Ikke niet . . .quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 06:13 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
klote
Af en toe heb ik ook al zo'n gevoelquote:Op maandag 8 januari 2007 08:06 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wat ben ik hier klaar
Heeft er niemand een leuke baan voor me?
niet doenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik mezelf weer voorbij loop...![]()
Join the club . . .quote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef webspider het volgende:
Om 20:00 in slaap gevallen en net wakker geschrokken. Echt, heel mn ritme ligt overhoop![]()
Geloof in jezelf, dan kan 't echt welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:waardeloos, ik wou dat er iets was waar ik goed in ben ofzo, maar ik kan niks
in ieder geval niks goed of goed genoeg.
Dan post je een aardig woordje hier op Fok! voor iemand die overreden is . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef PeRi het volgende:
Alsof ik ben overreden door een tram. Te weinig slaap + hard moeten werken = niet bevorderlijk voor de gezondheid.
Dat je eigen prestaties voor jouzelf nooit goed genoeg zijn, betekent niet dat je niets goed doet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:waardeloos, ik wou dat er iets was waar ik goed in ben ofzo, maar ik kan niks
in ieder geval niks goed of goed genoeg.
Enkeltje?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:29 schreef Ripley het volgende:
Heel blij. Morgen ticket naar australie boeken
* knuf geeft... laat maar gewoon ff lopen die tranen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is in huilen uitgebarsten.
Beleef al sinds vanmorgen de beruchte dag 9 juni opnieuw en opnieuw
sjonge ik mis Thijs zo gigantisch, het is zo stil geworden, en de lege plek die het achterlaat
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Een stomme trut...
Je bent geen stomme trutquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Een stomme trut...
sterktequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Heidi- het volgende:
aangeschoten van de wijn, verdrietig door het missen van diegene die er niet meer is, en nooit meer terug zal komenbah zo oneerlijk, waarom hij
![]()
quote:
Hij is net langsgebracht, wat is ie mooi. 2,5 jaar, veels te jong.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:46 schreef Laton het volgende:
liefste kat ter wereld van huisgenoot is waarschijnlijk doodgereden..
![]()
en ik ben nog ziek ook![]()
Knuffel geeft...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
Gesolliciteerd bij een enorm bedrijf waar volgens vrienden en familie (echt iedereen werkt er) nooit iemand wordt afgewezen.
Nou. Ik ben een unicum dus.
En ik jank me nu de ogen uit mijn hoofd.
Het zit je niet mee hč?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
Gesolliciteerd bij een enorm bedrijf waar volgens vrienden en familie (echt iedereen werkt er) nooit iemand wordt afgewezen.
Nou. Ik ben een unicum dus.
En ik jank me nu de ogen uit mijn hoofd.
Terug van de lunch, en de telefoon gaat nu al haast onafgebrokenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Redelijk goed, werk is goeddeels af, maar de middag gaat druk worden.
En toch nog tijd hebben om te FOK!kenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Terug van de lunch, en de telefoon gaat nu al haast onafgebroken![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En toch nog tijd hebben om te FOK!ken![]()
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe lang ik over een enkele post doe?
Dat gaat echt weer over.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:36 schreef Christine het volgende:
Verdrietig. Net een flinke knoop doorgehakt. Het is weliswaar voor nu het beste, maar ik word er niet bijzonder vrolijk van.
I know, maar echt fijn voelt het niet. Maar thanxquote:
Ook dat ken ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Christine het volgende:
[..]
I know, maar echt fijn voelt het niet. Maar thanx.
Tot overmaat van ramp ging ik nog keihard huilen in de klas ook.
Als je het gedaan hebt voel je je nog beter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:08 schreef poepeneesje het volgende:
Best goed. Alleen totaal gezin om huiswerk te maken
.
Ik maak nu percies hetzelfde mee. Ik weet dat het een goede en verstandige beslissing is geweest, maar ik voel me ook behoorlijk down erdoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:36 schreef Christine het volgende:
Verdrietig. Net een flinke knoop doorgehakt. Het is weliswaar voor nu het beste, maar ik word er niet bijzonder vrolijk van.
quote:
Arme ziel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
móet ik vanavond weer bier gaan drinken![]()
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Emotioneel
Op zoek naar m'n ultieme geluk, zitten in 'n weiland tegen 'n boom en verder helemaal niets of niemand om me heen dan 'n kudde schapen.. Serene rust, in omgeving en hoofd. Wat zou dat geweldig zijn..
samequote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:53 schreef Q. het volgende:
Moe. Altijd moe. Ik word er zo moe van!
En nu ik de hele mail nog eens goed overlees word ik alleen maar opgefokter! Bah! Misschien maar even niet meer lezen en straks maar reageren...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ben niet snel boos maar nu wel een klein beetje en helemaal teleurgesteld in mijn huisbaas. Altijd doe ik het beste om hem te vriend te houden en hij is ook de slechtste niet....gewoon een verstrooide professor. Nu leg ik hem een probleem van me voor met eventuele oplossingen en wat krijg ik? Stank voor dank! Zo mag een eventuele nieuwe fiets niet in de gang staan vanwege 'afbreuk doen aan de hal' maar daar staan al wel maanden oude gaskachels van hem! Alsof dat mooi staat!
En dat terwijl een andere huisgenote die bepaalde dingen gewoon doet terwijl die tegen de huisregels zijn gedoogd wordt met haar dingen...
Zo vraagt hij er ook wel om hoor! BELACHELIJK!!!
Zoveel dingen, 't meegaan in 't keurslijf van de westerse wereld. Eerst zorgen dat ik 't ook daadwerkelijk kan, dan ben ik vertrokken misschien wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:45 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat houdt je tegen?
OT: goed! alleen jammer dat mijn leuke weekend plotseling helemaal in t water is gevallen![]()
![]()
Zonde van je dag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik werd pas om half drie wakker![]()
Ja,hij heeft bindingsangst.En niet alle mannen zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef justforthis het volgende:
Kut, net erachter gekomen dat een jongen toch niet zo eerlijk was als hij leek.
Korte samenvatting: leuke zomer gehad (zat een beetje tussen scharrel en vriendje in), na de zomer had hij er ineens genoeg van. Kwam hem tegen met oudjaar, hij vertellen dattie me nog steeds net zo leuk vond als ik het begin, dattie stom was geweest, best een relatie met me zou kunnen hebben bladibla.
Hij vorige week bij mij geslapen (natuurlijke bescherming was er godzijdank) en vandaag komtie ineens aankakken dat ik niets van hem moet verwachten, dat de avonden gewoon op zich stonden, dattie niet meer weet wat hij met oudjaar gezegd heeft.
En ik had het juíst van hem niet verwacht, hij leek zo anders dan alle andere mannen. Blergh.
Iemand die iets nuttigs hierover te zeggen heeft (behalve get over it, dat weet ik zelf al)
Thanks voor je begrijpende reactie, dat heb ik even nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,hij heeft bindingsangst.En niet alle mannen zijn hetzelfde.
Maar ik kan me voorstelen dat het kut voelt en zulksen idd uithuilen en overnieuw beginnen.![]()
In principe willen mannen allemaal sex en met drank op gaan de remmen wat sneller los en zullen ze dus meer doen voor sex.En loze beloftes en lieve woordjes zeggen vallen daar ook onder.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef justforthis het volgende:
[..]
Hij leek zo oprecht met oudjaar,, alles was weer als vanouds en toen hij bleef slapen kon het ook allemaal niet stuk.![]()
Ik kende alleen het 'alcohol maakt eerlijk'..........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In principe willen mannen allemaal sex en met drank op gaan de remmen wat sneller los en zullen ze dus meer doen voor sex.En loze beloftes en lieve woordjes zeggen vallen daar ook onder.
Sorry,is iets hormoontechnisch,kunnen we weinig aan doen.![]()
Wat lul jij manquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In principe willen mannen allemaal sex en met drank op gaan de remmen wat sneller los en zullen ze dus meer doen voor sex.En loze beloftes en lieve woordjes zeggen vallen daar ook onder.
Sorry,is iets hormoontechnisch,kunnen we weinig aan doen.![]()
Mooi, ben je in ieder geval onder de pannen, blij dat het de goede kant op gaat met je.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef RealZeus het volgende:
Goed,ik rijd weer.
![]()
Werd gistermiddag opgebeld door een koeriersbedrijf.dat koeriersbedrijf doet mijn vroegere route en die man begreep van een oud-collega van mij dat ik werk zocht.Heb gisteren mijn eigen route weer gedaan.
Aan de ene kant was dat heel tof,aan de andere kant is er een hoop veranderd ,maar niet ten
goede.
Maar goed,ik heb eerst weer werk en kan ,als het straks allemaal aantrekt rustig op zoek naar een baan,ik heb sowieso een half jaar de tijd.![]()
![]()
Toch welquote:
gelukkig ben je vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef Frumzel het volgende:
Ikop het weekend
Ikop relaties
Ikop feestjes/uitgaan waar je zogenaamd gezellig moet doen, terwijl het dat niet is
Blij dat ik morgen meer mag werken, dan doe je nog eens wat
hear hear, nog niet uitgerust van de ene week begint de andere al. arg!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef DesertRose het volgende:
Geestelijk gewoon uitgeput...
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
verschrikkelijk
Middagje relaxen en lui-zijn is soms ook lekker, heb je af en toe nodigquote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef scrub_nurse het volgende:
hele middag vrij en wat doe ik? niks...ipv dat ik s mn huis op orde maak, mn balcon schrob, ramen was, garage uitmest, auto poets.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |