lekker hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:52 schreef Belana het volgende:
woeiii, ben 1,5 kilo kwijt![]()
minder eten, meer bewegen, het werkt
Dat minder eten lukt hier nog niet zo. Nu maar hopen dat alleen meer bewegen voor het gewenste resultaat kan zorgen.quote:
Mijn grootste fout is dat ik heel onregelmatig eet. Ik werk vaak laat, meestal eet ik als ik weer thuis ben tussen twaalf en een uur 's nachts nog een stuk of drie boterhammen (of wat er verder aan eten te vinden is). Ontbijten doe ik zelden, in de loop van de dag eet ik tussen de 2 en 4 bruine boterhammen tot het etenstijd is. 's Avonds eet ik meestal groente, vlees en rijst.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:09 schreef Quinazoline het volgende:
...En het kan ook zijn dat je niet te veel eet. Wat eet je ongeveer op een dag loveli?
Dan hoef je dus duidelijk niet minder te eten, of in ieder geval nu nog niet. Ik zou eens proberen te beginnen met het aanbrengen van regelmaat. Probeer gewoon 's ochtends iets te eten, al is het maar een halve boterham of een stukje ontbijtkoek. Het schijnt dat daar je verbranding van 'aan' gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 05:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn grootste fout is dat ik heel onregelmatig eet. Ik werk vaak laat, meestal eet ik als ik weer thuis ben tussen twaalf en een uur 's nachts nog een stuk of drie boterhammen (of wat er verder aan eten te vinden is). Ontbijten doe ik zelden, in de loop van de dag eet ik tussen de 2 en 4 bruine boterhammen tot het etenstijd is. 's Avonds eet ik meestal groente, vlees en rijst.
Door dit schema zit er te veel tijd tussen maaltijden, waardoor ik ga snacken. Van chocola tot yoghurt, net wat ik vind.
Vroeger kon ik eten wat ik wilde, maar nu ben ik blijkbaar op een leeftijd gekomen dat het niet meer zo werkt.
Jeetje, das ruim 2 kilo per week, dat gaat wel erg snel zegquote:Op zondag 28 januari 2007 09:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Ey leuk topic....
3 weken geleden woog ik 82,1 kilo (ben 176 lang). Van morgen woog ik nog 75,8 kilo. En dat allemaal zonder dieet. Normaal gesproken at ik 3/4 x friet in de week. En elke dag wel wat van het tankstation. Dit heb ik 3 weken lang niet gedaan, en 1,5 liter water per dag. En voila... 6,3 kilo kwijt.
Nog 4 weken vol houden, en dan hoop ik rond de 72,5 kilo te wegen.
good luck!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:05 schreef birdydontfly het volgende:
ik heb me ook maar aangemeld.
wish me luck.
tja, alleen als je je strax weer goed voelt zit het er waarschijnlijk wel snel weer aan, maar sterkte ermeequote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef GotC het volgende:
Ik ben nog altijd ziek, en dit keer met liefdesverdriet erbij.. Heb vandaag voor het eerst in een week een klein beetje spaghetti op. Dus ja, al 5 kilo weg nu
. (ik eet niks als ik liefdesverdriet heb, of ziek ben..)
Dat betekent een BMI van 18quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef ma_jojo het volgende:
wil naar de 58. Ben 1m82
Wow maar dan word je wel heeeeel mager hoor. Als je 1.65 bent is je ideale gewicht al 59.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef ma_jojo het volgende:
ma_jojo heeft zich aangemeld. Weeg 68 kilo en wil naar de 58. Ben 1m82
Komende weken/maanden veel sporten, letten op wat ik eet. Game on.
Wat hoort je BMI minimaal te zijn?quote:
Gewoon niet meer kopen, die rol koekjes. Sinds ik op kamers woon en ik zelf boodschappen moet doen, laat ik ook al het lekkers in de winkel liggen. Ik zou me schuldig voelen als ik het koopquote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb zelf nu al een jaar afvalplannen maar ben alleen nog maar kilo's aangkomen. Nu moet ik alleen nog maar meer afvallen.Maar het lukt niet want ik snoep zo graag. Ik eet met gemak een heel rol koekjes leeg.
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.htmlquote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Wat hoort je BMI minimaal te zijn?.
Ja maar mijn moeder koopt al het eten. En als ze op zijn doet ze toch wel weer nieuwe koekjes in de trommel.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kopen, die rol koekjes. Sinds ik op kamers woon en ik zelf boodschappen moet doen, laat ik ook al het lekkers in de winkel liggen. Ik zou me schuldig voelen als ik het koop. Manderijntjes zijn net zo lekker
.
Sorry, maar naar mijn mening overdrijf je dan, als je bij jouw lengte 58 kg weeg heb je ondergewicht. Iets minder mag ook wel dus, wel succes ermee, maar overdrijf het niet dusquote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef ma_jojo het volgende:
ma_jojo heeft zich aangemeld. Weeg 68 kilo en wil naar de 58. Ben 1m82
Komende weken/maanden veel sporten, letten op wat ik eet. Game on.
Ah, 62 kilo kan nog wel.. Eerst dan maar zien dat ik daar komquote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
Ik weeg al tijden 68 en vind het niet mooi, dan denk ik "10 kilo eraf". Maar het kan ook zijn, wanneer ik wat meer sport, dat er maar een beetje af hoeft en ik mooiere vormen (ofzo) krijg. Dus ik zit te denken aan 58, maar alles onder de 65 is ook goedquote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef computergirl het volgende:
19 wordt als minimum genomen.
Dat betekend voor jouw lengte ongeveer 61 kilo.
Hoe kom je bij die 58 kiilo eigenlijk? Waar baseer je dat op?
Dat lijkt me een veel betere instellingquote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik weeg al tijden 68 en vind het niet mooi, dan denk ik "10 kilo eraf". Maar het kan ook zijn, wanneer ik wat meer sport, dat er maar een beetje af hoeft en ik mooiere vormen (ofzo) krijg. Dus ik zit te denken aan 58, maar alles onder de 65 is ook goed.
Dat klinkt een stuk beter, en als je meer gaat sporten dan kan het best zijn dat je niet veel afvalt, omdat spieren meer wegen dan vet, maar dat je lichaam wel strakker word, succesquote:Op zondag 28 januari 2007 21:34 schreef ma_jojo het volgende:
Jullie hebben gelijk. Dit impulsieve komt waarschijnlijk even naarboven, heb ik wel vaker. Vanaf eind 2005 last gehad van eetstoornissen zegmaar. En nu soms wil ik een beetje doordraven. Maar ik ga wel wat meer sporten en ik zie wel. 58 hoeft niet, maar tóch wel iets minder dan 68
.
Ik ben ook vegetariër, maar dat maakt voor het lijnen toch niks uit? Vlees is juist een van de meest calorierijke producten. Ok, als je een speciaal dieet wilt, kan ik je niet helpen maar uiteindelijk is er maar 1 manier om af te vallen en dat is minder eten dan je verbruikt. Daar heb je geen Sonja Bakker of andere dieetgoeroes voor nodig.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef kruimel_20 het volgende:
dan hier maar ook ff posten :
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
(ik heb ook al in het sonja bakker topic en het dieetclub topic gepost , en uiteindelijk kom ik het hier maar vragen)
Hoeveel mag je er dan nog???? Van wie???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
stel dat ik twee boterhammen met hagelslag neem
4 mandarijntjes
pakje sultana
2 glazen fristi
en gewoon avond eten
hoeveel boterhammen mag ik dan nog? (met kaas, ham of kip pestosalade )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |