hij verdiend er meer mee dan jij ooit zal doenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
Die Van Gerwen heeft het wiel ook niet uitgevonden he.

En? Desondanks is het nog steeds geen helder licht.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij verdiend er meer mee dan jij ooit zal doen![]()

wat niet wil zeggen dat ie slim isquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]

Wat een dooddoenerquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]

We gaan met zn alleenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
van Gerwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ie weer met zn scooter de buurt in Boxtel gaan terroriseren![]()
![]()
![]()

Dan wordt hij dus de nieuwe Coquote:Op zondag 7 januari 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We gaan met zn alleen
Gerwen belachelijk maken![]()

Dat waag ik te betwijfelenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]

Met darten wel ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]

?? Hoeveel is het ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef Bruce117 het volgende:
Duidelijke overwinning van Tony Eccles

Nee, daar had best een honderdste bij gemogen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wel maar een gemiddelde van 28.61 per dart.... Niet echt geweldig.

quote:Op zondag 7 januari 2007 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, daar had best een honderdste bij gemogen.(
Bruce
)

Ik ben een liefhebberquote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef leroytje het volgende:
Atkins - Fenn 2-0, voor de liefhebbers
, wel een ubersaaie wedstrijd

Snap ik, het was meer aan Bruce gericht.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
Wil alleen maar zeggen dat je met zo'n gemiddelde geen kampioen gaat worden, verder rest niks.

Bedankt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef leroytje het volgende:
Ey kerel: ik kijk hiero:
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/

Was dat die gast met dat roze shirt aan die ik zag indarten ????quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
kan die fenn niet een ander shirt aantrekken

vraag 1 jepquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Was dat die gast met dat roze shirt aan die ik zag indarten ????
Is hij gay ofzo ?

Zeker zij is echt een toppertje in alle opzichten.quote:

Hier werkt het niet ivm licentiequote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef leroytje het volgende:
Ey kerel: ik kijk hiero:
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/

2-1 dusquote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
Met hoeveel heeft Hoenselaar gewonnen?

Op downloaden drukken, doet hij het direct.quote:

Ja niet dus, zowel in IE als FFquote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Op downloaden drukken, doet hij het direct.

Bij de NOS neemt men zowiezo een hoop sporten niet serieus, ze tonen liever bedenkelijk boksen van enkele nederlandse subtoppertjes dan bijvoorbeeld de nederlandse K1 helden, verleden jaar namen ze niet eens de moeite om in de berichten te melden dat Semmy Schild de K1 had gewonnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een vreselijke prutsers zijn het ook bij de NOS.
Misschien voelen ze zich moreel verplicht om iets met darten te noemen, maar moeite doen ze er in ieder geval niet voor, gezien het feit dat volgens de NOS de tegenstander van Martin Atkins nog niet bekend is.
[afbeelding]

quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een vreselijke prutsers zijn het ook bij de NOS.
Misschien voelen ze zich moreel verplicht om iets met darten te noemen, maar moeite doen ze er in ieder geval niet voor, gezien het feit dat volgens de NOS de tegenstander van Martin Atkins nog niet bekend is.
[afbeelding]

Hij kan goed pijltjes gooien, maar af en toe trekt 'ie er zo'n rare bek bij dat je denkt dat ie last heeft van het down-syndroom.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ie praat heb ik toch het idee dat ie een chromosoompje mist hoor

ik ookquote:Op maandag 8 januari 2007 00:06 schreef waterreus23 het volgende:
Dus morgen ben ik vol voor Fordham
[afbeelding]

quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef Sj0rSz het volgende:
Programma morgen:
Heren:
08-01-2007 19:05 Simon Whitlock Andy Fordham
08-01-2007 20:00 John Walton Brian Sorensen
08-01-2007 20:50 Niels de Ruiter Brian Woods
08-01-2007 21:40 Paul Hanvidge Martin Phillips
| Forum Opties | |
|---|---|