Klinkt handig! Hoe werkt dat dan, en wat kost het?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:57 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Of je highheels bij een skoenmaker laten 'uitkloppen'. Heb ik van de zomer laten doen bij een stel
Lage Nike Gympen. De hiel zat niet lekker tot bloedens aan toe
Na dat uitkloppen zaten ze heerlijk!
Mooi hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zijn dit alle pumps die ik heb... Wel nog een paar dat 'open' is, maar die gaan meer richting de sandaaltjes naar mijn mening.
Ik heb best pussy-pumps trouwensHoogste is 7cm. Komende maand hoop ik nog even 9 cm zwarte lakpumps te scoren, of rode louboutins met peeptoe
Dat ligt eraan wie er op loopt, sommige meiden lopen er perfect op, als je hun voeten niet zou zien zou je zeggen dat ze op gympies lopen ofzo....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:44 schreef Thrackan het volgende:
Het laat dan wel je vormen duidelijk uitkomen, je loopstijl wordt er in geen geval vloeiender op!
Hmm zou kunnen, maar dat is me dan natuurlijk niet opgevallen omdat ze er dan normaal op lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie er op loopt, sommige meiden lopen er perfect op, als je hun voeten niet zou zien zou je zeggen dat ze op gympies lopen ofzo....
o, die zijn schattigquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Denk dat je ze wel kent haha..
[afbeelding]
De hak schijnt dus 9,5 cm te zijn..
Ah, jij hebt geen testosteron, hoe schattig.quote:
Heel mooiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Deze zijn ook prachtig:
[afbeelding]
Weet niet of je deze bedoelt? Dit zijn de Yoyo Zeppa's <3 Ben er zooo verliefd op..
Maar je hebt het ws over knock-offs of niet?
1 à 2 euro.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Klinkt handig! Hoe werkt dat dan, en wat kost het?
nou eleganter lopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind persoonlijk dat hakken, wanneer je er op kunt lopen, je wel vrouwelijker maken. Je figuur wordt 'gecorigeerd' (wat klinkt dat tellsell) en je loopt wat eleganter.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
nou eleganter lopen.
ik zie dames die soms moeite hebben hun evenwicht te bewaren op die hoge hakken.
Of ze lopen als eenden.![]()
Ja heel elegant inderdaad.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind persoonlijk dat hakken, wanneer je er op kunt lopen, je wel vrouwelijker maken. Je figuur wordt 'gecorigeerd' (wat klinkt dat tellsell) en je loopt wat eleganter.
Hm, ik heb ook sneakers van Esprit en bij 1 schoen gaat mn hiel gewoon hartstikke kapotquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:56 schreef SKETSj het volgende:
[..]
1 à 2 euro.
Maar dat waren Gympen he. En het is enkelt om materiaal wat soepeler maken.
Ik heb dat op dezelfde plek gehad bij mijn nieuwe schoenen (soort van sneakers).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hm, ik heb ook sneakers van Esprit en bij 1 schoen gaat mn hiel gewoon hartstikke kapotHelpt dit hier tegen?
Dit dus: [[url=http://rianne.yoki.org//thumbs/DSC00769.medium.thumb.JPG]afbeelding][/url]
Haha ja dat is lastig met peeptoes...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Heel mooi
Ik wil echt nog steeds peeptoes, maar mooie peeptoes zijn best moeilijk te vinden. Of er komt maar een klein lullig teentje net uit, of je halve voet ligt er aan de voorkant uit.
En ik zal sowieso voorlopig nog wel gaan voor de knock-offs, heb echt geen geld voor originele paartjes!
Ik heb nu in elk geval al weer kriebels voor volgende week, als m'n salaris er weer is...
die zijn leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
Okay chill!
Ik ga van de week deze bestellen via Asos, samen met een heel cute strapless paars jurkje uit de clearance.
[afbeelding]
Had vanmiddag 2 paar op het oog in de clearance, maar de een is helemaal verdwenen en de ander is er nu ineens niet meer in mijn maat *grmbl* Hopelijk is dat jurkje er van de week nog wel.
En ik wil ook nog steeds rode pumps, volgende week eens de rommelmarkt + wat tweedehands winkeltjes af voor weer een shitload aan schoenen voor leuke prijsjes
Mooi hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
Okay chill!
Ik ga van de week deze bestellen via Asos, samen met een heel cute strapless paars jurkje uit de clearance.
[afbeelding]
Had vanmiddag 2 paar op het oog in de clearance, maar de een is helemaal verdwenen en de ander is er nu ineens niet meer in mijn maat *grmbl* Hopelijk is dat jurkje er van de week nog wel.
En ik wil ook nog steeds rode pumps, volgende week eens de rommelmarkt + wat tweedehands winkeltjes af voor weer een shitload aan schoenen voor leuke prijsjes
Holy, en daar loop je dan ook een hele dag op?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
-knip-
Ik eigenlijk ook niet, maar ben toch een beetje overstag gegaan in de zomer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef DarkElf het volgende:
mooie schoen(vind persoonlijk wit niets maar wel een mooie schoen )
Ik vind dat eerlijk gezegd té standaard modellen, de vorm etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef parselmouth het volgende:
Okay chill!
[afbeelding]
Wat vind jij dan mooie hoge hakken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd té standaard modellen, de vorm etc.
Die uit de Op zijn ook te standaard. enkelt met een enkelriem en een slotje. Mwwa..
Die heb ik hier eerlijk gezegd niet voorbij zien komen....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef SKETSj het volgende:
Iig niet die standaard modellen die je bij ALLE standaard sex-fetish-online winkels kunt kopen
Owwkeeej...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die heb ik hier eerlijk gezegd niet voorbij zien komen....
Wat doe je nou raar?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef SKETSj het volgende:
Iig niet die standaard modellen die je bij ALLE standaard sex-fetish-online winkels kunt kopen
ik vind die pipopuntneus niet zoquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef Oblivion het volgende:
Geen idee hoe hoog ze zijn..
Ze doen mij te pijn om er echt op te lopen...![]()
[afbeelding]
Maar vind ze wel heel mooi!
Ik ben verknocht aan punters...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
[..]
ik vind die pipopuntneus niet zo
zonde
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef loveli het volgende:
Dan heb je vast kleine voeten. Met maatje 40 staan die puntkrengen bepaald niet elegant meer.
Dat is dus precies de reden dat ik altijd hoge hakken, het liefst zonder punten, draag. Met maat 41 moet je geen puntschoenen dragen, maar liever ook geen plattequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef loveli het volgende:
Dan heb je vast kleine voeten. Met maatje 40 staan die puntkrengen bepaald niet elegant meer.
Ik weet niet, op de foto zien ze er uit als maat 44quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik ben 1.74 en heb maat 38.5
Dus dan kan het wel ja, ben het met je eens dat je niet te grote voeten moet hebben.
Is ook de bedoeling, anders lijkt het maat 50quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
Ik weet niet, op de foto zien ze er uit als maat 44
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |