Open 'm dan zelf.quote:
Wat denk je? Robson begintquote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom geeft ie steeds die eerste leg weg.
finale vorig jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 19:55 schreef Bruce117 het volgende:
De topics gaan snel
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Dan moet Co het gaan doen..
Wel onze enige hoop op de titel.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef kollie het volgende:
We zijn in ieder geval van dat domme bekkengetrek verlost![]()
Dat mag je wel zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef rubbereend het volgende:
de dubbel 20 liep niet, dat gaf de doorslag
Lijkt me de juiste conclusie voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen.
Kan wel een extra training op tops gebruiken
Niet alleen de BBC, hij was topfavoriet bij de bookmakers @ ca. 3.5quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef rubbereend het volgende:
toch prachtig, ben je zo jong heeft de BBC het erover dat één van de favorieten voor de titel eruit ligt
ach, hij verdiende het niet om te winnen. Nu kunnen we albertino en phil nixon steunenquote:
Vlak Van Dijk niet uitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef TheGeneral het volgende:
Die lul van een Cuilemburg weer... wat een drama is die man ook.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Klaasen heeft het over een badge die loszat als schuldige..
vergeet ik co nogquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef kollie het volgende:
[..]
ach, hij verdiende het niet om te winnen. Nu kunnen we albertino en phil nixon steunen![]()
Daarom vind ik het ook fijn dat hij eruit ligt. Als Hankey, Adams of King wint heb ik ook dikke winstquote:Op zondag 7 januari 2007 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen de BBC, hij was topfavoriet bij de bookmakers @ ca. 3.5
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef Friedel_Crafts het volgende:
wtf, supergroot 'Hans Anders' op de bril van Van Dijk. Dat er sowieso al een sponsor te vinden is die die sjappie sponsort, daar wil je als bedrijf toch niet mee geassocieerd worden.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]mijn moeder irriteert zich er ook mateloos aan
Ik denk dat ze zich eraan ergert.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]mijn moeder irriteert zich er ook mateloos aan
Dat kan je wel zeggen!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Jarno_Trulli het volgende:
wat een vrezelijke onzin wordt daar in die studio gebraakt
een cafe die bullit schenkt neem ik niet serieusquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Een bestickerde kermitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat een zak hooi toch, die Van Dijk.
BBCquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Ik ken die gozer nogeensquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Het schijnt een wereldkampioen te zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ken die gozer nogeens
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dick_van_Dijk_%28darter%29&action=edit
kan iemand zijn carriere daar tikken![]()
Die staat er toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ken die gozer nogeens
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dick_van_Dijk_%28darter%29&action=edit
kan iemand zijn carriere daar tikken![]()
Waar dan? Heeft hij zijn eigen bond opgericht?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het schijnt een wereldkampioen te zijn
Een wereldkampioen die zich niet wist te plaatsen voor Lakesidequote:
Nee van het ECHTE wereldkampioenschap. Maar dat staat minder hoog aangeschreven dan het officieuze wk van de BDO en de PDC.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waar dan? Heeft hij zijn eigen bond opgericht?
Het irrritantse is nog al die reclame, zelfs hans anders op de rand van je brilquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eej, hoe doe'k da zeggen dat 'ie niet bleef plakken?
Eén?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ie praat heb ik toch het idee dat ie een chromosoompje mist hoor
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat was ´ie al toen hij daar nog zat geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef kollie het volgende:
Ik zie dat ze het fossiel Bruinestijn gedumpt hebben. Is ie dood?
hij verdiend er meer mee dan jij ooit zal doenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
Die Van Gerwen heeft het wiel ook niet uitgevonden he.
En? Desondanks is het nog steeds geen helder licht.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij verdiend er meer mee dan jij ooit zal doen![]()
wat niet wil zeggen dat ie slim isquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een dooddoenerquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We gaan met zn alleenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
van Gerwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ie weer met zn scooter de buurt in Boxtel gaan terroriseren![]()
![]()
![]()
Dan wordt hij dus de nieuwe Coquote:Op zondag 7 januari 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We gaan met zn alleen
Gerwen belachelijk maken![]()
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met darten wel ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
?? Hoeveel is het ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef Bruce117 het volgende:
Duidelijke overwinning van Tony Eccles
Nee, daar had best een honderdste bij gemogen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wel maar een gemiddelde van 28.61 per dart.... Niet echt geweldig.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, daar had best een honderdste bij gemogen.(
Bruce
)
Ik ben een liefhebberquote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef leroytje het volgende:
Atkins - Fenn 2-0, voor de liefhebbers
, wel een ubersaaie wedstrijd
Snap ik, het was meer aan Bruce gericht.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
Wil alleen maar zeggen dat je met zo'n gemiddelde geen kampioen gaat worden, verder rest niks.
Bedankt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef leroytje het volgende:
Ey kerel: ik kijk hiero:
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/
Was dat die gast met dat roze shirt aan die ik zag indarten ????quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
kan die fenn niet een ander shirt aantrekken
vraag 1 jepquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Was dat die gast met dat roze shirt aan die ik zag indarten ????
Is hij gay ofzo ?
Zeker zij is echt een toppertje in alle opzichten.quote:
Hier werkt het niet ivm licentiequote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef leroytje het volgende:
Ey kerel: ik kijk hiero:
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/
2-1 dusquote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
Met hoeveel heeft Hoenselaar gewonnen?
Op downloaden drukken, doet hij het direct.quote:
Ja niet dus, zowel in IE als FFquote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Op downloaden drukken, doet hij het direct.
Bij de NOS neemt men zowiezo een hoop sporten niet serieus, ze tonen liever bedenkelijk boksen van enkele nederlandse subtoppertjes dan bijvoorbeeld de nederlandse K1 helden, verleden jaar namen ze niet eens de moeite om in de berichten te melden dat Semmy Schild de K1 had gewonnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een vreselijke prutsers zijn het ook bij de NOS.
Misschien voelen ze zich moreel verplicht om iets met darten te noemen, maar moeite doen ze er in ieder geval niet voor, gezien het feit dat volgens de NOS de tegenstander van Martin Atkins nog niet bekend is.
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien voelen ze zich moreel verplicht om iets met darten te noemen, maar moeite doen ze er in ieder geval niet voor, gezien het feit dat volgens de NOS de tegenstander van Martin Atkins nog niet bekend is.
[afbeelding]
Hij kan goed pijltjes gooien, maar af en toe trekt 'ie er zo'n rare bek bij dat je denkt dat ie last heeft van het down-syndroom.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
ik ookquote:Op maandag 8 januari 2007 00:06 schreef waterreus23 het volgende:
Dus morgen ben ik vol voor Fordham
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef Sj0rSz het volgende:
Programma morgen:
Heren:
08-01-2007 19:05 Simon Whitlock Andy Fordham
08-01-2007 20:00 John Walton Brian Sorensen
08-01-2007 20:50 Niels de Ruiter Brian Woods
08-01-2007 21:40 Paul Hanvidge Martin Phillips
Gratis bier drinken dan in elk geval voor hemquote:Op maandag 8 januari 2007 07:06 schreef J-Will het volgende:
Fordham mag volgend jaar ook nog meedoen toch? Na winst ben je drie jaar van deelname verzekerd.
Nee, dat is niet juist.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:06 schreef J-Will het volgende:
Fordham mag volgend jaar ook nog meedoen toch? Na winst ben je drie jaar van deelname verzekerd.
Teletekst heeft toch weinig met de NOS te maken?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
[afbeelding]
is een teletekst-pagina van de NOS....quote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Teletekst heeft toch weinig met de NOS te maken?
Hij is wel de favoriet om te winnen vanavond. Dus z'n tegenstander zal ook wel niet veel gepresteerd hebben, De Ruyter stond er al eerder.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:27 schreef pfaf het volgende:
Kan de Ruiter nog potten gaan breken? Ik ken 'm helemaal niet.
Wel met de NOS, maar niks met Studio Sportquote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Teletekst heeft toch weinig met de NOS te maken?
Ben ook wel benieuwd. Ken hem alleen niet zo heel erg goed. Dus kan het niet echt inschatten.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:29 schreef Fargo het volgende:
Ben benieuwd vanavond wat onze laatste Nederlandse troef in de eerste ronde gaat doen!
Niels. Is een goede darter die zeker een 3de ronde kan halen. Alleen je zag het gisteren...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Ken hem alleen niet zo heel erg goed. Dus kan het niet echt inschatten.
Ja, als er darten op tv is besluit ik ook altijd weer te gaan darten. Na die tijd ebt die belangstelling weer langzaam weg.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef J-Will het volgende:
Zijn er hier meer mensen die weer zin krijgen om te darten als ze het op tv zien? Ik heb vanmiddag na enkele maanden mijn bord weer opgehangen en ik heb de eerste 140er al kunnen noteren
Same herequote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, als er darten op tv is besluit ik ook altijd weer te gaan darten. Na die tijd ebt die belangstelling weer langzaam weg.
Ze zeggen dat hij de favoriet is in zijn wedstrijd. Maar ja, dat was Van Gerwen ook, dus dat wil niks zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Ken hem alleen niet zo heel erg goed. Dus kan het niet echt inschatten.
En nog verder daarvoor hadden we helemaal niemand!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef koemleit het volgende:
Ik weet nog vroeger toen hadden we 1 darter Raymond van Barneveld het jaar erop waren er 2 Barney en Co. En nu zit er een heel blik vol Hollandse prutsers die allemaal net niet goed genoeg zijn.
Bert Vlaardingerbroekquote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
En nog verder daarvoor hadden we helemaal niemand!
Ik speel het het hele jaar door in competitieverband. Erg leukquote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef J-Will het volgende:
Zijn er hier meer mensen die weer zin krijgen om te darten als ze het op tv zien? Ik heb vanmiddag na enkele maanden mijn bord weer opgehangen en ik heb de eerste 140er al kunnen noteren
Ik ook, al sla ik de zomercompetite vaak over.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:19 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik speel het het hele jaar door in competitieverband. Erg leuk![]()
Lol, wat een onzin zeg.... Waar heb je dit gehoord.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Cavalier1 het volgende:
Dit jaar laatste Lakeside??
Geruchten gaan dat O'Shea, Fitton, Anderson, Robson, v Gerwen, Klaasen en King naar de PDC gaan!
King heeft een bloedhekel aan de PDC, ik vernam dat de PDC Andy Fordham binnen gaat halenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
De enige die waarschijnlijk gaat is Mervyn King.
Ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus????
Ziet er vreemd uit iddquote:
Njah, The count haalde in ieder geval nog de finale het jaar erop.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:23 schreef Joene het volgende:
Zoals zo velen, Ted Hankey heeft na die periode bijvoorbeeld ook weinig grote toernooien meer gewonnen.
Klopt maar overall gezien presteerd hij niet best , al vond ik zijn partij in de 1ste ronde dit jaar wel redelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, The count haalde in ieder geval nog de finale het jaar erop.
Walton sindsdien bijna alleen maar 1st en 2nd round exits.
Mjah, toch heb ik op de een of andere manier altijd het gevoel dat Hankey weer eens top gaat zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt maar overall gezien presteerd hij niet best , al vond ik zijn partij in de 1ste ronde dit jaar wel redelijk.
edit: lezen, brahi!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef leroytje het volgende:
John Walton - Brian Sorensen
1-1 (legs)
0-1 (sets)
Ik hoop het en van mij mag het per direct.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mjah, toch heb ik op de een of andere manier altijd het gevoel dat Hankey weer eens top gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |