De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:08 schreef Zapper het volgende:
Niet normaal meer wat een selectie PSV straks heeft!
Wellicht wel de beste ooit? (Ondanks dat Bruggink er niet meer is...)
Zo'n 235.000 - 240.000 euro per maand. (40.000 pond per week)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
Wat verdient Luque eigenlijk bij Newcastle?
Voorlopig moeten we maar aannemen dat Abramovich voor Alcides in Eindhoven was.
De talenten kunnen momenteel het niveau nog niet aan, daarom worden zoveel talenten uitgehuurd aan andere clubs. Marcellis wordt niet uitgehuurd omdat ze eerst willen dat hij op zijn 18e een contract ondertekend. Daarna wordt hij waarschijnlijk wel uitgehuurd om beter te worden door op hoger niveau ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als Newcastle hem zo graag kwijt wil dat ze de helft van zijn salaris betalen, zal zijn salaris niet misselijk zijn.
Ben wel blij met die Chinees trouwens, was goed bevallen tijdens de stage geloof ik. De verdediging van PSV staat straks best goed waarschijnlijk! Maar toch jammer hoe PSV met de jonge talenten om gaat. Ze kiezen toch te makkelijk voor de oudere, buitenlandse, spelers. Ik hoop dat die Marcellis over een jaartje of wat aan kan sluiten.
Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komen![]()
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.
Ik zou sowieso niet te vroeg hopen op deze spelers, Lucas is een wild gerucht en Luque is volgens mij nog lang niet rond als ik het zo lees.
Ik ben oprecht ontroerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwam
Bruggink fanaat
Wel jammer is dat er waarschijnlijk aan geen van de drie geld verdiend zal worden en ze waarschijnlijk niet al te lang in Eindhoven zullen spelen, als ze al komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef cultheld het volgende:
Ajax haalt Leonardo, PSV haalt Alcides (op huurbasis) en wellicht ook Luque en Lucas. Wat een contrast.
En gaan ze veel geld verdienen aan Gomes en Farfanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig heeft PSV zoveel geld verdiend aan Fehér, Sibon en Beasley.
Dat dacht ik al, geen Luque. Is al het optimisme dus weer eens te vroeg geweest..quote:13/1/2007 - Valckx: PSV kan Luque vergeten
(Gepost door RvN)
Stan Valckx laat in De Telegraaf weten dat de transfer van Albert Luque van Newcastle United lijkt afgeketst. "Dat kunnen we in principe vergeten", aldus Valckx. Daarmee slaagt PSV er opnieuw niet in de zo gewenste extra versterking voor de aanval te halen.
Valckx: "We willen ons alleen versterken als we er écht beter van worden. Het is duidelijk dat de spoeling inmiddels dun is en dus moeten we bespreken of we überhaupt nog wat gaan doen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |