Ja maarja je kan niet voor ieder leuk filmpje een nieuw topic maken... smaken verschillen en het aanbod van filmpjes is zo groot tegenwoordig...quote:Op maandag 8 januari 2007 03:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind trouwens het niet echt fijn dat topics die over een filmpje gaan met veel potentie(!) gesloten worden omdat er "Post hier funny etc" is
Dat topic lijdt volgens mij ook nogal aan het ik-neem-niet-de-moeite-om-te-scrollen-syndroom
Die laatste zin snapte ik niet helemaalquote:Ohja, een erg leuk detail: Het volk dat hier post.
Merendeel "wil geen mod worden" maar posten zich de pleuris terwijl ze dat nooit doen.
En ja. Guilty.
Sinds ik vind dat we hier nog wel even over door mogen pratenquote:Op maandag 8 januari 2007 03:07 schreef cerror het volgende:
Sinds wanneer is dit een reeks?
Sinds het vorige topic vol wasquote:Op maandag 8 januari 2007 03:07 schreef cerror het volgende:
Het is geen reeks, het topic van daarnet is gewoon te kort, want we zijn nog niet klaar met pratenquote:Op maandag 8 januari 2007 03:07 schreef cerror het volgende:
Ik zeg het nog een keer dat ik geen mod wil worden hoor, ik vind dat dit topic gewoon een goed topic om eens te discusseren over wat ik er nou van vind.quote:Ohja, een erg leuk detail: Het volk dat hier post.
Merendeel "wil geen mod worden" maar posten zich de pleuris terwijl ze dat nooit doen.
En ja. Guilty.
Een eerdere poging is mislukt nadat het topic over het ontbaggeen van ONZ ja hier komt ie : volgebaggert werdquote:
Meteen de eerste Post (fipo dus) bashenquote:Op maandag 8 januari 2007 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We hebben een winnaar klassiek voorbeeld :
Jongenssss.. Oehhh !!
Dit is eigenlijk gewoon een verkapte ''discussie topic''quote:Op maandag 8 januari 2007 03:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een eerdere poging is mislukt nadat het topic over het ontbaggeen van ONZ ja hier komt ie : volgebaggert werd![]()
Die fipo is niet erg.. je mag je mening geven!quote:Op maandag 8 januari 2007 03:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Meteen de eerste Post (fipo dus) bashen
Dat hij zelf ook schuldig is aan t vele posten neem ik aan?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:06 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die laatste zin snapte ik niet helemaal
Maar dat heb je met Alles, soms word het een succes en soms word het geen succes, heb je met boeken, mode, films. en wat dan ook. het hangt van veel situaties af of het seriues word opgenomen, dus het kans berekening...quote:Op maandag 8 januari 2007 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat ik niet begrijp, is dat ONZ zit vol met Bagger, wát gaan we hieraan doen? werd volgebaggerd. Ik dacht serieus dat het een serieuze poging was om er wat aan te doen. Admins, moderators etc. baggerden het vol, jammer gemiste kans.
Wie wijst hem daar even opquote:Op maandag 8 januari 2007 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die fipo is niet erg.. je mag je mening geven!
Maar kijk de TS nieuw in ONZ weet hij / zij dat er een speciaal topic is voor funny links en pics? ....
Klopt, de kindertjes liggen nu lekker te slapen.... Kunnen ze geen 16+ forum ervan maken ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook zo dat het nu al wat later is, Zondag, en het einde van de vakantie voor de kinders.
Als dit topic 's middags was geweest was deze ook, allang volgebaggert.
In de eerste paar posts word het topic gekaapt door een mongool die zijn eigen topic wil promoten en iemand die dat filmpje dom vind gaat dan in het verkeerde topic een reactie geven over dat filmpje..quote:Op maandag 8 januari 2007 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat ik niet begrijp, is dat ONZ zit vol met Bagger, wát gaan we hieraan doen? werd volgebaggerd. Ik dacht serieus dat het een serieuze poging was om er wat aan te doen. Admins, moderators etc. baggerden het vol, jammer gemiste kans.
Deze kinders is ook veel te laat nog wakkerquote:Op maandag 8 januari 2007 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook zo dat het nu al wat later is, Zondag, en het einde van de vakantie voor de kinders.
Offtopic weet jij wat er nu op dit moment bezig is in Amerikaquote:Op maandag 8 januari 2007 03:14 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klopt, de kindertjes liggen nu lekker te slapen.... Kunnen ze geen 16+ forum ervan maken ofzo
Wat is daar aan de hand dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Offtopic weet jij wat er nu op dit moment bezig is in Amerika
Users uitsluiten omdat ze te jong zijn gebeurd alleen in KPDquote:Op maandag 8 januari 2007 03:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]ik blij
ben net 16
maar toch serieus
dat kan niet
Hehequote:Op maandag 8 januari 2007 03:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]ik blij
ben net 16
maar toch serieus
dat kan niet
Ja de Macworld Conferencequote:Op maandag 8 januari 2007 03:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Offtopic weet jij wat er nu op dit moment bezig is in Amerika
Mac Expo *Fapfapfap*quote:
Kwestie van een strak moderatiebeleid voeren. In eerste instantie leek het me een serieuze poging, wil je er wat van maken moet je juist daar strak op modereren. En voornamelijk de sleutelfiguren (admins, moderators, populaire users) met een postieve reactie op de OP kunnen een duidelijk signaal geven aan de overige users.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In de eerste paar posts word het topic gekaapt door een mongool die zijn eigen topic wil promoten en iemand die dat filmpje dom vind gaat dan in het verkeerde topic een reactie geven over dat filmpje..
Waar is het respect voor een topic. Zulke dingen doe je niet
Namen?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hehe
Nah idd, maar als je soms ziet wat voor inbreng mensen uit de jaren 90 en daarboven hebben..dan word je daar niet echt vrolijk van... Er zitten ook uitzonderlijke gevallen tussen van mensen waarvan je de leeftijd veel hoger had geschat, en zulke aanwinsten moeten we eigenlijk meer op FOK! hebben ipv sugababessletjes die een kloon aanmaken en mensen gare dingen wijsmaken
Expo is 9 jan. pas waaronder de speech van steve. vandaag is de conference.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:18 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Mac Expo *Fapfapfap*
Dus niet ipod komt er aan *waarschijn ipod met bel mogelijkheid* Leopard, en nog een aantal andere fap producten
Je hebt helemaal gelijk. En hoeverre kun je die users in dat topic beschouwen als de vaste kern onzin users. Ik zie in elk topic weer een paar "nieuwe" users. Wij weten wel wat de regels zijn maar weet de hun dat ook...quote:Op maandag 8 januari 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kwestie van een strak moderatiebeleid voeren. In eerste instantie leek het me een serieuze poging, wil je er wat van maken moet je juist daar strak op modereren. En voornamelijk de sleutelfiguren (admins, moderators, populaire users) met een postieve reactie op de OP kunnen een duidelijk signaal geven aan de overige users.
Dat het topic niet serieus is opgepakt door de vaste kern ONZ users is voor mij een indicatie dat ONZ nog niet in een zodanig dal zit dat men zich aan de huidige situatie ergert. Dus uiteindelijk valt het misschien allemaal wel mee.
Ja, maar de aantrekkingskracht van FOK! is weer juist dat IEDEREEN mag posten, voor mij in ieder geval. Dat ze er misbruik van maken, tsja, maar zo zit de internettende Nederlandse maatschappij schijnbaar in elkaarquote:Op maandag 8 januari 2007 03:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hehe
Nah idd, maar als je soms ziet wat voor inbreng mensen uit de jaren 90 en daarboven hebben..dan word je daar niet echt vrolijk van... Er zitten ook uitzonderlijke gevallen tussen van mensen waarvan je de leeftijd veel hoger had geschat, en zulke aanwinsten moeten we eigenlijk meer op FOK! hebben ipv sugababessletjes die een kloon aanmaken en mensen gare dingen wijsmaken
Het is ook allemaal hoe je je opsteld hoor, neem een voorbeeld van mij, 2 maanden geleden newb, nu weet ik de regeltjes, veel lezen, en moeite steken in het begrijpen van andere mensen, dat is ook het probleemquote:Op maandag 8 januari 2007 03:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. En hoeverre kun je die users in dat topic beschouwen als de vaste kern onzin users. Ik zie in elk topic weer een paar "nieuwe" users. Wij weten wel wat de regels zijn maar weet de hun dat ook...
Ik probeer het verschil tussen bewust een topic kapen/verneuken/verbaggeren van de vaste ONZ users en de ontwetende users weer te geven.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Waar slaat dat nu weer op, natuurlijk is er een vaste kern users en dat weet je zelf ook best.
Ja, ze zei het met iets andere woorden, maar dit was de boodschap. 't Is zo'n kei lieve vrouw die de aura van een asbak heeft en de personificatie van het Ijzeren gordijn is, maar achter die gordijnen zit een intelligente en warme vrouwquote:Op maandag 8 januari 2007 03:27 schreef TwyLight het volgende:
"Freedom is one of the best things there is, but if you have no directions in your freedom, you'll get lost!"
Hij denkt wel dat ie veel isquote:Op maandag 8 januari 2007 03:32 schreef TwyLight het volgende:
Tuurlijk, heb je gelijk in. hoewel het topic aan de andere kant ook niet van een voorbeeldige user kwam.
Niet dat het daarom niet serieus kan zijn maar het is zeker van invloed wie het topic opent denk ik
Als bv dirktator dat topic had geopend dan was het inderdaad niet volgebaggertquote:Op maandag 8 januari 2007 03:32 schreef TwyLight het volgende:
Tuurlijk, heb je gelijk in. hoewel het topic aan de andere kant ook niet van een voorbeeldige user kwam.
Niet dat het daarom niet serieus kan zijn maar het is zeker van invloed wie het topic opent denk ik
Er zijn al genoeg pogingen gedaan door veel users, ook door Kurk dacht ik, die is geweldig, alleen dat mislukt toch wel. Hoe voller en bekender FOK! wordt, hoe meer verschillende soorten users je krijgt, en zodra het verbaggert trekt dit forum toch geen personen meer aan om serieus goede en leuke topics te doen... er ontstaat toch een soort sfeer en verwachting van de soort humor, dat superhelden topic is gedoemd om voor de huidige fok baggeraar leuk te worden, net als die Anti ketting kettingmail van jogy.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als bv dirktator dat topic had geopend dan was het inderdaad niet volgebaggert![]()
Ik heb het mijzelf aangeleerd... kijk maar naar mijn postcount ik ben 1 van de actiefste onz users.. De laatste tijd wat minder maar het is ooit extreem geweest 3 baggertopics per dag/nacht... Daar moet je zelf overheen groeien enzoquote:Op maandag 8 januari 2007 03:36 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, M-I-L-F die dat topic toen opende, en vervolgens zelf door blijft gaan, tsjadan ben je al gauw de moraalridder. Het hele leven is toch gewoon één grote rit waar je gedwongen wordt meer af te leren dan dat je aangeleerd wordt
1 grote voorstelling, waar je het programma niet van hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 03:36 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, M-I-L-F die dat topic toen opende, en vervolgens zelf door blijft gaan, tsjadan ben je al gauw de moraalridder. Het hele leven is toch gewoon één grote rit waar je gedwongen wordt meer af te leren dan dat je aangeleerd wordt
Je moet natuurlijk wel een grote kennis van ONZ hebben.. Hoe het er hier aan toe gaat. Stel je voor dat een totaal onbekend iemand hier mod word.... Wat voor een respect zou die mod krijgen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Hoe ik je hier zie posten zou je misschien nog helemaal geen slechte keus zijn. je hebt bijvoorbeeld ook je vriendjes nog niet echt binnen ONZ wat ook een pluspunt is.
en je bent een vrouw, waar ik ook voor ben
En deze tekst is bedoeld voorquote:Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Hoe ik je hier zie posten zou je misschien nog helemaal geen slechte keus zijn. je hebt bijvoorbeeld ook je vriendjes nog niet echt binnen ONZ wat ook een pluspunt is.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Ze heeft hier al een aantal dingen gepost en volgens mij weet ze meer van ONZ af dan dat je in eerste instantie zou vermoeden.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een grote kennis van ONZ hebben.. Hoe het er hier aan toe gaat. Stel je voor dat een totaal onbekend iemand hier mod word.... Wat voor een respect zou die mod krijgen ?
Maar weten andere users dat ook... Het pizzakoppo effect om het maar even zo te noemenquote:Op maandag 8 januari 2007 03:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze heeft hier al een aantal dingen gepost en volgens mij weet ze meer van ONZ af dan dat je in eerste instantie zou vermoeden.
Goed punt, maar zo is het ook met een baggeraar die je mod maakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar weten andere users dat ook... Het pizzakoppo effect om het maar even zo te noemen
Een baggeraar kan best mod worden als zijn andere kant maar net zo bekend is als zijn of haar bagger kant. Zijn die 2 niet in evenwicht dan zal het geen succes worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Goed punt, maar zo is het ook met een baggeraar die je mod maakt.
Verandering zorgt in het begin meestal voor problemen wat later ook meestal weer tot verbetering lijdt.
Jep.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een baggeraar kan best mod worden als zijn andere kant maar net zo bekend is als zijn of haar bagger kant. Zijn die 2 niet in evenwicht dan zal het geen succes worden.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jep.
Maar een functie kan een user ook veranderen.
Ik weet zeker dat ik jou een betere user vind zonder modfunctie dan met, en als je ook nog eens ophoud met hetgeen ik mij aan irriteerword je misschien wel weer de in mijn ogen leuke users die je was
Ja ... van users die het meeste posten of van users waarvan de post de minste inhoud hebben ?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:58 schreef seekfaM het volgende:
Maak eens een top 10 baggeraars
Gvd, had meer geen dyslect moeten worden die niet kan typen
Users Meeste Posten zonder inhoudquote:Op maandag 8 januari 2007 04:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ... van users die het meeste posten of van users waarvan de post de minste inhoud hebben ?![]()
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 03:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Ik ben op weg
Ik post al vééél minder als eerst
![]()
Ik heb nog nooit zolang niet gelachen in een topicquote:Op maandag 8 januari 2007 04:04 schreef Maisnon het volgende:
"Volwassener" zeg maar hoeft ook echt niet beter te zijnEn gelukkig ben ik niet altijd zo serieus als nu anders zou ik het ook maar saai hebben vaak
Neuken dan maar?quote:Op maandag 8 januari 2007 04:04 schreef Maisnon het volgende:
"Volwassener" zeg maar hoeft ook echt niet beter te zijnEn gelukkig ben ik niet altijd zo serieus als nu anders zou ik het ook maar saai hebben vaak
* seekfaM knikt een beetje jaquote:Op maandag 8 januari 2007 04:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijn
voorbeeld:
een topic met 20 reacties met alleen:
en jij quote remlof ergens in het midden.
Verder vind ik je een leuke user hoor, alleen het laatste overheerst de laatste tijd een beetje in mijn ogen maarja ik ben dan ook snel en meestal alleen gefocust op 1 ding.
Omdat dat niet samen gaatquote:Op maandag 8 januari 2007 04:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zolang niet gelachen in een topicMaar niemand ziet het dat ik nu serieus ben
![]()
Minder posts --> meer "kwaliteit"quote:Op maandag 8 januari 2007 04:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijn
voorbeeld:
een topic met 20 reacties met alleen:
en jij quote remlof ergens in het midden.
Verder vind ik je een leuke user hoor, alleen het laatste overheerst de laatste tijd een beetje in mijn ogen maarja ik ben dan ook snel en meestal alleen gefocust op 1 ding.
Maar ik mis het romantische vooorspelquote:
Daar gaat ons vrouwmenschquote:Op maandag 8 januari 2007 04:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik mis het romantische vooorspel
Nee ik ga nu echt slapen haha, moet heel stout ook nog mijn OV ophalen voor school morgen omdat ik daar "geen tijd" voor had in de vakantie
Dus welterustenen tot morgen, als dit topic volgebaggerd is
!
Zijn paints zijn standaart nu in al zijn topicsquote:Op maandag 8 januari 2007 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Oh, maikuuul kan best leuk zijn af en toe. het is vooral zijn domheid die leuk is.
En natuurlijk de bekende paints zijn ook grappig on occasion.
Met haar op hun tandenquote:Op maandag 8 januari 2007 04:11 schreef TwyLight het volgende:
Voorspel is voor vrouwen die wat missen in het leven, neuken is voor echte vrouwen.
Ken ik al but thanksquote:Op maandag 8 januari 2007 04:13 schreef seekfaM het volgende:
http://www.break.com/index/arab_treadmill_prank.html
voor S-F kan ie lachen
Wedden dat het miljoenste topic en fipo bevatquote:Op maandag 8 januari 2007 04:16 schreef seekfaM het volgende:
Wat ik voor stel, is om bij het miljoenste topic, een 'grote' schoonmaak te houden.
Ja en nog wel meer denkquote:Op maandag 8 januari 2007 04:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wedden dat het miljoenste topic en fipo bevat![]()
en dat er vanaf de 100 afgeteld gaan worden ...quote:Op maandag 8 januari 2007 04:18 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat het miljoenste topic door een kutnewbie word geopent met als titel iets in de trend van:
LOLLEREINZ 1.000.000e topic jeweetz!!111 loller
quote:Op maandag 8 januari 2007 04:18 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat het miljoenste topic door een kutnewbie word geopent met als titel iets in de trend van:
LOLLEREINZ 1.000.000e topic jeweetz!!111 loller
Speciaal. aftel subforumquote:Op maandag 8 januari 2007 04:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En uiteraard de 20 andere topics die er "net" naast zitten
![]()
Er was ooit zown topic dat je toekomstige topics ging verneuken....
Typischquote:Op maandag 8 januari 2007 04:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En uiteraard de 20 andere topics die er "net" naast zitten
![]()
Er was ooit zown topic dat je toekomstige topics ging verneuken....
Die zal hier echt geen mod worden. Er hangt rond hem een wolk van nagativiteitquote:Op maandag 8 januari 2007 04:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Typisch
maar on-topic!
ik hoop trouwens niet dat sebasser mod word
word ie nietquote:Op maandag 8 januari 2007 04:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Typisch
maar on-topic!
ik hoop trouwens niet dat sebasser mod word
bedoel je, trouwens iets te drinken is wel lekker, maar wat is me denk je te hoog gestegen..quote:Op maandag 8 januari 2007 04:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk dat het je nu te hoog in de bol is gestegen. neem maar even een colatje.
SiemeN zou wel een Potentiële kandidaat zijnquote:
SOL ook niet... Onvoldoende bekendheid en draagvlak (quote:Op maandag 8 januari 2007 04:34 schreef TwyLight het volgende:
Nee die 3 zeker niet.
FB en PDL al helemaal niet.
Heb je trouwens gezien dat PDL werd gepwnd in een FB topic (een topic in FB dus)
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef static het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
- [Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
- Ik zou best een goede ONZ mod kunnen zijn, terwijl ik dat forum nooit bezoek. ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Als er ooit een greppelslet-forum komt zou je het best goed doen.
Ja wie blijven er dan nog over....quote:Op maandag 8 januari 2007 04:41 schreef TwyLight het volgende:
SOL zou inderdaad ook geen goede mod zijn maar die is iig minder incompetent als die andere 2.
foei zeg wat zou dat wat zijn
Het hoef niet persé iemand uit het vaste ONZ kliekje te zijn vind ik. als het maar iemand is die ONZ een beetje kent. hoeft er dus niet perse heel veel posts te hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 04:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wie blijven er dan nog over....Ik kan niemand bedenken...
![]()
Chowi kwam voor mij ook uit het niets en toch heeft ze het wel leuk gedaan dus het kan welquote:Op maandag 8 januari 2007 04:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het hoef niet persé iemand uit het vaste ONZ kliekje te zijn vind ik. als het maar iemand is die ONZ een beetje kent. hoeft er dus niet perse heel veel posts te hebben.
Ik zelf post bijna alleen maar in ONZ maar lurk ook echt wel in andere fora bijvoorbeeld
quote:Op maandag 8 januari 2007 04:59 schreef TwyLight het volgende:
Achja, er komen vast genoeg sollicitaties binnen en ik zie het wel.
Hoop in ieder geval dat het een beetje een fatsoenlijke keuze is.
Slapenquote:Op maandag 8 januari 2007 05:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga nu slapen. En morgen ochtend 24 episode 1 t/m 4 kijken van season 6
en daarna kijk ik op fok.
Ik wacht wel op de eerste gast straksquote:Op maandag 8 januari 2007 05:09 schreef TwyLight het volgende:
Ja heb dinsdag iets belangriijks, maarja.
Het gaat al weer de goede kant op met dit topicnot.
Moet je het andere topic ook maar lezen nog meer serieus gedoe! En ik wou het graag serieus houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:15 schreef Lyr het volgende:
Wat een serieus gedoe die eerste posts man. De rest heb ik niet meer gelezen. Samenvatting iemand?
Door iedereen. Topics worgen gekaapt verneukt verbaggert. Een OP word verwaarloosd door er alleen maar een link of een paar woorden neer te zetten... Topics worden zonder er bij na te denken gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:19 schreef Lyr het volgende:
Oh ja, geen gebagger hier.Nu kom ik hier alleen maar van tijd tot tijd, dus ik volg niet alles even goed. Is het probleem vooral veel gebagger door een paar users of een beetje door bijna iedereen?
Neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef guitarist.nl het volgende:
Dus hier wordt de nieuwe mod bekend gemaakt?
Omdat baggeraars niet zo goed zijn in discussierenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neuhmaar we waren een keer serieus over ONZ aan het discussieren en de baggeraars bleven weg
Niet in die bagger waar wij t over haddenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat baggeraars niet zo goed zijn in discussieren
Ik trouwens ook niet. Ow, ik pas opzich ook wel in het hokje baggeraars
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet in die bagger waar wij t over haddenwe hadden t zelfs over goeie en slechte bagger. Jij valt dan onder goeie bagger
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:16 schreef SiemeN het volgende:
Wat een discussies man. Genade.
Waarom niet, dit is toch ONZ?quote:
ach, ik heb het met interesse gelezen... goed te zien dat er nog users zijn die het wel snappenquote:
Vanaf jouw post of het topic algemeen ?quote:
Van wij is de rest danquote:Op maandag 8 januari 2007 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vanaf jouw post of het topic algemeen ?![]()
![]()
1/3 van alle posts in dit topic is van mij![]()
![]()
Omdat Yvonne bang is dat ook haar baggertopics dicht getietf worden.Gezien de kwaliteit van haar ONZ-topics lijkt me die angst gegrond.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom niet, dit is toch ONZ?
Alex was in het vorige deeltje ook al voorbij gekomen.
Omdat ik mijn mening geef???quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Kijk uit RealZeus, straks word je nog empty3
Iedereen die in dit topic post word het nietquote:
Daar was ik al uit ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen die in dit topic post word het niet![]()
Ik kan je dus vertellen dat we tante yvonne niet over de vloer krijgen met de kerstquote:
komt zo ook op bezoek als je mod word... ik wil acuut geen mod meer wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan je dus vertellen dat we tante yvonne niet over de vloer krijgen met de kerst![]()
![]()
Yup, dat is na het 'een week lang met een blok beton aan je voeten in de Maas staan' de volgende beproeving. Yvonne een week op bezoek.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
komt zo ook op bezoek als je mod word... ik wil acuut geen mod meer worden![]()
Maar dan is je doel van je post nog niet helemaal duidelijk, waar doel je op?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey remlof,
Alles is geregeld, je kunt het tagje alvast toekennen.
Graag zou ik ook de rechten ontvangen.
Groetjes
Tim
PS: Hoi rené!
Nee leukquote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yup, dat is na het 'een week lang met een blok beton aan je voeten in de Maas staan' de volgende beproeving. Yvonne een week op bezoek.![]()
En dan maar hopen dat je genoeg zware shag in de kast hebt liggen anders kan je het gelijk vergetenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yup, dat is na het 'een week lang met een blok beton aan je voeten in de Maas staan' de volgende beproeving. Yvonne een week op bezoek.![]()
that's way beyond my powersquote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey remlof,
Alles is geregeld, je kunt het tagje alvast toekennen.
Graag zou ik ook de rechten ontvangen.
Groetjes
Tim
PS: Hoi rené!
Ze kwam bij mij rond September en is nooit meer weggegaanquote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ach johquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen die in dit topic post word het niet![]()
Nou volgens mij bijt ze met 1 soepele beweging zo je snikkel er afquote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach johtrek je d'r niet veel van aan, je solliciteert toch normaal
yvonne regeert met ijzeren vuist maar onder al die hangende vellen schuilt een peperkoeken hartje
B-merk bier in huis halen, is het zo opgelost.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze kwam bij mij rond September en is nooit meer weggegaan![]()
Maar wel met de passie van een wulpse zeemosselquote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou volgens mij bijt ze met 1 soepele beweging zo je snikkel er af![]()
EDIT Die typo![]()
En vooral geen restjes rood vlees rond het huis laten slingerenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
B-merk bier in huis halen, is het zo opgelost.![]()
Gaat wel lukkenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Morgen wel goed uitgeslapen zijn he! [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |