abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:12:58 #201
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45286695
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:08 schreef Zapper het volgende:

Niet normaal meer wat een selectie PSV straks heeft!
Wellicht wel de beste ooit? (Ondanks dat Bruggink er niet meer is...)
De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.

Ik zou sowieso niet te vroeg hopen op deze spelers, Lucas is een wild gerucht en Luque is volgens mij nog lang niet rond als ik het zo lees.
pi_45286879
Elke dag dat het langer duurt, heb ik er minder vertrouwen in dat Luque komt. Lucas lijkt me voorlopig nog uit de lucht gegrepen, ja.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45286880
Desalniettemin is het wel een goed teken dat er niet zomaar achterover wordt geleund en dat er niet zomaar wat loze namen worden geroepen. Ik zie Luque ook nog wel komen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_45287830
van mij mag ie komen. Idd goed te zien dat PSV flink bezig is met versterken/op sterkte houden van de selectie
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_45288623
Precies. PSV heeft Lucas al een tijdje in het oog. Abramovitch komt langs. 1+1=gerucht dat PSV aan het denken is om de 8 miljoen die Lucas moet opbrengen te betalen via een chelsea-constructie. Ik zou inderdaad het gerucht van Lucas niet al te serieus nemen dus.

Luque, het lijkt mij wel at Newcastle Luque vrij graag bij PSV stalt voor een half jaar of misschien wel anderhalf jaar. Alleen hebben ze, zoals bijna altijd wel gebeurt bij zo'n beetje elke club, het eerste bod afgeslagen en wachten ze gewoon tot PSV een beter bod doet dan het 50-50 delen van de salariskosten.
pi_45289931
Wat verdient Luque eigenlijk bij Newcastle?

Voorlopig moeten we maar aannemen dat Abramovich voor Alcides in Eindhoven was.
pi_45292602
Als Newcastle hem zo graag kwijt wil dat ze de helft van zijn salaris betalen, zal zijn salaris niet misselijk zijn.

Ben wel blij met die Chinees trouwens, was goed bevallen tijdens de stage geloof ik. De verdediging van PSV staat straks best goed waarschijnlijk! Maar toch jammer hoe PSV met de jonge talenten om gaat. Ze kiezen toch te makkelijk voor de oudere, buitenlandse, spelers. Ik hoop dat die Marcellis over een jaartje of wat aan kan sluiten.
pi_45294006
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
Wat verdient Luque eigenlijk bij Newcastle?

Voorlopig moeten we maar aannemen dat Abramovich voor Alcides in Eindhoven was.
Zo'n 235.000 - 240.000 euro per maand. (40.000 pond per week)
pi_45294131
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als Newcastle hem zo graag kwijt wil dat ze de helft van zijn salaris betalen, zal zijn salaris niet misselijk zijn.

Ben wel blij met die Chinees trouwens, was goed bevallen tijdens de stage geloof ik. De verdediging van PSV staat straks best goed waarschijnlijk! Maar toch jammer hoe PSV met de jonge talenten om gaat. Ze kiezen toch te makkelijk voor de oudere, buitenlandse, spelers. Ik hoop dat die Marcellis over een jaartje of wat aan kan sluiten.
De talenten kunnen momenteel het niveau nog niet aan, daarom worden zoveel talenten uitgehuurd aan andere clubs. Marcellis wordt niet uitgehuurd omdat ze eerst willen dat hij op zijn 18e een contract ondertekend. Daarna wordt hij waarschijnlijk wel uitgehuurd om beter te worden door op hoger niveau ervaring op te doen.

Die Chinees.. Xiang Sun, ja!? Maar inderdaad. Hij was goed bevallen, alleen miste hij wat handelingssnelheid. Maar dat kan een kwestie van wennen zijn.
pi_45294625
Ik hoop echt dat Luque naar PSV komt !

Maar dat moet PSV wel niet teveel betalen.
pi_45294688
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45299913
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
Met Luque en Alcides gaat PSV gewoon kont schoppen in Europa. Als Lucas ook nog komt, dan zie ik PSV best de finale van de CL bereiken .
Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komen
pi_45299982
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maarja je hebt wat geluk nodig. Ik denk niet dat Lucas én Luque komen

Gomes
Kromkamp - Alex - Alcides - Salcido
-----------------Simons
Mendez ------- Luque - --------Cocu
-------Farfan-------------- - Koné

Er is dan geen plaats meer voor Cocu of Mendez als Lucas komt, maar die zal toch wel niet komen
pi_45300324
Man U heeft ook een chinees in hun elftal. Alleen speelt hij nu al een jaar of 2/3 bij FC Antwerp dacht ik

Ik hoop echt dat PSV met de juiste bedoelingen hem koopt, hij kwam wel goed over in de interviews. Was hij degene die ze ook Addo noemen?

We gaan zowaar de naam Addo scanderen tijdens een wedstrijd
pi_45300371
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

De beste ooit? Dat denk ik niet hoor! Het is sowieso eerst afwachten of Luque en Lucas wel komen naar PSV. Daarna is het altijd maar weer de vraag of ze zich kunnen aanpassen aan het spel van PSV en dan nog iets kunnen toevoegen aan het spel.

Ik zou sowieso niet te vroeg hopen op deze spelers, Lucas is een wild gerucht en Luque is volgens mij nog lang niet rond als ik het zo lees.
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwam
Bruggink fanaat
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:57:47 #216
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_45300655
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik las de quote en ik wist al dat het van Zepper kwam
Bruggink fanaat
Ik ben oprecht ontroerd.

Toen ik de foto van die loempiavouwer op VI.nl zag staan, moest ik aan jou denken
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_45300815
Ajax haalt Leonardo, PSV haalt Alcides (op huurbasis) en wellicht ook Luque en Lucas. Wat een contrast .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45301869
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef cultheld het volgende:
Ajax haalt Leonardo, PSV haalt Alcides (op huurbasis) en wellicht ook Luque en Lucas. Wat een contrast .
Wel jammer is dat er waarschijnlijk aan geen van de drie geld verdiend zal worden en ze waarschijnlijk niet al te lang in Eindhoven zullen spelen, als ze al komen.
Patat Friet
pi_45301936
Gelukkig heeft PSV zoveel geld verdiend aan Fehér, Sibon en Beasley.
pi_45302738
Weet iemand hoeveel punten PSV meer heeft dan vorig jaar na hetzelfde aantal gespeelde wedstrijden?
pi_45303027
5 punten meer. Een gelijkspel en een nederlaag minder.
pi_45303881
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig heeft PSV zoveel geld verdiend aan Fehér, Sibon en Beasley.
En gaan ze veel geld verdienen aan Gomes en Farfan

Het is niet onmogelijk om toppers in wording aan te trekken zonder hulp van Chelsea, maar de kans wordt eigenlijk met het jaar kleiner. Maar dat we door de hulp van Chelsea toppers zoals Alex kunnen aantrekken zonder er transfercentjes aan over te houden hoor je natuurlijk niemand over klagen. Maar als het fftjes kan toch liever zelf Piet op pad sturen
Patat Friet
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:28:29 #223
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45308164
quote:
13/1/2007 - Valckx: PSV kan Luque vergeten
(Gepost door RvN)

Stan Valckx laat in De Telegraaf weten dat de transfer van Albert Luque van Newcastle United lijkt afgeketst. "Dat kunnen we in principe vergeten", aldus Valckx. Daarmee slaagt PSV er opnieuw niet in de zo gewenste extra versterking voor de aanval te halen.

Valckx: "We willen ons alleen versterken als we er écht beter van worden. Het is duidelijk dat de spoeling inmiddels dun is en dus moeten we bespreken of we überhaupt nog wat gaan doen."
Dat dacht ik al, geen Luque. Is al het optimisme dus weer eens te vroeg geweest..
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:32:50 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45308214
Waarom zou je optimistisch zijn over de mogelijke komst van Luque voor een half jaar? Zoveel heeft die gozer nooit gescoord.
pi_45308327
Ik snap dat zogenaamde aanvallers probleem niet bij PSV, ze kunnen toch gewoon Robert terughalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')