Ja, het komt echt lekker over. Dat 'ik wil ook wel als eerste' vond ik ook al zo truttig.quote:
Dat was Christianquote:
wat zit je dwars dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is echt heel erg! Ik zet het echt zo uit!
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef Mvnl het volgende:
Melanie zit zich nu af te vragen of ze haar studie nog kan hervatten..
Wat niet?quote:
Tis gewoon live hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was Christian
Hebben ze expres erin gehouden om het live te laten lijken
Ze heeft straks tijd zat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Henk wil Melanie.
Vind ik ook... het is niet terecht dat die 2 daar staan!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef superhero87 het volgende:
Kom op, dit klinkt toch hartstikke goed
Toen ik gisteren zat te kijken en het hoorde dacht ik ook al: voor die paar dagen had je het nog kunnen combineren. Uit het stoppen met haar studie blijkt meer zelfvertrouwen dan uit haar hele houding. Dat klopt niet echt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef Mvnl het volgende:
Melanie zit zich nu af te vragen of ze haar studie nog kan hervatten..
Ik denk heel mannelijk Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Henk wil Melanie.
Ja, maar ze mist een paar lettergrepen door heesheid.quote:
Inderdaad. Misschien maakt ze nog een kleine kans.....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:44 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze doet het goed.
iddquote:Op zondag 7 januari 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zingen beiden beter dan gisteren.
Het mist idd volume. Dat bedacht ik me net ook. Het is wel zuiver, maar totaal niet sterk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat Melanie zometeen nog slechter dan gisteravond gaat zingen... Dit kan ze niet aan denk ik, waardoor het nog volumelozer wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |