Je zit in CUL, ransaap!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:43 schreef Robbiej het volgende:
varkensvet
Met varkensvet kan je ook koken hoor.quote:
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinkenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Met varkensvet kan je ook koken hoor.
Er worden ook dierlijke vetten gebruikt in bijvoorbeeld Mars repen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinken.
Volgens mij heeft Piet wel wat aardige recepten met varkensvet.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gelezen dat een Magnum gelijk staat aan 1 pakje roomboter. Da's best veel calorieen.
dat is zulke waanzin.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gelezen dat een Magnum gelijk staat aan 1 pakje roomboter. Da's best veel calorieen.
In chocolade en noten zitten veel meer calorieën. Ongeveer 500 voor chocolade volgens mij. Maar dat is ook veel lekkerder dan zure zult.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Zelva het volgende:
Zure zult: ca. 244 kilocalorieeën per 100 gram.
waar haal je dat vandaan? het lijkt mij zinvoller om mensen aan te raden te letten op hun koolhydraten, dan op vetten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Wist u dat.... vet per gram de meeste calorieen levert?
Er zijn namelijk 4 voedingstoffen die energie (calorieen) leveren.
Per gram leveren:
vetten 9 kcal
koolhydraten 4 kcal
eiwitten: 4 kcal
alcohol 7 kcal
Door minder vet of alcohol te gebruiken bereik je eerder een caloriebeperking dan door minder koolhydraten te gebruiken.
groetjes, golfer
http://dieet.blog.nl/quote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef 7th_wave het volgende:
waar haal je dat vandaan? het lijkt mij zinvoller om mensen aan te raden te letten op hun koolhydraten, dan op vetten.
dat is totale onzinquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
True. Mijn pindakaas doet 660 per 100gram. Wat overtreft mn pindakaas, behalve varkensvet *ril*quote:Op donderdag 14 september 2006 00:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
In chocolade en noten zitten veel meer calorieën. Ongeveer 500 voor chocolade volgens mij. Maar dat is ook veel lekkerder dan zure zult.
Oh, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
7 magnums voor 1 pakje roomboter bedoel je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |