abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 15:28:13 #101
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45109996
ik begrijp dus dat huub niet weggaat, dus gaat nl eruit, toch?
Zou mooi zijn
  zondag 7 januari 2007 @ 15:28:27 #102
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110006
Ik begin net met kijken maar, gezellige boel daar
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 15:29:05 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45110026
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Sonique het volgende:

Knakpunt van iemand is belangrijk, dan weet je hoe ver je moet gaan.
Het is een kwestie van tijd voordat Huub eruit ligt.

Ik denk namelijk niet dat NL erg onder de indruk was van Huub z'n 'moment'...

De aanvallen op NL z'n moeder zijn op z'n minst zeer zwak te noemen...
Huub moet Nathanaels moeder voortaan elke dag voor verlepte rioolhoer uitmaken. Effe iemands knakpuntje opzoeken, tof joh. Dan weet je hoe ver je moet gaan.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_45110040
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik begin net met kijken maar, gezellige boel daar
Je hebt idd wat gemist succes met bijlezen
  zondag 7 januari 2007 @ 15:29:28 #105
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110044
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef bosb het volgende:

[..]

Klopt, .nl is gewoon spel technisch gezien de absolute winnaar. Reacties van mensen buiten de kooi zijn voor hem niet echt boeiend. Bijna alle miljonairs staan volledig aan zijn kant, en huub zal snel vertrekken.
pi_45110067
K'vind 't juist leuk. Beetje gedonder in de kooi.
pi_45110079
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Huub moet Nathanaels moeder voortaan elke dag voor verlepte rioolhoer uitmaken. Effe iemands knakpuntje opzoeken, tof joh. Dan weet je hoev er je moet gaan.
Daar zijn toch afspraken over gemaakt. Verbaal mag bijna alles (3 cp voor schelden ok) maar met dingen gooien en fysiek worden is verboden. .nl heeft idd huub perfect bespeeld en huub heeft zich flink laten kennen
pi_45110081
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat Nathanael een beetje geschrokken en geknakt is. En dat zal nog sterker worden als er helemaal geen consequenties komen voor Huub. Dan flipt hij helemaal en heb je zelfs kans dat hij de villa verlaat (hoewel ik dat niet verwacht). Dus in zoverre vind ik niet dat Huub verloren heeft. Hij had alleen Sylvia maar en dat is volgens mij niet veranderd.
Dat hoop ik dan .
Maar de rest zal het hem nog zuurder gaan maken.
Terwijl NL oorlog wilde en zo aan het uitlokken is gegaan.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:30:55 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45110096
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Sonique het volgende:

[..]

Het is al afgelopen voor Huub denk ik...

Hij is precies geknakt waar NL het wilde knakken...

Knakpunt van iemand is belangrijk, dan weet je hoe ver je moet gaan.
Het is een kwestie van tijd voordat Huub eruit ligt.

Ik denk namelijk niet dat NL erg onder de indruk was van Huub z'n 'moment'...

De aanvallen op NL z'n moeder zijn op z'n minst zeer zwak te noemen...
Die aanvallen waren zwak ja... net zo zwak als Nathanael al 24 dagen tegen Huub doet. Ik denk wél dat Nathanael onder de indruk was. Hij was zelfs bang volgens mij, hoewel hij dat nooit zal toegeven. Pas toen Huub al lang in bed lag kwam hij met grote praatjes dat hij 'het jochie' wel wat zal aandoen zodra het uit de villa is. Ik denk dat Huub alles behalve geknakt is. Maar de tijd zal het leren
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 7 januari 2007 @ 15:30:58 #110
8898 Darklight
pi_45110098
sylvia stemt echt niet huub eruit, dan is zij de volgende
  zondag 7 januari 2007 @ 15:31:05 #111
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110101
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Sonique het volgende:

Ik kan me voorstellen dat een bewoner zoals natasia, die behoorlijk naast haar schoenen lijkt te lopen, interesant gedrag zou gaan tonen als zij de 'ongezouten' reacties van het kijkend publiek zou krijgen.
Nee joh....beter komt ze weer keihard terug in de realiteit en kan ze weer terug naar haar Sociale Dienst-leventje. Laat haar maar in de waan dat ze als Diva op handen gedragen wordt, met haar *kuch* "verschrikkelijke mooie uitstraling" (aldus Natasia zelf)......
  zondag 7 januari 2007 @ 15:31:28 #112
58921 Day
You can fly!
pi_45110112
Huub vertrekken? Hmm, denk het niet, hoor! Die vertrekt alleen als hij eruit word gegooid door de bewoners of de progammamakers.
.NL is weer een ander verhaal.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 7 januari 2007 @ 15:31:52 #113
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110134
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef bosb het volgende:

[..]

Je hebt idd wat gemist succes met bijlezen
Ik heb alleen het filmpje van gister gezien, lijkt me wel genoeg toch ?
pi_45110139
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef Day het volgende:
Huub vertrekken? Hmm, denk het niet, hoor! Die vertrekt alleen als hij eruit word gegooid door de bewoners of de progammamakers.
vertel dat verhaal dan eens...
  zondag 7 januari 2007 @ 15:32:40 #115
8898 Darklight
pi_45110158
Een man een man, een woord een woord, dus dag nl
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 15:33:06 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45110170
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:28 schreef Darklight het volgende:
ik begrijp dus dat huub niet weggaat, dus gaat nl eruit, toch?
Zou mooi zijn
Welnee, dat is allemaal grote praat. NL blijft zitten waar-ie zit.
Nadat hij eerst schaamteloos de ziekte van zijn vader heeft uitgebuit, greep hij nu de foute beledigingen van Huub aan om heel dramatisch over zijn moeder te gaan doen.
Let ook op, hoe hij het eerst over zijn moeder heeft, en daarna, om het dramatische effect nog wat te vergroten, over "mijn mama.".

En dan ook nog janken bij de meester, dat Huub zo gemeen tegen hem was. Sjonge, wat een Winnaar, die NL.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 7 januari 2007 @ 15:33:11 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45110172
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef Day het volgende:
Huub gaat er inderdaad nooit uit vrije wil uit. En zo lang Sylvia en Huub elkaar blijven steunen is er niets aan de hand. Dan zijn zij gewoon de twee finalisten.
pi_45110188
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ja ach er is vannacht ook nog het een en ander besproken door de 3 gabbers.
het voornaamste wat je daarvan moet weten is dat brian het hoogste woord voerde en eigenlijk constant iedereen, en ook zichzelf, ervan aan het overtuigen was hoe slecht huub was en hoe goed .nl was. Het verhaal werd steeds mooier. .nl heeft na hetgeen gebeurd is een perfecte hulp gehad van brian.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:33:50 #119
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110192
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Huub moet Nathanaels moeder voortaan elke dag voor verlepte rioolhoer uitmaken. Effe iemands knakpuntje opzoeken, tof joh. Dan weet je hoe ver je moet gaan.
NL z'n moeder heeft echt helemaal niets met het spel te maken, haar erbij halen is dus een lage reactie. NL valt iemand aan alleen op het gedrag in het huis, en niet buiten het huis. Allen dingen die de persoon zelf mee naar binnen neemt en dus als spelelement openlegt.

Huub komt in het huis als één groot spelelement, en daar wordt hij ook op gepakt. simpel.

Huub was even vergeten dat wat je op de streams en TV ziet, net even iets anders is dan de werkelijkheid in het huis.

Er zijn 3 lagen, Huub zag er maar 1, de bovenste....
pi_45110219
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Nadat hij eerst schaamteloos de ziekte van zijn vader heeft uitgebuit, greep hij nu de foute beledigingen van Huub aan om heel dramatisch over zijn moeder te gaan doen.
Let ook op, hoe hij het eerst over zijn moeder heeft, en daarna, om het dramatische effect nog wat te vergroten, begint te spreken over "mijn mama".

En dan ook nog janken bij de meester, dat Huub zo gemeen tegen hem was. Sjonge, wat een Winnaar, die NL.
Ja dat was een mooi toneelstukje vooral het "Hij heeft het toch over mijn Ma-Ma??"
  zondag 7 januari 2007 @ 15:35:22 #121
8898 Darklight
pi_45110229
Huub en nl waren ook aan het praten voordat Brian en Nena erbij kwamen, zaren ze ook al te schelden op elkaar(trek je kop van je romp etc)
  zondag 7 januari 2007 @ 15:35:25 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45110231
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

In het filmpje zat niet dat hij zei tegen Nathanael dat hij zijn kop eraf wilde trekken, op hem wilde spugen, hem op de grond gooien om vervolgens over hem heen te pissen. Tenslotte zou hij hem met open mond om een stoeprand leggen en dan keihard achterop zijn hoofd slaan. Dat was het zo'n beetje

pi_45110248
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef Sonique het volgende:

[..]

Nou, Ilona en Sylvia, die staan aan zijn kant.
pi_45110272
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:33 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL z'n moeder heeft echt helemaal niets met het spel te maken, haar erbij halen is dus een lage reactie. NL valt iemand aan alleen op het gedrag in het huis, en niet buiten het huis. Allen dingen die de persoon zelf mee naar binnen neemt en dus als spelelement openlegt.

Huub komt in het huis als één groot spelelement, en daar wordt hij ook op gepakt. simpel.

Huub was even vergeten dat wat je op de streams en TV ziet, net even iets anders is dan de werkelijkheid in het huis.

Helemaal mee eens, daarnaast neem ik het huub vooral kwalijk dat hij net voordat het gebeurde boos op .nl was over iets met familie (iets kleins over namen noemen) vervolgens haalt pakt hij vlak daarna .nl aan met zijn familie.
Dit kan ik niet anders dan Laf noemen.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:37:28 #125
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110293
Ben echt benieuwd wanneer Brian zijn onderbenen nou eens gaat trainen......lijkt me wel leuk als ie van de zomer, als het zwemweer is geworden, keihard wakkergeschud wordt door één of ander lekker wijf die ineens schreeuwt " Iiiiiihhhhhh !!!! ga weg met die dunne spillebeentjes van je !!!"
  zondag 7 januari 2007 @ 15:37:43 #126
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110302
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:33 schreef bosb het volgende:

[..]

Ja ach er is vannacht ook nog het een en ander besproken door de 3 gabbers.
het voornaamste wat je daarvan moet weten is dat brian het hoogste woord voerde en eigenlijk constant iedereen, en ook zichzelf, ervan aan het overtuigen was hoe slecht huub was en hoe goed .nl was. Het verhaal werd steeds mooier. .nl heeft na hetgeen gebeurd is een perfecte hulp gehad van brian.

Thx for the update!

Ik zie het al, het wordt weer tijd dat de kijkers mogen stemmen

Huub , thumps up !
  zondag 7 januari 2007 @ 15:37:56 #127
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110312
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Let ook op, hoe hij het eerst over zijn moeder heeft, en daarna, om het dramatische effect nog wat te vergroten, over "mijn mama.]".

Natuurlijk doet NL dat. Vrij logisch, en Huub had dat eigenlijk ook kunnen weten dat NL dat zou gaan doen.

Eén van de eerste vragen van NL aan Huub toen hij binnen kwam was of dat Huub hem heeft zien huilen om z'n zoontje, en voreg er direct achteraan wat hij daarvan vond.

Later zei NL nog dat het voor hem niet echt moelijk is om krokodille tranen te produceren...

Allemaal part of the game...
  zondag 7 januari 2007 @ 15:38:08 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45110317
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef bosb het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, daarnaast neem ik het huub vooral kwalijk dat hij net voordat het gebeurde boos op .nl was over iets met familie (iets kleins over namen noemen) vervolgens haalt pakt hij vlak daarna .nl aan met zijn familie.
Dit kan ik niet anders dan Laf noemen.
Dat heeft Huub ook uitgelegd. Hij wilde Nathanael eindelijk eens terug kwetsen en merkte dat dat alleen leek te lukken door zijn moeder erbij te halen. Dus was zijn missie geslaagd en hij voelde zich er wel goed bij. Huub gaf toe dat het niet best was wat hij deed, maar het had wel het gewenste resultaat.
pi_45110321
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:35 schreef Darklight het volgende:
Huub en nl waren ook aan het praten voordat Brian en Nena erbij kwamen, zaren ze ook al te schelden op elkaar(trek je kop van je romp etc)
Brian en nena waren er eerst wel bij (toen ging het al over kop eraf enzo) toen zijn ze weggegaan om benji uit te laten (toen ging het over blog en bespeelde .nl hem best slim door dingen te zeggen als "ik lach je recht in je gezicht uit mannetje") en daarna kwamen brian en nena weer terug en escaleerde het.
pi_45110338
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Day het volgende:

[..]

En Huub heeft net zo hard lopen dreigen! Dus wat is het verschil?
dat zie je verkeerd, het is huub dus dan maakt het niet uit, kabouters zijn toch lief ?
  zondag 7 januari 2007 @ 15:39:52 #131
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110386
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In het filmpje zat niet dat hij zei tegen Nathanael dat hij zijn kop eraf wilde trekken, op hem wilde spugen, hem op de grond gooien om vervolgens over hem heen te pissen. Tenslotte zou hij hem met open mond om een stoeprand leggen en dan keihard achterop zijn hoofd slaan. Dat was het zo'n beetje

Huub waande zich even in "American History X" met Edward Norton als die Skinhead.....
pi_45110389
Staat foutje op die site:

• 37% slaagt gemiddeld voor het brommer examen
• 42% slaagt gemiddeld voor het motor examen
3724% slaagt gemiddeld voor het auto examen
• Van alle bezoekers legt 72% examen brommer, 26% examen motor en 1% examen auto af

pi_45110401
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nl is begonnen met die kop.
Staat ook in het verslag van tien.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:40:21 #134
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110406
Les 1: laat nooit je zwakke kant zien (moeder)

want ze pakken je er geheid op.
pi_45110413
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heeft Huub ook uitgelegd. Hij wilde Nathanael eindelijk eens terug kwetsen en merkte dat dat alleen leek te lukken door zijn moeder erbij te halen. Dus was zijn missie geslaagd en hij voelde zich er wel goed bij. Huub gaf toe dat het niet best was wat hij deed, maar het had wel het gewenste resultaat.
Nee het heeft absoluut niet het gewenste resultaat. Huub heeft zich er misschien 3 minuten beter door gevoeld, toen het net gebeurd was. Maar achteraf gezien is hij er toch echt wel als grote verliezer uitgekomen. Kijk naar de situatie nu in het huis.....
  zondag 7 januari 2007 @ 15:41:33 #136
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110448
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post, en ook het gewenste effect wat huub voor ogen had, is vrij gering...
  zondag 7 januari 2007 @ 15:42:17 #137
58921 Day
You can fly!
pi_45110475
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef bosb het volgende:

[..]

vertel dat verhaal dan eens...
Die gaat alle registers open trekken om zijn gelijk te halen. Bij de bewoners is hij al begonnen, straks volgt de redactie.
Als het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen of (op z'n minst) sancties tegen Huub te krijgen, zou het mij niet verbazen als hij eruit stapt. Dat mannetje heeft nu echt last van een geknakt egootje. Hij is gevloerd door een knulletje van 24 .
NL en Huub mogen elkaar echt niet (en ik blijf erbij dat dat komt, omdat ze hetzelfde walgelijke karakter hebben). Die 2 zullen net zolang tegen elkaar doorgaan tot 1 van 2 uit het huis is.

Het beste zou eigenlijk zijn dat ze beide verdwijnen. De sfeer is er nl. niet beter op geworden sinds beide heren het huis hebben betreden.
I am gonna shine
pi_45110477
huub slaapt weer, bart moet denk ik maar even wat muziek over de speakers zetten
  zondag 7 januari 2007 @ 15:42:38 #139
8898 Darklight
pi_45110488
Huij wist wel dat die foute dingen heeft geroepen, zei die later ook tegen nena
pi_45110504
hey, die pokerkabouter ligt te slapen,.. redactie, trap die gast eens wakker, slapen doe je maar in je bed
  zondag 7 januari 2007 @ 15:43:18 #141
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110508
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
Les 1: laat nooit je zwakke kant zien (moeder)

want ze pakken je er geheid op.
Tja......of het laat je koud als iemand je moeder beledigd, jij weet zelf tenslotte beter......Dat Nathanael hier nou zo'n vreselijk drama van maakt, zegt meer over hem dan over Huub. Hij is aardig door de mand gevallen.......een watje 1e klasse is het
pi_45110527
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef Day het volgende:

[..]

Die gaat alle registers open trekken om zijn gelijk te halen. Bij de bewoners is hij al begonnen, straks volgt de redactie.
Als het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen of (op z'n minst) sancties tegen Huub te krijgen, zou het mij niet verbazen als hij eruit stapt. Dat mannetje heeft nu echt last van een geknakt egootje. Hij is gevloerd door een knulletje van 24 .
NL en Huub mogen elkaar echt niet (en ik blijf erbij dat dat komt, omdat ze hetzelfde walgelijke karakter hebben). Die 2 zullen net zolang tegen elkaar doorgaan tot 1 van 2 uit het huis is.

Het beste zou eigenlijk zijn dat ze beide verdwijnen. De sfeer is er nl. niet beter op geworden sinds beide heren het huis hebben betreden.
Tsja zo zou je het kunnen bekijken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de sfeer goed is. vergeet alsjeblieft niet dat het allemaal een spel is waarin uiteindelijk maar 1 iemand echt kan winnen.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:44:06 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110537
Hij is er moe van

zondag 7 januari 2007 @ 15:44:18 #144
130054 demins
We weten niks
pi_45110543
quote:

[..]

NL z'n moeder heeft echt helemaal niets met het spel te maken.
Wie heeft Nathanael dan opgevoed? En dat gedrocht zit nu in het spel!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45110579
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:44 schreef demins het volgende:

[..]

Wie heeft Nathanael dan opgevoed? En dat gedrocht zit nu in het spel!
familie van huub??
  zondag 7 januari 2007 @ 15:46:12 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110606
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Tja......of het laat je koud als iemand je moeder beledigd, jij weet zelf tenslotte beter......Dat Nathanael hier nou zo'n vreselijk drama van maakt, zegt meer over hem dan over Huub. Hij is aardig door de mand gevallen.......een watje 1e klasse is het
Mwa, ik kan me voorstellen dat je heel veel van je moeder houdt en dat je dan emotioneel wordt als ze slecht over haar praten. Vooral als ze overleden is aan kanker. (ook al is het niet waar)
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 15:46:43 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45110619
quote:

[..]

Ik ben dat niet met je eens. Uiteraard bedoelde ik het ironisch, dat Huub voortaan elke dat Nathanaels moeder moet gaan beledigen, MAAR: Huub deed niets anders dan Nathanael te proberen te raken. En dat is iets wat Nathanael, sámen met de twee andere heren en Nataasia, dag-in-dag-uit bij Huub aan het doen is: hem raken waar maar mogelijk is. Wat mij betreft, maar jij denkt daar blijkbaar anders over, hebben zij de ethische grenzen van "het spel" al láng overschreden, en is het enige bijzondere aan Huubs uitbarsting dat hij zo láát kwam en zo relatief mild was. Iemand groepsgewijs structureel zó vernederen, valt voor mij vér buiten het kader van het spel. Dit is nu precies waar de media bij de aankondiging van de show over vielen, waarna Talpa zich haastte om te verklaren dat het echt geen treitershow zou worden.

Een beetje zieken hoort er bij hoor, en is vermakelijk. Maar iemand zó structureel te grazen nemen, met een clubje, inclusief dagelijks overleg in het kantoortje over de uit te voeren treiterijen, gaat echt te ver. Mensen met zo'n "spelopvatting" vind ik misselijke personen.
pi_45110645
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Mwa, ik kan me voorstellen dat je heel veel van je moeder houdt en dat je dan emotioneel wordt als ze slecht over haar praten. Vooral als ze overleden is aan kanker. (ook al is het niet waar)
Precies. .NL heeft het verbale geweld naar hem zelf toe allemaal geslikt. Dat moet hij ook want dat spelletje speelt hij. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat je dan boos wordt als ze je moeder erbij halen.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:49:18 #149
58921 Day
You can fly!
pi_45110700
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:43 schreef bosb het volgende:

[..]

Tsja zo zou je het kunnen bekijken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de sfeer goed is. vergeet alsjeblieft niet dat het allemaal een spel is waarin uiteindelijk maar 1 iemand echt kan winnen.
Weet ik!
Maar je kan het spel op verschillende manieren spelen en persoonlijk vond ik het leuker zoals het gespeeld werd voordat NL en Huub er waren. Toen werd het 1 grote pestshow.
I am gonna shine
  zondag 7 januari 2007 @ 15:49:22 #150
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110704
In feite zijn alle bewoners zoals huub behalve NL (en Sylvia).
Bij Huub ging het 'overgeven' nu eenmaal wat luidruchtiger dan de anderen.
De meeste van de anderen hebben zich onbewust al overgegeven, en anderen ontkennen de overgave gewoon.

Maar ze staan op precies dezelfde plek als Huub, spel technisch gezien...

Sylvia is een appart geval. Sylvia is een harde dobber. ze geeft zich niet zo snel gewonnen, haar knakmoment ligt heel hoog. Sylvia heeft een andere methode nodig om te knakken, of misschien hoeft ze niet te knakken, ze kan er uit gestemt worden.

IEts wat ook dichtbij lijkt te komen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')