Dat ook weer niet , belangrijker is de hoeveelheid verzadigde vetten , en nog erger de hoeveelheid transvettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo dan, als je dat als avondeten hebt gegeten kun je de rest van de dag bijna niks meer eten als je uitgaat van de calorieën
wel als je puur uitgaat van het toaal aantal calorieën dat je binnan mag krijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dat ook weer niet , belangrijker is de hoeveelheid verzadigde vetten , en nog erger de hoeveelheid transvetten
En dat is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wel als je puur uitgaat van het toaal aantal calorieën dat je binnan mag krijgen
Mwa, als je uitgaat van 2000 per dag heb je nog 1150 te gaan hoor, dat valt toch wel mee? (je moet dan geen patat en chocola gaan vreten maar gewoon normaal kan toch nog wel?)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wel als je puur uitgaat van het toaal aantal calorieën dat je binnan mag krijgen
Ik heb geen kaas gegeten van dat soort dingen, maar als ik nou zoals vandaag een hamburger menu met friet en een grote cola van de Mac, 2 zachte broodjes met elk 1 hard gekookt ei en een zure appel op heb. En een glas cola.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, als je uitgaat van 2000 per dag heb je nog 1150 te gaan hoor, dat valt toch wel mee? (je moet dan geen patat en chocola gaan vreten maar gewoon normaal kan toch nog wel?)
2000 (gemiddeld enzo), maar let wel dat de aardappel anders per 100 gram is.quote:
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, als je uitgaat van 2000 per dag heb je nog 1150 te gaan hoor, dat valt toch wel mee? (je moet dan geen patat en chocola gaan vreten maar gewoon normaal kan toch nog wel?)
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, aangezien 100 gram puur vet 900 kCal isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
die 853 calorieën is per 100 gram...
hamburger 255, friet (groot) 470, grote cola 210, dus dat is samen al bijna 1000quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen kaas gegeten van dat soort dingen, maar als ik nou zoals vandaag een hamburger menu met friet en een grote cola van de Mac, 2 zachte broodjes met elk 1 hard gekookt ei en een zure appel op heb. En een glas cola.
Op hoeveel zit ik dan?
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=938quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, aangezien 100 gram puur vet 900 kCal is
Lijkt me héél stug. Ben je de aardappelen niet vergeten te tellen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
die 853 calorieën is per 100 gram...
ja, ik weet t ook niet, het staat echt op die lijstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me héél stug. Ben je de aardappelen niet vergeten te tellen?![]()
Dan kom je echt nooit op (bijna) de voedingswaarde van puur vet.![]()
ja, me moederquote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
big mac is niet eens zo ongezond, de enorme hoeveelheid cola en vette fritessaus maken het tot een calorieenbom
eat your heart outquote:$100 cheese steak sandwich made with Kobe beef (technically, Wagyu beef), seared foie gras, black truffle shavings and a glass of Champagne.
Als die 940Kjoule klopt, kan het nooit 853 kcal zijn. Is verkeerd omgerekend... Grofweg is het aantal kcal, het aantal kjoule/4... kom je dus uit op 235kcal!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=938
ik kan er ook niks aan doen..
hjet is de enige bron op internet, maar wat een fout dan zegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als die 940Kjoule klopt, kan het nooit 853 kcal zijn. Is verkeerd omgerekend... Grofweg is het aantal kcal, het aantal kjoule/4... kom je dus uit op 235kcal!
Tip: geloof niet alles wat je leest... en ga nooit van slechts 1 bron uit.![]()
Die maak ik eens in de zoveel tijdquote:ik denk dat een philly cheesesteak (aka heartstoppers) wel een goede kandidaat is.
Kijk ook eens op:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hjet is de enige bron op internet, maar wat een fout dan zeg
ja okay, maar een philly cheese steak moet toch met gesneden rib-eye?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die maak ik eens in de zoveel tijd
Volgens mij maak je het zo calorierijk als je wil. Stokbroodje kopen, rosbief kopen, uien kopen en plakjes smelt-cheddar kopen. De uien en rosbief kun je in boter opbakken, of gewoon helemaal zonder extra olie. Alles bij mekaar heb je dan nog de meeste energie uit de cheddar kaas.
Het valt allemaal wel mee. Lasagne met 50% kaas on top is erger
Kan, hoeft niet, als het maar hoogwaardig, dungesneden rundvlees is.quote:ja okay, maar een philly cheese steak moet toch met gesneden rib-eye?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |