hehe om het vrouwelijke figuur beter naar voren te laten komenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef gateway het volgende:
mensen die op hakken lopen .......
Waarom? om een beetje groter te lijken?
grapjas, jij bent een dame. ik? nee naruurlijk niet, ik gun alle dames een fikse ontsteking. loop op hakken, dat is gewoon mooi, maar niet als je er pijn of last van hebt. overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef biancie3ks het volgende:
killer_mom een echte vrouw? nee zeker
juist! en laat iedereen lekker op hakken lopen als ze dat leuk vinden!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Zeitgeist het volgende:
Het antwoord is simpel: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Naar achteren bedoel je zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef vaudej het volgende:
[..]
hehe om het vrouwelijke figuur beter naar voren te laten komen
lopen erin, met pijn en moeite, dit is modern, t moet, . en achter die mode zitten inderdaad allemaal mannen, homo's dus. die mensen zijn meer vrouw als wij ooit zullen zijn. dus wij lopen met pijn en maat 34 en pijnlijke hakken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Naar achteren bedoel je zeker. Als vrouwen op hoge hakken lopen gaat hun kont naar achteren staan en hun rug hol. Die schoenen worden door mannen ontworpen en de dames trappen erin.
tot t je eigen vrouw is die achter je loopt, bang dat ze haar nek breekt mja, dat zie je niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef L-IS het volgende:
hoe ik sommige meisjes wel eens zie lopen met die lange dunnen hakken. Bij elke stap die ze zetten klapt die hak bijna om![]()
Maar ziet er wel mooi uit, mits lekker kontje![]()
Ook ja. Ik ben maar een meter 59 dus met 9cm erbij zit ik op normaal hoogtequote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef gateway het volgende:
mensen die op hakken lopen .......
Waarom? om een beetje groter te lijken?
mag dan wel zijn, maar als je op die kont naar achteren borst naar voren valt, kom je de volgende dag wel bedrogen uit!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:27 schreef loveli het volgende:
Bij veel schoenenzaken en o.a. de etos verkopen ze siliconenkussentjes voor onder de bal van je voet. Die kosten een euro of 6 en je loopt meteen een stuk prettiger, het merk is Scholl.
En voor iedereen die nog niet snapt waarom je met hakken mooier bent: als je voeten plat op de grond staan, zitten je kuitspieren lager dan wanneer je hakken aan hebt. Hoe hoger de kuit, des te slanker is het been en het oogt ook nog langer. Daarbij opgeteld het effect van een gekanteld bekken (de hele houding verandert: kont naar achteren, borst vooruit) maakt het wel degelijk een groot verschil.
De meeste mannen zien wel verschil, maar weten niet precies hoe dat komt. Eenvoudig te verklaren, ze kunnen dan wat minder goed denken. De enige gedachte die nog door hun hoofd gaat is "geil".
Ik doe ook altijd een rolletje pepermunt in m'n broekquote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef gateway het volgende:
mag dan wel zijn, maar als je op die kont naar achteren borst naar voren valt, kom je de volgende dag wel bedrogen uit!
met een klein beetje eigenwaarde heb je die hakken niet nodig. voor wie ? ooit staan ze naast t bed,quote:Op maandag 8 januari 2007 01:08 schreef Sandra86 het volgende:
[..]
Ook ja. Ik ben maar een meter 59 dus met 9cm erbij zit ik op normaal hoogte![]()
Voor de rest vindt ik ook dat het vrouwelijk staat, altijd mooi op een rokje ofzo. Ik hoop alleen maar dat ik ze rap onder de knie heb want ik zie ze graag, ze waren nog net in mijn maat 37 en net niet te klein, dus ze zitten stevig rond de voet, zoals het hoort![]()
schone sokken en onderbroek zonder streep werkt ookquote:Op maandag 8 januari 2007 01:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd een rolletje pepermunt in m'n broek.
jij bent een nerd. die hebben geen verstand van vrouwenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:34 schreef Willaaam het volgende:
Killer_Mom.
Er zijn mannen die het wel leuk vinden om vrouwen op hakken te zien. Ik ben er heel blij mee dat ze zo gek zijn want het is echt reuze om ernaar te kijken. Zou je alsjeblieft willen stoppen met het verpesten van het ideaalbeeld van kunnen lopen op hoge hakken.
Tenslotte worden we er allemaal vrolijker van. Zij voelen zichzelf veel vrouwelijker en wij mannen constateren dat.![]()
voor jezelf! wenkbrouwen tatoeren, en op 9 CM 's hakken lopen is overdone.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef parselmouth het volgende:
K, dan ga ik voortaan wel door het leven op Birkenstocks met lekkere warme dikke kousen, daarboven een slobberjoggingbroek en daar weer boven een oversized joggingtrui, doe ik geen make-up meer op, scheer ik m'n lichaam niet meer en knip m'n haar lekker kort.
Want voor wie zou ik mezelf verzorgen en mooi kleden?
ja, waardoor je rugklachten krijgt en de zorgpremie weer omhoog gaat!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:47 schreef Queen_Bee het volgende:
En hoe zit het met t feit dat het hartstikke slecht voor je rug en voeten is?
dat vroeg ik ook al........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef veldmuis het volgende:
Pics?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Zeitgeist het volgende:
Deze schoenen zitten zo lekker!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef Spacehamster het volgende:
Wat heb je aan schoenen als je er niet op kan lopen?
En wat denk je dat er met de borsten gebeurd...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Naar achteren bedoel je zeker. Als vrouwen op hoge hakken lopen gaat hun kont naar achteren staan en hun rug hol. Die schoenen worden door mannen ontworpen en de dames trappen erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef parselmouth het volgende:
K, dan ga ik voortaan wel door het leven op Birkenstocks met lekkere warme dikke kousen, daarboven een slobberjoggingbroek en daar weer boven een oversized joggingtrui, doe ik geen make-up meer op, scheer ik m'n lichaam niet meer en knip m'n haar lekker kort.
Want voor wie zou ik mezelf verzorgen en mooi kleden?
Waarom bepaal jij dat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wenkbrouwen tatoeren, en op 9 CM 's hakken lopen is overdone.
quote:
Autorijden kun je vergeten, gewoon een paar instappertjes in je auto leggen en daarmee rijden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik heb ook pas nieuwe schoenen met hogeren hakken dan ik gewend was.
Doe ze nu alleen nog maar naar mn werk aan (veel zitten af en toe een klein stukje lopen) en zo wen ik er vanzelf aan.
Durf ze binnenkort wel voor t echt aan
Nu er alleen nog normaal mee kunnen autorijden
Ja, maar eerst even in een voetenbadje met zo'n kneip bruistablet voor vermoeide voeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Voeten 's avonds laten masseren door je vriend(in)/echtgenoot(e). Heb je nog geen partner; met die hoge hakken lukt het je vast wel. Opgelost.
Misscien wel, mijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:13 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je voeten gemaakt zijn om gewoon horizontaal te staan ipv verticaal![]()
Niet dat ik het lelijk vind ofzo![]()
Nou, voor mij is dat niet zo, ik kan er niet aan wennen iig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef DarkElf het volgende:
autorijden met hakken kan prima, is mijn ervaring dan
(al kun je voor de zekerheid altijd gewoon platte schoenen in de auto gooien)
Toch liefkleinmeisje kan het een andere (wellicht prettige) bijkomst hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heb vandaag voor de zekerheid maar gewoon mn sneakers aangedaan tijdens het rijden, durf het nog niet aan
Ach dames die pijn in hun voeten hebben omdat het zo mooi staat zijn ook vrij triestquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef 16meter het volgende:
Het kan heel mooi staan, maar dames die ze dragen om 'groter te lijken' zijn vrij triest...
Eigenlijk welquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach dames die pijn in hun voeten hebben omdat het zo mooi staat zijn ook vrij triest![]()
Die snappen tenminste dat ze mooi moeten zijn en mannen moeten opgeilen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach dames die pijn in hun voeten hebben omdat het zo mooi staat zijn ook vrij triest![]()
Denk dat je ze wel kent haha..quote:
Nog een addictquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:39 schreef parselmouth het volgende:
Asos
Die zijn inderdaad heel mooi ja! Wil ook nog steeds rode pumps hebben, had m'n zinnen een paar maandjes terug gezet op die van Pieces, die suede, maar die waren zo snel wegMaar komende maand ga ik eens 1 of 2 paar laarzen kopen en van pumps zie ik wel wat ik tegen kom (dus ik reken er op dat ik eind deze maand nog wel 1 of 2 paar pumps heb gekocht
).
De hak ziet er trouwens niet eens heel erg hoog uit?
erna.... pijn of niet, t stond leuk, en erna niet zeuren in bed dat ze pijn aan hun voeten hebben, laat staan dat jij die ook moet masseren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die snappen tenminste dat ze mooi moeten zijn en mannen moeten opgeilen.
En onze ruggen zijn er niet op gemaakt bol te staan als we weer eens een verkeerde computerhouding hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:13 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je voeten gemaakt zijn om gewoon horizontaal te staan ipv verticaal![]()
Niet om groter te lijken, gewoon om hem een beetje aan te kunnen kijken zonder het een nekhernia te bezorgen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef 16meter het volgende:
Het kan heel mooi staan, maar dames die ze dragen om 'groter te lijken' zijn vrij triest...
Nou die vind ik ontzettend leuk !quote:
erg jammer, maar dat houdt het wel speciaal natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef DarkElf het volgende:
ze zijn geweldig he?
(heb alleen slijtage in mijn knie sinds een jaar dus ik loop er zelden op... dit is namelijk 10 cm.. en bij 6-7 gaat mijn knie protesteren...)
dus ik doe alleen hoger aan als ik niet te veel hoef te lopen![]()
Ik hoef er niet groter in te lijken, ik wil zélf meer kunnen zien en niet altijd tegen achterhoofden van anderen aankijken! Ik draag geen schoenen waar geen hak onder zit van minimaal 5 cm, maar 10 cm is wel mijn favoriet. Het zit ook prima (in het begin is het even rustig opbouwen, maar als je het gewend bent loopt plat schoeisel voor geen meter meer) en het staat ook mooi.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef 16meter het volgende:
die heb ik en die lopen zeer comfortabelquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Denk dat je ze wel kent haha..
[afbeelding]
De hak schijnt dus 9,5 cm te zijn..
Gelijk heb je. Ik ben gisteren weer gaan stappen met m'n 9cm pumps en et ging stukken beter! Ik raak ze gewendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef Jezebel het volgende:
Gewoon langzaam opbouwen. En je pumps goed inlopen, dan is er weinig aan de hand. Ik zal niet zeggen dat ik er een marathon op kan lopen, maar 9/10 centimeter is inmiddels een makkie.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef Jezebel het volgende:
Gewoon langzaam opbouwen. En je pumps goed inlopen, dan is er weinig aan de hand. Ik zal niet zeggen dat ik er een marathon op kan lopen, maar 9/10 centimeter is inmiddels een makkie.
waarom niet ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef Fidelick het volgende:
Hakken, en met name pumps, zijn het meest vrouwelijke wat er bestaat. Helaas ben ik met mijn 1.85 niet gezegend om ze aan te trekken...
Ik heb een paar van 11,5 cmquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Spacehamster het volgende:
Bij de weg: zijn er ook nog hakken hoger dan 9,5 cm?
En hoeveel stappen kan een gemiddeld mens daar op doen?
Fotos!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef Sandra86 het volgende:
Ik heb gisteren mooie pumps gekocht met een hak van 9cm. Mijn hoogste hakken zijn 5-6cm en daar kan ik wel een eindje mee gaan, maar dit nieuwe paar is weer een niveau hoger en dat vraagt om gewenning en vooral doorzettingsvermogen. Gisterennacht kreeg ik weer dat branderig gevoel aan de voetzool net onder m'n dikke teen na een uurtje staan/dansen. Dat had ik in het begin ook toen ik pas op hakken liep van 6cm maar nu is het weer helemaal terug omdat ik een paar centimeter hoger ben gegaan![]()
Uiteindelijk toch de schoenen kunnen aanhouden tot het einde. Maar toch heeft het m'n avond weer een beetje verpratst. Ik vindt de schoenen zo mooi staan maar er zelf in staan is af en toe geen pretje. Ik heb al gelezen dat ik de hakken goed moet inlopen door er thuis mee rond te lopen. Dat ga ik vanaf morge doen, vandaag had ik er maar weinig zin in na die lange nacht in die killer heels...Dus hierbij jullie ervaring met hoge hakken van die hoogte en mss soms tips om het te verhelpen? Of hoelang het duurt eer dat de voeten gewend zijn aan de hakhoogte..
doeg![]()
Als je gemiddeld kijkt waar vrouwen pijn aan lijden worden ze er niet mooier op, in een hoop gevallen zelfs lelijker.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Zeitgeist het volgende:
Klinkt handig! Hoe werkt dat dan, en wat kost het?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:57 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Of je highheels bij een skoenmaker laten 'uitkloppen'. Heb ik van de zomer laten doen bij een stel
Lage Nike Gympen. De hiel zat niet lekker tot bloedens aan toe
Na dat uitkloppen zaten ze heerlijk!
Mooi hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zijn dit alle pumps die ik heb... Wel nog een paar dat 'open' is, maar die gaan meer richting de sandaaltjes naar mijn mening.
Ik heb best pussy-pumps trouwensHoogste is 7cm. Komende maand hoop ik nog even 9 cm zwarte lakpumps te scoren, of rode louboutins met peeptoe
Dat ligt eraan wie er op loopt, sommige meiden lopen er perfect op, als je hun voeten niet zou zien zou je zeggen dat ze op gympies lopen ofzo....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:44 schreef Thrackan het volgende:
Het laat dan wel je vormen duidelijk uitkomen, je loopstijl wordt er in geen geval vloeiender op!
Hmm zou kunnen, maar dat is me dan natuurlijk niet opgevallen omdat ze er dan normaal op lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie er op loopt, sommige meiden lopen er perfect op, als je hun voeten niet zou zien zou je zeggen dat ze op gympies lopen ofzo....
o, die zijn schattigquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Denk dat je ze wel kent haha..
[afbeelding]
De hak schijnt dus 9,5 cm te zijn..
Ah, jij hebt geen testosteron, hoe schattig.quote:
Heel mooiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Deze zijn ook prachtig:
[afbeelding]
Weet niet of je deze bedoelt? Dit zijn de Yoyo Zeppa's <3 Ben er zooo verliefd op..
Maar je hebt het ws over knock-offs of niet?
1 à 2 euro.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Klinkt handig! Hoe werkt dat dan, en wat kost het?
nou eleganter lopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind persoonlijk dat hakken, wanneer je er op kunt lopen, je wel vrouwelijker maken. Je figuur wordt 'gecorigeerd' (wat klinkt dat tellsell) en je loopt wat eleganter.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
nou eleganter lopen.
ik zie dames die soms moeite hebben hun evenwicht te bewaren op die hoge hakken.
Of ze lopen als eenden.![]()
Ja heel elegant inderdaad.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind persoonlijk dat hakken, wanneer je er op kunt lopen, je wel vrouwelijker maken. Je figuur wordt 'gecorigeerd' (wat klinkt dat tellsell) en je loopt wat eleganter.
Hm, ik heb ook sneakers van Esprit en bij 1 schoen gaat mn hiel gewoon hartstikke kapotquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:56 schreef SKETSj het volgende:
[..]
1 à 2 euro.
Maar dat waren Gympen he. En het is enkelt om materiaal wat soepeler maken.
Ik heb dat op dezelfde plek gehad bij mijn nieuwe schoenen (soort van sneakers).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hm, ik heb ook sneakers van Esprit en bij 1 schoen gaat mn hiel gewoon hartstikke kapotHelpt dit hier tegen?
Dit dus: [[url=http://rianne.yoki.org//thumbs/DSC00769.medium.thumb.JPG]afbeelding][/url]
Haha ja dat is lastig met peeptoes...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Heel mooi
Ik wil echt nog steeds peeptoes, maar mooie peeptoes zijn best moeilijk te vinden. Of er komt maar een klein lullig teentje net uit, of je halve voet ligt er aan de voorkant uit.
En ik zal sowieso voorlopig nog wel gaan voor de knock-offs, heb echt geen geld voor originele paartjes!
Ik heb nu in elk geval al weer kriebels voor volgende week, als m'n salaris er weer is...
die zijn leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
Okay chill!
Ik ga van de week deze bestellen via Asos, samen met een heel cute strapless paars jurkje uit de clearance.
[afbeelding]
Had vanmiddag 2 paar op het oog in de clearance, maar de een is helemaal verdwenen en de ander is er nu ineens niet meer in mijn maat *grmbl* Hopelijk is dat jurkje er van de week nog wel.
En ik wil ook nog steeds rode pumps, volgende week eens de rommelmarkt + wat tweedehands winkeltjes af voor weer een shitload aan schoenen voor leuke prijsjes
Mooi hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
Okay chill!
Ik ga van de week deze bestellen via Asos, samen met een heel cute strapless paars jurkje uit de clearance.
[afbeelding]
Had vanmiddag 2 paar op het oog in de clearance, maar de een is helemaal verdwenen en de ander is er nu ineens niet meer in mijn maat *grmbl* Hopelijk is dat jurkje er van de week nog wel.
En ik wil ook nog steeds rode pumps, volgende week eens de rommelmarkt + wat tweedehands winkeltjes af voor weer een shitload aan schoenen voor leuke prijsjes
Holy, en daar loop je dan ook een hele dag op?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
-knip-
Ik eigenlijk ook niet, maar ben toch een beetje overstag gegaan in de zomer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef DarkElf het volgende:
mooie schoen(vind persoonlijk wit niets maar wel een mooie schoen )
Ik vind dat eerlijk gezegd té standaard modellen, de vorm etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
Okay chill!
[afbeelding]
Wat vind jij dan mooie hoge hakken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd té standaard modellen, de vorm etc.
Die uit de Op zijn ook te standaard. enkelt met een enkelriem en een slotje. Mwwa..
Die heb ik hier eerlijk gezegd niet voorbij zien komen....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef SKETSj het volgende:
Iig niet die standaard modellen die je bij ALLE standaard sex-fetish-online winkels kunt kopen
Owwkeeej...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die heb ik hier eerlijk gezegd niet voorbij zien komen....
Wat doe je nou raar?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef SKETSj het volgende:
Iig niet die standaard modellen die je bij ALLE standaard sex-fetish-online winkels kunt kopen
ik vind die pipopuntneus niet zoquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef Oblivion het volgende:
Geen idee hoe hoog ze zijn..
Ze doen mij te pijn om er echt op te lopen...![]()
[afbeelding]
Maar vind ze wel heel mooi!
Ik ben verknocht aan punters...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
[..]
ik vind die pipopuntneus niet zo
zonde
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef loveli het volgende:
Dan heb je vast kleine voeten. Met maatje 40 staan die puntkrengen bepaald niet elegant meer.
Dat is dus precies de reden dat ik altijd hoge hakken, het liefst zonder punten, draag. Met maat 41 moet je geen puntschoenen dragen, maar liever ook geen plattequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef loveli het volgende:
Dan heb je vast kleine voeten. Met maatje 40 staan die puntkrengen bepaald niet elegant meer.
Ik weet niet, op de foto zien ze er uit als maat 44quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik ben 1.74 en heb maat 38.5
Dus dan kan het wel ja, ben het met je eens dat je niet te grote voeten moet hebben.
Is ook de bedoeling, anders lijkt het maat 50quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
Ik weet niet, op de foto zien ze er uit als maat 44
Deze zijn op zich echt mooi, jammer dat ik niet van peeptoes houquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef Little_Angel het volgende:
Deze zijn ook prachtig:
[afbeelding]
foto/maatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef Oblivion het volgende:
Lieve dames in deze topic...
Is er interesse hier in retro pumps van de jaren eind '80, begin '90?
Foto zal ik volgende week pas kunnen nemen, ze zitten in een doos ergens onder 20 dozen...quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:04 schreef Marjonijntje het volgende:
Ik vind ze ook leuk!
Ik! And looking damn good doin'it!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:00 schreef 2cv het volgende:
Welke debiel martelt zichzelf met van die hoge hakken ? Gezond is het niet !
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik! And looking damn good dumb doin'it!
O ja, je wordt er inderdaad heel ziek van ook.
quote:
Dus jij ziet een vrouw liever inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef 2cv het volgende:
Dumb.
Ja ! Maar er is ook een tussenwegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dus jij ziet een vrouw liever in
[afbeelding]
Dan in
[afbeelding]![]()
Beetje laat, maar ze zaten in een doos.quote:
quote:I've got 54321,
I've got a red pair of high-heels on,
Tumble me over, it doesn't take much,
Tumble me over, tumble me, push.
In my red high-heels I've no control,
The rituals of repression are so old,
You can do what you like, there'll be no reprisal,
I'm yours, yes I'm yours, it's my means of survival.
I've got 54321,
Come on my love, I know you're strong,
Push me hard, make me stagger,
The pain in my back just doesn't matter.
You force-hold me above the ground,
I can't get away, my feet are bound,
So I'm bound to say,
That I'm bound to stay.
Well today I look so good,
Just like I know I should,
My breasts to tempt inside my bra,
My face is painted like a movie star,
I've studied my flaws in your reflection
And put them to rights with savage correction,
I've turned my statuesque perfection
And shone it over in your direction.
So come on darling, make me yours,
Trip me over, show me the floor,
Tease me, tease me, make me stay,
In my red high-heels I can't get away.
I'm trussed and bound like an oven ready bird
But I bleed without dying and won't say a word.
Slice my flesh and I'll ride the scar,
Put me into gear like your lady car,
Drive me fast and crash me crazy,
I'll rise from the wreckage as fresh as a daisy.
These wouds leave furrows as they heal,
I've travelled them, they're red and real,
I know them well, they're part of me,
My birth, my sex, my history,
They grew with me, my closest friend,
My pain's my own, my pain's my end.
Clip my wings so you know where I am.
I can't get lost while you're my man.
Tame me so I know your call,
I've stabbed my heels so I am tall,
I've bound my twisted falling fall,
Beautiful mute against the wall,
Beautifully mutilated as I fall.
Use me don't lose me.
I've got 54321,
I've got a red pair of high-heels on.
Strap my ankles, break my heels,
Make me kneel, make me feel.
Turn, turn, turn, like a clockwork doll,
Put in your key and give me a whirl.
Tease me, tease me, the reason to play,
In my red high-heels I can't get away.
I'll be your bonsai, your beautiful bonsai,
Your black-eye bonsai, erotically rotting.
Will my tiny feet fit your desire?
Warped and tied I walk on fire.
Burn me out, twist my wrists,
I promise not to shout, beat me with your fists.
Squeeze me, squeeze me, make me feel,
In my red high-heels I'm an easy kill.
Tease me, tease me, make me see,
You're the only one, I need to be me.
Thankyou, will you take me?
Thankyou, will you make me?
Thankyou, will you break me?
Use me don't lose me,
Taste me, don't waste me.
Use, lose, taste, waste.
Ik snap wel waarom je ze weg doetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ze zaten in een doos.
Dames:
[afbeelding]
Bruin: 38,5
Zwart: 38.
Erg he?quote:
Ja, maar jij zal dan ook wel zulke lange benen hebben dat platte schoenen ook mooi bij je staan, toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Empathologica het volgende:
Vind het jammer dat ik zo lang ben (182cm) ziet er dan echt scary uit als ik high heels draag
Heeft ook met de houding van je voet te maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
als je gewoon leren schoenen in de goede maat draagt
zie ik niet in waarom ze pijn moeten doen
Deze zijn trouwens wel echt killing bij oude straten met kinderkopjes als bestratingquote:Op zondag 13 mei 2007 10:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
als je gewoon leren schoenen in de goede maat draagt
zie ik niet in waarom ze pijn moeten doen
Logisch dat ze geen pijn doen met zo een brede hak & vorm schoenenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:41 schreef Sunprincess het volgende:
Ik heb ook pas, voor het eerst, hoge hakken gekocht. Ik durf er nog niet op naar buiten maar binnen loop ik er best goed op eigenlijk en ze doen ook geen pijn ofzo.
[afbeelding]
Die zijn erg leukquote:Op zondag 13 mei 2007 12:41 schreef Sunprincess het volgende:
Ik heb ook pas, voor het eerst, hoge hakken gekocht. Ik durf er nog niet op naar buiten maar binnen loop ik er best goed op eigenlijk en ze doen ook geen pijn ofzo.
[afbeelding]
Nou, waar je vooral op moet letten is dat je met rechte rug loopt en niet voorovergebogen, dat ziet er altijd zo stom uit. Beetje holle rug dusquote:Op zondag 13 mei 2007 14:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat is dan de tip om er charmant op te lopen? Op de middelbare droeg ik nog weleens hakjes, maar op een gegeven moment stopte ik daarmee, en nu lukt het me niet echt meer eigenlijkheb wel ballerina's maar hakjes zijn soms ook wel erg leuk!
Lange slungels unitedquote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef zwartedoos het volgende:
Helaas ben ik 1.80 dus echt hele hoge hakken ziet niet uit bij mijEn dat is balen want je ziet steeds meer prachtige schoenen vind ik
Ik moet het dus helaas doen met een hak van max. 5cm, en dan voel ik me nog vaak een lange slungel tussen al die kleine meisjes
![]()
Het gaat er ook niet alleen om hoe anderen ernaar kijken, maar ik voel me zelf nogal ongemakkelijk als ik boven 90% van de mensen uittoren, voel me gewoon niet relaxed dan, en vooral niet dat als ik met vriendinnen wil kletsen dat ik zowat door mn knieen moet gaan om ze te verstaanquote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef loveli het volgende:
Hier 1.78m, maar draag als ik er de gelegenheid voor heb graag mijn 10+cm hakken. Aan de reacties van anderen te merken, is het onzin dat "het er niet uit ziet".
Als ik met een vent uitga die niet zo lang is, hou ik me in en draag ik schoenen met een bescheiden hakje.
Goede tipquote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef SlimShady het volgende:
mss moet je de hakken zelf inkorten/snijden.
PS: lange vrouwen!
Je zou er bij de schoenenmaker een nieuwe hak onder kunnen laten zettenquote:
KIJK! Met jou zou ik nou wel een middagje kunnen (en willen) winkelen.. vrouw op hoge hakken, de hele dag klik-klak-geluidjes, mooie hakken (en benen?) om naar te kijken, leuk!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef Miss_kausalaya het volgende:
op een of andere manier loop ik al jaren op hoge hakken, meestal naaldhakken van zo'n 12 cm ongeveer... maar ik heb er nooit last mee, kijk je gaat niet met dat soort schoenen shoppen ofzo een hele dag, tuurlijk dan wordt je wel moe, maar als ik op stap ga, draag ik ze ook wel, nooit last mee:)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef Miss_kausalaya het volgende:
op een of andere manier loop ik al jaren op hoge hakken, meestal naaldhakken van zo'n 12 cm ongeveer... maar ik heb er nooit last mee, kijk je gaat niet met dat soort schoenen shoppen ofzo een hele dag, tuurlijk dan wordt je wel moe, maar als ik op stap ga, draag ik ze ook wel, nooit last mee:)
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef korset-lover het volgende:
KIJK! Met jou zou ik nou wel een middagje kunnen (en willen) winkelen.. vrouw op hoge hakken, de hele dag klik-klak-geluidjes, mooie hakken (en benen?) om naar te kijken, leuk!![]()
Was jij niet die creep die op corset dragers geilde?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef korset-lover het volgende:
[..]
KIJK! Met jou zou ik nou wel een middagje kunnen (en willen) winkelen.. vrouw op hoge hakken, de hele dag klik-klak-geluidjes, mooie hakken (en benen?) om naar te kijken, leuk!![]()
Eng is het misschien niet, maar ik vind het bv erg ongemakkelijk. Vooral op school, bij de meeste mensen moet ik al beetje krom om met ze te kunnen praten, stel je voor dat je dan hakken aan hebt, ik zou het niet fijn vinden. Ook omdat je erg opvalt, ook iets waar ik niet van hou.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef Alcarin het volgende:
Ach, ik ben ook 1,80 lang, en ik draag lekker hakken hoor. Minstens een cm of 5-6. Is heul niet eng!
En het loopt lekkerder, je krijgt er een betere houding van. Ok, als de hakken te hoog worden niet meer, maar een hak van 5 cm loopt geweldig!![]()
Eigenlijk heb ik daar allemaal nooit last van...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Empathologica het volgende:
Eng is het misschien niet, maar ik vind het bv erg ongemakkelijk. Vooral op school, bij de meeste mensen moet ik al beetje krom om met ze te kunnen praten, stel je voor dat je dan hakken aan hebt, ik zou het niet fijn vinden. Ook omdat je erg opvalt, ook iets waar ik niet van hou.
En ach, in een laboratorium zijn hakken helemaal onhandig, je staat bij alles te hoog
leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef RandomMoron het volgende:
http://i5.ebayimg.com/01/i/000/9e/5d/432f_1.JPG
ik heb deze.. ( kon even geen ander plaatje vinden.. ) van de hennes..lopen perfect, geheel tegen verwachting in..
ik vind je wel een creep en het verbaasd me dan ook niet dat je je ook in dit topic laat zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef korset-lover het volgende:
[quote]Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Was jij niet die creep die op corset dragers geilde?
[..]
Tja, creep, creep.. weet het niet. Zie er goed uit hoor, maar heb wel voorliefde voor vrouwen in supervrouwelijke kleding. Als je dat creep wilt noemen: be my guest. (Er zijn er die er anders over denken).![]()
Haha, ik vind het prima hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind je wel een creep en het verbaasd me dan ook niet dat je je ook in dit topic laat zien.
for your information, ik heb je geblokked in mijn PM
ik zal wel niet de enige zijn die je hebt zitten PM-en kleine geilbak....
pervert is ook met een 't'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef korset-lover het volgende:
en 'verbaasd' in jouw zin is met een 't'..
Op mijn balkon groeit geen grasquote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Mrs.Solis het volgende:
Tssssk, ik maai t gras met mijn pumps aan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |