Wel onze enige hoop op de titel.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef kollie het volgende:
We zijn in ieder geval van dat domme bekkengetrek verlost![]()
Dat mag je wel zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef rubbereend het volgende:
de dubbel 20 liep niet, dat gaf de doorslag
Lijkt me de juiste conclusie voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen.
Kan wel een extra training op tops gebruiken
Niet alleen de BBC, hij was topfavoriet bij de bookmakers @ ca. 3.5quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef rubbereend het volgende:
toch prachtig, ben je zo jong heeft de BBC het erover dat één van de favorieten voor de titel eruit ligt
ach, hij verdiende het niet om te winnen. Nu kunnen we albertino en phil nixon steunenquote:
Vlak Van Dijk niet uitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef TheGeneral het volgende:
Die lul van een Cuilemburg weer... wat een drama is die man ook.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Klaasen heeft het over een badge die loszat als schuldige..
vergeet ik co nogquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef kollie het volgende:
[..]
ach, hij verdiende het niet om te winnen. Nu kunnen we albertino en phil nixon steunen![]()
Daarom vind ik het ook fijn dat hij eruit ligt. Als Hankey, Adams of King wint heb ik ook dikke winstquote:Op zondag 7 januari 2007 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen de BBC, hij was topfavoriet bij de bookmakers @ ca. 3.5
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef Friedel_Crafts het volgende:
wtf, supergroot 'Hans Anders' op de bril van Van Dijk. Dat er sowieso al een sponsor te vinden is die die sjappie sponsort, daar wil je als bedrijf toch niet mee geassocieerd worden.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]mijn moeder irriteert zich er ook mateloos aan
Ik denk dat ze zich eraan ergert.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]mijn moeder irriteert zich er ook mateloos aan
Dat kan je wel zeggen!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Jarno_Trulli het volgende:
wat een vrezelijke onzin wordt daar in die studio gebraakt
een cafe die bullit schenkt neem ik niet serieusquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Een bestickerde kermitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat een zak hooi toch, die Van Dijk.
BBCquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Ik ken die gozer nogeensquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat een zak hooi toch, die Van Dijk.
Het schijnt een wereldkampioen te zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ken die gozer nogeens
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dick_van_Dijk_%28darter%29&action=edit
kan iemand zijn carriere daar tikken![]()
Die staat er toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ken die gozer nogeens
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dick_van_Dijk_%28darter%29&action=edit
kan iemand zijn carriere daar tikken![]()
Waar dan? Heeft hij zijn eigen bond opgericht?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het schijnt een wereldkampioen te zijn
Een wereldkampioen die zich niet wist te plaatsen voor Lakesidequote:
Nee van het ECHTE wereldkampioenschap. Maar dat staat minder hoog aangeschreven dan het officieuze wk van de BDO en de PDC.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waar dan? Heeft hij zijn eigen bond opgericht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |