abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 15:43:18 #141
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110508
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
Les 1: laat nooit je zwakke kant zien (moeder)

want ze pakken je er geheid op.
Tja......of het laat je koud als iemand je moeder beledigd, jij weet zelf tenslotte beter......Dat Nathanael hier nou zo'n vreselijk drama van maakt, zegt meer over hem dan over Huub. Hij is aardig door de mand gevallen.......een watje 1e klasse is het
pi_45110527
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef Day het volgende:

[..]

Die gaat alle registers open trekken om zijn gelijk te halen. Bij de bewoners is hij al begonnen, straks volgt de redactie.
Als het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen of (op z'n minst) sancties tegen Huub te krijgen, zou het mij niet verbazen als hij eruit stapt. Dat mannetje heeft nu echt last van een geknakt egootje. Hij is gevloerd door een knulletje van 24 .
NL en Huub mogen elkaar echt niet (en ik blijf erbij dat dat komt, omdat ze hetzelfde walgelijke karakter hebben). Die 2 zullen net zolang tegen elkaar doorgaan tot 1 van 2 uit het huis is.

Het beste zou eigenlijk zijn dat ze beide verdwijnen. De sfeer is er nl. niet beter op geworden sinds beide heren het huis hebben betreden.
Tsja zo zou je het kunnen bekijken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de sfeer goed is. vergeet alsjeblieft niet dat het allemaal een spel is waarin uiteindelijk maar 1 iemand echt kan winnen.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:44:06 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110537
Hij is er moe van

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 7 januari 2007 @ 15:44:18 #144
130054 demins
We weten niks
pi_45110543
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:33 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL z'n moeder heeft echt helemaal niets met het spel te maken.
Wie heeft Nathanael dan opgevoed? En dat gedrocht zit nu in het spel!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45110579
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:44 schreef demins het volgende:

[..]

Wie heeft Nathanael dan opgevoed? En dat gedrocht zit nu in het spel!
familie van huub??
  zondag 7 januari 2007 @ 15:46:12 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110606
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Tja......of het laat je koud als iemand je moeder beledigd, jij weet zelf tenslotte beter......Dat Nathanael hier nou zo'n vreselijk drama van maakt, zegt meer over hem dan over Huub. Hij is aardig door de mand gevallen.......een watje 1e klasse is het
Mwa, ik kan me voorstellen dat je heel veel van je moeder houdt en dat je dan emotioneel wordt als ze slecht over haar praten. Vooral als ze overleden is aan kanker. (ook al is het niet waar)
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 15:46:43 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45110619
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:33 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL z'n moeder heeft echt helemaal niets met het spel te maken, haar erbij halen is dus een lage reactie. NL valt iemand aan alleen op het gedrag in het huis, en niet buiten het huis. Allen dingen die de persoon zelf mee naar binnen neemt en dus als spelelement openlegt.

Huub komt in het huis als één groot spelelement, en daar wordt hij ook op gepakt. simpel.

Huub was even vergeten dat wat je op de streams en TV ziet, net even iets anders is dan de werkelijkheid in het huis.

Er zijn 3 lagen, Huub zag er maar 1, de bovenste....
Ik ben dat niet met je eens. Uiteraard bedoelde ik het ironisch, dat Huub voortaan elke dat Nathanaels moeder moet gaan beledigen, MAAR: Huub deed niets anders dan Nathanael te proberen te raken. En dat is iets wat Nathanael, sámen met de twee andere heren en Nataasia, dag-in-dag-uit bij Huub aan het doen is: hem raken waar maar mogelijk is. Wat mij betreft, maar jij denkt daar blijkbaar anders over, hebben zij de ethische grenzen van "het spel" al láng overschreden, en is het enige bijzondere aan Huubs uitbarsting dat hij zo láát kwam en zo relatief mild was. Iemand groepsgewijs structureel zó vernederen, valt voor mij vér buiten het kader van het spel. Dit is nu precies waar de media bij de aankondiging van de show over vielen, waarna Talpa zich haastte om te verklaren dat het echt geen treitershow zou worden.

Een beetje zieken hoort er bij hoor, en is vermakelijk. Maar iemand zó structureel te grazen nemen, met een clubje, inclusief dagelijks overleg in het kantoortje over de uit te voeren treiterijen, gaat echt te ver. Mensen met zo'n "spelopvatting" vind ik misselijke personen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_45110645
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Mwa, ik kan me voorstellen dat je heel veel van je moeder houdt en dat je dan emotioneel wordt als ze slecht over haar praten. Vooral als ze overleden is aan kanker. (ook al is het niet waar)
Precies. .NL heeft het verbale geweld naar hem zelf toe allemaal geslikt. Dat moet hij ook want dat spelletje speelt hij. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat je dan boos wordt als ze je moeder erbij halen.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:49:18 #149
58921 Day
You can fly!
pi_45110700
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:43 schreef bosb het volgende:

[..]

Tsja zo zou je het kunnen bekijken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de sfeer goed is. vergeet alsjeblieft niet dat het allemaal een spel is waarin uiteindelijk maar 1 iemand echt kan winnen.
Weet ik!
Maar je kan het spel op verschillende manieren spelen en persoonlijk vond ik het leuker zoals het gespeeld werd voordat NL en Huub er waren. Toen werd het 1 grote pestshow.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 7 januari 2007 @ 15:49:22 #150
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110704
In feite zijn alle bewoners zoals huub behalve NL (en Sylvia).
Bij Huub ging het 'overgeven' nu eenmaal wat luidruchtiger dan de anderen.
De meeste van de anderen hebben zich onbewust al overgegeven, en anderen ontkennen de overgave gewoon.

Maar ze staan op precies dezelfde plek als Huub, spel technisch gezien...

Sylvia is een appart geval. Sylvia is een harde dobber. ze geeft zich niet zo snel gewonnen, haar knakmoment ligt heel hoog. Sylvia heeft een andere methode nodig om te knakken, of misschien hoeft ze niet te knakken, ze kan er uit gestemt worden.

IEts wat ook dichtbij lijkt te komen...
pi_45110716
Geslaagd voor het theorie examen
In dit theorie examen van 10 vragen mag er maximaal één vraag fout beantwoord worden. In dit theorie examen zijn er geen fouten gemaakt. Hieronder staat meer informatie over de behaalde resultaten. Klik op de foto's voor een uitgebreide motivatie of maak een nieuw theorie examen.

Heb die test ook maar ff gedaan
  zondag 7 januari 2007 @ 15:50:31 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110737
Is er nou al bekend wat Huub nou zo erg vond aan die tekst in zijn weblog?
Behalve Joep meloen en HUICHELAAR ??
pi_45110741
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:49 schreef Sonique het volgende:
In feite zijn alle bewoners zoals huub behalve NL (en Sylvia).
Bij Huub ging het 'overgeven' nu eenmaal wat luidruchtiger dan de anderen.
De meeste van de anderen hebben zich onbewust al overgegeven, en anderen ontkennen de overgave gewoon.

Maar ze staan op precies dezelfde plek als Huub, spel technisch gezien...

Sylvia is een appart geval. Sylvia is een harde dobber. ze geeft zich niet zo snel gewonnen, haar knakmoment ligt heel hoog. Sylvia heeft een andere methode nodig om te knakken, of misschien hoeft ze niet te knakken, ze kan er uit gestemt worden.

IEts wat ook dichtbij lijkt te komen...

Ik zelf twijfel ook nog een beetje aan Bart, volgens mij doe hij alsof hij geknakt is.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:51:12 #154
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110758
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef Day het volgende:

[..]

Die gaat alle registers open trekken om zijn gelijk te halen. Bij de bewoners is hij al begonnen, straks volgt de redactie.
Als het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen of (op z'n minst) sancties tegen Huub te krijgen, zou het mij niet verbazen als hij eruit stapt. Dat mannetje heeft nu echt last van een geknakt egootje. Hij is gevloerd door een knulletje van 24 .
NL en Huub mogen elkaar echt niet (en ik blijf erbij dat dat komt, omdat ze hetzelfde walgelijke karakter hebben). Die 2 zullen net zolang tegen elkaar doorgaan tot 1 van 2 uit het huis is.

Het beste zou eigenlijk zijn dat ze beide verdwijnen. De sfeer is er nl. niet beter op geworden sinds beide heren het huis hebben betreden.
Wat wou je dan? Een Big Brother 2 ?!
Dit is juist waar DGK om draait. Het slechtste in de mens boven zien te krijgen wat ze allemaal ervoor over hebben voor veel geld.......
Sfeer moet je denk ik thuis op de bank zoeken, niet in DGK.....IMHO.....anders zou ik niet eens kijken als het de hele GK zoals met Kerst en Oud&nieuw zou gaan. Nu is het weer tijd voor actie
pi_45110801
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:51 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Wat wou je dan? Een Big Brother 2 ?!
Dit is juist waar DGK om draait. Het slechtste in de mens boven zien te krijgen wat ze allemaal ervoor over hebben voor veel geld.......
Sfeer moet je denk ik thuis op de bank zoeken, niet in DGK.....IMHO.....anders zou ik niet eens kijken als het de hele GK zoals met Kerst en Oud&nieuw zou gaan. Nu is het weer tijd voor actie

En daarom vindt ik eigenlijk dat er nu ook iets moet gebeuren, er wordt nu alleen maar gedaan alsof er niets gebeurd is.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:53:51 #156
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110845
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef bosb het volgende:

[..]

En daarom vindt ik eigenlijk dat er nu ook iets moet gebeuren, er wordt nu alleen maar gedaan alsof er niets gebeurd is.
Had dan gewoon allemaal gasten met een strafblad erin gezet
  zondag 7 januari 2007 @ 15:53:59 #157
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110847
Broek uit !! Broek uit !!

Spillebeentjes willen we zien.....
  zondag 7 januari 2007 @ 15:54:09 #158
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110851
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben dat niet met je eens. Uiteraard bedoelde ik het ironisch, dat Huub voortaan elke dat Nathanaels moeder moet gaan beledigen, MAAR: Huub deed niets anders dan Nathanael te proberen te raken. En dat is iets wat Nathanael, sámen met de twee andere heren en Nataasia, dag-in-dag-uit bij Huub aan het doen is: hem raken waar maar mogelijk is. Wat mij betreft, maar jij denkt daar blijkbaar anders over, hebben zij de ethische grenzen van "het spel" al láng overschreden, en is het enige bijzondere aan Huubs uitbarsting dat hij zo láát kwam en zo relatief mild was. Iemand groepsgewijs structureel zó vernederen, valt voor mij vér buiten het kader van het spel. Dit is nu precies waar de media bij de aankondiging van de show over vielen, waarna Talpa zich haastte om te verklaren dat het echt geen treitershow zou worden.

Een beetje zieken hoort er bij hoor, en is vermakelijk. Maar iemand zó structureel te grazen nemen, met een clubje, inclusief dagelijks overleg in het kantoortje over de uit te voeren treiterijen, gaat echt te ver. Mensen met zo'n "spelopvatting" vind ik misselijke personen.
Je begrijpt mij verkeerd...

Huub is het pispaalte, NL z'n pispaaltje. Maar NL heeft de 'grenzen' nooit overschreden, dat laat hij z'n personeel doen. Bart, Natasia en brian hebben er geen problemen mee om Huub diep en onethisch te raken.... Gwoon achterbakt neersteken op nationale TV. Het is geen probleem voor ze...

Dat bedoel ik met het in de zak zitten bij NL. Waarom zou NL daar geen gebruik van mogen maken? Immers, NL runt de show toch niet dus hoe dik wil je die dekmantel hebben?

Maar goed, we zullen het nooit eens worden....
  zondag 7 januari 2007 @ 15:55:16 #159
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45110888
  zondag 7 januari 2007 @ 15:55:56 #160
58921 Day
You can fly!
pi_45110912
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:53 schreef Gigageil het volgende:
Broek uit !! Broek uit !!

Spillebeentjes willen we zien.....
Lieve schat, ter geruststelling, want je blijft je maar druk maken om Brian's benen. Er is een apparaat besteld om zijn benen te trainen.

En met zijn bovenlijf is in ieder geval niks mis!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')