Als we op die manier van spelers zoals Alex mogen genieten, dan sla ik dat niet af. Het is voor een club als PSV niet meer mogelijk om dergelijke toppers met eigen middelen te kopen. Als we dan een jaar of twee drie op huurbasis mogen genieten van zulke spelers, dan is dat zeker het overwegen waard.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Lemming22 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat PSV ineens 8 miljoen euro beschikbaar heeft voor Lucas. Dus als dit waar is zit Chelsea er weer eens tussen. En daar heb ik nu eindelijk wel eens genoeg van. We hebben al genoeg leenspelers van CHelsea op dit moment.
PSV vult dat de laatste jaren altijd prima in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
Koeman wil echt graag weer 4-3-3 gaan spelen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
Het is direct duidelijk waarom Abramovic van het weekend in Eindhoven was. Die Lucas is echt een topper in wording! Als we die kunnen binnenhalen dmv Chelsea moet je daar geen seconde over twijfelen. Voor zulke spelers is samenwerking met Chelsea ideaal.
Hij deed het ook goed vlak voor zijn blessure. Werkte hard en scoorde ook nog eens regelmatig. Als hij zijn oude vorm weer terug weet te krijgen, dan is het een waardevolle aanvulling.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef du_ke het volgende:
Hopen dat hij het weer gaat maken. Heb toch altijd een zwak voor hem gehad.
Dat is zeker de vraag, De Jong was namelijk niet een voetballer die het "op talent" deed maar vooral op inzet en modelprof zijn. Maar zolang hij fit blijft is het een welkome versterkingquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij deed het ook goed vlak voor zijn blessure. Werkte hard en scoorde ook nog eens regelmatig. Als hij zijn oude vorm weer terug weet te krijgen, dan is het een waardevolle aanvulling.
De vraag is echter of dat nog gaat gebeuren...
Ik dacht altijd dat De Jong best een aardige techniek had. Goede passes en een aardig gekruld schot. En dat hij juist of fysiekheid wat zwakker was. Maar het kan zijn dat ik zijn spel in de loop der jaren dat hij niet heeft gespeeld ben gaan romantiserenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zeker de vraag, De Jong was namelijk niet een voetballer die het "op talent" deed maar vooral op inzet en modelprof zijn. Maar zolang hij fit blijft is het een welkome versterking.
Heb hem ook altijd wel een aardig technische voetballer gevonden, een goede alrounder. Kon redelijk koppen, had een redelijke pass een redelijk schot enz.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat De Jong best een aardige techniek had. Goede passes en een aardig gekruld schot. En dat hij juist of fysiekheid wat zwakker was. Maar het kan zijn dat ik zijn spel in de loop der jaren dat hij niet heeft gespeeld ben gaan romantiseren![]()
Hier omschrijf je hem idd bijna tot in perfectie: hij kon een heleboel dingen "best aardig" en "redelijk" maar was zelden echt top. Net voor zijn blessure had hij wel een erg goede periode voor zijn doen maar laten we niet doen alsof hij de nieuwe Luc Nilis wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb hem ook altijd wel een aardig technische voetballer gevonden, een goede alrounder. Kon redelijk koppen, had een redelijke pass een redelijk schot enz.
Maar je kunt nog steeds een geweldige voetballer zijn, en dan alsnog niet aan Luc Nilis kunnen tippenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier omschrijf je hem idd bijna tot in perfectie: hij kon een heleboel dingen "best aardig" en "redelijk" maar was zelden echt top. Net voor zijn blessure had hij wel een erg goede periode voor zijn doen maar laten we niet doen alsof hij de nieuwe Luc Nilis was.
Zelfs op Luc Nilis is nog wel eea aan te merken. Zo was zijn startsnelheid vrij beroerd en kon hij absoluut niet koppen, maar dan ook echt niet. Ik geloof dat hij in heel zijn PSV tijd maar 2 keer met het hoofd gescoord heeft. Maar goed, was hij wel een goede kopper en snel geweest dan had hij niet jarenlang bij PSV gespeeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Maar je kunt nog steeds een geweldige voetballer zijn, en dan alsnog niet aan Luc Nilis kunnen tippen
Die kerel voetbalde op eenzame hoogte
Gelukkig maar dat er wel iets op hem aan te merken is, anders zou hij perfect zijn. En had jij niets om zwartgallig over te doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs op Luc Nilis is nog wel eea aan te merken. Zo was zijn startsnelheid vrij beroerd en kon hij absoluut niet koppen, maar dan ook echt niet. Ik geloof dat hij in heel zijn PSV tijd maar 2 keer met het hoofd gescoord heeft. Maar goed, was hij wel een goede kopper en snel geweest dan had hij niet jarenlang bij PSV gespeeld.
Over Nilis zal je mij niet zwartgallig horen doen, maar dat hij niet snel was en een hondsberoerde kopper zijn vaststaande feiten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er wel iets op hem aan te merken is, anders zou hij perfect zijn. En had jij niets om zwartgallig over te doen
Nilis was gewoon goud waard voor PSV en dat ie weinig koppend scoorde so be it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over Nilis zal je mij niet zwartgallig horen doen, maar dat hij niet snel was en een hondsberoerde kopper zijn vaststaande feiten.
Over dat koppen heb ik me altijd verbaasd, het leek wel of hij het gewoon niet durfde denk ik soms wel eens.
Ik denk dat ie bang was om de bal op zn grote neus te krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over Nilis zal je mij niet zwartgallig horen doen, maar dat hij niet snel was en een hondsberoerde kopper zijn vaststaande feiten.
Over dat koppen heb ik me altijd verbaasd, het leek wel of hij het gewoon niet durfde denk ik soms wel eens.
Meer dan goud! Platina!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nilis was gewoon goud waard voor PSV en dat ie weinig koppend scoorde so be it.
Bruggink... Tja, niet alleen bij PSV heeft hij het niet gered. Bruggink leek altijd een extra prikkel nodig te hebben om tot goede prestaties te komen. Als invaller vaak goed spelend en als hij dan weer eens een paar wedstrijden in de basis stond zag je z'n spel bijna per wedstrijd minder worden totdat hij weer die statische spits zonder dreiging was die weer op de bank gezet werd. Waar hij dan weer veranderde in de jonge hond die wou vechten voor zijn plek enz. enz....quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:22 schreef Lemming22 het volgende:
Nilis is een held, jammer dat hij ten faveure van Bruggink die later totaal niet uit de verf is gekomen, is vertrokken naast Aston Villa aangezien hij geen trek had in een rol op het tweede plan.
Hij is niet afgetestquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef ganzenherder het volgende:
Sun nu toch misschien weer wel naar PSV, hij oogt als een twijfelgeval gezien hij eigenlijk al min of meer afgetest is..... Maar een huur met optie tot koop kan natuurlijk nooit kwaad![]()
Ja, ok. Volgens mij was toendertijd toch het probleem dat hij niet zonder zijn broer naar Europa wilde?quote:
Nee, ik had vandaag eigenlijk ook wel wat nieuws verwacht. Hopelijk weten we morgen meer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Radegast het volgende:
Nog nieuws over Lucky Luque?
Beerens is verhuurd, en voor de rest heb je alleen Tardelli achter de hand. Niet echt veel, stel dat Koeman naar 4-3-3 wil.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef RayMania het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Luque gehaalt wilt worden. Je hebt Farfán lopen, een Koné, een Kluivert. Die spelen toch ook niet allemaal tegelijk.
Zo ongeveer de enige drie aanvallers. Dat is natuurlijk geen brede basis... Vooral omdat je nooit zeker weet hoe het met de knie van Kluivert zal gaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef RayMania het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Luque gehaalt wilt worden. Je hebt Farfán lopen, een Koné, een Kluivert. Die spelen toch ook niet allemaal tegelijk.
quote:PSV huurt Xiang Sun (24), met optie tot koop
12 januari 2007 13:30
PSV MEDIA - PSV huurt de Chinese linksback Xiang Sun voor de rest van het seizoen van zijn club Shanghai Shenua. Daarna wacht er een optie tot koop voor een duur van drie jaar. Dat heeft manager voetbalzaken Stan Valckx deze vrijdag bevestigd. Mogelijk voegt Sun zich nog bij de selectie in La Manga.
Eerder op stage bij PSV
Xiang en zijn tweelingbroer Ji Sun liepen in november twee weken stage bij PSV. De linksback maakt nu dus het seizoen af in Eindhoven, waardoor de technische staf meer mogelijkheden heeft in de achterhoede. De linksbackpositie was een plek waar hoofdcoach Ronald Koeman de laatste maanden intensief naar heeft gekeken. Sun is nu nog in China, maar er wordt gekeken of hij zich mogelijk bij het team kan voegen op het trainingskamp in Spanje. Dat duurt nog tot en met maandag.
Die is binnen dus, hopenlijk kunnen we profiteren van de Chinese marktquote:PSV huurt Xiang Sun (24), met optie tot koop
12 januari 2007 13:30
PSV MEDIA - PSV huurt de Chinese linksback Xiang Sun voor de rest van het seizoen van zijn club Shanghai Shenua. Daarna wacht er een optie tot koop voor een duur van drie jaar. Dat heeft manager voetbalzaken Stan Valckx deze vrijdag bevestigd. Mogelijk voegt Sun zich nog bij de selectie in La Manga.
Xiang Sun tijdens zijn stageperiode vorig jaar november.
Eerder op stage bij PSV
Xiang en zijn tweelingbroer Ji Sun liepen in november twee weken stage bij PSV. De linksback maakt nu dus het seizoen af in Eindhoven, waardoor de technische staf meer mogelijkheden heeft in de achterhoede. De linksbackpositie was een plek waar hoofdcoach Ronald Koeman de laatste maanden intensief naar heeft gekeken. Sun is nu nog in China, maar er wordt gekeken of hij zich mogelijk bij het team kan voegen op het trainingskamp in Spanje. Dat duurt nog tot en met maandag.
© PSV NV
idd marketingtechnisch een hele slimme aankoopquote:
psv.blog.nlquote:Newcastle United: 'Het wachten is nu op PSV'
NEWCASTLE - Engelse bronnen melden dat Newcastle United momenteel wacht op een reactie van PSV na het afgewezen eerste bod van de Eindhovenaren inzake Albert Luque. De Brabanders zouden de aanvaller - voor de duur van 18 maanden - over willen nemen van de Britten waarbij The Magpies het halve salaris van de speler zouden blijven betalen.
Aangezien Ronald Koeman eerder deze week liet weten 'alle hoop' op de komst van Luque te vestigen, lijkt het niet meer dan normaal dat PSV binnen afzienbare tijd afhaakt in de strijd om de speler ofdat het een nieuw (lees: hoger, red.) bod uitbrengt op de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |