abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45259054
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Over Nilis zal je mij niet zwartgallig horen doen, maar dat hij niet snel was en een hondsberoerde kopper zijn vaststaande feiten.

Over dat koppen heb ik me altijd verbaasd, het leek wel of hij het gewoon niet durfde denk ik soms wel eens.
Nilis was gewoon goud waard voor PSV en dat ie weinig koppend scoorde so be it.
Keep the faith!!
pi_45261169
het is gewoon een held! punt uit.. .

ben echt benieuwd hoe het gaat lopen met de transfers.. als ze maar niet over de top gaan qua salarissen met Luque enzo
pi_45261936
Leuk die foto's van de spelers die met de fiets van het hotel naar het trainingsveld gaan
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:22:34 #179
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45261953
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Over Nilis zal je mij niet zwartgallig horen doen, maar dat hij niet snel was en een hondsberoerde kopper zijn vaststaande feiten.

Over dat koppen heb ik me altijd verbaasd, het leek wel of hij het gewoon niet durfde denk ik soms wel eens.
Ik denk dat ie bang was om de bal op zn grote neus te krijgen

Nilis is een held, jammer dat hij ten faveure van Bruggink die later totaal niet uit de verf is gekomen, is vertrokken naast Aston Villa aangezien hij geen trek had in een rol op het tweede plan.
pi_45262280
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Nilis was gewoon goud waard voor PSV en dat ie weinig koppend scoorde so be it.
Meer dan goud! Platina!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45262393
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:22 schreef Lemming22 het volgende:
Nilis is een held, jammer dat hij ten faveure van Bruggink die later totaal niet uit de verf is gekomen, is vertrokken naast Aston Villa aangezien hij geen trek had in een rol op het tweede plan.
Bruggink... Tja, niet alleen bij PSV heeft hij het niet gered. Bruggink leek altijd een extra prikkel nodig te hebben om tot goede prestaties te komen. Als invaller vaak goed spelend en als hij dan weer eens een paar wedstrijden in de basis stond zag je z'n spel bijna per wedstrijd minder worden totdat hij weer die statische spits zonder dreiging was die weer op de bank gezet werd. Waar hij dan weer veranderde in de jonge hond die wou vechten voor zijn plek enz. enz....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:33:41 #182
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_45262412
Bovendien maakte Nistelgoal de snelheid en kopkracht goed... Luc was vooral de man voor de vrije trappen,corners en assists
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_45262462
Ach ja, de vrije trappen van d'n Luc, wat roept dat een herinneringen op .
pi_45265703
Nog nieuws over Lucky Luque?
pi_45267188
Sun nu toch misschien weer wel naar PSV, hij oogt als een twijfelgeval gezien hij eigenlijk al min of meer afgetest is..... Maar een huur met optie tot koop kan natuurlijk nooit kwaad
Patat Friet
pi_45267224
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef ganzenherder het volgende:
Sun nu toch misschien weer wel naar PSV, hij oogt als een twijfelgeval gezien hij eigenlijk al min of meer afgetest is..... Maar een huur met optie tot koop kan natuurlijk nooit kwaad
Hij is niet afgetest
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45267462
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:33 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij is niet afgetest
Ja, ok. Volgens mij was toendertijd toch het probleem dat hij niet zonder zijn broer naar Europa wilde?

Maar om eerlijk te zijn heb ik niet echt het idee dat PSV ook echt heel erg zijn best voor hem gedaan heeft, of een alternatieve oplossing heeft proberen te vinden. Dit zegt natuurlijk niet alles maar je kunt er bepaalde conclusies uit trekken...
Patat Friet
pi_45267716
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Radegast het volgende:
Nog nieuws over Lucky Luque?
Nee, ik had vandaag eigenlijk ook wel wat nieuws verwacht. Hopelijk weten we morgen meer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45267936
Denk dat we morgen te horen krijgen of luque naar psv komt Ik denk van wel En dan hopelijk ook nog lucas
pi_45268692
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Luque gehaalt wilt worden. Je hebt Farfán lopen, een Koné, een Kluivert. Die spelen toch ook niet allemaal tegelijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45268838
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef RayMania het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Luque gehaalt wilt worden. Je hebt Farfán lopen, een Koné, een Kluivert. Die spelen toch ook niet allemaal tegelijk .
Beerens is verhuurd, en voor de rest heb je alleen Tardelli achter de hand. Niet echt veel, stel dat Koeman naar 4-3-3 wil.
pi_45275015
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef RayMania het volgende:
Zo ongeveer de enige drie aanvallers. Dat is natuurlijk geen brede basis... Vooral omdat je nooit zeker weet hoe het met de knie van Kluivert zal gaan.
We sure are cute for two ugly people.
pi_45283250
De tweede aanwinst in deze winter is rond.
quote:
PSV huurt Xiang Sun (24), met optie tot koop
12 januari 2007 13:30
PSV MEDIA - PSV huurt de Chinese linksback Xiang Sun voor de rest van het seizoen van zijn club Shanghai Shenua. Daarna wacht er een optie tot koop voor een duur van drie jaar. Dat heeft manager voetbalzaken Stan Valckx deze vrijdag bevestigd. Mogelijk voegt Sun zich nog bij de selectie in La Manga.

Eerder op stage bij PSV

Xiang en zijn tweelingbroer Ji Sun liepen in november twee weken stage bij PSV. De linksback maakt nu dus het seizoen af in Eindhoven, waardoor de technische staf meer mogelijkheden heeft in de achterhoede. De linksbackpositie was een plek waar hoofdcoach Ronald Koeman de laatste maanden intensief naar heeft gekeken. Sun is nu nog in China, maar er wordt gekeken of hij zich mogelijk bij het team kan voegen op het trainingskamp in Spanje. Dat duurt nog tot en met maandag.
pi_45283318
quote:
PSV huurt Xiang Sun (24), met optie tot koop
12 januari 2007 13:30
PSV MEDIA - PSV huurt de Chinese linksback Xiang Sun voor de rest van het seizoen van zijn club Shanghai Shenua. Daarna wacht er een optie tot koop voor een duur van drie jaar. Dat heeft manager voetbalzaken Stan Valckx deze vrijdag bevestigd. Mogelijk voegt Sun zich nog bij de selectie in La Manga.

Xiang Sun tijdens zijn stageperiode vorig jaar november.

Eerder op stage bij PSV
Xiang en zijn tweelingbroer Ji Sun liepen in november twee weken stage bij PSV. De linksback maakt nu dus het seizoen af in Eindhoven, waardoor de technische staf meer mogelijkheden heeft in de achterhoede. De linksbackpositie was een plek waar hoofdcoach Ronald Koeman de laatste maanden intensief naar heeft gekeken. Sun is nu nog in China, maar er wordt gekeken of hij zich mogelijk bij het team kan voegen op het trainingskamp in Spanje. Dat duurt nog tot en met maandag.

© PSV NV
Die is binnen dus, hopenlijk kunnen we profiteren van de Chinese markt .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_45283515
Ik ben benieuwd.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:54:01 #196
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45283555
Weer een miljard supporters erbij
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45283751
Ik ben benieuwd of het wat is. PSV is in ieder geval slagvaardig. En met de Chinese website zal het nu vast heel erg goed gaan

Wel weer een verstandige constructie. Huren met optie tot koop
We sure are cute for two ugly people.
pi_45284165
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:54 schreef WasQ het volgende:
Weer een miljard supporters erbij
idd marketingtechnisch een hele slimme aankoop

ook al presteert ie matig, kun je daar nog een financieel slaatje uitslaan
pi_45285426
Woei! Toch nog gelukt dus

Nieuws van het Luque/Newcastle front trouwens:
quote:
Newcastle United: 'Het wachten is nu op PSV'

NEWCASTLE - Engelse bronnen melden dat Newcastle United momenteel wacht op een reactie van PSV na het afgewezen eerste bod van de Eindhovenaren inzake Albert Luque. De Brabanders zouden de aanvaller - voor de duur van 18 maanden - over willen nemen van de Britten waarbij The Magpies het halve salaris van de speler zouden blijven betalen.

Aangezien Ronald Koeman eerder deze week liet weten 'alle hoop' op de komst van Luque te vestigen, lijkt het niet meer dan normaal dat PSV binnen afzienbare tijd afhaakt in de strijd om de speler ofdat het een nieuw (lees: hoger, red.) bod uitbrengt op de spits.
psv.blog.nl
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:08:56 #200
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_45286506

Niet normaal meer wat een selectie PSV straks heeft!
Wellicht wel de beste ooit? (Ondanks dat Bruggink er niet meer is...)
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')