Beste defensie van NL alleen in de breedte wat minderquote:Op maandag 8 januari 2007 11:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
Cocu of Simons moet je geen linie terugzetten...
Zijn op t middenveld te belangrijk, plus we hebben toch meer dan prima centrale verdedigers?
ja idd, de backs he...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beste defensie van NL alleen in de breedte wat minder
maar met Addo ben je nog zwakker.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:16 schreef Lemming22 het volgende:
[quote]Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef rubbereend het volgende:
desnoods kunnen Simons en Cocu een linie terug!
[/quote
Ik vind de verdediging toch altijd een stuk minder stabiel ogen als een van die twee achterin staat, en Cocu vind ik eigenlijk te langzaam voor de centrale plek achterin.
Nou komt Addo wat tekort voor het niveau voor PSV, maar het zal toch niet dat Cocu een betere centrale verdediger is dan onze Eric? Het is z'n vak!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar met Addo ben je nog zwakker.
kun je nagaan. Cocu is alleen met zn slimheid beter daar.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou komt Addo wat tekort voor het niveau voor PSV, maar het zal toch niet dat Cocu een betere centrale verdediger is dan onze Eric? Het is z'n vak!
Ik weet het niet eerlijk gezegd, ik vind Addo veel te zwak maar Cocu kan het centraal achterin niet meer belopen op zijn oude dag ben ik bang.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou komt Addo wat tekort voor het niveau voor PSV, maar het zal toch niet dat Cocu een betere centrale verdediger is dan onze Eric? Het is z'n vak!
Cocu is dan ook pas nummer 6 voor het centrumquote:Op maandag 8 januari 2007 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet het niet eerlijk gezegd, ik vind Addo veel te zwak maar Cocu kan het centraal achterin niet meer belopen op zijn oude dag ben ik bang.
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cocu is dan ook pas nummer 6 voor het centrum
Alex, Da Costa, Alcides, SalcidesO, Simons en dan pas Cocu.
De man die PSV uit de CL schoot 3 jaar terug...brrrquote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef endr0me het volgende:
PSV interesse in Albert Luque ?
Dat zou ik echt een dramatisch eaankoop vinden..
Kromkamp is dan nog een goeie.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja idd, de backs he...
hopen dat die chinees wat is... en nieuwe held a la Lee![]()
Is het ook niet. Meer een linksbuiten.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef endr0me het volgende:
Kromkamp doet het inderdaad goed.. begon niet echt overtuigend..
Over Luque.. zo indrukwekkend vind ik zn cijfers niet.. lijkt me niet echt een afmaker..
Precies. Alcides is nog niet rond hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Luque zou super zijn, maar weinig reeel.
Laten we hopen dat het rond komt....quote:Op maandag 8 januari 2007 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Alcides is nog niet rond hoor.
Alex 30 juni 07 (PSV heeft al geluk dat ze hem een jaar extra konden huren..)quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Messenga het volgende:
Hoe snel zullen Farfan, Alex en Gomes weg zijn?
Volgens mij heeft Reiziger ook nog even centraal gespeeld dit seizoen, dus die komt nog ergens tussen SImons en Cocu of daarna (hoop ik).quote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cocu is dan ook pas nummer 6 voor het centrum
Alex, Da Costa, Alcides, Salcides, Simons en dan pas Cocu.
Mocht Bayern Munchen dit jaar de CL winnen, stopt Kahn. Ik zie hem dan wel naar Bayern gaan eigenlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:15 schreef Daemician het volgende:
[..]
Gomes duurt nog wel even. Heeft het hier reuze naar zijn zin en heeft contract tot 30 juni 2011.
![]()
Ik zie Gomes eerder naar Spanje gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mocht Bayern Munchen dit jaar de CL winnen, stopt Kahn. Ik zie hem dan wel naar Bayern gaan eigenlijk.
Gomes naar Duitsland? Vind ik niets voor hem, vind het meer iemand voor Spanje/Italie.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mocht Bayern Munchen dit jaar de CL winnen, stopt Kahn. Ik zie hem dan wel naar Bayern gaan eigenlijk.
Kahn zal nooit stoppen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nah, alle drie van de zomer pleite.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:15 schreef Daemician het volgende:
[..]
Alex 30 juni 07 (PSV heeft al geluk dat ze hem een jaar extra konden huren..)
Farfan 30 juni 08 (Heeft nog genoeg te leren, en heeft contract tot 30 juni 2010.. )
Gomes duurt nog wel even. Heeft het hier reuze naar zijn zin en heeft contract tot 30 juni 2011.
![]()
Ik ben bang dat dat echt zo'n Koeman aankoop is.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Luque zou super zijn, maar weinig reeel.
quote:Arsenal legt uit wat carnaval is aan eigen supporters
De Londense voetbalclub Arsenal gaat haar supporters voorbereiden op carnaval. Op carnavalsdinsdag 20 februari speelt PSV in de Champions Legue de thuiswedstrijd tegen Arsenal. Zo’n 1600 tot 2000 Engelse supporters zullen daarvoor in de stad zijn.
Vertegenwoordigers van Arsenal en PSV hebben volgens een woordvoerster van de Engelse club al voor de kerst elkaar ontmoet in Eindhoven. Gesproken is toen over de te treffen maatregelen rondom de wedstrijd zoals transport, accommodaties en stadionfaciliteiten.
De club is ervan op de hoogte dat de wedstrijd samen valt met het carnavalsfeestgedruis in Eindhoven en de regio. Arsenal zegt qua planning afhankelijk te zijn van het besluit van UEFA, maar, zo laat de club weten, samen met PSV zal het er alles aan doen om het verblijf voor beide partijen plezierig te maken. „De club zal de details van carnaval aan alle afreizende supporters uitleggen“, aldus de zegsvrouw.
Geen Luque dusquote:Glenn Roeder van Newcastle United liet weten dat de club het zich niet kan veroorloven om welke speler dan ook te laten vertrekken op korte termijn, vanwege de grote personele problemen waarmee de club kampt als gevolg van blessures. Roeder ontkent dat er concrete belangstelling is vor Luque. Volgens Skysports zou PSV de aanvaller willen huren voor anderhalf jaar. Ook Spaanse clubs zouden interesse hebben getoond.
Bronquote:Shenhua wijst PSV-voorstel Xiang Sun af
9/1/2007 9 :32
PSV moet ook linksback Xiang Sun uit het hoofd zetten. Het voorstel is door Shanghai Shenhua als 'te laat' van de hand gewezen.
PSV deed het aanbod Xiang Sun voor een half jaar te huren voor 150.000 euro. Na dit seizoen zou bij bewezen geschiktheid de transfer voor ruim één miljoen euro definitief worden gemaakt. Maar het voorstel is afgewezen.
'We hebben PSV in 2006 een kans gegeven', zei algemeen directeur Wu Jinan in Shanghai Morning Post. 'Als toen dit aanbod was gedaan, hadden we Xiang Sun laten gaan.' Shanghai Shenhua wil ook niet meewerken, omdat het door een blessure van Jianqing Mao dun in de linkbacks zit.
PSV had aanvankelijk Xiang Sun niet genoeg bevonden voor een overgang naar Eindhoven na een stage in november. Maar na het mislopen van Maxwell, Nadir Belhadj en Wederson kwam de Brabantse club alsnog terug op dat besluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |