Ze heeft straks tijd zat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Henk wil Melanie.
Vind ik ook... het is niet terecht dat die 2 daar staan!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef superhero87 het volgende:
Kom op, dit klinkt toch hartstikke goed
Toen ik gisteren zat te kijken en het hoorde dacht ik ook al: voor die paar dagen had je het nog kunnen combineren. Uit het stoppen met haar studie blijkt meer zelfvertrouwen dan uit haar hele houding. Dat klopt niet echt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef Mvnl het volgende:
Melanie zit zich nu af te vragen of ze haar studie nog kan hervatten..
Ik denk heel mannelijk Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Henk wil Melanie.
Ja, maar ze mist een paar lettergrepen door heesheid.quote:
Inderdaad. Misschien maakt ze nog een kleine kans.....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:44 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze doet het goed.
iddquote:Op zondag 7 januari 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zingen beiden beter dan gisteren.
Het mist idd volume. Dat bedacht ik me net ook. Het is wel zuiver, maar totaal niet sterk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat Melanie zometeen nog slechter dan gisteravond gaat zingen... Dit kan ze niet aan denk ik, waardoor het nog volumelozer wordt.
En we weten ook dat jij vindt dat Ruben door moet.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, we begrijpen nu heus wel dat Melanie je favoriet is
Klopt, maar hij is niet mijn favoriet. Ik vind hem gewoon veel beter dan Melanie. Ik ben objectiefquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En we weten ook dat jij vindt dat Ruben door moet.
Ja vind ik ook. Ruben staat er gewoon, maar Melanie niet. Terwijl ze toch vrij goed zong net.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Melanie mag wel iets aan haar zelfvertrouwen doen. Beetje assertiever is wel handig. Zo gaat ze nooit door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |