Ik kijk zo:quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit gewoon achter de pc te luisteren ipv op de bank te kijken. Dat is voor het eerst..
Nou je mist niks als je het even gaat halen hoor. Al moet je nog langs de supermarkt.quote:
Wendy bedoelde Mark Krieke, de opnameleiderquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voortaan kunnen we gewoon om half 10 inschakelen.
Evengoed een bedankje waard.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wendy bedoelde Mark Krieke, de opnameleider
Iddquote:
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef Michellee het volgende:
Jaaa het moet terug naar de zaterdagavond, dan heb je weer een heel avondvullend programma!!
Eens.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dorine is door.... Programma is wat mij betreft nu ten einde. Dit is waanZin ten top.
ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop dat Christiaan eruit moet.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse kijkers, nu is Melanie de lul!
Melanie en Rubenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben gewoon niet aan het kijken
Wie zitten er in de singoff?
Ze helpen het om zeep door te denken dat we allemaal labiele josti's zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit progamma is met de week slechter aan het worden
Dat is dan toch de helft van m'n promoquote:
Juistquote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En Christian op basis van gisteren terecht door.
Marianne en Henk-Jan zullen wel voor Ruben gaan... al zie ik Henk-Jan er ook voor aan om de directe concurrent Ruben voor zijn Christian weg te stemmenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef MissJ het volgende:
zo please Melanie eruit!
nou HJ wil haar er iig wel uit hebben gok ik.
Henk niet, die geilt op haar, dus die wil haar houden
dan hangt het af van.... ben even haar naam kwijt ineens![]()
Nog maar een kleine 2 weken, dan kunnen we weer echt goed uitgevoerde talentshows zien.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef doeka het volgende:
Het is echt dramatisch slecht dit; wat een verschik met American Idol.
Negatieve uitstraling heeft ze.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dat "ik kan het niet" mentaliteit van Melanie is zo demotiverend
Idols is gewoon 40 keer beter...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef doeka het volgende:
Het is echt dramatisch slecht dit; wat een verschil met American Idol.
Inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:. Wat een gezeik wie als eerst mag.
Kan niet meer wachten; met die geweldige band!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog maar een kleine 2 weken, dan kunnen we weer echt goed uitgevoerde talentshows zien.![]()
ook niet aan het lezen kennelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben gewoon niet aan het kijken
Wie zitten er in de singoff?
Heeft ook met mentaliteit te maken. Ruben heeft een veel betere artiesten-mentaliteit, gelooft (iets teveel) in zichzelf. Kun je hits mee scoren. Melanie haakt af.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gok dat Melanie weggestuurd wordt, de jury was een stuk positiever over Ruben.
Inderdaad. Ik krijg een hoog 'Hart in Aktie' gevoelquote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wendy komt ook totaal niet uit de verf
Eensch.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef superhero87 het volgende:
Ruben zong echt goed, dit zou niet terecht zijn
Je hebt het er moeilijk mee?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is echt heel erg! Ik zet het echt zo uit!
Ja, het komt echt lekker over. Dat 'ik wil ook wel als eerste' vond ik ook al zo truttig.quote:
Dat was Christianquote:
wat zit je dwars dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is echt heel erg! Ik zet het echt zo uit!
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef Mvnl het volgende:
Melanie zit zich nu af te vragen of ze haar studie nog kan hervatten..
Wat niet?quote:
Tis gewoon live hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was Christian
Hebben ze expres erin gehouden om het live te laten lijken
Ze heeft straks tijd zat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Henk wil Melanie.
Vind ik ook... het is niet terecht dat die 2 daar staan!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef superhero87 het volgende:
Kom op, dit klinkt toch hartstikke goed
Toen ik gisteren zat te kijken en het hoorde dacht ik ook al: voor die paar dagen had je het nog kunnen combineren. Uit het stoppen met haar studie blijkt meer zelfvertrouwen dan uit haar hele houding. Dat klopt niet echt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef Mvnl het volgende:
Melanie zit zich nu af te vragen of ze haar studie nog kan hervatten..
Ik denk heel mannelijk Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Henk wil Melanie.
Ja, maar ze mist een paar lettergrepen door heesheid.quote:
Inderdaad. Misschien maakt ze nog een kleine kans.....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:44 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze doet het goed.
iddquote:Op zondag 7 januari 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zingen beiden beter dan gisteren.
Het mist idd volume. Dat bedacht ik me net ook. Het is wel zuiver, maar totaal niet sterk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat Melanie zometeen nog slechter dan gisteravond gaat zingen... Dit kan ze niet aan denk ik, waardoor het nog volumelozer wordt.
En we weten ook dat jij vindt dat Ruben door moet.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, we begrijpen nu heus wel dat Melanie je favoriet is
Klopt, maar hij is niet mijn favoriet. Ik vind hem gewoon veel beter dan Melanie. Ik ben objectiefquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En we weten ook dat jij vindt dat Ruben door moet.
Ja vind ik ook. Ruben staat er gewoon, maar Melanie niet. Terwijl ze toch vrij goed zong net.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Melanie mag wel iets aan haar zelfvertrouwen doen. Beetje assertiever is wel handig. Zo gaat ze nooit door.
Wat doet een punching bagquote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Cee het volgende:
Ze gaan voor Melanie want ze hebben een punching bag nodig voor de rest van de serie. Net als Serge in Idols 3, Alice in Idols 2, en alle kandidaten behalve Hind in Idols 1.
Als Ruben eruitgaat scoor ik maximaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop voor mijn prono dat Ruben eruit gaat, dan heeft niemand dat tenminste goed.
Het is gewoon zo dat ze veel beter zong dan gisteren. Ze zette ook goed in... en niet vals...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Lynx666 het volgende:
Leuk om te zien dat men hier ook voor een groot deel om isMelanie
Dat is mijn verrassing van de avondquote:
Ben niet om, ik vond Melanie al goed. Het is trouwens ook een fantastisch nummerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Lynx666 het volgende:
Leuk om te zien dat men hier ook voor een groot deel om is
Zekerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef superhero87 het volgende:
wordt leuk hiero als Melanie straks uitligt![]()
Henk-jan: Melanie door... scheelt concurrentie voor zijn Christian en Richyquote:Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeilijk om te voorspellen wat de jury gaat doen.
Ik denk niet dat Henkjan zo stemt, omdat hij gisteren ook al duidelijk liet merken dat hij Melanie niet best vind zingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk-jan: Melanie door... scheelt concurrentie voor zijn Christian en Richy
Marianne: Ruben door.... gebaseerd op kwaliteit
Henk: Melanie door... gebaseerd op geilheid
Vast iets met communicatie, ik zie haar wel als public relations/spokesperson van een bedrijfquote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef superhero87 het volgende:
Wat voor opleiding deed Melanie?
Een 'punching bag' is letterlijk een boksbal, dus in deze zin iemand die nooit iets goed doet/kan doen maar steeds door blijft gaan.quote:
SPWquote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef superhero87 het volgende:
Wat voor opleiding deed Melanie?
Juist niet! met haar eh, bij elk interviewquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Vast iets met communicatie, ik zie haar wel als public relations/spokesperson van een bedrijf![]()
En dat is nog een understatement.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Wel terecht dat Christian door is trouwens. Was gisteren best oke.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk-jan: Melanie door... scheelt concurrentie voor zijn Christian en Richy
Marianne: Ruben door.... gebaseerd op kwaliteit
Henk: Melanie door... gebaseerd op geilheid
INDERDAADquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Tja, eigenlijk had Dorine eruit gemoeten.
die man heeft geen principes dus ik sta nergens van te kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Henkjan zo stemt, omdat hij gisteren ook al duidelijk liet merken dat hij Melanie niet best vind zingen.
Het moet nog 6 minuten minimaal durenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Duurt nog wel effe voordat we het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |