Nou ja... nee... uiteindelijk wel ja. Alleen stinkt poep op het eerste gezicht al.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
Gelijk poep!
ruiken doe je met je ....ogen hè ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou ja... nee... uiteindelijk wel ja. Alleen stinkt poep op het eerste gezicht al.
Duurt het een uur?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, ja.
Anders ben ik met een uurtje weer weg.
En floripas stinkt pas als je haar drie dagen niet uit bed laat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou ja... nee... uiteindelijk wel ja. Alleen stinkt poep op het eerste gezicht al.
Auquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Koop een cockring als je 't anders niet volhoudt, zeg
Netjes. Dat haal ik niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Floripas het volgende:
En floripas stinkt pas als je haar drie dagen niet uit bed laat.
En mannen naar bier en zweet. Zelfs als ze whisky gezopen hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef Floripas het volgende:
Meisjes ruiken naar bloemen en muskus.
Net als het brandende El Al-vliegtuig.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En mannen naar bier en zweet. Zelfs als ze whisky gezopen hebben.
Whisky en bier wel... zweet niet zo...quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Komt EchtGaaf nog? Dan breng ik nu even mijn krijtstreeppak naar de stomerij en laat ik mijn traditionele jaren '70 trui voor internet meetings thuis.
Beetje raar, lijkt je dat een mij passende stijl?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Dat hangt er vanaf, wat Sickie aandoet en vooral wat Sigme die dag aandoet (ik hoop op een zakelijk krijtstreepmantelpakje met prachtige nylonkousen, ABN-Amro-stijl).
Ik ben niet van de ge- en verboden, zelfs niet als ik er iets over te zeggen zou hebben.quote:Vraag mij trouwens af of ik van Sigme wel mag komen![]()
Zeg 'ns, aandachtshoer, genoeg gezeurd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Dat hangt er vanaf, wat Sickie aandoet en vooral wat Sigme die dag aandoet (ik hoop op een zakelijk krijtstreepmantelpakje met prachtige nylonkousen, ABN-Amro-stijl).
Vraag mij trouwens af of ik van Sigme wel mag komen![]()
Het liefst nog door oma.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef sigme het volgende:
Mag 'ie door moeders gebreid zijn?
Dat moet lukken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef Floripas het volgende:
En op platte schoenen.
Geen make-up op.
Ik zal mijn haren kammen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef Floripas het volgende:
En op platte schoenen.
Geen make-up op.
Mijn god! De mogelijkheden!
Ik niet, dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zal mijn haren kammen.![]()
Foto!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, dat kan ik jullie niet aandoen.
Ik weet eigenlijk niet of ik uberhaupt nog wel een trui hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg 'ns, aandachtshoer, genoeg gezeurd.
Natuurlijk komen we allemaal in trui.
quote:
Nee, grapje natuurlijk. Ik dacht dat het dit keer zonder smiley kon. Volgens mij hou jij liever van casualkleding, denk ik. Jij bent niet het type van strakke zakelijk kleding....Nou ik ook niet hoor. Het zijn vaak overcompenserende types, die zich anders niet zeker voelen die dergelijke kleding dragen....Als een bedrijf dat als huistijl bombardeert, dan zou ik er niets eens zaken mee willen doen. Ik vind het namelijk een zeer negatieve uitstraling. Maar ik rspecteer zeker wel diegenen die daar anders over denken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje raar, lijkt je dat een mij passende stijl?
Ook dat was als een grapje bedoeld.quote:Ik ben niet van de ge- en verboden, zelfs niet als ik er iets over te zeggen zou hebben.
Je oordeelt over mensen aan de hand van hun kledij?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, grapje natuurlijk. Ik dacht dat het dit keer zonder smiley kon. Volgens mij hou jij liever van casualkleding, denk ik. Jij bent niet het type van strakke zakelijk kleding....Nou ik ook niet hoor. Het zijn vaak overcompenserende types, die zich anders niet zeker voelen die dergelijke kleding dragen....Als een bedrijf dat als huistijl bombardeert, dan zou ik er niets eens zaken mee willen doen. Ik vind het namelijk een zeer negatieve uitstraling. Maar ik rspecteer zeker wel diegenen die daar anders over denken.
Pardon. Ook mijn antwoord was niet geheel serieus. Dat wil zeggen, ik had niet de indruk dat je dacht dat ik je iets zou willen of kunnen verbieden. Als jij mij gezag over jou had verleend, had je allang je mond gehoudenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, grapje natuurlijk. Ik dacht dat het dit keer zonder smiley kon. ()
Ook dat was als een grapje bedoeld.
Nou Wouke, zo kan ie weer ,he.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg 'ns, aandachtshoer, genoeg gezeurd.
Om te beginnen laat het weer helemaal niet ote om in een trui te komen, als het weer zo blijft. Iedereen gaat dan namelijk vreselijk zweten.......Zeker , nu jij ook van plan bent om te komen....En zweet stinkt verschrikkelijk...Zwemkleding lijkt mij dan beter....quote:Natuurlijk komen we allemaal in trui.
Nou oordelen gaat echt wel ver....., voorzichtighied is troef....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Je oordeelt over mensen aan de hand van hun kledij?![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
. Als jij mij gezag over jou had verleend, had je allang je mond gehouden.
Nee, ik geloof niet in sterrebeelden of sterrewichelarij...Ik hecht daar zelf geen waarde aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:24 schreef sigme het volgende:
Zou je niet beter sterrebeeld kunnen uitvragen?
Jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Pracissor het volgende:
Praat je in het echt ook zoveel?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:37 schreef sigme het volgende:
LodewijkNapoleon komt(Deo Volente, natuurlijk).
Dit is lijkt mij meer een stelling dan een vraag. Niettemin lijkt mij het nogal vrij triviaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 08:40 schreef draaijer het volgende:
Ik spreek af met de gasten van Audi Forum, maar niet van FokForum?!?!
Is dat zo?!?!quote:Op zondag 14 januari 2007 08:40 schreef draaijer het volgende:
Ik spreek af met de gasten van Audi Forum, maar niet van FokForum?!?!
Maakt het nog wat uit? Volgens mij kom jij niet...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef SCH het volgende:
Zou Lemmeb nog komen nu?
Ik ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik houd altijd de spanning erin
Meneer is wel zo ongeveer het meest ultieme wat is op dat terrein heb meegemaakt, maar ja er moet altijd iemand zijn die alles en iedereen naar de kroon steekt. In het kader van: verbaast U niet, verwondert U slechtsquote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef SCH het volgende:
Ik kan meestal wel goed met rechtse lui opschieten irl - met van die echte VVD-ballen, wat minder met die teleurgestelde Fortuyntypes.
Zeg dat dan ook in de richting van Draaijer, of viel dat niet onder geflame of op de man spelen? (zie de betreffende topics). .quote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Sidekick het volgende:
Kan het geflame en het op de man spelen ophouden EchtGaaf en SCH?
Poezen weet ik niet, maar deze gleuf komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef pingu_ het volgende:
Welke poezen komen er nou?
D.V. mag ik hopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Poezen weet ik niet, maar deze gleuf komt.
Ga toch weg man....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bewijst dat je gelukkig niet blond genoeg bentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
Lekker Ding, neem ik aan.
Gelukkig niet blond genoegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bewijst dat je gelukkig niet blond genoeg bent![]()
Dat is de helft van de zin; de hele zin is een tikkeltje cryptisch, dat wel....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig niet blond genoeg
Met de trein, neem ik aan?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:38 schreef Chewie het volgende:
Zijn er nog mensen die mee willen rijden vanuit Groningen?
quote:
Trein? Auto? Ik kom uit Grun, naar alle waarschijnlijkheid maak ik een reisafspraak met LodewijkNapoleon. Meer uit het Noorden ken ik niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:38 schreef Chewie het volgende:
Zijn er nog mensen die mee willen rijden vanuit Groningen?
Vijf blauwe Rochefort voor de coole lû. Oh ja, en één kopje kruidenthee voor Meneer Chewie.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
, Sinds ik weer de beschikking heb over een lease-auto, nu helaas nog een voorloopautotje, ga ik echt niet meer met de trein.
Oh. Ik reis graag met de trein, maar als je het leuk vindt om met gezelschap te autorijden wil ik best meerijden, als LN ook mee mag.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
, Sinds ik weer de beschikking heb over een lease-auto, nu helaas nog een voorloopautotje, ga ik echt niet meer met de trein.
Helaas wel, niet alle VVd'ers zijn rijkquote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Reya het volgende:
Een lease-auto? Je werkt toch zeker niet?
Mjah, in dat geval zou ik wellicht dezelfde keuze maken, alhoewel het grote nadeel van met de auto komen is dat je van de drank moet afblijven.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helaas wel, niet alle VVd'ers zijn rijk
Daarom ga ik ook niet betalen voor de trein, baas betaald immers de reiskosten.
Jullie kunnen wat mij betreft mee.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Ik reis graag met de trein, maar als je het leuk vindt om met gezelschap te autorijden wil ik best meerijden, als LN ook mee mag.
Is er al een soortement richttijd bekend?
He, ik wil best je treinkaartje sponsoren, tenslotten mag ik met korting een medereiziger meenemen. Kan je lekker een biertje drinken. Kan ik je aanraden hoor, in België!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helaas wel, niet alle VVd'ers zijn rijk
Daarom ga ik ook niet betalen voor de trein, baas betaald immers de reiskosten.
Ben ik vlak voor!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef Reya het volgende:
Ergens aan het begin van de middag? 's Middags is het in ieder geval nog vrij rustig in België.
Opstaan bedoel je? En dan naar Utrecht.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou zeggen iets van 15.00 - 16.00, maar mij maakt het weinig uit.
Ik stap waarschijnlijk in Assen in. o.O Hopelijk helt de trein niet te ver naar rechts over in de bochten.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Trein? Auto? Ik kom uit Grun, naar alle waarschijnlijkheid maak ik een reisafspraak met LodewijkNapoleon. Meer uit het Noorden ken ik niet.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef pmb_rug het volgende:
ik kom definitief niet.
Dat je d'r maar van geniet danquote:ik heb andere activiteiten die prioriteit genieten.
ongetwijfeldquote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat je d'r maar van geniet dan.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef pmb_rug het volgende:
ik kom definitief niet.
ik heb andere activiteiten die prioriteit genieten.
zijn we toch op de (NIET, NIET) uitkomst gekomen, wat overigens voor ons een Nash equilibrium isquote:Op maandag 22 januari 2007 16:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kom definitief niet. Voor diegenen die dat nog willen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |