Het broeikaseffect moet wel rap heel extreme vormen aannemen wil ik me in dat broekje hullen in februari.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
tnx voor de moeite in ieder geval
Wat trek je aan eigenlijk?
[afbeelding]![]()
De herfst lijkt dit jaar weer naadloos over te gaan in de lente dus wie weetquote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
Hoi Mutant
Hoi M. Kop op!
[..]
Het broeikaseffect moet wel rap heel extreme vormen aannemen wil ik me in dat broekje hullen in februari.
Hier loopt het primaquote:Ik herinneren me een of ander regelement, lid zus en zoveel, sub nogwat, waarin stond dat ik kortgerokt diende op te draven.
Ik hoop dat ik dit bericht geplaatst krijg, daarna ga ik naar huis, hopelijk is het daar beter. Volgens mij is fok op dit moment alleen bij mij zo gruwelijk traag & onbetrouwbaar, nietwaar?
Het lijkt inderdaad wel of het 'broeikaseffect' meer voordelen heeft dan nadelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
Hoi Mutant
Hoi M. Kop op!
[..]
Het broeikaseffect moet wel rap heel extreme vormen aannemen wil ik me in dat broekje hullen in februari.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:43 schreef Monidique het volgende:
Hallo. Wat een kutdag.
Brak, onverzorgd en lamlendig. Dat ben je toch altijd?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:12 schreef Monidique het volgende:
Brak, gespannen, onverzorgd, lamlendig.
Ow. dat wist ik dus nie...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Katholiek ging dat om. Begreep van m'n moeder dat haar moeder als ze zondag naar de kerk gingen een kopdoeke omsloeg.
Huh..quote:Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef du_ke het volgende:
Oh en staphorster dracht heeft ook deels een doek natuurlijk.
1 We leven na 2004.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:50 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet onbeleefd doen, maar hier geldt gereformeerd echt als de verzamelnaam.
Ik heb even Wikipedia erop nageslagen:
[..]
Je noemt alle geloven/kerken een sekte? Heb je ze allemaal bezocht en meegedaan? Je verliest je realiteitszin toch niet , he? Ik ga nog zorgen om je maken..quote:Verder kan ik het altijd slecht onthouden, die christelijke sektes.
Nah - de overkoepelende hoofdstroom noem ik gewoonlijk geen sekte; de miniatuur afscheidingen vanweg hóóg oplopend interpretatieverschil over een komma wel. En die vind je in het bizonder in die gereformeerde mannenbroeders, de zwartekousen gemeenschappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Je noemt alle geloven/kerken een sekte? Heb je ze allemaal bezocht en meegedaan? Je verliest je realiteitszin toch niet , he? Ik ga nog zorgen om je maken..of bedrijf je weer je (standaard)tactiek, mijn beste?
![]()
Hehh...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
Een dame die naar Marokko op vakantie gaat verliest haar realiteitszin niet hoor.
Struikelen over hele noten, wat een prachtige beeldspraak.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef sigme het volgende:
Bij mijn liefste in de familie zijn er die nog op hele noten zingen - nog zo'n bizar struikelblok.
Ooglappen dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef Apropos het volgende:
Reisadviezen met een zonnebril moet men altijd wantrouwen.
Ahhhhh, zowaar nuance, zo mag ik het horen....quote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah - de overkoepelende hoofdstroom noem ik gewoonlijk geen sekte;
Die zij doorgaans wel fanatieker, jaquote:de miniatuur afscheidingen vanweg hóóg oplopend interpretatieverschil over een komma wel.
Is niet mijn tak van sport...Ikquote:En die vind je in het bizonder in die gereformeerde mannenbroeders, de zwartekousen gemeenschappen.
Gereformeerd vrijgemaakt, rond het artikel 31 , ja.....Wat het ook moge zijn. Het is een strenge, fanatieke stroming ...... Niettemin wel mensen in mijn kring die er deel vanuit maken, zijn prima mensen met een hart van goud...quote:Ik kom uit een artikel-31-dorp. Wat dat ook weze moge.
Ze kunnen nog altijd voor het zingen de kerk uitgaan, als het werkelijk zo'n struikelblok is..quote:[afbeelding]
Bij mijn liefste in de familie zijn er die nog op hele noten zingen - nog zo'n bizar struikelblok.
Ik weet niet of honden ergens in geloven....quote:Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dommel had ook een hart van goud, en hij was een ongelovige hond.
Bronquote:Rusland sluit olietoevoer naar Europa af
WARSCHAU - Rusland heeft maandag de olietoevoer naar Europa via de Droezjba-pijpleiding in Wit-Rusland afgesloten. Dat heeft de Russische pijpleidingbeheerder Transneft bekendgemaakt. Volgens een woordvoerder tapte het buurland illegaal olie af en is daarom de oliekraan dichtgedraaid. Daardoor is ook de export naar Europa stil komen te liggen.
Polen en Duitsland meldden eerder op maandag dat de aanvoer van olie via de Droezjba-pijpleiding was gestaakt. Aanvankelijk was niet duidelijk wie daarvoor verantwoordelijk was. Rusland en Wit-Rusland wezen elkaar aan de hoofdschuldige. Beide landen zijn al weken verwikkeld in een felle ruzie over de prijzen van olie en gas.
Wit-Rusland besloot vorige week eenzijdig een hoge belasting te gaan heffen op olie die over zijn grondgebied van Rusland naar Europa stroomt. Volgens Transneft tapt het land sinds het weekeinde olie af om betaling van die heffing veilig te stellen. Moskou had het buurland eerder gedwongen meer dan het dubbele te gaan betalen voor Russisch aardgas.
Duitsland en Polen hebben bezorgd gereageerd op het stopzetten van de invoer van Russische olie, hoewel beide landen ook zeiden voorlopig over voldoende oliereserves te beschikken. Berlijn riep de twee kemphanen op hun verantwoordelijkheid te nemen als leverancier en doorvoerder van olie. Ook Hongarije meldde maandag problemen met de aanvoer van Russische olie.
Het hoofd van Transneft, Semjon Vainsjtok, verzekerde maandag dat zijn bedrijf alles in het werk stelt om de export naar Europa via andere routes op peil te brengen. Zijn rechterhand Sergej Gigorijev zei later te hopen dat de ruziënde buurlanden dinsdag om de tafel kunnen gaan om te praten over een oplossing in de zich voortslepende crisis.
De Europese Commissie heeft beide landen dringend om een verklaring gevraagd. Dat heeft een woordvoerder van commissaris Andris Piebalgs (Energie) gezegd. Volgens Piebalgs loopt de olievoorraad van de lidstaten van de Europese Unie geen direct gevaar, maar zal de EU desondanks de nodige voorzorgsmaatregelen treffen.
Rusland is de op een na grootste olie-exporteur ter wereld. Het exporteerde vorig jaar 90 miljoen ton olie via Wit-Rusland naar Europa. De Droezjba-pijpleiding is een van de grootste ter wereld. De noordelijke tak bevoorraadt Duitsland en Polen, de zuidelijke tak Tsjechië, Slowakije en Hongarije.
Na Wit-Rusland is ook Azerbeidzjan met Moskou in conflict geraakt over de prijs die het Russische staatsgasbedrijf Gazprom rekent voor aardgas. De voormalige Sovjetrepubliek heeft daarop de export van olie naar Rusland stopgezet, meldde het staatsoliebedrijf Socar maandag. Gazprom eist ook van de Azeri's dat zij ruim twee keer zo veel als voorheen gaan betalen voor Russisch gas.
Het was dit of "permanent permanent".quote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef kLowJow het volgende:
Zout ontslakt.
Ik kan zien dat je gelezen hebt.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het was dit of "permanent permanent".
Telegraaf-Nederlands.quote:AMSTERDAM - Is-ie dood of leeft-ie nog?
SBS-weerman Piet Paulusma figureert in een filmpje met dodelijke afloop dat op internet circuleert en vanavond waarschijnlijk bij Shownieuws te zien zal zijn. In de commercial voor winterbanden wordt hij zo bruut geschept door een auto dat hij nooit meer 'oantmoarn' kan zeggen
Oh damn.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zonder te vervallen in anglicismen though.
Alleen het woord al!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:22 schreef kLowJow het volgende:
Humor.
Dat krijg je nou van die opgelegde vrije markt, de meeste mensen hebben geen roebel om hun reet te krabben, maar worden geconfronteerd met de maffiose spelletjes van enkele incompetente oligarchenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:03 schreef Monidique het volgende:
Gisteren was Wilders in Nova en het ging over Turkije. Die Turkse vrouw zat daar voor Jan Piemol, want eigenlijk zei ze niets tot zeer weinig. Claire vond ik ook irritant, maar dat maakt even niet uit. Wilders had het er over dat Turkije, in tegenstelling tot Europa, geen christelijk-humanistisch-joodse achtergrond heeft en dat het geen Verlichting heeft door gemaakt. Geheel terecht vroeg Claire wat hij daar nou mee bedoelde en dat is inderdaad een interessante vraag. Wat betekent het nou concreet?
Geert Wilders had het over de Turken die bij de poorten van Wenen stonden, terwijl Europa bezig was met iets. Dat klinkt erg leuk en populistisch, want hij vergeet te vermelden dat terwijl de Turken bij de poorten van Wenen stonden, de Europeanen bij de poorten van menig Aziatische stad lagen, vele miljoenen Afrikaanse slaven in te kleine bootjes stopten en de hele wereld hun wil oplegden. Context, erg belangrijk, lijkt mij.
Maar over die erfenis van Europa. De christelijk-humanistische erfenis weerhield de Europeanen er niet van om tot hondervijftig jaar geleden slavernij toe te staan, het weerhield hen er niet van grotere imperialistische rijken dan het Ottomaanse ooit is geweest te stichten, het weerhield hen er niet van om gekleurde mensen als minderwaardig te beschouwen. De christelijk-joodse erfenis weerhield Europa er niet van om zestig jaar geleden miljoenen Joden en andere minderheden in vernietigingskampen te stoppen, het weerhield de Fransen er niet van om Europa te domineren en het weerhield de Duitsers er niet van om dat honderdvijftig jaar later ook te doen. De Verlichting spaarde de Chinezen en Japanners in de negentiende eeuw en twintigste eeuw niet toen ze werden opengesteld door de imperialistische -maar verlichte!- Europeanen.
Kortom, wat zegt het nou concreet dat Turkije dit kennelijk niet heeft? Volgens mij staat de Verlichting maar voor twee concrete dingen: rationalisering (?) en secularisering en om dat als land, op welke manier dan ook, aan te hangen, hoef je niet per se dé Verlichting te hebben meegemaakt. De Verlichting is overigens slechts een periode in de geschiedenis en daar we niet terug kunnen reizen in de geschiedenis, zal geen enkel ander land ooit meer in die Verlichting terecht komen. Wel zal het verlichte idealen kunnen meemaken en daar gaat het om, niet of je toevallig in die periode daar was.
Althans, zo dacht ik dus. Maar denk nu niet dat ik de Verlichting zit te ontkennen of dat ik hier cultuur-relativistisch bezig ben, ik vraag mij slechts af wat het nou concreet betekent, dat erfgoed en hoe dat de Europese misdaden, zoals ik ze wel mag noemen, opeens anders maakt dan "niet verlichte" misdaden en waarom dat erfgoed dan zo'n pré is. Het vermogen tot kritiek, achteraf maar ook toendertijd, op de gebeurtenissen, is natuurlijk wel iets dat je zou kunnen typeren als verlicht, maar, zoals gezegd, je hebt slechts de idealen nodig, en niet de geschiedenis.
Past ook wel een beetje bij het katholicisme niet voor niets dat de oosters orthodoxen het ook doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow. dat wist ik dus nie...(maar ja, ik ben ook geen katholiek)..
Fraai, inderdaad. Maar wat zocht je?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:59 schreef Sidekick het volgende:
Soms kom je nog eens vergeten pareltjes tegen wanneer je aan het zoeken bent.
[..]
http://www.cnn.com/2007/W(...)rial.reut/index.htmlquote:"I will strike them with chemical weapons and kill them all," a voice identified by prosecutors as that of Majeed, Hussein's cousin and a senior aide, is heard saying.
"Who is going to say anything? The international community? Curse the international community," the voice continued.
"Yes, it's effective, especially on those who don't wear a mask immediately, as we understand," another voice, identified as Hussein, is heard saying on another tape.
"Sir, does it exterminate thousands?" a voice asks back.
"Yes, it exterminates thousands and forces them not to eat or drink and they will have to evacuate their homes without taking anything with them, until we can finally purge them," the voice identified as Hussein answers.
Die zocht ik nog.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:59 schreef Sidekick het volgende:
Soms kom je nog eens vergeten pareltjes tegen wanneer je aan het zoeken bent.
[..]
Ik heb pmb_rug al benaderdquote:Op maandag 8 januari 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
kLowJow, kom jij? De vijfde POL-meeting; 10 februari in Utrecht
En heeft Mutant zich al uitgesproken?
10 februari is op mijn kalender nog zo ver weg. Daar kan ik nog niets zinnigs over zeggen. Ik ben meer iemand van het laatste moment. Zou je me vragen: kom je morgen, dan zou ik waarschijnlijk "ja" zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
kLowJow, kom jij? De vijfde POL-meeting; 10 februari in Utrecht
En heeft Mutant zich al uitgesproken?
Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef du_ke het volgende:
Stroomstoring op m'n kamer (bij het hele blok beter gezegd) erg irritant. Dus nu maar fokken vanuit de UB
.
Dan zal ik je 7, 8 en 9 februari vragen. En voor de wissigheid ook nog op 10 februari, als ik je zie opduiken.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
10 februari is op mijn kalender nog zo ver weg. Daar kan ik nog niets zinnigs over zeggen. Ik ben meer iemand van het laatste moment. Zou je me vragen: kom je morgen, dan zou ik waarschijnlijk "ja" zeggen.
Ah, nieuwe gebruiken om tegenaan te schoppen. Heeft Amerika toch nog ergens voor gezorgdquote:Bevolking groeit naar 16,8 miljoen inwoners
Van onze verslaggever Bart Jungmann
AMSTERDAM - Nederland zal de komende vier decennia met 400 duizend inwoners toenemen. De groei komt voor rekening van allochtonen. In 2050 zal bijna één van de drie Nederlanders allochtoon zijn. Nu is die verhouding één op vijf.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek, dat deze cijfers gisteren presenteerde in zijn rapport Bevolkingstrends, schat de de bevolking in 2050 op 16,8 miljoen uit komt. Nadat in 2034 de grens van 17 miljoen mogelijk wordt doorbroken, zal de daling worden ingezet. In 2050 zal Nederland 12 miljoen autochtonen tellen en dat zijn er 1,2 miljoen minder dan op dit moment.
Het aantal allochtonen neemt dus toe met 1,6 miljoen, waarvan de grote bulk afkomstig is uit de niet-westerse landen. De meesten van die nieuwkomers zijn overigens van eigen bodem. De tweede generatie, in Nederland geboren, zal zich in de nabije toekomst volgens verwachting im ruime mate gaan voortplanten.
Anders ligt dat bij de allochtone immigranten uit de westerse landen. In 2050 zal driekwart tot de eerste generatie behoren. Ze zijn vooral afkomstig uit de nieuwe EU- landen.
De groei uit de traditionele immigratielanden, zoals Marokko, Turkije en Suriname zal de de komende decennia enigszins stagneren. De nieuwe Nederlanders zullen vooral van Chinese, Iraanse, Afghaanse en Iraakse afkomst zijn. Hun ouders zijn nog niet zolang in Nederland en relatief jong. Zij zullen de gevreesde vergrijzing ietwat afremmen.
Het CBS heeft ook de spreiding van allochtonen in kaart gebracht. In de vier grote steden is de verhouding nu al min of meer één op drie. Amsterdam en Rotterdam scoren met 35 procent het hoogst, de Utrechtse bevolking is slechts voor 21 procent allochtoon.
Ik heb hem wel eens bier zien drinken, dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 8 januari 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien lust ie ook geen bier, net als ik.![]()
Hij studeert in Groningen, wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien lust ie ook geen bier, net als ik.![]()
Best hoor, maar als je verwacht dat ik 3-4 dagen achter elkaar op en neer ga rijden moet ik je helaas teleurstellen. Tenzij mij een comfortabele slaaplaats met aantrekkelijke bedgenote in het vooruitzicht wordt gesteld, uiteraard.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan zal ik je 7, 8 en 9 februari vragen. En voor de wissigheid ook nog op 10 februari, als ik je zie opduiken.
Afwijkingen komen overal voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij studeert in Groningen, wat denk je zelf?
Maar natuurlijk maar ik ken niet zo heel veel jonge grefo's maar degenen die ik ken houden wel een biertje of wat op z'n tijd. En als hij daarbij ook nog eens student is lijkt het mij vrij duidelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Afwijkingen komen overal voor.
Als 'ie weifelt gooi ik m'n gewicht wel in de strijd. Gezellig in de trein met pmb_rug en Rock, lijkt me een uitdagingquote:
Ik woon daar niet, jij wel. Jij drinkt wel veel bier. Ik niet, dus hij drink bier.....quote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij studeert in Groningen, wat denk je zelf?
Herhaling is een krachtig retorisch middel, maar ik was van plan de vraagstelling steeds iets anders te laten zijn. Maar ik kan Floripas even aanschrijven, dan kan jij mogelijk haar aantrekkelijkheid wat verkennen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Best hoor, maar als je verwacht dat ik 3-4 dagen achter elkaar op en neer ga rijden moet ik je helaas teleurstellen. Tenzij mij een comfortabele slaaplaats met aantrekkelijke bedgenote in het vooruitzicht wordt gesteld, uiteraard.
heb je hem wel eens dronken gezien?. Dat lijkt mij sterk. Hij is daar veel te serieus voor, met die foto wist ik het echt zeker. Hij draagt nu al een blauw-wit streppjesoverhelmdquote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens bier zien drinken, dus dat lijkt me sterk![]()
Maar vroegah was ik ook student, maar bier smaakt toen ook naar pis.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar natuurlijk maar ik ken niet zo heel veel jonge grefo's maar degenen die ik ken houden wel een biertje of wat op z'n tijd. En als hij daarbij ook nog eens student is lijkt het mij vrij duidelijk.
Dat wordt proppen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen spelt tussen te krijgen, toch?!?!
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen spelt tussen te krijgen, toch?!?!
Als het lauwwarm aanvoelt zou ik me ook even bedenkenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar vroegah was ik ook student, maar bier smaakt toen ook naar pis.![]()
Als dat maar goed gaat....quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Als 'ie weifelt gooi ik m'n gewicht wel in de strijd. Gezellig in de trein met pmb_rug en Rock, lijkt me een uitdaging.
Tja was toch echt het eerste waar ik aan dachtquote:
Ik en pmb? Wij kunnen goed met elkaar overwegquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat...., jullie verschillen wel heel erg van mening. Weet waar je aan begint....
Ja heel apart dan moet je aan de wijn enzo of aan de vruchtensapjesquote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
wat zou het toch heerlijk zijn als je bier vies vindt. Vreemd is het wel, lijkt me
ik doe niet aan recycling hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het lauwwarm aanvoelt zou ik me ook even bedenken.
Ook Belgisch bier?quote:echter een heerlijk fris versgetapt biertje.
je tandvlees schrikt al bij het idee aan allerhande sapjesquote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heel apart dan moet je aan de wijn enzo of aan de vruchtensapjes.
Een uitdaging?!? Ik kan me zeer netjes gedragen en doen alsof ik een prettige gesprekspartner ben.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Als 'ie weifelt gooi ik m'n gewicht wel in de strijd. Gezellig in de trein met pmb_rug en Rock, lijkt me een uitdaging.
En nu dan? Nog steeds vriendinloos? Of heeft hij alleen maar vriendjes gehad?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
Mijn broertje drinkt niet. Hij heeft van z'n 13e tot z'n 17e of zo een maagzweer gehad (toen hij 17 was kwamen ze er eindelijk achter wat maagzweren veroorzaakte, toen was het zo over, zoals bij iedereen. Volgens mij kunnen wat jongere mensen zich niets meer voorstellen bij het wijdverbreide leed dat maagzweren veroorzaakten totop zo'n 15 jaar geleden) Maar dat terzijde.
Hij heeft nooit leren drinken. Ik denk dat dat mede oorzaak is van het feit dat hij nooit een vriendin gehad heeft.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
Mijn broertje drinkt niet. Hij heeft van z'n 13e tot z'n 17e of zo een maagzweer gehad (toen hij 17 was kwamen ze er eindelijk achter wat maagzweren veroorzaakte, toen was het zo over, zoals bij iedereen. Volgens mij kunnen wat jongere mensen zich niets meer voorstellen bij het wijdverbreide leed dat maagzweren veroorzaakten totop zo'n 15 jaar geleden) Maar dat terzijde.
Hij heeft nooit leren drinken. Ik denk dat dat mede oorzaak is van het feit dat hij nooit een vriendin gehad heeft.
Vast welquote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uitdaging?!? Ik kan me zeer netjes gedragen en doen alsof ik een prettige gesprekspartner ben.
Ik stel wel belangstellende, open en meelevende vragen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Vast wel. Ik niet zo goed, denk ik. Ik val nogal snel door de mand.
Belgisch, Luxemburgs, Frans, Duits, Spaans, Marokkaans, Oekraïens of Noors (dan heb ik het met de landen waar ik tapbier heb gedronken wel zo'n beetje gehad, behalve Marokko daar deden ze niet echt aan tappen waar wij kwamen maar uit fles/blik smaakte het ook prima) maakt allemaal niet zo gek veel uitquote:Op maandag 8 januari 2007 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik doe niet aan recycling hoor.Ik stem bovendien nooit op Groenlinks...
[..]
Ook Belgisch bier?
Nog immer vriendinloos. Ook geen vriendjesquote:Op maandag 8 januari 2007 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En nu dan? Nog steeds vriendinloos? Of heeft hij alleen maar vriendjes gehad?
Jaquote:
Daar kijk ik echt van op. Jullie zijn zo ontzettend verschillend. vb euthansie en abortus, weet je wel.. Maar ik vind het wel altijd leuk dat ondanks grote verschillen mensen elkaar wel mogen....quote:Wij kunnen goed met elkaar overweg.
Da's mooi......Het is bijna onmogelijk om het chronisch en in het totale spectrum volledig oneens te zijn...zelfs met mij kan dat niet.......quote:We zijn het ook vaak eens, trouwens.
"Aantrekkelijkheid verkennen". Wat een heerlijk eufemisme mits in de juiste context geplaatst.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Herhaling is een krachtig retorisch middel, maar ik was van plan de vraagstelling steeds iets anders te laten zijn. Maar ik kan Floripas even aanschrijven, dan kan jij mogelijk haar aantrekkelijkheid wat verkennen.
Waar bivakkeer jij gewoonlijk?
pas maar op voor je het weet is hij alsnog getrouwd en heeft hij een kindquote:Op maandag 8 januari 2007 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog immer vriendinloos. Ook geen vriendjes.
Terwijl het een leuke jongen is. Aardig, voorkomend, leuk om te zien, leuk werk.
missichien een rare vraag: smaakt het altijd naar bier?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Belgisch, Luxemburgs, Frans, Duits, Spaans, Marokkaans, Oekraïens of Noors (dan heb ik het met de landen waar ik tapbier heb gedronken wel zo'n beetje gehad, behalve Marokko daar deden ze niet echt aan tappen waar wij kwamen maar uit fles/blik smaakte het ook prima) maakt allemaal niet zo gek veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |