij Deportivo waren het toch ook vooral Makaay en Tristan die voor de goals moesten zorgen.
eej, maar als ik het goed lees, had ie dus wel 30.000 euro in zn auto liggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
Zo zeg, vrij schokkend verhaal over Alcides:
[..]
Het is echt zo gevaarlijk om als voetballer in Brazilië te wonen. Of om familie van een voetballer te zijn, corrupt land...
En Hiddink wil zelf vooralsnog niet naar Chelsea:
[..]
Aissati in de voorhoede is 3x niks, dan kun je er nog beter Tardelli neerzettenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zolang er geen nieuwe aanvaller komt moeten ze Aissati helemaal niet verhuren. Wat er nu gebeurt is gewoon amateuristisch. Beerens is al weg maar er is nog geen opvolger. Of die gaat komen is nog maar afwachten.
bronquote:Opnieuw blessureleed voor John de Jong
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 14 januari om 09:35
Het blessureleed blijft John de Jong maar achtervolgen. De 29-jarige middenvelder van PSV liep namelijk gisterochtend op het trainingskamp in het Spaanse La Manga een spierblessure op, die hem weer enkele weken aan de kant zal houden.
De Hagenaar kon voor het eerst weer voluit met de selectie van de lichtstedelingen meetrainen, nadat een zware knieblessure hem bijna twee jaar van de voetbalvelden afhield. Nader onderzoek moet uitwijzen hoe lang De Jong daadwerkelijk uit de roulatie zal zijn.
Mika Väyrynen heeft te kampen met een terugslag na zijn hamstringblessure. De 25-jarige middenvelder kwam de laatste twee maanden van het afgelopen jaar niet in actie en zal voorlopig nog niet tot de beschikking van trainer Ronald Koeman staan. De Finse international volgt een zorgvuldig uitgestippeld trainingsprogramma om de problemen niet te verergeren.
Koeman kan vandaag in de oefenwedstrijd tegen 1. FC Köln naast De Jong en Väyrynen ook niet over de van een liesblessure herstellende Edison Méndez. De inzetbaarheid van Arouna Koné vanwege een voetblessure is nog onduidelijk.
Dat is echt diep en diep triest voor die man. Ik vraag me af of hij nog ooit echt fit raakt. Want deze blessure kan goed te maken hebben met het verkeerd bewegen door voorzichtigheid om de vorige blessure niet terug te halen..quote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef Daemician het volgende:
Het zit John de Jong ook niet mee eh? Weer geblesseerd.. een spierblessure dit keer.. stelt zijn rentree weer een paar weken uit![]()
[..]
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |