quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef Jayhawk het volgende:
Winsconsin
Hij kan niet alles tegelijk, als je het bijwerken van de ranglijst bedoeldquote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Eltonno het volgende:
je vergeet de eindstand van 544
Ik vergeet helemaal niets. Die heb ik net verwerkt en het is helemaal niet nodig die hier te postenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Eltonno het volgende:
je vergeet de eindstand van 544
hehe nee, hand op mijn hart dat ik niks gezocht heb... Geluk gehad met de vragen, lees maar eens terug.. Het toevoegen van één letter op een stad waardoor ik een punt krijg.. Zeekomkommer omdat ik vaak duik, en daardoor mexico ook ken.. En de rest kan ik me even niet herrinneren..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Misschien moet eltonno de OP even goed doorlezen?6 punten meteen voor een nieuwkomer, erg goed hoor maar echt niets opgezocht?
Ok dan is het primaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef Eltonno het volgende:
[..]
hehe nee, hand op mijn hart dat ik niks gezocht heb... Geluk gehad met de vragen, lees maar eens terug.. Het toevoegen van één letter op een stad waardoor ik een punt krijg.. Zeekomkommer omdat ik vaak duik, en daardoor mexico ook ken.. En de rest kan ik me even niet herrinneren..
Ik snap het nietquote:
Nembrionic +1quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
RoD met een D natuurlijk
American Hot Rod
Nee joh, eisbär is voor iedereenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef Eltonno het volgende:
American hot rod.. Boyd coddington?
Trouwens dat lijflied, eisbär... Little bit on the feminin side
Ha, ik heb niet veel afleveringen gezien, maar die heb ik juist wel gezien geloof ikquote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dikke chagrijn trouwens, die Boyd
En ik heb helaas de aflevering gemist met het ontslag van Blue Bear
Nou, dat is het dus he? Dat is de enige reden dat ik kijken. Ze lopen elkaar te naaien en in de rug te steken. Complete rotsituatie om in te werkenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef Eltonno het volgende:
Hehe, is de enige serie die nog op is als ik thuiskom meestal.. Vind het altijd wel vermakelijk hoe slecht je je bedrijf kan runnen met zulke lijers in je team..
jaquote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb dat hele nummer nog nooit beluisterd. Ben ik nu stout?![]()
Sorry Yuri, maar het is "A car is born"quote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef Eltonno het volgende:
of a chopper is born
a plane is born
a helicopter is born
Komende of in volgende volgende ?? Komende ben ik niet bijquote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
jaGa eens heel snel luisteren dan
Op de volgende meet wordt het getest hoor
Halverwege de serie kwamen ze dan ook in problemenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef Eltonno het volgende:
Het grappigste is nog de mensen die zelf per direct opstappen...is ook het eerste dat ik zou doen. Als je daar kan werken kan je ook wel een baantje bij chip foose vinden.. veel relaxtere gozer
Ik dacht eigenlijk dat dat kwam door brandwonden. Het is inderdaad een beetje apart..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef erkel het volgende:
Je moet wel heel goed betaald worden om daar te blijven werken, sjong.
Er werkt trouwens ook nog zo'n blonde, iele kerel die heel apart praat. Het is net of zijn lippen compleet stijf zijn. Zit altijd heel gefascineerd te kijken hoe hij zich toch verstaanbaar kan maken.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Aurora volgens mij ...
en dit is best erg want ik heb zo'n beetje alles gekeken
nee joh het nummer is vetquote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Komende of in volgende volgende ?? Komende ben ik niet bij
Maar ik hoor alleen maar dat het een vreselijk nummer is en ik wil mijn gevoelige oortjes niet pijnigen![]()
Ok, here goes nothing !quote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee joh het nummer is vet
En met volgende bedoel ik de volgende waar ik bij benWeet nog steeds niet of ik de 10e kan
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef Eltonno het volgende:
hehe damn ik ben een discovery channel addict...
Om nog even in dat thema te blijven..
Noem 2 boten die meedoen in "the deadliest catch"
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef Eltonno het volgende:
Niemand boten...namen.... deadliest catch..
Owkee, ik ben met één ook wel tevreden... Kom op... je weet het wel..
Ik bedoel Kukicha, Kombucha is gefermenteerde thee.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Kombucha heb je ook, da's 3 jaren thee en wordt gedronken door Macrobioten.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het punt gaat naar Hawaii_tim +1
Punten in deel 545:
Jayhawk 1
Erkel 1
Nembrionic 1
Eltonno 1
Its-Jojo-4you 1
Hawaii_tim +1
Wapen is iig juist. Je moet het inderdaad in de PSU hoek zoeken.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Mark het volgende:
Wapen, munitie en eten?
Geen idee, en ik heb nog wel in dienst gezeten
een hoofddeksel zit er inderdaad ook bij, alleen géén baret.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:41 schreef Mark het volgende:
Wapen, mipapo en baret?
Wapenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef Mark het volgende:
Volgende gok dan: wapen, helm, noodrantsoen?
Dit is hem, rinkelt het belletje alweer? Eten enzo is ook belangrijk, maar bij een gasaanval heb je niets aan voeding, als er een kwaaie vijand tegenover je staat heb je er ook niets aan en als er een bom valt en de brokstukken vliegen in het rond heb je meer aan een helm.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:48 schreef Mark het volgende:
Volgende gok: Wapen, helm, gasmasker
Het gaat om PSU, 'persoonlijke standaard uitrusting'. Dus de dingen die je 'op de man' draagt.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zitten de tank en de atoombunker er dan niet bij?
Roof was Admeur en hield zich bezig met de post, VRA enz. enz.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:56 schreef Mark het volgende:
* Mark was hofmeester en maakte zich drukker om voldoende ontbijt
Wie was in de Griekse mythologie de god/patroon van de dieven?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:32 schreef Mark het volgende:
Niemand thuis in de mythologie?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:40 schreef macondo het volgende:
Mercurius?
Daarom is mijn antwoord ookquote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef Neleos het volgende:
Mercurius is Romeins toch?
Mercurius is idd de Romeinse naam voor Hermesquote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef U het volgende:
Hermes dan?
Die is het van Europa, dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2007 13:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Elizabeth, Engeland
Of, is dat te voor de hand liggend
Nee hoor. Mark had het over langregende vorst.quote:
Ach so!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mark had het over langregende vorst.
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mark had het over langregende vorst.
reken ik goed als je het land weetquote:
Die is hetquote:Op maandag 8 januari 2007 13:57 schreef Neleos het volgende:
Ohja Bhumibol van Thailand.
Ja, alleen jij moet weer zo nodig 2 punten halen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef Mark het volgende:
wel leuk overigens: al 11 verschillende puntenhalers na 12 vragen
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, alleen jij moet weer zo nodig 2 punten halen.![]()
Nee, maar wel dat continent ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Bedoel je Tanzania?
Ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Toch somalie?
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Hey arnold
Hier moet nog 1 woord voorquote:Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Iets met Waterland?
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
groot waterland?
Ouwe bestandsnaamkijkboefquote:Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Vader en moeder van dolf?
Jeejquote:Op maandag 8 januari 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ouwe bestandsnaamkijkboef
Yurithemaster +1
Nee want ik las eerder al op wiki pedia dat dolf een kraai als vader en een merel als moeder had en aangezien de kraai op de foto niet dolf is was het niet zo moeilijkquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef U het volgende:
LAX
Daarom, dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee want ik las eerder al op wiki pedia dat dolf een kraai als vader en een merel als moeder had en aangezien de kraai op de foto niet dolf is was het niet zo moeilijk
Idemquote:
Er staat dan ook eenquote:
Pittig vraagjequote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef U het volgende:
Welke vrijheidsstrijder trok de Andes over bij Mendoza, Argentinië om Chili te bevrijden van de Spanjaarden?
Geen idee, maar mijn kennis van bekende personen uit de geschiedenis van Z-Amerika is beperkt. Enige andere optie was Simon Bolivar, maatr ik dacht dat die alleen tot Bolivie beperkt wasquote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
pizarro is ook de enige waar ik aan kan denken maar was die wel een vrijheidsstrijder?
Die veroverde juist gebieden voor Spanjequote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef SaskiaR het volgende:
cortes?
Dan kun je beter een nieuwe vraag stellen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef U het volgende:
hmm, lastig, weet niet hoe ik 't makkelijker moet maken als mensen de naam gewoon niet kennen. We kunnen er natuurlijk een spelletje Lingo van maken
Laten we dat doen, hoeveel letter-woorden lingo wordt het?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef U het volgende:
hmm, lastig, weet niet hoe ik 't makkelijker moet maken als mensen de naam gewoon niet kennen. We kunnen er natuurlijk een spelletje Lingo van maken
Ik denk niet dat er 1 club in Argentinie in de kleuren van Brazilie wenst te spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
brazilie
Dat zijn er inderdaad al 3quote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Eltonno het volgende:
Vraatzucht,ijdelheid, jalouzie,
hehe damn, zit in mijn hoofd de film seven door te werken, maar het is blijkbaar te lang geleden dat ik die gezien heb,,
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:21 schreef Neleos het volgende:
Ijdelheid
Gierigheid
Vreetzucht
Overmoed
Nieuwsgierigheid
Sex voor het huwelijk![]()
Googlen![]()
Die komt overeen met de gierigheid van Neleos (dat klinkt wel lullig, trouwens)quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef Eltonno het volgende:
hebzucht
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Die komt overeen met de gierigheid van Neleos (dat klinkt wel lullig, trouwens)
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef Neleos het volgende:
Luiheid?
1 Ijdelheidquote:
En dat is 7quote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
woede?
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Mark het volgende:
Wolfpack
Dikke Berthaquote:Op maandag 8 januari 2007 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Big berta?
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef Eltonno het volgende:
bikinibroek
+1 Yurithemasterquote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Alex , clover en samantha(sam)
+1 iamredleaderquote:Op maandag 8 januari 2007 17:38 schreef iamredleader het volgende:
Larry Page
Met hoeveel mensen zijn we vandaag?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:38 schreef iamredleader het volgende:
Larry Page
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef Eltonno het volgende:
[..]
+1 iamredleader
Inderdaad, larry page en zijn medeeigenaar is sergey brin
Je komt vanavond?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen zijn we vandaag?
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Eltonno het volgende:
De stad waar de fabriek staat??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |