Nu al?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
HaiGaan we hier gewoon gezellig door
![]()
* PdeHoog gaat zo maar eens koken
Ja joh...ik verveel mequote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik verveel meanders moet ik echt nuttige dingen gaan doen
Prutserquote:Op zondag 7 januari 2007 16:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Over nuttige dingen gesproken... Ik herinner me ineens dat ik morgen een toets heb, waarvoor ik nog niet geleerd heb...
Herkansing dan maar weer...?
Praat effe eng manquote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik verveel meanders moet ik echt nuttige dingen gaan doen
Het is weekend. Dan schrijf je geen rapporten jaquote:Op zondag 7 januari 2007 16:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Praat effe eng man![]()
ik ben ook bezig met proberen nuttig te zijn..moeilijk man
Wel als je moet... EN ik heb geen zin in gezeik morgen...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is weekend. Dan schrijf je geen rapporten ja
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Xilantof het volgende:
TT iets aangepast. 't Blijft uiteraard bij wijze van experiment
Nah, helpt nu toch niet meerquote:
f*ck!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier bij de hand de macht zitten die jou aanpassing kan overrulen
Wij slowchatten nooit doelloosquote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
Owhja... Algemeen gesteld:
Dat experiment is leuk, maar niet een uitnodiging om doelloos te slowchatten natuurlijk!
Je moet bij wijze van Experiment eens proberen 'doelvol' te slowchatten. Dan kan je zeggen dat we in FOT een zinvolle bezigheid hebben naast FOTograferen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
f*ck!
Heb ik weer
[afbeelding]
Dat experiment is leuk, maar niet een uitnodiging om doelloos te slowchatten natuurlijk!
Wat valt hier onder doelloos, en wat hier heeft een doel?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
f*ck!
Heb ik weer
[afbeelding]
Dat zou idd ook wel een leuke zijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je moet bij wijze van Experiment eens proberen 'doelvol' te slowchatten. Dan kan je zeggen dat we in FOT een zinvolle bezigheid hebben naast FOTograferen.
Goedemiddag!quote:
Mwah, weekend, morgen mijn 1e werkdag dit jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 16:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Lekker weekend gehad?
Ik moet zo nog sporten. Mijn wedstrijd begint om f*cking 17.50 pas!
Het kan aan mijn huidige geestelijke gesteldheid liggen, maar klopt het dat je post gewoon nergens op slaat?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat zou idd ook wel een leuke zijn!![]()
Maar welk doel?
En mensen... Spring nou niet gelijk in de klokkentoren als er iets gezegd wordt... Ik ga écht geen grenzen stellen ofzo aam de SC. Ik acht jullie daarentegen wel slim genoeg om door te hebben dat gewoon slowchat uiteraard mag.
Zelf een soort lichtbak gemaakt met een halogeenspot eronder, met een statief erboven en dan heeeele dunne plakjes erop. Daarna in CS even met levels, kleuren etc gespeeld.quote:
Ik morgen pas ook weer beginnen dit nieuwe jaar.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, weekend, morgen mijn 1e werkdag dit jaarMaar wel lekker hoor
En jij?
Wat doe je voor sport dat het zo laat begint?
Lekker niet, een beetje vakantiequote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik morgen pas ook weer beginnen dit nieuwe jaar.
En ik doe aan handbal. Toevallig nu zo laat. Verschild elke week hoe laat je moet spelen.
Vakantie is altijd wel lekker ja... Hoewel ik deze liever iets anders had ingevuld. Maar daar hoef ik, met morgen een werkdag voor me neus, nu niet meer over na te denken!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker niet, een beetje vakantie
Gewonnen met handballen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:12 schreef pirke het volgende:
Het grote voordeel van zo'n groot scherm, is dat ik nu kan Fok!ken terwijl ik daarnaast de film nog een keer kijk met commentaar van 2 filosofen
Morgen weer vroeg op jaquote:Op zondag 7 januari 2007 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vakantie is altijd wel lekker ja... Hoewel ik deze liever iets anders had ingevuld. Maar daar hoef ik, met morgen een werkdag voor me neus, nu niet meer over na te denken!
En wel gewonnen. Niet door mij iigBen al niet de beste, en had nu al mijn dag niet
1 puntje verschil... 27-26. Wat leuke wedstrijd wel
Welke foto laat je afdrukken?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef prupke het volgende:goedeavond
net ff een foto verstuurd om af te laten drukken op doek
ben benieuwd hoe het gaat worden
* kwiebuske spaart toch liever iets andersquote:Op zondag 7 januari 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
Welke foto laat je afdrukken?
Hoegroot? hoe duur? waar?
(ben ervaringen aan het sparen)
zonsondergangquote:Op zondag 7 januari 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Welke foto laat je afdrukken?
Hoegroot? hoe duur? waar?
(ben ervaringen aan het sparen)
Wel even bellen als je het over een week niet binnen hebt! Bij mij waren ze de foto kwijt ofzo, twee keer...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef prupke het volgende:goedeavond
net ff een foto verstuurd om af te laten drukken op doek
ben benieuwd hoe het gaat worden
Ok ik zal het ff onthoudenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wel even bellen als je het over een week niet binnen hebt! Bij mij waren ze de foto kwijt ofzo, twee keer...
2x 21" of 2x 22" ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:29 schreef freud het volgende:
[..]
24" is nix...
Ik draai op een resolutie van 3840x1024.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |