I know, maar waar je dus het dikst van wordt/wat het ongezondst isquote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Zyggie het volgende:
Veel calorieën is niet hetzelfde als veel vet.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:57 schreef N.icka het volgende:
roomboter
big mac is niet eens zo ongezond, de enorme hoeveelheid cola en vette fritessaus maken het tot een calorieenbomquote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een Big Mac menu met 2 frietsaus en een light cola.
Een grote Big Mac menu met een milkshake!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een Big Mac menu met 2 frietsaus en een light cola.
Jawel. Vet heeft 9 caloriën per gram, koolhydraten en eiwit 4, alcohol 7.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Zyggie het volgende:
Veel calorieën is niet hetzelfde als veel vet.
Dat spul is echt geniaalquote:
Grr, ik kan hem niet meer vinden. Er was op die site een recept om een mega-koekje te maken, zo één die uit 2 donkerbruine/zwarte rechthoekige koekjes bestaat met een laag witte room oid ertussen. Op de koekjes zaten ieder 8 gaten... maar ik kan niet op de naam komenquote:Er is/was een site waar ze allemaal heel erg ongezond gerechten/baksels hadden, ik zal een kijken of ik die nog terug kan vinden.
reuzel is nog niet eens zo heel slecht hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 17:04 schreef Crafty het volgende:
Uhm.... reuzel
Oreo's?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:56 schreef Mr._JA het volgende:
[..]
Grr, ik kan hem niet meer vinden. Er was op die site een recept om een mega-koekje te maken, zo één die uit 2 donkerbruine/zwarte rechthoekige koekjes bestaat met een laag witte room oid ertussen. Op de koekjes zaten ieder 8 gaten... maar ik kan niet op de naam komenmet die naam moet het met google wel te vinden zijn.
Spekkoek valt toch wel mee? Da's voornamelijk eieren. En geen spek, zoals de naam zou doen vermoeden. Die mayo maakt trouwens wel veel goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef faberic het volgende:
Gefrituurde spekkoek ballen met mayonaise
Frituurvet??quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef piepster het volgende:
Ik gok op arretjescake. Da's frituurvet met cacao, suiker en biscuit.
Zou je het niet ergens na kunnen zoeken?
Daar zit echt zoveel boter in.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef piepster het volgende:
[..]
Spekkoek valt toch wel mee? Da's voornamelijk eieren. En geen spek, zoals de naam zou doen vermoeden. Die mayo maakt trouwens wel veel goed.
dat wordt al een beetje gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:52 schreef piepster het volgende:
Zouden we niet een hoeveelheid af moeten spreken om goed te kunnen vergelijken? Bijvoorbeeld 100 gram?
Ik kan me zo best voorstellen dat een Whopper meer calorieen bevat dat een punt boterkoek om maar eens wat te noemen. Maar een Whopper is ook weer zwaarder, waardoor de vergelijking niet eerlijk is.
pakje roomboter op een stokjequote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Een Magnum?
In een Magnum zitten helemaal niet zo ongelofelijk veel kcal.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Een Magnum?
Dat was ook de uitkomst van het vorige topic dat letterlijk over dit onderwerp ging (maandje of 2 geleden)quote:
Volgens mij weegt een Magnum toch meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:25 schreef Levitation het volgende:
Het heeft alles met gewicht te maken, een snicker is veel zwaarder dan een magnum.
recept, anders kunnen we er niets meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef devlinmr het volgende:
met kerst heb ik een toet gemaakt van ongeveer 950 kC. per portie
Aardappel anders, bacon ui van Calvé, 853 kcal.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:55 schreef piepster het volgende:
Op http://www.caloriechecker.nl/www/scripts/productChecker.php was een punt boterkoek het calorierijkst, voor zover ik heb gekeken dan. (290 cal.)
Wie kan er iets ergers vinden?
per wat?? per pot?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Aardappel anders, bacon ui van Calvé, 853 kcal.
wat zeg je nou! , dat heb ik eergisteren nog zitten etenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
[..]
zo dan, als je dat als avondeten hebt gegeten kun je de rest van de dag bijna niks meer eten als je uitgaat van de calorieënquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef schatje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |