Ikke niet . . .quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 06:13 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
klote
Af en toe heb ik ook al zo'n gevoelquote:Op maandag 8 januari 2007 08:06 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wat ben ik hier klaar
Heeft er niemand een leuke baan voor me?
niet doenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik mezelf weer voorbij loop...![]()
Join the club . . .quote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef webspider het volgende:
Om 20:00 in slaap gevallen en net wakker geschrokken. Echt, heel mn ritme ligt overhoop![]()
Geloof in jezelf, dan kan 't echt welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:waardeloos, ik wou dat er iets was waar ik goed in ben ofzo, maar ik kan niks
in ieder geval niks goed of goed genoeg.
Dan post je een aardig woordje hier op Fok! voor iemand die overreden is . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef PeRi het volgende:
Alsof ik ben overreden door een tram. Te weinig slaap + hard moeten werken = niet bevorderlijk voor de gezondheid.
Dat je eigen prestaties voor jouzelf nooit goed genoeg zijn, betekent niet dat je niets goed doet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:waardeloos, ik wou dat er iets was waar ik goed in ben ofzo, maar ik kan niks
in ieder geval niks goed of goed genoeg.
Enkeltje?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:29 schreef Ripley het volgende:
Heel blij. Morgen ticket naar australie boeken
* knuf geeft... laat maar gewoon ff lopen die tranen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is in huilen uitgebarsten.
Beleef al sinds vanmorgen de beruchte dag 9 juni opnieuw en opnieuw
sjonge ik mis Thijs zo gigantisch, het is zo stil geworden, en de lege plek die het achterlaat
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Een stomme trut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |