ja, dat was dus in dat programma dat ik zit te kijken van die 25 grootste dikkerds, die mensen mogen zich ook wel aanmelden om hier mee te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol ik zag net oude beelden van Big Diet op TV. Ik was vroeger verslaafd aan dat programma.Ik vond dat echt leuk om te volgen.
Ik kreeg echt nostalgische herinneringen toen ik dat net zag.
is dat persoonlijk bedoelt of in t algemeenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Overgewicht ook niet.
Alles met mate, dan kan het heus geen kwaad. Zelfs water is giftig als je er te veel van drinkt.
In het algemeen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
is dat persoonlijk bedoelt of in t algemeen
want ik heb geen overgewicht
Ja gaat echt super hier, al 2 weken, dus 2 keer in de week sporten en met eten gaat het ook goed, al 2 weken gewoon helemaal geen ongezonde dingen gehadquote:
Nee, merk het nooit zo snel aan mn kleren en voor mij geld hetzelfde, op mn laagste met afvallen woog ik 53, 2 , maar nou zat ik dus inmiddels al weer op de 55,5 kg. Dus hoop dat ik snel weer bij dat laagste gewicht in de buurt ben en dan dus nog iets verder naar benedenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat moet haast wel! Merk je nog niks aan je kleren ofzo?
Ik heb zelf wel alweer het gevoel dat ik weer slanker ben. Kleren lijken minder strak te zitten. Hopelijk zegt de weegschaal zaterdag hetzelfde. Het zou toch wel erg fijn zijn om weer in de buurt van mijn laagste gewicht te komen, vanaf daar heb ik pas het gevoel dat ik echt naar beneden ga. Dit zijn allemaal nog kilo's die er nooit meer aan hadden moeten komen.
Inmiddels 74,8quote:Op zondag 28 januari 2007 09:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Ey leuk topic....
3 weken geleden woog ik 82,1 kilo (ben 176 lang). Van morgen woog ik nog 75,8 kilo. En dat allemaal zonder dieet. Normaal gesproken at ik 3/4 x friet in de week. En elke dag wel wat van het tankstation. Dit heb ik 3 weken lang niet gedaan, en 1,5 liter water per dag. En voila... 6,3 kilo kwijt.
Nog 4 weken vol houden, en dan hoop ik rond de 72,5 kilo te wegen.
Naja, de weegschaal zegt dak maar 400 gram ben afgevallen, dus valt beetje tegen, maar goed, tis iig watquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef loveli het volgende:
Kleren zeggen meer dan de weegschaal.
Vierhonderd gram is een dike drolquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:30 schreef Sylvana het volgende:
Maar 400 gram merk ik dus nog lang niet aan mn kleren
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Vierhonderd gram is een dike drol![]()
Het gaat er toch om hoe het eruit ziet? Dan maakt het niet uit of de weegschaal het merkt.
inmiddels is het al 700 gram, zat precies op de 55 kgquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
![]()
Sylvana, kun je niet beter je vetpercentage meten?
Je weegt toch al vrij weinig?
ik zal het morgen eens vragen danquote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
bij je sportschool kunnen ze dat! moet je eens doen
als ik zo lees wat je allemaal eet denk ik dat je het idd meer zult merken als je je eetpatroon ook aan zult passenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik step nu 3 weken maar aan de weegschaal merk ik het niet echt. Ik heb wel het idee dat m'n buik er ietsjes harder door wordt. Is het dan echt het eten dat het probleem is? Of zijn het gewoon spieren die ik hierdoor krijg?![]()
een beetje steppen gaat niet helpen als je de hele dag door gewoon snoept en snacktquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik step nu 3 weken maar aan de weegschaal merk ik het niet echt. Ik heb wel het idee dat m'n buik er ietsjes harder door wordt. Is het dan echt het eten dat het probleem is? Of zijn het gewoon spieren die ik hierdoor krijg?![]()
nah denk het nietquote:Op maandag 5 februari 2007 06:36 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien is het gewoon de vorm van je gezicht... ik wil je niet teleurstellen hoor, en misschien heb ik t mis, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een boller gezicht.
Ik heb alles ingevuld, lengte, streefgewicht, startgewicht, eerste resultaat...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Quinazoline het volgende:
Om in de lijst te komen moet je je plan invullen. Heb je dat gedaan?
Dat is dan weer een voordeel van liefdesverdriet...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef GotC het volgende:
Nou, na m'n 2 weken ziek te zijn geweest, met liefdesverdriet (=niet eten=5 kilo eraf) eet ik sinds een paar dagen weer helemaal normaal, best erg zelfs, met pannenkoeken en al. En het blijft op 70 staan!
Ik ook normaal gesproken..quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel van liefdesverdriet...
Ik ga juist heel veel eten als ik niet blij ben. En als ik wel blij ben ook, en als ik boos ben...enz enz.
Nee, die stond er al toen ik begon met aanmelden. Ik ben 1,80 m langquote:Op maandag 5 februari 2007 22:51 schreef Sylvana het volgende:
er staat nu bovenaan wel iemands gegevens, alleen dan zonder naam, ben jij dat dan Alcarin?
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 22:52 schreef GotC het volgende:
Ik ook normaal gesproken..
Maar ik heb de laatste tijd ook gewoon geen trek meer in chocola enzo. Hebben meer mensen dat?
Ik heb dat ook altijd als ik zoetigheid eet, daar krijg ik na een uur of zo echte honger van. Volgens mij heeft dat met je bloedsuikerspiegel te maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vanavond 2 keer vla genomen, 1 stroopwafel en 3 chocolade koekjes. Ik had m'n tanden erna maar gepoetst, ik heb alleen zo'n honger nu.Gisteravond ook al.
maar het steppen gaat wel goedquote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vanavond 2 keer vla genomen, 1 stroopwafel en 3 chocolade koekjes. Ik had m'n tanden erna maar gepoetst, ik heb alleen zo'n honger nu.Gisteravond ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |