Nu al?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
HaiGaan we hier gewoon gezellig door
![]()
* PdeHoog gaat zo maar eens koken
Ja joh...ik verveel mequote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik verveel meanders moet ik echt nuttige dingen gaan doen
Prutserquote:Op zondag 7 januari 2007 16:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Over nuttige dingen gesproken... Ik herinner me ineens dat ik morgen een toets heb, waarvoor ik nog niet geleerd heb...
Herkansing dan maar weer...?
Praat effe eng manquote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik verveel meanders moet ik echt nuttige dingen gaan doen
Het is weekend. Dan schrijf je geen rapporten jaquote:Op zondag 7 januari 2007 16:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Praat effe eng man![]()
ik ben ook bezig met proberen nuttig te zijn..moeilijk man
Wel als je moet... EN ik heb geen zin in gezeik morgen...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is weekend. Dan schrijf je geen rapporten ja
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Xilantof het volgende:
TT iets aangepast. 't Blijft uiteraard bij wijze van experiment
Nah, helpt nu toch niet meerquote:
f*ck!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier bij de hand de macht zitten die jou aanpassing kan overrulen
Wij slowchatten nooit doelloosquote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
Owhja... Algemeen gesteld:
Dat experiment is leuk, maar niet een uitnodiging om doelloos te slowchatten natuurlijk!
Je moet bij wijze van Experiment eens proberen 'doelvol' te slowchatten. Dan kan je zeggen dat we in FOT een zinvolle bezigheid hebben naast FOTograferen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
f*ck!
Heb ik weer
[afbeelding]
Dat experiment is leuk, maar niet een uitnodiging om doelloos te slowchatten natuurlijk!
Wat valt hier onder doelloos, en wat hier heeft een doel?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
f*ck!
Heb ik weer
[afbeelding]
Dat zou idd ook wel een leuke zijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je moet bij wijze van Experiment eens proberen 'doelvol' te slowchatten. Dan kan je zeggen dat we in FOT een zinvolle bezigheid hebben naast FOTograferen.
Goedemiddag!quote:
Mwah, weekend, morgen mijn 1e werkdag dit jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 16:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Lekker weekend gehad?
Ik moet zo nog sporten. Mijn wedstrijd begint om f*cking 17.50 pas!
Het kan aan mijn huidige geestelijke gesteldheid liggen, maar klopt het dat je post gewoon nergens op slaat?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat zou idd ook wel een leuke zijn!![]()
Maar welk doel?
En mensen... Spring nou niet gelijk in de klokkentoren als er iets gezegd wordt... Ik ga écht geen grenzen stellen ofzo aam de SC. Ik acht jullie daarentegen wel slim genoeg om door te hebben dat gewoon slowchat uiteraard mag.
Zelf een soort lichtbak gemaakt met een halogeenspot eronder, met een statief erboven en dan heeeele dunne plakjes erop. Daarna in CS even met levels, kleuren etc gespeeld.quote:
Ik morgen pas ook weer beginnen dit nieuwe jaar.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, weekend, morgen mijn 1e werkdag dit jaarMaar wel lekker hoor
En jij?
Wat doe je voor sport dat het zo laat begint?
Lekker niet, een beetje vakantiequote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik morgen pas ook weer beginnen dit nieuwe jaar.
En ik doe aan handbal. Toevallig nu zo laat. Verschild elke week hoe laat je moet spelen.
Vakantie is altijd wel lekker ja... Hoewel ik deze liever iets anders had ingevuld. Maar daar hoef ik, met morgen een werkdag voor me neus, nu niet meer over na te denken!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker niet, een beetje vakantie
Gewonnen met handballen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:12 schreef pirke het volgende:
Het grote voordeel van zo'n groot scherm, is dat ik nu kan Fok!ken terwijl ik daarnaast de film nog een keer kijk met commentaar van 2 filosofen
Morgen weer vroeg op jaquote:Op zondag 7 januari 2007 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vakantie is altijd wel lekker ja... Hoewel ik deze liever iets anders had ingevuld. Maar daar hoef ik, met morgen een werkdag voor me neus, nu niet meer over na te denken!
En wel gewonnen. Niet door mij iigBen al niet de beste, en had nu al mijn dag niet
1 puntje verschil... 27-26. Wat leuke wedstrijd wel
Welke foto laat je afdrukken?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef prupke het volgende:goedeavond
net ff een foto verstuurd om af te laten drukken op doek
ben benieuwd hoe het gaat worden
* kwiebuske spaart toch liever iets andersquote:Op zondag 7 januari 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
Welke foto laat je afdrukken?
Hoegroot? hoe duur? waar?
(ben ervaringen aan het sparen)
zonsondergangquote:Op zondag 7 januari 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Welke foto laat je afdrukken?
Hoegroot? hoe duur? waar?
(ben ervaringen aan het sparen)
Wel even bellen als je het over een week niet binnen hebt! Bij mij waren ze de foto kwijt ofzo, twee keer...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef prupke het volgende:goedeavond
net ff een foto verstuurd om af te laten drukken op doek
ben benieuwd hoe het gaat worden
Ok ik zal het ff onthoudenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wel even bellen als je het over een week niet binnen hebt! Bij mij waren ze de foto kwijt ofzo, twee keer...
2x 21" of 2x 22" ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:29 schreef freud het volgende:
[..]
24" is nix...
Ik draai op een resolutie van 3840x1024.
3x17" als ik Freud goed heb gelezen..quote:
vertikaal liggen is moeilijk.......quote:Op zondag 7 januari 2007 23:27 schreef pirke het volgende:
Ik ga vast horizontaal liggen, voor jullie zal ik het licht nog aanlatenEen keer op tijd naar bed ipv elke nacht tot 2 a 3 uur wakker blijven.
Truste!
Jazeker, ik ben langzaam over aan het schakelen op het nachtritme ivm een week nachtdiensten komende weekquote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
vertikaal liggen is moeilijk.......
licht is nog steeds aan hier
iemand nog wakker?
yepquote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
vertikaal liggen is moeilijk.......
licht is nog steeds aan hier
iemand nog wakker?
Ik heb nooit zin om naar bed te gaan... Ik heb ook nooit zin om op te staan trouwens... Ik ben luiquote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen...dat is de remedie
* prupke wijselijk d'r mond dicht gaat houdenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om naar bed te gaan... Ik heb ook nooit zin om op te staan trouwens... Ik ben lui
nou, dan doe ik t licht wel uitquote:Op maandag 8 januari 2007 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke wijselijk d'r mond dicht gaat houden![]()
Maar je ging je mond wijselijk dichthouden enzoquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
aan zeg ik je![]()
nog niet naar bed moet
tis maar goed dat ik je moeder niet ben ...anders had je allang een opvoedkundige trap onder de kont gekregenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar je ging je mond wijselijk dichthouden enzo![]()
edit: ik ga nog ff Wacky Wheels spelen en dan echt naar bed![]()
Hoe doe je dat??quote:Op maandag 8 januari 2007 07:52 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb ook al zo verrot geslapen...
Ik zou wel weer eens lekker willen slapenquote:Op maandag 8 januari 2007 07:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hoe doe je dat??
Dat wil ik ook wel eens meemaken.
Ik slaap n.l. altijd lekker![]()
BTW goedemorgen allemaal.
Pff, niets nieuws: fotobehang...quote:Op maandag 8 januari 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber:
Profotonet doet tegenwoordig ook posters (tot 76 bij 400cm): http://www.profotonet.nl/html/posters.html
Binnenkort eens uitproberen
Geen flauw ideequote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef nikky het volgende:
Hoeveel megapixel moet je daarvoor hebben PdeHoog?.
Ik lag er op tijd in hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 09:01 schreef pirke het volgende:
Mogguh!
Op tijd naar bed helpt om er 's ochtends uit te komen
hart van NL?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Mauro het volgende:
a.s. vrijdag allemaal naar SBS6 kijken.
Waarschijnlijk komt een project vaar ik wat werk voor heb gedaan in een itempje bij Hart van NL voorbij
Mijn werkgever zou een rapport achterhouden
Dus....
Komt dat zien! Komt dat zien
idd, zo'n soort categorie.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
hart van NL?
Met nieuws items zoals:
Hoge nood in het hoge noorden..
Oude vrouw had zichzelf buiten gelsoten.
De buurvrouw bood uitkomst, zij had ook een sleutel van de voordeur.....
of
Sensatie sensatie brandweer man red katje uit de kwaadwillende moordlustige boom.
Pfff, die mensen hebben toch ook het recht hun doden te begraven, zelfs als ze uit Kampen komen. Mag in Staphorst zelfsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd, zo'n soort categorie.
Het gaat hier om een omvangrijke bodemverontreiniging in de gemeente Kampen (of all places)
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik was vroeg thuis, maar mijn eten staat nog steeds in ovenEn ik heb honger
Het is klaar en op en het was echt goed eten en snel klaar....als de oven mee had gewerktquote:
't is meer een doe-topic geworden inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:06 schreef WurM het volgende:
[offtopic]
Is dit nog wel n testcase?
Ik wilde t niet in FB doen, t is niet echt een klacht ofzo, eerder een vraagje
[/offtopic]
Mijn eten was ook goed
LB WurM. Er zijn geen regels voor wat een tescase of een showcase of zo is. Het is een leuk topic waarin leuk geëxperimenteerd wordt. Da's belangrijkerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:06 schreef WurM het volgende:
[offtopic]
Is dit nog wel n testcase?
Ik wilde t niet in FB doen, t is niet echt een klacht ofzo, eerder een vraagje
[/offtopic]
Mijn eten was ook goed
Ik ben ook al weer een tijdje wakkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:16 schreef nikky het volgende:
Heej het licht brand hier nog.
Ik ben alweer wakker. Broodje eten koppie thee en dan nog maar weer proberen te slapen.
Hoi Prupke![]()
![]()
Vroeg he?
Ik welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben ook al weer een tijdje wakker
Helaas mag ik niet weer mijn bed in straks
Het Fot users welkom topic Kijkt u eensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:13 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Hadden we niet ooit een voorstel topic hier? Voor de nieuwlingen om zich voor te stellen en te lezen wie de rest is zeg maar...
Was voor de nieuwelingenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Fot users welkom topic Kijkt u eens
Maar we kennen je toch allemaal, -Marjo-Je hoeft je echt niet meer voor te stellen hoor
Gisteravond brownies gemaakt. Ze zijn goed geluktMijn oven en ik zijn nader tot elkaar gekomen
Maar als ik nou wil testen of mijn showcase goed is? [test[showcase]]? Moet ik mijn blokhaken dan nesten? Of is het meer een subset? [showcase.test]?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
LB WurM. Er zijn geen regels voor wat een tescase of een showcase of zo is. Het is een leuk topic waarin leuk geëxperimenteerd wordt. Da's belangrijker
Ga ik daar brownies bakken danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef -Marjo- het volgende:
En nu al brownies bakken voor de Den Haag meet![]()
'[Testcase] [Showcase]' natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef freud het volgende:
[..]
Maar als ik nou wil testen of mijn showcase goed is? [test[showcase]]? Moet ik mijn blokhaken dan nesten? Of is het meer een subset? [showcase.test]?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef CocaColaLight het volgende:
alvast klaar zet om de mensen weer trug de SC in te lokken.
Geen koffie meer voor mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef CocaColaLight het volgende:
alvast klaar zet om de mensen weer trug de SC in te lokken.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Aan de lijn denken doe je in de auto, je hoort dan zelfs op meerdere lijnen te letten.
Bronquote:Aspartaam is verreweg de meest gevaarlijke stof, die toegevoegd wordt aan voedingsartikelen. Het neemt meer dan 75% van de nadelige reacties op toevoegingen aan voedsel, die aan de FDA gerapporteerd zijn, voor zijn rekening. Een paar van de 90 verschillende symptomen die daarin opgenomen zijn en die veroorzaakt zijn door Aspartaam, omvatten: hoofdpijn / migraine, duizeligheid, aanvallen, misselijkheid, gevoelloosheid, krampachtige bewegingen van de spieren, gewichtstoename, uitslag, depressie, vermoeidheid, irritatie, hartkloppingen, slapeloosheid, gezichtsproblemen, gehoorverlies, harttrillingen, ademhalingsmoeilijkheden, ongerustheidsaanvallen, onduidelijks spraakvermogen, smaakverlies, oorsuizingen, duizelingen, geheugenverlies en gewrichtspijn.
Het zal de zorgverzekeraars allemaal een zorg zijn.... Zolang jij maar premie betaald, maar iets vergoeden willen ze alleen als zij er beter van worden..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef nikky het volgende:
[afbeelding] Zorgverzekeraars! [afbeelding]
En light producten schijnen inderdaad helemaal niet zo goed te zijn. Dus ik gebruik ze ook niet.
Niks mis met bierquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:31 schreef freud het volgende:
Mja, zoetjes met aspertaam:
[..]
Bron
(Je kan aspertaam ook vervangen door bier in deze quote)
Bureaucratisch gezeik. Dat is het.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het zal de zorgverzekeraars allemaal een zorg zijn.... Zolang jij maar premie betaald, maar iets vergoeden willen ze alleen als zij er beter van worden..
Ik hoor er veel van op m'n werk. Het is gewoon tuich.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:39 schreef Yoni het volgende:
Ik had allemaal goede voornemens over regelmatiger en gezonder eten enzo dit jaar. Het jaar is 9 dagen jong en ik ga zometeen voor de vierde keer dit jaar uit eten![]()
Naja.. regelmatig is het wel
Ook met uit eten kan je prima gezond eten hpoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:39 schreef Yoni het volgende:
Ik had allemaal goede voornemens over regelmatiger en gezonder eten enzo dit jaar. Het jaar is 9 dagen jong en ik ga zometeen voor de vierde keer dit jaar uit eten![]()
Naja.. regelmatig is het wel
Heb ik ook geprobeerd, maar zelfs daar kon ik me niet aan houdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat gegil over goede voornemens en je er houden.... Bijna niemend lukt dat...
![]()
Maar ik houd me al een jaar of 5 aan mijn goede voornemen... "voor de komende jaren géén goed voornemen meer nemen..." Werkt perfect. En meteen van het gezeik af...![]()
![]()
![]()
WurM een aai over zijn bolleke geeft..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, maar zelfs daar kon ik me niet aan houden
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WurM een aai over zijn bolleke geeft..Arm kerelchie
Kijk ook vooral eens in de indexquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef crossover het volgende:
Ik heb vandaag een best leuke foto gemaakt
Is er een centraal topic voor hier of mag dat ook hier
Ja ik had al in de index gekeken.. maar niks gevonden. Zoiets zocht ik dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk ook vooral eens in de indexStaan allemaal interessante topics, waaronder deze: Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - deel 7
![]()
Als je nou ook de OP ff had gelezen, dan had je gezien dat je eerst wat puntjes van commentaar op de vorige foto had moeten postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik had al in de index gekeken.. maar niks gevonden. Zoiets zocht ik dusbedankt
Hier dus
Heb een goed gesprek gehad van mijn 'manager'. Hij wist dat ik naar Nürburg ga voor de Grand Prix. Ben het hele weekend daar te spotten en mag een lens meenemen om uit te proberen. Wat raden jullie mij aan?quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
Jij kan er ook niets aan doen... Freud moet weer een [afbeelding].. Foei Freud![]()
Als je Canon hebt.... 300 of 400mmquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb een goed gesprek gehad van mijn 'manager'. Hij wist dat ik naar Nürburg ga voor de Grand Prix. Ben het hele weekend daar te spotten en mag een lens meenemen om uit te proberen. Wat raden jullie mij aan?
Ja maar daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef freud het volgende:
[..]
Ook met uit eten kan je prima gezond eten hpoor.
is een mooie keuze, maar afhankelijk van de rest van de lenzen die hij heeft, zou de 100-400 L ook een erg fijne keuze kunnen zijn.quote:
welke camera ga je er voor gebruiken ?quote:
* HM2 Bakkie pleur richting Mauro schuift..quote:
Dank is zéér grootquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 Bakkie pleur richting Mauro schuift..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geheime codewoord is chocolade rasul...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik niet zo goed inKon nu ook het trilogie van chocolade niet weerstaan
![]()
Ik had 'm daar al gemeld toen ik 'm gekocht hadquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:37 schreef pirke het volgende:
Ander topic Yoni!
Maar toch gefeliciteerd!
Het zij je vergevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik had 'm daar al gemeld toen ik 'm gekocht had![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef Yoni het volgende:
[..]Ben er echt nu al helemaal blij mee
![]()
Zondag mag ie mee naar Blijdorp
Gezelliequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gezellig
Misschien zie ik je daar nog wel
Ik wil mijn camera ook nog even uitlaten
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
En ik moet nu toch ook eens aan zo'n CF-kaartjes-doosje denk ik![]()
Ik noem het tegenwoordig mijn 'cash drainage systeem'quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Leuke hobby he, dat fotograferen
Daar kun je het idd best goed mee vergelijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ik noem het tegenwoordig mijn 'cash drainage systeem'.
Oh gek word ik er van! Echt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Leuke hobby he, dat fotograferen
Haha ja daar lijkt het inderdaad wel op!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ik noem het tegenwoordig mijn 'cash drainage systeem'.
quote:
Hiero: http://www.fotokonijnenberg.nl/product_list.php?idc=506quote:In mijn oude tasje had ik een mooi vakje waar m'n kaartjes in konden, maar die rugzak heeft wat minder kleine vakjes enzo.... en dan zijn die losse kleine doosjes dus niet zo heel erg handig.
Het is niet onze fout dat jij je ZO makkelijk laat verleidenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef Yoni het volgende:
Ik geef altijd gewoon jullie de schuld trouwens![]()
Laatst verkondigde je nog dat ze niet zo makkelijk te verleiden isquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is niet onze fout dat jij je ZO makkelijk laat verleiden
Ja, maar dat ging over trouwenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Laatst verkondigde je nog dat ze niet zo makkelijk te verleiden is.
Beetje zonde om zoiets bij Konijn te halen. Qua verzendkosten e.d.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Hiero: http://www.fotokonijnenberg.nl/product_list.php?idc=506
Deze zijn de besteSommige zijn stof en waterdicht en blijven drijven en zo
Xil gaat binnenkort een ritje KB doen. Kijk hem ff lief aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Beetje zonde om zoiets bij Konijn te halen. Qua verzendkosten e.d.
quote:
P mischein heb je aan deze hart onder je riem iets...quote:
In het verleden gegeven garanties zeggen niets over de toekomst?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
P mischein heb je aan deze hart onder je riem iets...
"In het verleden behaalde resultaat biedt geen garantie voor de toekomst..."
Mischien heb je in 2007 wel een kans![]()
Heb je wel 2 dagen vrij genomen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
In het verleden gegeven garanties zeggen niets over de toekomst?
* freud freud belt alle vrouwen weer op die ooit 'nee' zeiden...
* Yoni zet haar telefoon uitquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
In het verleden gegeven garanties zeggen niets over de toekomst?
* freud freud belt alle vrouwen weer op die ooit 'nee' zeiden...
Iddquote:
Het gaat hem niet worden ben ik bangquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
P mischein heb je aan deze hart onder je riem iets...
"In het verleden behaalde resultaat biedt geen garantie voor de toekomst..."
Mischien heb je in 2007 wel een kans![]()
Van de eerste dag van het jaar kan je geen conclusie trekken voor de rest van het jaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat hem niet worden ben ik bangHeb het al geprobeerd in de auto terug op weg naar huis 1 januari
Ach....er lopen nog genoeg andere leuke meiden rond die WEL een L-lens willen vasthoudenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Van de eerste dag van het jaar kan je geen conclusie trekken voor de rest van het jaar.![]()
Zelfs ik ben niet zo wanhopig..Het komt wel een keer goed.. ooit
![]()
God, wat een foute opmerking is dat zeg! Vooral gezien de lengte van de band van je cameraquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....er lopen nog genoeg andere leuke meiden rond die WEL een L-lens willen vasthouden
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
God, wat een foute opmerking is dat zeg! Vooral gezien de lengte van de band van je camera![]()
Yupquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
God, wat een foute opmerking is dat zeg!
Wanneer kom je weer etenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee dank je. Moet aan m'n lijn denken
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eten![]()
Ik ga vrijdag hazelnootijs maken
Mijn agenda zegt dat ik dan nog geen afspraken hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Weekend zit geheel volgeboekt (extreem volgeboekt zelfs).
Maandag dus ook maar even niet. Dinsdag?
quote:
dit kan ik niet rijmenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Yoni het volgende:
![]()
Weekend zit geheel volgeboekt (extreem volgeboekt zelfs).
Maandag dus ook maar even niet. Dinsdag?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee dank je. Moet aan m'n lijn denken
*snik*quote:
Nou.. tis vrij simpel hoor (hoewel ik het ook niet kan rijmen, maar ik ben slecht in rijmen)quote:
Je doet t in een verkeerde volgorde...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou.. tis vrij simpel hoor (hoewel ik het ook niet kan rijmen, maar ik ben slecht in rijmen)
Ik = vrouw
Ik = te zwaar
Ik = chocolaverslaafd
Ik = is niet zo goed in leuke/lekkere dingen weigeren
Voila..
quote:Ik = chocolaverslaafd
Conclusies:
Ik = vrouw
Ik vind mezelf te zwaar
En de rest speelt daar ijverig op inquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:11 schreef Yoni het volgende:
Ik = chocolaverslaafd
kijkt, nee dat nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou.. tis vrij simpel hoor (hoewel ik het ook niet kan rijmen, maar ik ben slecht in rijmen)
Ik = vrouw
hmm, geen commentaarquote:Ik = te zwaar
zolang het melk en wit isquote:Ik = chocolaverslaafd
duidelijkquote:Ik = is niet zo goed in leuke/lekkere dingen weigeren
Voila..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:39 schreef freud het volgende:
Door nee te zeggen tegen het koekje, [...]
Laat maar
Hoezoquote:
Omdat hier de redenatie van een vrouw wordt ontleedquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoezoWil je het ergens over hebben
![]()
* PdeHoog pakt de cola en de popcorn
Dat suggereert dat vrouwen logica hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat hier de redenatie van een vrouw wordt ontleed.
Heb ff geduld...dan is mijn pizza klaar en zet ik alvast de koffie voor het ontbijt gereedquote:Als ik moet gaan beginnen ben ik morgen nog niet klaar.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat suggereert dat vrouwen logica hebben
[..]
Heb ff geduld...dan is mijn pizza klaar en zet ik alvast de koffie voor het ontbijt gereed
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]leg er ook effe een schaal koekjes bij... En vergeet niet alvast koffie klaar te zetten voor de nachtploeg..
Bekers kunnen alvast op nacht-ploegnaam klaar gezet worden.
-Nikky
-Ymke
-Ultra-Ivo
-MarcH![]()
Dus... het volgende krat Hertog Jan komt op jouw rekening..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
grrrrrrr. was ik opeens uitgelogd.
![]()
Druktemakerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus... het volgende krat Hertog Jan komt op jouw rekening..![]()
hoezo op mijn rekening?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus... het volgende krat Hertog Jan komt op jouw rekening..![]()
Maar wel een druktemaker die een krat HJ rijker is op zijn kostenquote:
vertel of link.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef ableton het volgende:
Kunnen jullie alstjullieblieft even kijken?
Als ik het hier post worden ze misschien boos.
Prupke/PKfot denk dat jullie me hier goed mee kunnen helpen, maar de rest 1 seconde van jullie tijd?
pfffff.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar wel een druktemaker die een krat HJ rijker is op zijn kosten![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pfffff.
een krat rijker.
als ik jou was zou ik me maar eens druk maken over de reacties die je in diverse fotoboeken hebt neer geplant
graag gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Joh heb ik dat gedaan?? Tof, doe ik namelijk nauwelijks..
Bedankt voor die FoBo postjes..
![]()
![]()
sorry vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vertel of link.
snap er nog niks van
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
graag gedaan.
als het goed is was het alleen naar 18+ dames maar kan hier en daar een fout hebben gemaakt
* Marc H is vrijquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]leg er ook effe een schaal koekjes bij... En vergeet niet alvast koffie klaar te zetten voor de nachtploeg..
Bekers kunnen alvast op nacht-ploegnaam klaar gezet worden.
-Nikky
-Ymke
-Ultra-Ivo
-MarcH![]()
Kan er weinig over oordelen, schiet zelf met een kanon, en heb ooit eens 5 minuten een D200 in mijn handen gehad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef ableton het volgende:
[..]
sorry vergeten
voor jou en de rest nog: [CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 4
Sorry voor late reactie: Ik heb een Nikon D50.quote:
goedzo dat wilde ik horenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sorry voor late reactie: Ik heb een Nikon D50.
al heb je een wegwerpkodak ..... boeie...quote:
Die heb ik ook nog ergens liggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef prupke het volgende:
[..]
al heb je een wegwerpkodak ..... boeie...
je kan daar alleen geen lens op vervangen
Jahquote:
Niet bij mij hoorquote:
We rellen teveel of zo en nou komt ze persoonlijk de boel in de gaten houdenquote:
Overloperquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Tja, ik kom niet meer zo vaak op het FOK!Forum
Nee, niet echtquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeieavond allen. Nog meer mensen die zich verheugen op de strom van morgen?:-)
o, is dat het... Ik dacht dat ze het hier gewoon gezellig vondquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We rellen teveel of zo en nou komt ze persoonlijk de boel in de gaten houdenNou ja....voor nog een paar dagen iig
Daarna heeft ze het te druk
Waarschijnlijk ook datquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef WurM het volgende:
[..]
o, is dat het... Ik dacht dat ze het hier gewoon gezellig vond
Nikky is gewoon stoer en zwaar oké.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We rellen teveel of zo en nou komt ze persoonlijk de boel in de gaten houdenNou ja....voor nog een paar dagen iig
Daarna heeft ze het te druk
beginnen?? kwas er nog over bezigquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet bij mij hoorPrupke begint er nu weer over
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef WurM het volgende:
[..]
o, is dat het... Ik dacht dat ze het hier gewoon gezellig vond
FPquote:
Hoi Wurm,quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik verheug me wel min of meer op overmorgeneens kijken of ik dan terecht kan in de kerk waarover ik t heb in deze post
Het topic is niet door mij gemaakt hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hoi Wurm,
Volgens mij heb ik ook nog wat in mijn verzameling en anders ...als ik in de buurt van van zo'n klok ...![]()
![]()
Wees blij dat je me niet meer zo vaak op het FOK!Forum zietquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef nikky het volgende:
[..]
FP
Je steelt teveel tijd daarin ipv hier
Das waar. En weet je waarom ik er niet zo op zit te wachten. Ik moet nog autorijden én ik kan geen foto's makenquote:
Wrom nie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Het topic is niet door mij gemaakt hoorhet was de exacte post waar ik op doelde
![]()
edit:Net je post in dat topic gelezen... ik begrijp mensen weer eens niet ofzo![]()
Je was toch helemaal geen vervelende user?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wees blij dat je me niet meer zo vaak op het FOK!Forum zietOf vindt jij het jammer?
ik begreep dat jij begreep dat ik dat topic had gemaakt, maar als ik jouw post in dat topic zie, begrijp ik dat jij begrijpt dat ik het niet was, dus begreep ik er ff niets van... Begrijp je?quote:
Kun je tijdens het rijden wel de kracht voelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Das waar. En weet je waarom ik er niet zo op zit te wachten. Ik moet nog autorijden én ik kan geen foto's maken
Oeps, das nog eens klare taal heequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef WurM het volgende:
[..]
ik begreep dat jij begreep dat ik dat topic had gemaakt, maar als ik jouw post in dat topic zie, begrijp ik dat jij begrijpt dat ik het niet was, dus begreep ik er ff niets van... Begrijp je?
Weet ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, das nog eens klare taal hee![]()
![]()
Heb ik te snel gelezen en gereageerd?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
maar het is reeds goed gekomen
Bij andere users voor 95% wel. Was ik bij jou geen vervelende user?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Je was toch helemaal geen vervelende user?![]()
![]()
Oeh, mag ik kiezen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kun je tijdens het rijden wel de kracht voelen![]()
Yep, foto's van een woeste zee is wel gaaf. Ik weet nog niet wat ik doen ga, of naar Blijdorp of naar een strand.![]()
![]()
combinerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Kun je tijdens het rijden wel de kracht voelen![]()
Yep, foto's van een woeste zee is wel gaaf. Ik weet nog niet wat ik doen ga, of naar Blijdorp of naar een strand.![]()
![]()
Moet hij elke keer als hij in het park wil komen entree betalenquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar begrijp nu wel dat ik een foto van mijn wekker moet maken![]()
Dat zou wat zijn, deukkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef X-fi het volgende:
[..]
Moet hij elke keer als hij in het park wil komen entree betalen![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef X-fi het volgende:
[..]
Bij andere users voor 95% wel. Was ik bij jou geen vervelende user?![]()
LOLquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Moet om 15:00 uur weer thuis zijn, redden we dat![]()
![]()
Proesssssst Emmen kom ik net weg, ff genoeg Emmen gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef kwiebuske het volgende:
gfi
ALS ik naar emmen zou gaan, hoefde ik niet te betalen
Blijdorp wel
*ook maar abbootje nemen dan*
PDJ: "Ik heb al entree betaald mevrouw van blijdorpquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, deukkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
Gelukkig maar. Had vorig jaar rake klappers gehad in mijn leven. Had 3 sterfgevallen in de laatste 5 maanden. Moest dat proberen op te pakken en is aardig gelukt (imo). Maarja, je verwerkt het natuurlijk geen 100% aangezien het gewoon mensen zijn die je al je hele leven kent...quote:
Oeps, dan redden we het helemaal al niet.quote:
Huh:?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef X-fi het volgende:
[..]
PDJ: "Ik heb al entree betaald mevrouw van blijdorp"
gfiquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Oeps, dan redden we het helemaal al niet.
Wel gaaf trouwens, die zuidwester op de Maasvlakte ...komt er vol op.![]()
Maar blijdorp trekt ook, alleen vraag ik me af of dieren wel uit hun hok komen met dit weer![]()
--> R&Pquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Had vorig jaar rake klappers gehad in mijn leven. Had 3 sterfgevallen in de laatste 5 maanden. Moest dat proberen op te pakken en is aardig gelukt (imo). Maarja, je verwerkt het natuurlijk geen 100% aangezien het gewoon mensen zijn die je al je hele leven kent...
Truste Kwiebusquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gfi
morgenvroeg maar gokken dan![]()
truste
Ja sorry, maar had ze heel lang niet meer gesproken. Dus even haar up2date brengen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef WurM het volgende:
[..]
--> R&P
sterkte ermee verder...
Gaat hard met SC vandaag
Weltrustenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gfi
morgenvroeg maar gokken dan![]()
truste
Maakt niet uit, was maar een garpjequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja sorry, maar had ze heel lang niet meer gesproken. Dus even haar up2date brengen.![]()
Ach, ik accepteer het wel hoor.. Was even een brok in mijn keel. Hopelijk is 2007 een beter jaar voor mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was maar een garpjeEn niet eens een hele leuke
For what it's worth: Ik hoop met je mee...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ach, ik accepteer het wel hoor.. Was even een brok in mijn keel. Hopelijk is 2007 een beter jaar voor mij.
Dat hoop ik voor mezelf ook..... trouwen en meteen weer scheiden is geen lolletje...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ach, ik accepteer het wel hoor.. Was even een brok in mijn keel. Hopelijk is 2007 een beter jaar voor mij.
zit je boven de 3 weken??quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor mezelf ook..... trouwen en meteen weer scheiden is geen lolletje...
Bedankt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
For what it's worth: Ik hoop met je mee...
F1? Waar dan? Testcircuit?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef X-fi het volgende:
Ik kan niet wachten: Ik ga naar de Formule 1!!! Met mijn Nikon D50
pff.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor mezelf ook..... trouwen en meteen weer scheiden is geen lolletje...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Had vorig jaar rake klappers gehad in mijn leven. Had 3 sterfgevallen in de laatste 5 maanden. Moest dat proberen op te pakken en is aardig gelukt (imo). Maarja, je verwerkt het natuurlijk geen 100% aangezien het gewoon mensen zijn die je al je hele leven kent...
Ben je mal. Een heel weekend naar Nürburgquote:
Eigenlijk begon het 3 weken voor het huwelijk al... maar had misschien ook te maken met de spanningen van het huwelijk en de verhuizing naar Canada 1,5 week na het huwelijk, dus toch maar doorgezet, maar al snel bleek dat de twijfels gegrond waren en lekker tot rust komen in Canada zat er niet in nee. We hebben het nog wel langer dan drie weken geprobeerd ja. Zit jij op 3 weken dan??quote:
Uiteraard en nog altijd dezelfde ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dankje wel!.. Heb jij nog trouwens MSN Nikky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |