Dankjequote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
Hierbij zeg ik jullie toe, dat ik vanaf volgende week geen modje zal zijn op fok, ik ga en mijn vriend willen meer tijd voorelkaar. Wil jullie bedanken voor het uitschelden van alles wat men mij maar toe kan wensen,![]()
en jij alleen op de FP?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, jij blijft alleen op PTA, dat is jou stekkie.
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.
Als jij eens wat meer in ONZ zou komen en posten dan zou je gezien hebben dat ik niet alleen maar baggerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)
Mee eens. Ik vind cerror ook wel een goede kandidaat, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem ook irl ken.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)
Je bedoelt je bekende mod-quote posts e.a.?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij eens wat meer in ONZ zou komen en posten dan zou je gezien hebben dat ik niet alleen maar bagger![]()
"Een dag gefokt, is een dag niet geleefd" "quote:Op maandag 8 januari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt baggeraars die weten waar en waar niet te baggeren, baggeraars die overal baggeren en baggeraars die denken dat ze niet baggeren.
Vooral die laatste 2 zijn zeer incompetent voor de mod functie.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bedoelt je bekende mod-quote posts e.a.?
Nee neequote:Op maandag 8 januari 2007 01:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf? die hoorde volgensmij niet in dit topic
Het was eigenlijk een reactie op een post waar je zei dat iedereen dood was (quote:
Ow, dan had je die moeten quoten, da's alweer een paar pagina's terugquote:Op maandag 8 januari 2007 01:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een reactie op een post waar je zei dat iedereen dood was () maar ik had denk ik nog een oude tab openstaan
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is vaakquote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind cerror ook wel een goede kandidaat, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem ook irl ken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is heel vaak)
jij dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TwyLight wil jij geen mod worden ?
Neuj, en bovendien ben ik daar net zo incompetent voor als jij.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TwyLight wil jij geen mod worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |